حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۷
آذر ۹۴
تو دو تا پست قبلی ، پستی که کلا اینجارو بی پرده کردم تا خیالم راحت شه ، همون شخص عصبانی ای که یبار کامنت گذاشته بود نه ببخشید همون که فحش داده بود لابلاش هم یکم کامنت گذاشته بود بعد از پاسخگویی من و شما دوستان ، بهش ، یه کامنت خصوصی بلند بالا داده بود و بیشتر و تا جایی که زورش رسیده بود من رو مورد عنایت قرار داده بود! آخیییییی....من اصلا قصد ندارم به محتویات اون کامنت اشاره کنم ، چون عصاره اش رو بگیری فقط به لغت نامهء فحشهاتون اضافه میشه ،ولی در ابتدای کامنت ایشون، اشاره کردن که ،من به چیه تو حسودیم بشه آخه ، آزیتا ناله با اون چشمای لوچت !! خخخخخ همین یه جمله رو داشته باشین که دیباچهء اون کامنت بلند بالای زیبا بود، تا بگم مابقی رو... 
از اونجایی که شاد کردن دل دیگران ثواب دنیوی و أخروی داره و توصیه أکید شده خواستم از همین تریبون اعلام کنم ، تازه باید بیای ببینی الان رو دماغم یه جوش گنده زده با انحراف معیارِ سی درجه که با چشمهای لوچم ست شده ، خواستم یکم ناله کنم دلت شاد شه ، بری حالش رو ببری! 
 
 
پ.ن ١ آقا یعنی نون خرمایی دوست داشتن و دو لُپی خوردن ، جرمش اینقد سنگینه که یه جوش بزنی به این گندگی!؟؟ مگه قتله؟ مگه جنایته؟خدایا توبه :))))
پ.ن ٢ کی گفته نون خرمایی سوغاتی بیارین اصن؟؟ والااااع با این نوناشون :))))))
پ.ن ٣ عنوان کاملا بی ربط! همینجوری چند روزه اسم این فیلمه تو مخم بود گفتم بذارمش عنوان سورپرایز بشید :)))))))
 
 
امضا: آزی ناله دماغ تربچیان
موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۴/۰۹/۱۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۹)

منم تا خوابگاه بودم خبری از جوش نبودا 
همین که اومدم خونه و سه روز گذشت و روز چهارم مراسم .... یه جوش به اون گندگی زدم رو پیشونی :|


نوش جانتتت
پاسخ:
اخ اخ ... باز پیشونی بهتره... راستش رو بخوای پیشونیمم یه کوچولو زده ولی اون که رو دماغه خیلی درد میکنه :))))
۱۷ آذر ۹۴ ، ۰۶:۱۳ فیروزه ای
همه نون خرمایی هارو بخور تا خیالت راحت بشه :))
شاید بعدش یه غذایی با طبع سرد میخوردی اینظور نمیشد. من نمیدونم مصلح خرما چیه. به هر حال نووووووش جوووونت

پاسخ:
فیروزه ای ترسیدم به خدا خخخخ اخه علاوه بر اون جوش تربچه جوشهای دیگه ای هم هست ، گفتم همشو بخورم دیگه با جوش یکسان میشم :)))))
منم نمیدونم راستش همیشه خرما رو با چیزهای گرمه دیگه میخورن مث أرده مث کنجد مث پودرنارگیل مث گردو ، چرااااا خبری از مصلحش نیس؟؟؟؟؟ 
ازی چرا واقعا . جوش متنفرم ایضا تب خال
پاسخ:
چی چرا واقعا ؟؟ 
والا من تا چند ماه پیش اصلا نمیدونستم جوش چیه ، جدیدا اینجوری شدم ، هنوز به تبخال دچار نسدم خدا رو شکر :|
چشمای لوچت !!!!!! مردم از چه واژه هایی که استفاده نمیکنن . حالا معنیش چی هست؟؟؟
برای اون جوش وقت نشناس هم ژل ضدجوش sebamed  رو بگیر و بزن روی جوشت . خیلی زود از بین میبرتش  :) 
پاسخ:
عه لادن نمیدونی لوچ یعنی چی؟؟؟ :)))) یعنی تابه تا کج خخخخ
عه جدا موثره؟ واقعا نیاز دارم ! گنده شده ولی خبری از ترکیدن نیست
عه واقعا ؟؟؟ چقد دایره لغاتم ضعیفه خخخخ
آره خیلی زود خشکش میکنه :) البته فقط واسه همچین جوش هایی که خیال ترکیدن ندارن و بزرگ هستن موثره و گرنه واسه جوش های معمولی و همیشگی زیاد مناسب نیس ؛)
پاسخ:
مرسی از معرفیت حتما میگیرم :*
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۸ فیروزه ای
جالبه. الان سرچ کردم دیدم مصلح خرما دارچینه. اما من تا حالا با دارچین نخوردم. دقیقا با همون مواد گرمی که گفتی خوردم!
چرا واقعا؟!
یه چیز تجربی بگم؟ البته برای صورت منه. اما شمام امتحان کن شاید جواب داد.
من تا جوش میزنم 4-5 بار در روز صورتمو با صابون گلنار!!!! میشورم. زودی محو میشن. سفر که بودم 2 تا جوش واقعا گنده زده بودم. با بدبختی صابون گلنار پیدا کردم و صورتمو 2 روز شستم باش از بین رفت. امتحانش ضرر نداره
پاسخ:
اخه دارچین که خودش گرم و خشکه مثل خرما •_• چطوری مصلحشه؟؟؟ من با دارچین هم خوردم تو عدس پلو خخخخ

من فکر میکنم چون صابون گلنار بشدت پوست رو خشک میکنه جوش از بین میره :)))) بقیه پوستم فکر کنم ترک بخوره ولی امتحان میکنم :))))
خیلی چیز خوردی کرده چیشا به اون خوشگلیتو لوچ دیده!! لوچ عمه اشه :@ آیکون هاییییی نفس کششش خخخخ
خو دیگ بیشدر انرجی برای اون ناچیز پشیز هدر ندیم بریم سر سوگواری جوشی عرررررر
منو بگو منوووووووو:'( سمت راست صورتم یکدست با جووش مزین شده و الان جاهاشونه که نمییییییره :'(
نون خرمایی سوغاتی نیارید, تو آرد سوخاری هم لطفا ادویه و فلفل نریزید!! اگ هم میریزید روی اون جعبه صاحب مرده قید کنید عاغا , عزیز این تند و فلفلیه و پر ادویه و کاریه !! 
والاع با این نوناشون :دی
پاسخ:
خخخخخ تو خوشگل میبینی مهربون دوستم مرسی :* :)))))
اخ اخ ... من دیده بودم روی جعبشون نوشته آرد سوخاری تند :\ فکر کنم اون مارکی که خریده بودی ننوشته بود لعنت بهش :|||
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۲:۲۱ کرگدن آبی
پ.ن. 3  عالی بود! :))))))
پاسخ:
البته بعدا دیدم خیلی هم بی ربط نبوده :))) نان که داشت عشق من به نان هم داشت ، اون جوش کله گنده هم میتونه به عنوان موتور هزار محسوب بشه :))
راستی با این پرده برداری خفنی که کردی فکر کنم باید، شاید رو از میون حرفهای بی پرده سر در وبت برداری دیگه
پاسخ:
نه والا هنوزم اونقد محدودیتهای مختلف دست و پا گیرن که اونجوری که دلم بخواد نیست شاید وقتی دیگر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">