حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۲
شهریور ۹۴

من مشغول آخ و اوخ بودم که مشتری خاطره جون کارش تموم شد در حالی که یه ربع بود بدون وقفه موبایلش آهنگ پدرخوانده رو واسمون میزد ! آره شوهرش تند تند موبایلشو میگرفت که یعنی بیا پایین ، بسه! آخ... اره من تو کابین بودم که خاطره جون تا مشتریش رفت گفت بیچاره دختره اصن دلم براش کباب شد! سمیرا جونم که داشت  تو کابین پوست منو میکند ، داد زد گفت چرااا؟ خاطره جونم تعریف کرد که دختره بیچاره سه ساله ازدواج کرده شوهرش متولد ٥٩ ! دو سال اول که اصلا بچه نمیخواستن ولی بعدش دختره به شوهرش گفته داره سی سالم میشه تو هم که سنت بالا میره بیا بچه دار شیم ، اونقد گفته تا شوهره راضی شده که بااااااعشه اگه تو میخوای... بعد یه شب به نیت بچه  عملیات انجام داده بودن ، ولی یهو فردای همون شب وقتی شوهره از سر کار میاد ، به زنش میگه ، ببین دیگه هیچوقت اسم بچه رو جلو من نمیاری ها ... دیشبم خریت کردم ! حالا خواست خدا میشه ، فرت با همون یبار زنه حامله میشه ... الان بچشونم بدنیا اومده بود که شوهره حال نداشت یه ساعت نگهش داره تا خانومش تو آرایشگاه باشه و هی زرت زرت زنگ میزد !  آخخخخ یهو سمیرا گفت خب تا اینجا که چیزی نبود ، خاطره گفت اره ، نگو تازه بچش بدنیا اومده بوده که زنه میفهمه ، شوهرش سه سال و نیمه با یه دختره دیگه دوسته یعنی قبل از اینکه حتی ازدواج کنه !! همشم باهاش عملیات داره و  کلی پول واسش خرج میکنه و اینا ... یهو سمیرا گفت اه اه .. بخدا دیگه حالم بهم خورد از بس از این ماجراها شنیدم .. اونقد زیاد شده که آدم دیگه بالا میاره.. همشم تقصیر خود زنهاست ! گفتم چرا؟ گفت اکه همین ما زنها با هیچ مرد زن داری دوست نشیم این اتفاقها نمیفته . همین زنها هستن که اگه دلشون بخواد یکی رو بدست بیارن اونقد میرن و میان و کِرم میریزن تا دل مرد رو ببرن... گفت نظر قلبی من اینه ولی خب جلو هیچ مردی نمیگم ! گفت یه دوستی داشته که بخاطر اینکه شوهرش بهش خیانت کرده با یه بچه ازش طلاق گرفته ، اون وقت الان رفته با یه مردی که زن داره دوست شده :| میگفت وقتی زنها میخوان بد باشن خیلی کثیف و عوضی میشن خلاصه خیلی از دست زنها دلش پر بود خیلییییی... نظر شما چیه!؟

موافقین ۴ مخالفین ۲ ۹۴/۰۶/۰۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۱)

ما ایرانیها فقط ادعا داریم که از نسل کورش و داریوشیم
وقت عمل از بربر ها هم وحشی تریم
البته دور از جون بعضی ها که آدمند
پاسخ:
ادعاهای ما در همهء زمینه ها گوش فلک رو کر کرده 
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۴ مستر نیمــا .
حرف حساب که جواب نداره
پاسخ:
حالا شما چه قلاب انداختی تند تند از آب گلالود داری ماهی میگیری ، هه
یاد عنوانهای تهمینه افتادم

زنان علیه زنان


هر دو طرف مقصرن. مرد هم باید ذات داشته باشه که اگه داشته باشه همه جوره پای زن و زندگیش وایمیسه. ولی چند درصد وجود دارن سواله؟! 
پاسخ:
مردها که از بنیه داغونن ، ذات دیدی شما؟؟؟ به ما هم نشون بده ! با عرض پوزش از آقایون البته ولی اون میگفت زنها از این حالت مردها استفاده میکنن یعنی 
منم موافقم که بزرگترین دشمن ما زنا خودمون هستیم ، این به معنی رفع اتهام و موجه جلوه دادن خیانت مرد ها نیست ، فقط دارم میگم اگه ما زن ها با خودمون مهربونتر باشیم و اینقد رو خرابه های زندگی بقیه زندگی نسازیم حداقل بخشی از مشکلات حل میشه. 
همیشه پای یک زن در میان است و این دردآورترین قسمت ماجراس
پاسخ:
جالبه که خیلیها هم زندگی ای نمیسازن فقط میشن آلت بازی و تفریح یه مرد ، چون بیشتر مردها اول آخر ور دل زن اولشونن فقط بقیه رو به چشم یه تفریح میبینن
آلما توکّل تو وبلاگش یه پست گذاشته بود با عنوان :«زنان علیه زنان» (یکم برید پایین تر اگه کلیک کردید، پُستاش هست) یاد اون مطلب افتادم. البته من زن نیستم و نمیتونم نظر تخصصی بدم  ولی فکر می کنم درسته این حرف که زَنا با این کارا دارن خودزنی می کنن!
پاسخ:
بعله اون پست رو خوندم قبلا
هیچکس زورش به زنها نمیرسه مگر خود زنها :|||
من فکر میکنم اونقدی که ما زنا در حق خودمون ظلم میکنیم، مردا اونقد ظلم نمیکنن.
میشناسم زنی رو که.....اصن ولش کن :/// حالم از این بدبختی و بیچارگی ای که خودمون واسه خودمون درست کردیم به هم میخوره :((((
پاسخ:
حالا میگفتی خاطرت رو ... منم زنهای زیادی میشناسم که به اسم عشق دنبال خراب کردن زندگی مردمن :|| 
من با نظر دوستت کاملا موافقم /از ماست که بر ماست
پاسخ:
متاسفانه :/
البته دوستم نبود ها ، آرایشگره بود :)
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۲ دختر حــَوا :)
هرجا سخن از زنان علیه زنان است نام آلما میدرخشد :))
پاسخ:
والاع خخخخخ
منم تا حدودی موافقم....اون تنوع طلبی تو ذات همه مردها هست...ولی ارزش ی زن خیلی بیشتر از اینه که حداقل بخواد به همجنس خودش خیانت کنه..
البته این گونه افراد  از دید مردا صرفا واسه ی دوره ای خاص هستن ...خیلی زود دلشونو میزنن...پس فکر نکنن خیلی زرنگن...هرچند واسه بعضیا شده منبع درامد متاسفانه..
پاسخ:
بعضیا خودشون رو در حد یه بازیچه میارن پایین فقط واسه یکم خوش گذرونی ، این خیلی بده :/
با سمیراهه موافقم:|
پاسخ:
بعله :|
من موافقمااا ولی همه ی ماجرا رو گردن زنا نمیندازم
بلاخره ما زنا احساسی هستیم و گول خورمون ملسه
اون مردا هستن ک میتونن یه زنو اونقد تحریک کنن تا گول بخوره
نمیشه گفت خب زنه گول نخوره!
تقصیر هر دو هست! 😑
+حساب خانمای گول زن هم ک کلا جداست...ولی اونجام باز کرم از دو طرفه!
پاسخ:
گول خوردن یه بحثه تو گول موندن یه بحث! بعضیا اول ممکنه گول بخورن ولی بعدش دیگه دوست دارن ، اصرار دارن تو گولی که خوردن باقی بمونن ... تازه زنهای گول زننده این روزها کم نیستن اما خب مطمئنا تقصیر یه گروه و یه جنس نیست بیماری ای فراگیر در آحاد جامعه است 


چه سنگین صحبت کردم خخخخ
کاملا موافقم 
وقتی مرد کسی را از چنگش در بیاری را زرنگی میدونیم 
وقتی مرد پول دار سن بالا را موهبت میدونیم 
وقتی.......
ظلم زنها در حق خودشون انتها نداره 
پاسخ:
واقعا خیلی تاسف بر انگیزه :/
ای خدا :|
پاسخ:
:|
کاملا موافقم، زنها اگه بخوان عوضی باشن، هیچ مرد عوضی ای به پاشون نمیرسه!

زنان علیه زنان آلما واقعیت های جامعه است
پاسخ:
زنها بخاطر نقاط فعال بیشتری که تو مغزشون دارن خیلی بهتر و بیشتر میتونن بد باشن ...

الان من فهمیدم همه خواننده آلما هستن ممنون و مچکر
من اگه مرد بودم لبان زیبای آن زنی را که گفت : همش تقصیر خود زن هاست "می بوسیدم ولی حالا که یک زنم می زنم دهنشو پر خون می کنم.
این بود نظر من.
پاسخ:
و کاملا هم جنسیتی خخخخخ
خانوم توکّل، خانوم توکّل سریعاً به حرفای بی پرده آزیتا! :)))
پاسخ:
خخخخخخ واقعا
اتفاقا سر بعضی زنا باید هوو بیاد! زنهایی که سرشون به تنشون نمی ارزه زنهای بی شخصیت و زنهای خائن این سه دسته زنها که فکر میکنن زرنگی کردن و یه مرد پولدار ساده لوحو تور کردن سخت در اشتباهن و یه هووی خوشگل حتما واسشون لازمه %
پاسخ:
عجب !!!!!!!
چه دنیای بدی داریم...خدا انسان رو یدونه آدم ویدونه حوا آفرید...نمیدونم حالا چرا یه آدم چند تا حوا داره ویه حوا با چندتا آدم میپره؟؟؟؟مشکل کجاست عایا؟
پاسخ:
:~\
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۲۳ یکی که روحش تو یه رابطه ی مسخره مرد...
من تا حد خیلی زیادی مثلن نود و نه درصد با حرفاتون موافقم،اما...اما میدونی چیه،من یه روزی با بهترین دوستم قطع رابطه کردم برای همیشه،چون با یه مرد زن دار راشبطه داشت،حتی تصورش برام سخت بود،اما یه وقتی چشمامو باز کردم،تاخرخره تو لجن بودم،حتی بیشتر،درگیر یه رابطه ی کثیف شدم،عاشق کسی شدم که هر چی بهم.گفته بود،دروغ محض بود،میدونی جالبش چی بود،که وقتی فهمیدم دروغ گفته ازش متنفرشدم،اما...همونقدر که ازش متنفر بودم،همونقدر هم عاشقش بودم،خیلی احمقانه ست،بدترین آدم زندگیت،تنها آدم زندگیت باشه،منم درگیر رابطه با یه مرد زن دار شده ام و فکر میکنم این اوج بدبختیه..تا ابد دلمرده میشه آدم،دلمرده و تنها و خسته،که عشق رو از هر لاشی خیابونی گدایی میکنه،که مبادا دلش هوای یه عشق پوشالی قدیمی رو بکنه،خسته ام...خسته و دلمرده،من اشتباه کردم...و دارم تاوانشو پس میدم.
تقریبا ی سال پش یه وبلاگ بود به اسم من واقعی(بهار) که خوشبختانه درش تخته شد. داستان خیانت زن متاهلی بودبه همسرش. اگه اون رو میخوندید میفهمیدید جامعه به کجا کشیده شد. اگه نویسنده وبلاگ خصوصی های یک زن اینجا رو میخونه اون میتونه شهادت بده که بهار چه شخصیتی داشت.
در هر صورت من فکر میکنم که بحث خیانت برمیگرده  به حس زیاده طلبی این روزهای ماه.

پاسخ:
ممکنه...
کید شیطان بدتر است یا مکر زنان؟
رندى گوید
من بیش از آنچه از شیطان مى ترسم ، از زنان بیم دارم
زیرا در قرآن آمده است :
اَنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفا
و درباره زنان مى فرماید
اَنَّ کَیدَکُنَّ عَظیمٌ 

پاسخ:
ممنون از کامنتتون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">