حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۵
مرداد ۹۴

عه من کی ام ؟ اینجا کجاست؟ ععععععع چقد اینجا عوض شده :))) الکی مثلا عععععع چقد مخاطبهای اینجا عوض شدن ، این راستکی:))) پست میذاری کامنت نمیدن ، نمیذاری ، باز نمیدن !!! کلا خیلی محجوب به حیا هستن ، کلا نمیدن :)))) کامنت رو میگم خخخخ، اصن فیدبک ندارن ... عه باز واژه اجنبی بکار بردم ، همون واکنش نشون نمیدن...الان اونقد واکنش ندادن که منم کُنِشم نمیاد .. من کُنِش از کجام در بیارم ؟ نمیشه که!! هی من نشون بدم شما ندین!! کنش و واکنش رو میگم خخخخخ

 

 

حالا که تا اینجا اومدم بذارید بگم که خبری نیست! سلامتی شما... ملالی نیست جز دوری شما ... مث اینا هستن الکی مثلا هی تعارف تیکه و پاره میکنن خخخخ الان قشنگ معلومه این دو روز آفتاب زیاد تو مخم خورده نه؟؟؟ خخخخ دیروز رفته بودم یجایی پر از آدم خوشبختتتتتت .... از پله ها که رفتم بالا دیدم ععععععععع چقد آدم خوشبخت داشتیم من خبر نداشتم ! کجا رفته بودم؟؟؟ رفته بودم خیر سرم دفترچه بیمه ام رو که دو ماه از انقضای اعتبارش میگذشت رو هم تمدید کنم هم تعویض، بعد دیدم ععععععع اون همه ادم خوشبخت اونجا هست ، آره دیگه هر کی دفترچه بیمه داشته باشه خوشبخته دیگه! ها ؟ چی؟ نیست یعنی؟؟؟ چرا دیگه ! کلی از حقوقت کم میکنن ! کلی واسه سابقه و فلان و بیسارش جر میخوری که جز آدمها محسوبت کنن... اره دیگهه اینجوریه اخه. هر کی بیمه نباشه کلا جز ادم محسوب نمیشه! سفارت میری ویزا بگیری .. بیمه نباشی کلا خدافظ، میخوای بری سر کار ، شونصد سالم که سابقه داشته باشی و هزار تا توانایی ، سابقه بیمه نداشته باشی ، هِرّی :/ مریض بشی ، بیمه نداشته باشی ول معطل البته با بیمه هم ول معطلی تقریبا واسه این موضوع ... خلاصه که کلی ادم خوشبخت اونجا جمع بودن و منتظر دفترچه که آقای مسئول بلندگو رو برداشت با لهجهء غلیظ ترکی داد زد هر کی بیمه اش مال این شعبه نیست بره ، فردا بیاد ، چرا ؟ چون اینترنت گَته(قطه) ما هم دست از پا دو متر درازتر بعد از یک ساعت نیم نشستن بر روی صندلیای نامناسب و دچار عارضه ک*و*ن درد شدن پا شدیم رفتیم خونمون... فرداش دوباره در دمای ٤٠ درجه تا اونجا رفتیم ، دفترچه بیمه مون رو بگیریم تا حس کنیم که وجود داریم و خیلی خوشبختیم ، بععععله :))))

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۵/۲۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۹)

خخخخخ آی اونجای آدم میسوزه این کارایی ک فک میکنی یه روزه تمومه بعد هی میفتی تو پروسه اداری :$
اینترنتش گته :))))) 
پاسخ:
این کار ده دقیقه ای بود دو روز طول کشید چون اینترنت گت بود :)))
افسرده و غمگین مشغول وب گردی بودم . وبتو باز کردم .پست جدید . یه پست خندون . 
متشکرم به خاطر لبخندی که روی لبهام آوردی 
خیلی باحالی
پاسخ:
غم و افسردگی بخوره تو سر رئیس تامین اجتماعی الهی :)))) نبینم غمگین باشی، از تو متچکرم برای انرژی دهی به من :))
عه آزی من نگران ک*و*ن دردت شدم! الان در چه حاله؟!

شما همیشه برای ما وجود داری. چه پست بذاری چه نذاری چه کامنت بدیم چه ندیم

من الان نشون دادماا
پاسخ:
هوچ نگران نشو ، کون درد بخشی از زندگی روزمرهء منه کلا باهاش محشور شدم خخخخخخ بیچاره عادت داره ... صندلی بد باشه شدید میشه ، شب بخوابم خوب میشه :))))))

عه ببینم .... جوووون چه خوشگله خوب بیشتر نشون بده :)))))) خخخخ
آدمی را دفترچه بیمه لازم است! :))))

+نشیمنگاه رنجِ مزمن میگیره آدم! خخخ
پاسخ:
دفترچه بیمه آدمی رو ....ده است :)))))  میتونی نقطه ها رو با هر چی دوس داشتی پر کنی :))))
آغا منم نشون دادم ؛) ببین چه خوشکله خخخخخ :)))))
سر پا واستادن تو صف بانک هم آدمو به فنا میده :/
پاسخ:
افرین افرین به به چه خوشگله :))))

خدا رو شکر این زیاد برام پیش نیومده 
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۰ گمـــــــشده :)
:))))
پاسخ:
((((:
خوشبختیت آرزومه حتی بیمه نباشی... :))
الکی مثلا من شاعرم خخخ+پس یک سر شنبه ها برو بیمه شخص ثالث ببین چه خبرهـــــــــــــــــــــــــه
پاسخ:
ممنونم :))
اتفاقا منم شنبه رفته بودم بیمه خخخخ
کُنِشت بیاد خوب .
پاسخ:
شما واکنشت بیاد خب .
مثلا دیدی طرف کامنتش همههههه جا هست!؟ هر وبلاگی بعد میبینی تو وبلاگ تو خاموشه؟؟ :)))))
نچ نچ نچ نچ نچ!!!:)))


سلامممممممممممممممممم
من که هستم بهتره نباشم  که کلافه ت کنم خواهر :)))
پاسخ:
اره دقیقا :/ همه جا شصتا کامنت میذاره اینجا خاموشه :|

نه عزیزم چرا کلافه بشم تو گلی :*
باور کن کون درد از گردن درد خیلی بهتره.....
پاسخ:
مرغ همسایه غازه :))) 
من گردن و کمرمم علاوه بر کون درد میکنه خخخخخ الههء درد شنیدی؟؟ 
سلام شکر نعمت نعمتت افزون کند پس غر نزن تا بیمه طلایی وچه وچه هم بیادخخخخخ
پاسخ:
خانم ما یه عمر داریم شکر میکنیم شده این ، زین پسم شکر میکنیم کار دیگه هم نمیشه کرد... عایا شما به اینا میگی غر؟؟؟ پس غر ندیدی
از این لحظه به بعد ما مرید شما شدیم الهه ی درد جان. دیگه باید به شما اقتدا کنیم.

پاسخ:
ها :)))))) حالا برو خدا رو شکر کن :)))
پس هر دو بیمه بودیم :))
اما ایشالا هیچ وقت پات به بیمه ای که من رفتم باز نشه اگه من میومدم بیمه ای که بودی افتخار دیدن من نصیبت میشد. 
الکی مثلا من رییس جمهور آمریکام خخخخخ
پاسخ:
تو رئیس جمهور بورکینو فاسو هم نیستی خخخخخخخخ :)))))
اینترنتش گته:)))
من ب دلیل ازدواجم دفترچه بیمم که انقضاش تا سی ام همین ماهه کلا ترکیده میشود و زین پس بیمه نمیباشممممممم زین رو عرررررر(:)
اصن نمیدونم چه وضیه وقتی من بیمه هسدم خیلی کمتر مریض میشم ولی همین ک انقضاش میرسه تا وقتی ک تمدید کنیم هزارتا بلا سرم میاد حالا دیگه خودت فککن ازین ببعدو:|||| خخخ
پاسخ:
بعله مث شما زیادن خانوم ، یکم دیرتر عروسی میکردی شش ماه تمدید میگرفتی خخخخ ایشالا که شوهر شمام دفترچه دار بشه
تو این یه سال و نیم و یا حتا بیشتر، تو برام سمبل یه دختر فوق العاده (از هر لحاظ) بودی
کلی تو دنیای مجازی و حقیقی تعریفت و کردم و خانوادم کاملا اشنان باهات :)))
پاسخ:
وااااااااقعا؟؟؟ :)))) آیکونه از دوق مرگی ترکیدن :) :*
تو به من لطف داری وگرنه من نمیتونم سمبل چیزی باشم :)
داره باورم میشه خیلی بدبختم،چون من بیمه نیستم و دفترچه هم ندارم و ...هععععععی...
بر ما گذشت نیک و بد،اما تو روزگار...
فکری به حال خویش کن،این روزگار نیست...
پاسخ:
منم خیلی مدت نداشتم الانم که دارم زیاد بدردم نمیخوره ولی بازم نداشتنش ازار دهنده است
حاااااااااضر
من اومدم اعلام حضور کنم و واکنش از خودم دروکنم 😆
کنشهاتون مستداااامم
پاسخ:
واکنشتون رو تخم چشام خخخخخ
ازین کامنتا:
وبلاگ منم بیا وبلاگت خیلی زیباست
با تبادل لینک موافقی؟؟:|
نه جان من لینک کن وبلاگمم بیا :))))
بوچ بوچ :))))
پاسخ:
نگین :| نکن از اینکارا نکن خخخخخ
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۹ آقای همکار
دست رو دلم نذار که خونه ! بیمه و مالیات حقوقم رو به صفر میل میده اونم صفر مطلق :))
پاسخ:
اخی دلم کباااااااب شد اخ اخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">