حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۱
مرداد ۹۴

زمین زیر پایم تکان میخورد مثل دریای سیاه و مواجی از آسفالت ، هوا خفه تر از همیشه و نفسم سخت و تنگتر و چه بی اندازه در غصه غوطه ور بودم و چه بی اندازه تنهایی منو میبلعید و چه لایتنایی آرزوی نیست بودن میکردم و چقدر از محیط اطرافم متنفر بودم ، بیشتر از همیشه ، عمیقتر از همیشه و کسی در سرم میکوبید ، خدا نیست که اگر هست برای شانه های حقیر من زیادی بزرگ است ، که آنقدر زیادی بزرگ است که از غم من مسخره اش میگیرد، کاش همین دریای مواج زیر پایم منو فرو میبرد ، منو همهء حسهایِ در گلو شکسته و غصه های خیسم!

موافقین ۰ مخالفین ۳ ۹۴/۰۵/۲۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۹)

:(
پاسخ:
:/
بدونه تو و دستایه مهربونو نگاه ماهت چه عیدی
حالا که قراره دوباره به چشمام نیفته نگاهت چه عیدی
چه تحویله سالی تو وقتی که حالی ندارم برایه یه لبخنده ساده
چه شوقی چه ذوقی حدوده یه عمره که احساسه خوبی بهت دست نداده
کدوم عید وقتی قراره نیاد کدوم عید وقتی نمیبینمت
کدوم عید وقتی همه زندگیم شده حسرتو انتظارو غمت
کدوم عید وقتی قراره نیای کدوم عید
بهاری شدن کاره آسونیه نگاه کن چقد خونه بارونیه
دمه عیده اما پریشونیام به اندازه ایه که نمیدونیه

وقتی این پستتو میخوندم داشتم این موزیکو گوش میکردم....
نه میتونم از عید چیزی بگم نه میخوام که تبریکیو بشنوم
یه نوروز دیگه داره میرسه تا من بیشتر از این بریزم به هم
پاسخ:
میگم خسته جان ، حالا کو تا عییییید ! از الان عدلشو نگیر بذار به وقتش باهم عزا میگیریم :))
دیشب حال بدی داشتم ازینک هیییچ کاری نمیتونم بکنم!!! هیچ کاری از دستم برنمیاد!! هیچی!! 
فقط قطره اشک!!
:(((
پاسخ:
قربون دل مهربونت ، دعای تو واسه من کلی می ارزه :*
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۴ مامان علی(همون ریحانه ام)
یه چیزو صادقانه بهت بگم؟....من این پستاتو تا ته نمی خونم...نمی تونم تو رو با غم تصور کنم...دوست دارم همش شاد باشی...خیلی خودخواهانه ست نه؟؟؟
همیشه خوش باشی و خوشبخت
پاسخ:
این غمها هم جزئی از منه اگه اینارو نخونی یعنی نیمی از منو نمیشناسی :)
با مادرتون اشتی کردین؟
پاسخ:
هر چند شخصیه ولی نه
قصدم اصلا فضولی نبود،ولی فکر میکنم اینهمه ناراحتی به خاطر همه این مشکلات که تلنبار شده،چون خودم هم تجربش رو دارم،باید معالجش کنی،باور کن هیچ معجزه ای نیست که حالتو خوب کنه،فقط خودتی و خودت،اگر زبانت خوبه یک کتاب بهت معرفی میکنم که یک دوره هشت هفته ای برای ادمهایی که همیشه خلق پایین دارن،کتاب جالبیه
پاسخ:
من الان همیشه خلق پایین دارم؟؟ من کلا خیلی خوبم ااگه بقیه بذارن :))) ممنون برای نگرانیت
دیر اومدم میدونم... گذشته اون روز....... ولی شاهین یه اهنگ داره... یه تیکشو هربار ک میشنوم یاد تو میوقتم آزی....! میگه : فدای غربت تو.... بغض کن نخند لامصب.... من از غرور تو در اعتصاب غذا میترسم!!!! 0_0    این اهنگو واس زندانیای سیاسی خونده ... ولی انگار داره با تو حرف میزنه... غمی تو دلته و همیشه سعی میکنی شاد باشی... بخاطر غرورت همیشه سعی میکنی ک مقاوم و ب قول خودت پوست کلفت باشی.... ولی من خودم عمیقا درک میکنم این حس و حالارو... چون خودمم ی جورایی شبیهشم...! هرچقددددم وانمود کنیم ک شادیم و همه چی حلله... ی بغضی ته گلو هست همیشه! :) :) :)     رفیییق امیدوارم همیشه حالت ه خوب باشه!
پاسخ:
ای ول خخخخخ چقد یعنی منو باحال میدونی که این اهنگ تو رو یاد من میندازه خخخخ اصن خجالت کشیدم بسی والاع:*
خخخخخ ینی شبیت نی؟؟؟؟؟؟؟ :-)
پاسخ:
اخه زندانیای سیاسی خیلی بزرگن
از پستتون، زخمهای دلتون، دردتون، غمتون، سردرد صبحتون، ترس تو شبتون و حبس نفستون، نفسم گرفت ... میدونم، نفست تنگ‌تر از خوده تنگه، وقتی حسی تو وجودت نیست که بخنده ...خیلی سخته

پاسخ:
خداروشکر گذشت امیدوارم به این زودیها این حال رو دوباره تجربه نکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">