حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۰
مرداد ۹۴
بچه که بودم همیشه فکرم مشغول میشد که اینا چیه ؟؟ اخه قلّک سوراخ ، به چه درد میخوره! جالب اینجا بود که از مامانم هم نمیپرسیدم ، انگار میخواستم خودم راز سوراخها رو کشف کنم، تقریبا همون سالی یکی - دو باری که از جاده قم رد میشدیم و چشمم به اینا میخورد ، فکرم رو درگیر میکرد تا بعد که دوباره یادم میرفت .
 
 
١٥ مرداد ٩٤
جاده قم
 
یادمه  حدود ده سالم بود که رفتیم خونهء دخترداییِ مادرِ مامانم !!! نسبت فامیلی رو حال کردین ؟ خخخخخخ خب بیشتر از نسبت فامیلی نسبت دوستانه داشتن . خلاصه رفتیم خونشون اون وقت شوهرش پرنده فروش بود، همیشه هم انواعی از پرنده ها تو خونشون داشتن ، بغیر از کاسکویی که تو پاسیو نگه میداشتن و چه لعبتی بود و من اون موقع نمیدونستم که کاسکو چه حیوونه نازنینیه وگرنه کلی باهاش حال میکردم تو پشت بومشونم کبوتر نگه میداشتن! وقتی رفتیم بالا که که کبوترها رو ببینیم ، تااااااازه راز قلّک های سوراخدار واسه من کشف شد :))) 
اتفاقا همون روز چون جوگیر شده بودیم و دلمون حیوون خونگی میخواست آقا داوود یه کبوتر خوشگل بهمون کادو داد بیاریم خونه! اما چشمتون روز بد نبینه اصن جا نداشتیم نگهش داریم ، گذاشته بودیمش تو آشپزخونه ، یه سبد قرمز بزرگ هم برعکس روش که مثلا بشه خونش اینم هی بغبغو میکرد! دل آدم میسوخت که جاش خوب نیست ، سر یه هفته کبوتر نازنین رو پس دادیم به آقا داوود ! کلا مامان و بابای من با حیوونها میونه خوبی نداشتن واسه همین از بچگی زیاد مارو باهاشون آشنا نکردن ، و ما هم بیشتر از اینکه دوسشون داشته باشیم ازشون میترسیدیم ولی حالا نمیدونم من یهو چی و چگونه شد که اینقد به حیوونها علاقه پیدا کردم و کم کم با ترسم هم مقابله کردم :) شما چی تا حالا به قلّک های سوراخدار توجه کرده بودید ؟ :))))
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۷)

ما تا این سن هنوز برام سوال بود خوبه برا تو حل شد ! خوب شد گفتی آزی :|
پاسخ:
آخیییییی :)))) خوب چرا نمیپرسیدی؟ 
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۷ آقای همکار
فکر کنم من راجع به سوراخ نظر ندم بهتره ؛)
پاسخ:
منحرف :/
نعععععع من باهوش بودم ( آیکون خود تحویل گیری و پپسی باز کردن و اینا )خودم از اول میدونستم اینا برا پرنده هاس خخخخخخخخ ؛))
پاسخ:
ععععععع تا الان نبردنت ناسا جای تعجبه واقعا :)))))
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۸ مامان علی(همون ریحانه ام)
من می دونستم! همچین دخمل زرنگی بودم،بلللللله😝😝😁😁
پاسخ:
خب من از اینکه پرنده تو جایی نگه داری بشه هیچ تصوری نداشتم ! واسه همین واسم سوال بود 
من میدونستم ولی چ به درد میخورن :))) پسرداییم همیشه یه عالمه کفتر داشت و قلک سوراخم تو خونه داییم واسه همین زیاد بود :)))))
پاسخ:
عه خب دیده بودی :)))) ولی به هیچ درد نمیخوره دونستنش خخخخخخ قلّک سوراخ خخخخ
میگم آزیتا بانو شما دقیقا از چیه کاسکو خوشت میاد اینکه مثل  موش میخوره مثل سگ گاز میگیره مثل فنچ جیغ جیغ میکنه😰😰😁😁
راز قلک های سوراخ تا حالا متوجه نشده بودم😁😁
پاسخ:
از هوش کاسکو از اینکه احساسات رو متوجه میشه حال خوب و بد و خودش بسیار احساساتیه ، محبت رو میفهمه به آسونی هم نیت شخص مورد نظر رو درک میکنه :))) کاسکو اندازه یه بچه دو سه ساله هوش داره محققها میگن خلاصه که باهوشترین پرندهء دنیاست ، نتونستی باهاش تا کنی به کاسکو ربط نداره ، تازه اگه صاحب خوبی داشت بجای اینکه مثل فنج صدا بده حتما برات شعر میخوند و جملات نغز میگفت :))))
کشففففففف نشدم واسه همینه که هنوز نبردنم ناسا خخخخخخخ :))))
جمله بندی رو حال کردی؟ :|
پاسخ:
خخخخخخخ
من میدونستم اینها مال پرندن از بدو تولد. ولی همیشه مشکل داشتم باهاشون. فکر میکردم خیلی تنگه برا یه کبوتر. همیشه ناراحت بودم اینارو میدیدم
پاسخ:
لابد در زندگیهای گذشتت کفترباز بودی که از بدو تولد میدونستی :)))))))

نه واسشون تنگ نیست پرنده ها دوست دارن لونشون قد خودشون باشه 
من چون دایی کوچیکم کبوتر داشت میدونستم اینا چیه ن و استفادشون برای چیه. ولی من هیچوقت حیوون خونگی نداشتم دوس نداشتم کلا 
پاسخ:
منم کفتر دوس ندارم زیاد خنگه :)))
اینا لونه کبوترند؟!تنگ نیست؟
چون قم بیشتر مردم فنچ نگه میدارن فکر می کردم لونه فنچ باشن!!!
پاسخ:
بزرگ و کوچیک دارن فکر کنم لونه کبوتره
حالا من برعکس شما بودم، همیشه قلک ها رو که میدیدم با خودم می گفتم پرنده ها چطور از اینها آب می خورند، فکر می کردم که اینها هم ظرف آبخوری پرندگان هستند؛ بزرگتر که شدم فهمیدم یک چیزهایی هست که بهش پول می گن و این پولها رو میریزن توی این ظرف های آبخوری پرنده ها که سوراخشون فراخ نیست!
پاسخ:
واقعاااا؟؟؟ چه جالب :))) شما زودتر از اونی که با سکه آشنا بشید با پرنده ها اشنا بودید :))
من تا الان موقعیت ایجاد شدن این سوال برام پیش نیومده بود که بخوام به پیدا کردن جوابش فکر کنم :))))))))))
پاسخ:
جاده قم نرفته بودی یعنی؟ ؛))
خواهرم داشت،باهاشونم خیلی خوب بود ولی گاز میگرفتن هی😁😁که اینطور من نمیدونستم اینقدر باهاشون😊😊
پاسخ:
باهاشون؟؟؟ کاسکوها معمولا تنهان هااااا همون خاکستریا رو میگی؟؟؟
نههههههه ؛((
پاسخ:
:/
قلک سوراخ دار ندیدم!!
ولی از کشق کردن خوشم میاد.توی عمرم کشف های مسخره زیاد کردم.لذت دار کشف.لذت داره ناشناخته.و حس خوبیه وقتی از یه چیز میترس ولی وقتی باهاش مواجه میشی میبینی اونقدام ترس نداره.مثل انیمیشن سردین
پاسخ:
ارن انیمیشن رو ندیدم ... کشفیاتتون همیشه براه باشه :))
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۹ فــــــاطـمــــه
سلام یار جدید نمیخواین؟؟؟؟؟
راستش اتفاقی وبلاگ شمارو پیداکردم ولی خوشم اومدش
خوبین ؟؟؟؟ چه خبرا؟؟؟
مام خوبیم...قربونتون
یه چیزی بگـــــــــــــــــــم؟؟؟؟؟
منم میدونستم...
پاسخ:
چرا نمیخوایم یار جدید میخوایم :)

از کجا میدونستی خب :))حتما دیده بودی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">