حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۱
مرداد ۹۴

دلم واسه اون خرها تنگ شده ، شایدم الاغها ... خنده نداره ! تا حالا ندیدید آدم دلش واسه خر تنگ بشه؟؟ خخخخ یاد چشمای معصوم و همیشه غمگینشون تقریبا داره از خاطرم میره . یاد اون موقعها بخیر که هفته ای یبار میدیدمشون با اون رنگ خاکستری مخملیشون ! چیه گفتم که دلم واسه خرها تنگ شده . قدیمها که هر هفته کوه بودم حتما اونجا زیارتشون میکردم ! تو مسیرم که همیشه پر بود از خرابکاریهاشون ! اون موقع هیچوقت فکر نمیکردم که خرابکاریِ الاغ ماده ، درمون دردهای عفونی باشه ! همون عنبر نساء خودمون خخخخ 

عطار باشی میگفت پای فامیلشون عفونت کرده بوده میخواستن قطعش کنن، چند بار دود عنبر نساء بهش دادن خوب شده! نمیدونم واقعا یعنی خرابکاریه الاغها چی داره که از صد تا انتی بیوتیک و بتادین و الکل قوی تره!؟ عایا باور کنیم؟ عایا نکنیم؟ خخخخ فکر میکردم دودش بو بد میده اما خیلی هم بوی جالبی میده ! اصلا آزار دهنده نیست ، چشماتو که ببندی فکر میکنی کنار رودخونه نشستی و آتیش روشن کردی ، والاع  از جمیع الاغهای ماده بخاطر تولید خرابکاریِ پر خاصیت و مفید مچکریم :)))) اصن پی پی نگو طلا بگو :))))))

موافقین ۵ مخالفین ۲ ۹۴/۰۵/۳۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۶)

معجزاتی از این عنبرنسا دیدیم که نگو و نپوس
خخخخ
از همین تریبون منم ازشون تشکر میکنم
پاسخ:
معجزات رو تعریف میکردی بد نبود باشد که باور پذیر شویم :))
ماده ها پی پی شون هم طلاااااست...خخخ
پاسخ:
خخخخخخ چه نتیجه گیریه هوشمندانه ای :))))
چیزی که تو روستاهای اینجا زیاده الاغه خخخخخ و من خودم به شخصه خرابکاری الاغ رو در لحظه تولید دیدم خخخخخخ

پاسخ:
چشم و دلت روشن خخخخخ منم تو درکه دیدم قبلا :)))
چه جالب ، امروز یکی از بچه ها در مورد عنبر نساء گفت ، آی خندیدیم که خرابکاریشون چه نمیکنه! :دی
پاسخ:
عه چه حسن تصادفی خخخخخ حالا چه میکنه؟
=)))))) پی پی طلایی! :))))))))))))))))))))))
پاسخ:
آهای آهای پی پی طلایی نو عزیز دل مایی :)))))))))))
خب پی پیش هم مخلوطی از چوب و علفه دیگه بایدم بوی آتیش بده :))
پاسخ:
بلی :))) اتفاقا سبز خوشرنگی هم هست :)))))))))))))
پی پی فسفری رنگ!
+منم تازه شنیدم از خواصش!
پاسخ:
فسفری چرک البته خخخخ
من خیلی وقت بود شنیده بودم اما استفاده نکرده بودم
وااااای آزی خخخ یادته اومده بودی مشهد رفدیم عنبرالنسا خریدیم بعد میخواسدیم بریم حرم باید تحویل امانات میدادیمشون من خجالتم میووووومد خخخخخ😂
پاسخ:
اره بابا یادم بعد چقد شر شد واسمون چقد مجبور شدیم راه بریم :| بعد من اونو استفاده نکردم تا اینکه تو اتیش سوزی خونه سوخت :||| فکر کن خخخخ

اتفاقا واسه سرماخوردگی هم خیلی جواب میده  .واسه گوش درد هم که معجزه میکنه اصن 

پاسخ:
شه جالب :)
خخخخخخ آزی نترکی :))))))
 
پاسخ:
خخخخخخخخخ :)))
اوه اوه بد بو گندی میده که.. من اصلا نمیتونم تحملش کنم
پاسخ:
بیچاره کجاش بوی گند میده ... وقتی میسوزه قشنگ بوی کاه و برگ میده
به یکی از دوستان برای مشکلات پریود و مشکلات زنونه پیشنهاد داده شده بود ، حالا میخواست امتحان کنه!
پاسخ:
بعله جدیدا که همه از داروهای شیمیایی جواب نمیگیرن اسم عنبرنسا رو زیاد میشنویم :)
پی پیاشون خشک میشه قهوه ای میشه هاااا
من یبار گوش درد کشنده داشتم دود پی پی دادن تو گوشم خوب شدم😁
پی پی معجزه گری دارن
پاسخ:
نه دیگه دقّت نکردی ، روش قهوه ای میشه توش سبزه عنیه :)))))))

ای ول بابا خخخخ
اوفففف ینی به اون طرز فجیع دود شد رف؟! :|
عجب سرنوشدی داش بیچاره خخخخ
پاسخ:
ها... اره از اولش مصیبت بود خخخخخ

در حمام نشسته ام و به چشمان تو می اندیشم :)))))))

یعنی اینقدر عاشقانه واسه یه خرررررر:)))))))

این عنوانت هنو بعد این همه مدت منو می خندونه :)))

پاسخ:
از بچگی عاشق مظلومیت چشم خرها بودم دلم براشون کباب میشد خخخ
سلام دوستم سینوزیت داشت شدید اذیت میشد میگفت استفاده کردم خوب شدم 
پاسخ:
منم شنیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">