حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۱
تیر ۹۴

تمام دیشب وقتی به پهلو چپ میخوابیدم پام درد میگرفت ! بعد فکر میکردم لباسم زیرم گلوله شده ، صبح پا شدم دیدم سیم شارژر موبایلم تو رختخوابه :| یعنی عایا من دیشب مست بودم موقع خواب؟ یعنی عایا من الان خیلی شارژم؟ :)))))

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۰)

۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۷ مهندس بهشت
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
واقعا که
به نپرم که خیلی شارژی
پاسخ:
از من بعیده اصن خخخخخخ 
من باشم تا کل رختخوابو زیر و رو نکنم و دنبال عامل مزاحم نگردم خوابم نمی بره!
پاسخ:
والا از من بعیده با این حساسیت در خواب یا باید مست باشم که نبودم :دی یا تاثیر قرص بید خخخخ
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۶ دختر حــَوا :)
سلام میشه بپرسم اون پستایی که میان اون پایینو چطور گذاشتین؟
پاسخ:
کدوم پایین؟ 
همه چی از قسمت تنظیمات قابل دسترسه عزیزم
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۸ فیروزه ای
کو اون آیکون قهقهه؟!
الان خیلـــــــــــی شارژی :)))
پاسخ:
ها لابد واسه همین ساعت ٦ از خواب پاشدم :)))
خخخخخخخخ دیوونه ی فول شارررررج :)))))))
پاسخ:
چاکریم :))
من شده گوشی زیر بدنم بوده اذیت شدم اما تا صبح دنبالش نگشتم ببینم چیه :دی
پاسخ:
خخخخخ تو دیگه شاهکاری :)))
بعله الان شما میتونی تا فردا ظهر یه سره آهنگ بخونی
تازه بازم ۱۰درصدی شارژ باقی میمونه:)
پاسخ:
ای ول خخخخخ
آزی جان این اقای شادی تصمیم
 نگرفت با کی ازدواج کنه؟:))
پاسخ:
نه هنوز خخخخخ
حداقل پا میشدی همون لباس زیرتو درست میکردی...خخخخخ ...
پاسخ:
اولا لباس رو بود :))) دامن پام بود دوما اون رو هی درست میکردم ولی درست نمیشد دیگه خخخخخ
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۶ آقای همکار
ایشالا خوب میشی اشکالی نداره :)))))
پاسخ:
شما صحبت نباشه خخخخ
ما آقای شادی میخوایم یالاااا! :))
پاسخ:
امروز همه یهو یاد آقای شادی کردن منم گذاشتم :)
تو حواست نیست این روزا :)))
پاسخ:
ها بدجوری خخخ
جالبه که چک نکردی دست بزنی ببینی چی هست و به حدست اطمینان کردی
اوووووووف
الان شارژه شارژی
میتونی یه پست بیحفاظ پروداکشن تولید کنی
پاسخ:
تو خواب بودم... وقتی پهلو چپ میشدم اینجوری میشد منم زود پهلو راست میشدم یبارم چک کردم چیزی نیافتم تو خواب و بیداری :))))
خخخخ یه سوال اونوقت لباس گوله شده با سیم شارژر یجور زیر بدن احساس میشن؟؟
این داستانای اقای شادی داره فراموش میشه ؟؟
پاسخ:
سیم شارژرم خیلی ظریف فقط یه حس ناراحتی داشتم خخخخ

امروز دسته جمعی یاد آقای شادی کردین ها :))
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۳ ماهان هاشمی

یه بار باید اینجوری خودمو شارژ کنم، ببینم اثرش تا چند ساعته! :)

پاسخ:
خخخخخ اثرش خوبه امتحان کن
الان یعنی پهلو راستت شارژ نداره؟! آخخخی! :))))))
پاسخ:
نه کلی شارژ میشه :)))
:))
پاسخ:
:))
پس فول شارژی :))))))
برای منم پیش اومده البته وقتی خیلی خسته باشم شاید شما هم خسته بودی
پاسخ:
فکر کنم اره
مست خواب بودی
پاسخ:
بهترین جواب ممکن بود ... عالی
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۲ میرزا قلمدون
باز خوبه سیم شارژ دور گردنتون نپیچیده وگرنه بجای تصور لباس گوله شده احساس تنگی نفس می کردین! اونم تا سرحد خفگی!
پاسخ:
یه ذره سیمه ، به طویلیه طناب دار نبوده که بخواد این همه بپیچه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">