حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۱
تیر ۹۴

دیروز MRI ام رو بردم پیش دکتر طب فیزیکی ، بعد از کمی نیگا نیگا کردن گفت اوکیه مشکل جدی ای نداری ، ترک خوردگی ، ساییدگی ، ترکیدگی نداری! زل زدم بهش خیلی ملتمسانه گفتم پس این درد وحشتناکی که یه هفته است یه لحظه هم قط نمیشه از چییییییه آقای دکتر ؟ گفت جابجایی! مهره هات جابجا شدن ! بخواب رو تخت...

یه پات خم یه پات راست دست زیر سر ، یه فشار محکم و یه صدای خِررررررررچ..... یه وره دیگه  یه خِررررررچ دیگه ! همراه با خِرچ اشک و اه و نفس و تف و مُف هم جاری شده بود ولی انگار کل این مدت اینا تو کمرم گیر کرده بود! دلم میخواست یه ساعت خرچ خروچم رو در میورد ولی کلا ٣ دقیقه هم نبود.

آخرش گفتم حالا چرا جابجا شدن یه مدت خوب بودم ، گفت خب وقتی زمین میخوری با اون شدت تیرآهن که نیست در میره! :|

حالا چند بار باید برم کلی پول بدم تا دکتر خرچ خروچمو در بیاره! تخفیف مخفیفم که تو کارش نیست ، همچین پول میگیره که کمرت از شش جهت موازی میشکنه خخخخخخ

از من به شما نصیحت شوهر کنین به دکتر متخصص طب فیزیکی ، :)))))) نه بخاطر پولش که بخاطر تکنیکش والاااااع  خیلی حال میده خخخخخ

 

موافقین ۸ مخالفین ۳ ۹۴/۰۴/۱۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۳)

به امید سلامتی و بهبود همیشگی! اینقدر غصه پول رو نخور مگه چقدر می خواهی برای ورثه بذاری؟
پاسخ:
کدخدا جان ورثه کجا بود من نگران تتمهء این چندرغاز پس اندازم
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۳ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
سلام
طاعاتتون قبول...
وبلاگ زیبایی دارید...
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید با پای دل...

به روزیم با:


اگر مایل به تبادل لینک هستید خبر بدهید...
حالا با این خرچ خروچا بهتری؟؟؟؟؟
بابای منم از سال 77 تا بحال هر سال یه هفته ای این شکلی میشه و دیگه جابجا هم نمیتونه بشه درحدی که کلا درازکش میشه ولی دیگه تا اینجوری میشه بدون معطلی میره یه خرچ خروچی میکنه و سالم برمیگرده خونه خخخخخخخخ :)) تازه پولم نمیده خخخخ :))))))))))
پاسخ:
اره بهترم خداروشکر ولی باید چند جلسه برم 

خوش بحال بابات نه واسه کمرش واسه اون جا اندازه دم دست رایگان :))))
خررررررررررررررچچچچچ
خورچچچچچ
دارم مهره های کمرمو حال میارم
پاسخ:
ای ول خخخخخ
کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره.
کسی به توصیه آزی شوهر نکنه.والا بخدا:))
پاسخ:
شما توصیه کن بلکه مقبول بیفته :))))
آزی اگه قولنج هم چیز کنه که دیگه عالیه عالـــــــــــــــــــــــی.خخخخخخ
پاسخ:
فکر کنم انجام بدن
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۱ حسین ت.نیا
تو منطقه ما داره یک حمام سنتی با تکنولوژی روز!! افتتاح میشه
افتتاح شد بهت میگم بری فکر کنم خوشت بیاد
گمونم اونجا هم بهت خوش بگذره
پاسخ:
اره خیلی دوست دارم :)))
:))))))))))
پاسخ:
:))))))))))
ملت مغز اقتصادی دارن از یه خرچ خرووووچ ببین چه پول به جیب میزنن !!!
به خدا باید بریم یاد بگیریم:|

حالا گذشته اینا ایشالا که اگه این پولها هم خرج میشه لاقل فایده داشته باشه و هر چه زودتر خوب بشی :))
پاسخ:
طرف متخصصه هااا کلی درس خونده خخخخ کلا دکتر شدن سخته ولی بعدش پول در راهه


ممنون
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۳ یه کله پوک
ایشالله که قرچ قرچای کمرت زودی خوب شه و درد نکشی دیگه 
{آیکون یه دسته گل رز بزرگ}
پاسخ:
رز بزررررررگ :))) مرسییییییی
هع.. این خرچ خرچ رو موقع جا انداختن استخوان مچ پاهام اساسی تجربه کردم.. دردناکه.. البته تفاوتش این بود برای من که بعد از جا انداختن چند روزی شدیداً درد داشتم و بلافاصله درد از بین نمی رفت. 
پاسخ:
مال منم درد داشت ولی دردش با قبلش فرق داره
۱۱ تیر ۹۴ ، ۲۱:۵۶ فیروزه ای
به سلامتی این درد داره از بین میره ها

پاسخ:
امیدوارم بره تا رفتنش خیلی فاصله داره :\
هی واااای من اللن خوب شدی ینی ینی کل درد هایی که از اول داشتی واسه همین بود ینی اگه چند جلسه دیگه بری خوب خوب میشی

لین آدرسشو بده نه که فک کنی ربط به بند آخر داره هاااا برای بابام میخوام😁😁😁
پاسخ:
خوبه خوب که نشدم ولی دردم خیلی کم شد و قابل تحمل اونجوری 24 ساعته داشتم رنج میکشیدم

آدرس وبلاگش اینه >>> کلیک
ازی؟
پاسخ:
بلی

حالا تاثیری هم داشته؟؟ اگه چند جلسه بری بعد دیگه کلا اکی میشی؟؟؟

این خرچچچچ خورچ رو که نوشتی منم کمرک حال اومد چه برسه به تو :))

پاسخ:
بله تاثیر داشته

ولی هیچ تضمینی نیست که تا اخر عمر خوب بشی ممکنه یه حرکت یه چیز سنگین باز باعث جابجایی بشه
یه دفعه بگو ماساژور تایلندی دیگه
پاسخ:
تجربه ندارم لابد شما بهتر میدونی
۱۲ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۳ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
میگم این دکتر طب فیزیکی ماساژ هم بلده بده؟!
پاسخ:
نه... دکتر که ماساژ نمیده خخخخ 
جدا دلم میخواد بدونم اون آدمی که پای این پست منفی داده چه مرگشه؟!
پست مشکل سیاسی .اجتماعی اقتصادی داره یا از خوشی گفته و لج درآر بوده؟
نه جان بی بی ت پست چه ایرادی داشته که منفی دادی مریض؟!
اسکلای روانی مجازی
آخی دلم خنک شد:)))
من دیستک دارم،اگر به کار میاد آدرسشو بهم میدی؟هزینش جقد بود؟
پاسخ:
http://drvahedi.blogsky.com/

این وبلاگش ادرس و شماره داخلش هست
منم تجربه اش رو دارم...طب فیزیکی و درمانهای غیر جراحی ستون فقرات...دکتری که من میرفتم چهاراه طالقانی جنب اداره پست بود. کارش بد نبود، به من که خیلی حال داد، احساس میکردم که پلاستیک حباب دار شدم و اون با فشار دادن من داره حبابهاشو چندتا چندتا باهم میترکونه، چرررققق چررروووقق بعدشم آخیش.... هرچند کاملا جواب نگرفتم، بیمه طلایی هم فقط نصف پولشو داد...البته اگه دکترش جنس مخالف میبود حتما به پیشنهادتون فکر میکردم...
راستی اونجایی که گفته بودم رفتی؟ به دردت خورد؟
الان خوبین؟

پاسخ:
نه اونجا نرفتم وسیله ندارم ، تنها هم بودم دردمم زیاد بود دیگه ریکس نکردم خخخخ
کلی برات نوشتم....پرید
خلاصه اش این بود که منم تجربه اش را دارم
اگه دکتر من جنس مخالف بود به پیشنهادت فکر میکردم
آیا آنجا که آدرس دادم رفتی؟ به دردت خورد؟
الان چطوری؟ بهتری؟
(دیگه ببخش منو، حال نداشتم از اول همه رو تایپ کنم)
پاسخ:
نپریده بود که :)))) 

ممنون 
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۰:۱۱ هنس کریستین اندرسن
اینطور که تو نوشتی منم دلم خواست شوهر فیزیوتراپ!!!
پاسخ:
طب فیزیکی بهتر از فیزیوتراپه ها :)))))) روش فکر کن خخخ
حیف یکم دیر گفتی :))))
سلاااام
پاسخ:
چرا دیر گفتم چی شد مگه؟ زیادم دیر نگفتم ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">