حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۳
شهریور ۹۴

خوب که فکر میکنم تنها خاطراتی که از آب بازی میاد تو ذهنم مال دوران مدرسه است ، وقتی که نزدیکهای خرداد میشد و هوا گرم ، ما هم با اون مانتو و مقنعه هایی که الان حتی تصور پوشیدنشونم برام سخته تو حیاط بازی میکردیم! کیسه فریزرهای خالی شدهء تغذیه هامون و لیوانهای آبخوریمون رو پر آب میکردیم و دنبال هم میدوییدیم تا پیروزمندانه آب رو کلهء هم خالی کنیم ، جالبیش اینجا بود که بعد دوییدنهای زیاد ته لیوان یه چیکه آب بیشتر نمیموند ! چه خنده های از ته دلی میکردیم . یادمه همون موقع هم انگار آب بازی ممنوع بود ، چون همیشه منتظر بودیم یه ناظمی چیزی بیاد ، سرمون غرغر کنه . آخرین باری که ملت تو پارک آب و آتش آب بازی کردن ، گرفتنشون ، به جرم و اتهام بی ناموسی ، بی عفتی ، قتل و تجاوز حتی سست کردنِ پایه های ...... ولش کن اصن هیچی نگم بهتره ! آب بازی که در أماکن عمومی جیزززززه! حالا میگم اگه حیاط دارید و دوست و فامیل پایه ، آب بازی کنید که بسیووووور ضد افسردگی میباشد ولی از اونجایی که آب هست ولی کم است ،جای اینکه شلنگ رو باز کنید رو هم ، دو تا تَشت آب پر کنید بذارید دو طرف حیاط بعد با لیوان آب از توش بردارید بپاشید رو هم، بعبارتی خرکی بازی نکنید با طمانینه و لطافت رفتار کنید خخخخ فردا نیان مارو به دلیل ترویج بی فرهنگی و ضد محیط زیستی و فساد و فحشا بگیرن ! اصن چه معنی میده کسی تو تابستون سوزان آب بازی کنه؟ کی گفته ملت حرکات ضد افسردگی انجام بدن؟ خانم، آقا بشین سرجات ، آب بی آب ! آب بازی مال بلاد کفره و لاغیر ... هیس ... شلوغ نکنین ... کی شکر خورد اسم آب بازی رو آورد اصن!؟ هوم؟

 

میدان ٧ حوض

دیروز

 

موافقین ۶ مخالفین ۳ ۹۴/۰۶/۰۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۷)

جهت سوزاندن دل شما و بقیه دوستان بعلت نزدیک بودن به دریا ...کلاااا میپریم تو آب...به ی لیوان و دو لیوان راضی نیستیم....خخخ
در ضمن آب بازی با لطافت معنا نداره فقط باید خرررررکی باشه...خخخ
پاسخ:
تو دریا فرق داره ، آب بازی اینجوری یه مزه دیگه داره :)))

خانم اب هست ولی کم است :)))
آره والاع ایییینقد در بازگشایی روحیه تاثیر داره اصن نگوووووووو:))
کلی هم خندهههه فقد بعدش ب کلی چیز خوری می افتی تا خشک بشی آگ جای باشی ک به خونه نزدیک نباشی ولی بازم حال میده:)))
پاسخ:
تو این گرما دو دقه تو افتاب بشینی تبخیر میشی :))))
همین شماها اون وقت ها ازین آب بازی ها کردین که ما الان دچار بحران آب شدیم دیگه!
وای خوش به حال بچه های تو این عکس
پاسخ:
یعنی میخوای بگی شما آب بازی نکردین؟ یا شاید پنداشتی من مال دهه ٤٠ ام؟ خخخخخ بیا پیش خودمون آیبک جون :))))))

اره واقعا اگه بدونی چه حالی میکردن تو اون گرما :)
والا ما که تا چند سال پیش هم میرفتیم رودخانه کردان کرج کسی هم چیزی نمیگفت یعنی الان منم به جرم زیر سوال بودن عفت عمومی تحت تعقیبم؟!
:))))
پاسخ:
رودخونه فرق داره من تو پارک و أماکن عمومی گفتم
من از خیس شدن بدم میاد آزی :(
همیشه همه تو اب بازی کلی حال میکنن ولی منِ-گربه صفت در این مورد😁- یه جورایی چندشم میشه و ناراحتم!!:(
عایا برای تفریح من راهکار دیگری سراغ نداری؟
پاسخ:
عهههه
خخخخ
منم از خیس شدن خوشم نمیاد ولی گهگداری تو گرما اب بازی دوس دارم
من! من! من!... عهه! ببخشید یه لحظه فکر کردم ساندیس میدین... من نبودم، شکر نخوردم، دیابت دارم اصلاً! :))))))
پاسخ:
دور از جونت دیابت :)))
من انقدر بچه ی اتو کشیده ای بودم، سراغ آب بازی نمیرفتم!!!
بچه بودم دیگه، نمیفهمیدم:D
ولی هروقت خواهر برادرم بازی میکردن، من نقش خطیر موش آب کشیده رو ایفا میکردم، همیشه هم میرفتم پشت بوم 2تا سطل آبم روی اونا خالی میکردم;)
پاسخ:
الان بازی نمیکردی؟؟؟ میرفتی پشت بوم با سطططططل؟؟ خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">