حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۸
مرداد ۹۴

عایا تا بحال یک رانندهء مترو را از نزدیک دیده اید؟ عایا تاکنون با یکی از آنها گفتگو داشته اید ؟ عایا در دوست و آشنا و فامیل شما کسی راننده مترو است؟ 

اگر از من میپرسید ، جواب همهء سوالهای بالا خیر است، اما از روز اولی که مترو اومد به این فکر کردم کِی استخدامی زدن واسه راننده مترو ، کِی آموزش دادن؟ اصن مدرکشون چیه؟ خیلی دلم میخواد ببینم راجع به شغلشون چه حسی دارن! از نظر من این همه تکرار اونم تو یه کابین فسقلی خیلی ملال آوره! هی بالا پایین ، بالا پایین ... بالا پایین ... بالا پایین... حالا تو و بیرونش رو کاری نداریم خخخ

اصن شما دیدید خط مترو که اضافه میشه جایی استخدامی بزنن واسه راننده قطار مترو؟؟ عاقا چکار کنم ؟ من از بچگی عادت دارم درگیر سوالات چیز شعر باشم ، شما چطور؟ خخخخخخخ

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۴/۰۵/۲۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۱)

ما هم کلی از این سوال ها داریم.
واقعا سخته ها .
پاسخ:
شما هم بپرسین شاید جواب گرفتید خخخخخ
:)
پاسخ:
میخند؟ :)))) چراااا
بذار همینو جواب بگیریم
پاسخ:
عجب :|
فک کنم از راننده های رسمی راه آهن واسه مترو دعوت میکنن برای همکاری
دایی،من توو راه آهنه 
پاسخ:
عه اینجوریه؟ نمیدونم
عجب سوالی :)))
من یک بار دیدم تو سایتش فرم استخدامی داره و سری اول رو چینی ها یاد دادن به ایرانی ها اما اینکه میگی چه حسی داره تکرار بی انتهای این کار منم خیلی دوست دارم بدونم و حتی تجربه کنم ;)
پاسخ:
تکرار بی انتها زجر آوره مطمئنم
خوبه تو کنجکاوی میکنی ما هم به جواب سوالامون میرسسم :|
پاسخ:
خخخخخخخ :)))
عه راس میگیا
واقعا کِی و چطور ؟؟؟؟ 
پاسخ تمامی این سوالات در گفتگوی ویژه خبری امشب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما
خخخخخ :)))))
پاسخ:
نه بابا گفتگوی خبری این چیزها واسش مهم نیست ادمهای سوت سوتی میاره که اخرم جواب درست و حسابی نمیدن
آری من دیدم از نزدیک خخخ ولی گفتگو نداشدم باهاشون و فامیلم نبودن:)))
من نیز آگهی استخدامی تحت عنوان"به تعدادی راننده مترو نیازمندیم"را ندیدم:)
پاسخ:
خب کی و کجا دیدی!؟ حرف نزدی؟ از دور واسش دست تکون دادی؟؟ خخخ
دانشجویی سراغ دارم که مهندس بود و توی تونل مترو کار میکرد
راننده قطارشو از تزدیک دیدم اما باش خرف نزدم

یازم نیست از کی شنیدم
نیگقت که راننده قطار گفته بش کار خیلی بدیه.همش توی تونلیم و تاریکی
و باعث افسردگی میشه. ضمن اینکه خیلی باید حواسمون باشه توی ایستگاها . اگر کسیبخواد خودکشی کنه باید امادگی داشته باشیم...
همیناش یادمه

پاسخ:
اره از دورم وقتی فکرش رو کنی خیلی شغل سختیه و خسته کننده
از اونجا این حوالی خبری از مترو و راننده مترو نیست..در نتیجه همچین سوالاتی هم برامون پیش نیومده.....جواب گرفتی...یه خبر هم به ما بده...با تشکرررر...خخخخ
پاسخ:
همه خبرا همینجاست بیا بخون :)
خدا قوت آزی جون😁
پاسخ:
مچکرم :)
فکر کنم همون راننده قطارا رو آورده باشن با یه سری آموزش و اینا تغییر شغل داده باشن بهشون، هر چی که هست؛ زیرِ سرِ شهرداریه!
پاسخ:
زیر سر شهرداریه؟؟ مگه خلاف میکنن خخخخ
راه اهن
پاسخ:
چقد انرژی صرف کردین برای این جملتون خخخخ فعل فاعل قید صفت :))) کامله
چه جالب منم همش فکر میکردم راننده لکوموتیو کجا میره رانندگی یاد میگره ؟؟!!کی بش یاد میده اصن !؟
پاسخ:
خخخخخ ... حتما تو قطار کارآموزی داره :))

عایا تا بحال یک رانندهء مترو را از نزدیک دیده اید؟ عاری

عایا تاکنون با یکی از آنها گفتگو داشته اید ؟ عاری

عایا در دوست و آشنا و فامیل شما کسی راننده مترو است؟ عاری

مدرکشون چیه؟ اکثرا کاردانی برق و غالبشون هم قدرت

خیلی دلم میخواد ببینم راجع به شغلشون چه حسی دارن!   اوایل حس هیجان، های کلاسی!!! الان فقط ملال آوره براشون

اصن شما دیدید خط مترو که اضافه میشه جایی استخدامی بزنن واسه راننده قطار مترو؟؟ خیر، برای راننده نمیزنن، ولی شرایطی که میزنن بعضی هاش برای استخدام راننده ی قطاره


نحوه ی استخدام اولیه اینجوری بودکه دانشگاه های علمی کاربردی وابسته( مثلا وابسته به وزارت نیرو) پرسنل رو معرفی می کردن و آموزش میدادن

الان هم که با بند پ معمولا



پاسخ:
مرسی از جواب مبسوطتون :)))من مطمئن بودم که ملال آوره
دلتون بسوزه من یکیشون رو دیدم :) 
دوست دوستم بود. لیسانس عمران و میگفت رشته اش هیچ ربطی به کارش نداشت. البته چند سال قبل کارش این بوده. بهشون میگن راهور (شایدم راهبر) قطار. ولی سوالای شما رو ازش نپرسیدم و الان هم دیگه نیست که بتونم سوالی کنم :) 
پاسخ:
 حالا این مهندس عمران چطوری پاش وا شده و راننده شده جالبه :)) چرا نپرسیدی؟؟؟؟؟ چرا دیگه نییییست عهعع
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۲ آقای همکار
به یک عدد راننده قطار مترو، با ک*و*ن سالم نیازمندیم !
شماره تماش: 0912*******
پاسخ:
شرط بسیار مهمیه :)))) حتما باید قید بشه خخخ
اگه اصفهانی باشین به این حد کنجکاوی در مورد مترو هنوز نرسیدین و چیزای دیگه‌ای به ذهنتون میرسه مثلا:
مترو همون وعده سر خرمنه؟
مترو؟ کی دیده که سوار شده...
یعنی مترو به سن نوه ام قد میده؟
این دستگاه تی بی امی که اشتباه بهش مختصات دادن به مرکز زمین رسید یا نه؟ کی قراره از اون بر دنیا بیرون بیاد؟(تی بی ام = دستگاه حفر تونله و دنده عقب هم نداره :) )
یعنی خرید و فروش قطارای مترو چقد سود داره؟(بخاطر عدم انطباق با خط قطارای متروی اصفهان به شیراز فروخته شد.)
پس کی قراره متروی اصفهان در کنار باقی آثار باستانی ثبت جهانی بشه؟
و ...
پاسخ:
خخخخ جالب بود والا بنده هنوز توفیق دیدار اصفهان رو به صورت درست و حسابی نداشتم 

من یه خاستگار داشتم که به قول سما راهور مترو بود!!

اون که از شغلش راضی بود. ساعت کاریش هم خیلی خوب بود. دقیق یادم نیست اما فکر کنم دو روز 8 ساعت میرفت ، دو روز آف بود.

حقوقش هم تقریبا خوب بود.

برق خونده بود ولی کاردانی یا کارشناسیش یادم نیست

خخخخخخخ

پاسخ:
خخخخخ پس چرا ج مثبت ندادی؟؟؟؟؟؟؟ اگه میدادی الان میشد همه سوالها رو از تو پرسید خخخخخ
خخخخخ تو مشهد ک بودیم تو مترو منم فقد از دور میدیدمشون یعنی وقتی رو سکو وایساده بودم ک قطار وایسه 
چیصافتا همشونم خوووشتیپ عینک دودی ازون خفنا :))) چیصافتا :P
پاسخ:
اره اکثرشون جوون و خوش هیکلند :)))
سلام به همه دوستان
من یک راهبرم،خواستم فقط یه کم از سئوالاتتون رو ج بدم شاید به مدرن بودن شغل راهبری پی ببرین،من ارشد مهندشی برق قدرت دارم و از طریق آگهی استخدامی مترو وارد کار شدم،بعد از کلی مصاحبات . گزینش ها و تست های پزشکی موفق شدم وارد دانشکده مترو شم و بعد یک سال آموزش و گذراندن دوره های عملی و تئوری قبول شدن دد آزمونهای راهبری و دریافت مجوز راهبری به عنوان training وارد خط شدم
پاسخ:
چقد جالب ، ممنون از کامنتتون ولی کاش راجع به حستون به این کار هم میگفتین اینکه اون همه تو اون تونلها بودن چه حسی داره ، از حقوقتون هم میگفتین که دیگه معرکه میشد :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">