حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۷
مرداد ۹۴

حالم از آدمهایی که تمام عمر در حال ادا در آوردن بودن بهم میخورد ، مخصوصا آنهایی که ادای آدمهای خوب را در میاورند اما رفتارشون یکجور چندش آوری موزیانه و خودخواهانه به نظر میرسد ! 

من مدتهاست لانه ام ویران است ، تن به باد سپردم ! دیگر چیزی آنقدرها برایم مهم نیست ، به از دست دادن عادت کردم و بدست آوردنها هم به وجدم نمی آورد ، دیگر خیلی وقت است چیزی مرا تکان نمیدهد حتی مرگ! 

زیاد لازم نیست نزدیک من که میرسید ادای آدمهای خوب را در آورید ، در هر صورت من حالم از ادا در آوران بهم میخورد!

 

 

+ فکر نکنم چیزی از این متن سر در بیاورید ولی با عرض پوزش باید مینوشتمش

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۲)

وقتی عوضی بودن و ترسو بودن همزمان می شه چیز چندش آوری از آب درمیاد. در حالی که عوضی آدم حسابی می گه می تونم و می خوام عوضی باشم پس هستم!
ادا درآوردن همیشه نفرت برانگیز بوده..
+مهم اینه که خودت بعد از نوشتن حس کنی یکم آرومتر شدی :)
:|
تو یه روز همه این عوضیها رو شگفت زده می کنی! کون لقشون
ما به نوبه خودمان می گوییم چشم. نزدیک شما یا هر کس دیگر که شدیم، ادای آدم خوب ها را در نمی آوریم. ما کلا خودمانیم. هر کسی هم که میخواهد نزدیک ما شود، لطفا خودش باشد.

:( ای بابا
اتفاقا بنده کاملا فهمیدم چی گفتین.چون خودم با همچین ادم هایی برخورد داشتم.
کلا لمس!

الکی مثلن ما هم نفهمیدیم

غصه این چیزا رو نخور خاله :*
معاشرت با اینجور آدما دل آدمو شاد میکنه، چون وقتی اونا فکر میکنن خیلی زرنگ تشریف دارن، ولی تو از ته دلت بهشون میخندی :)
فکر کنم آدمای اطراف کارهایی انجام میدن که مثل قرص هر هفته باید این حرفها رو تکرار کنیم
میدونم  شاید بی ربط باشه  یا بی اخلاقی و این چیزا ک دارم اسم طرفو میگم ولی منم متنفرررررررم از اینجور ادمای حقیر  . نمونش خانوم بهاره رهنما.... از نظر من ب شددددت منفوره! خیلییی ادا خوبارو در میاره ولی خیلی بد نشون داد حقیقت وج.دیشو! 
پاسخ:
من اطلاعی از رفتار ایشون ندارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">