حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۵
مرداد ۹۴

 

فردا کله سحر عازم سفرم :) 

کامنت نمیذارید؟ نه؟؟؟ جدیدا چراغ خاموش شدید؟ آرررره؟؟؟؟ مگه دستم بهتون نرسه 

منم نمیگم کجا میخوام برم ؛) باشد که متنبه شوید :))))

 

 

عکسم بی ربطه 

همین الان یهویی منتظر خشک شدن لاکها :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۵)

۱۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۰ فاطیما کیان
کامنتم میذاریم سفر بخیر خانوم خانوما :))
پاسخ:
ممنونم گل گلی :)
روشنیم خو :|
بوگو کجا مُخوای بری خاله سوفی ببینه بلدی :)
پاسخ:
هرگز میاندیشین که خاموشان و روشنان نزد ما یکی هستن بلکه ما روشنان رو بسی بیشتر دوست میداریم :))))
سفر بی خطر و ایشالا خوش بگذره :))
وای لاک :))
من عاشق لاکم..چه قرمز خوشرنگیه :))
پاسخ:
منم عاشق لاکم میدونی که :)) 

مرسی
من بگم من بگم؟ :)))
پاسخ:
خخخخ نه فلا نگو
من غیبتم موجه بوده بخدا
هارد کامپیوترم بدسکتور گرفته بود. این که یهویی هارد کامپیوترت به ورطه نابودی بیفته یه جورایی مثل همون آتیش سوزیه میمونه که برات اتفاق افتاد؛ البته به صورت مجازیش :| خلاصه نزدیک به فنا رفتن بودنم که خدا رو شکر نرفتم. شمام بهتره جایی نرید، چون الان وقت خوبی برای نرفتنه تا رفتن :)
پاسخ:
خوبه حالا رفع بلا شد :))

نه اتفاقا باید رفت ! دور باید شد ... 
راستی کسی نظرات پست قبلی رو بخونه کاملا براش اشکار میشه کجا میخوای بری :) احیانا پیش توکا خانوم که نمیری :))
پاسخ:
ممارست میکنی؟؟؟ :))))
خوش بگذره :)
پاسخ:
ممنون :))) ایشالا شما هم به زودی بری سفر
پیش توکا!
فقط باس بگردیم ببینیم توکا کجاس😀
پاسخ:
خخخخ
سفر بسلامت ، چه لاک خوشرنگی. منم از عاشقان لاکنم :)))
پاسخ:
ممنون :) لاک قرمزززززززز دوز دارم :دی
خوششش بگذره :*
پاسخ:
ممنون :*

خوش بگذره ... خعیلییییی :))

پاسخ:
مرسیییی ... خییییلی :)))
خوش بگذره:)
پاسخ:
ممنون :*
ملت لاکشون با روبالشیشون ست میشه!!!!!!!دی::
پاسخ:
ما یه اینجور ملتی هستیم :))))))
سفر بی خطر ماه بانو، هر جا که میری خوش بگذره!💜

پاسخ:
ممنون :)
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۰ ریان عظیمی
من نت ندارم .حالام از نت دزدی برات کامنت میزارم خخخخخخخ
اون دنیا یقمون رو نگیرن صلوات :)
پاسخ:
صلواااات :))) امروز یهو به یادت افتاده بودم تا ریفرش کردم دیدم کامنتت اومد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">