حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۹
آذر ۹۴
آقا دیشب بدو بدو رفتیم یه رستوران جدید  ، البته دوییدنمون از فرط گشنگی نبود از فرط دست به آب بود تو سرما خخخخخ!! وقتی رسیدیم داخل دیدیم عه ، هیچکس نیست ! بعد گفتن هنوز بطور رسمی افتتاح نشده ، ولی چون شمایید ، بشینید دیگه ، چکار کنیم یه غذایی میاریم براتون!
 
رفتن اومدن نوشیدنی خوشامدگویی آوردن ، ما هم سریع رفتیم بالا گفتیم بسلامتیتون ولی گلاب به روتون زودتر اون مِنو رو بیارید ما سفارش بدیم و به سمت دسشویی یورش ببریم :)))) که البته نوشیدنی ، عرق بود البته از نوع نعنا و آبلیمو خخخ ! بعد از دقایقی تشریف اوردن با دو عدد تبلت ! گفتن بفرما مِنو ! فکر کنم اولین نفرهایی که تبلت ها رو تاچ میکرد ما بودیم. بعد گفت چون هنوز افتتاح نشدیم فقط چلوکباب داریم بقیه منو رو نخونید خخخخ ما هم وا رفتیم ! آقاهه چق چق فندک زد شمع رو روشن کرد رفت ! 
تو منو اولین کبابش ، کباب برگ سوپر ممتاز بود o_0 فک کنم در وصف خفن بودنش دیگه واژه کم آورده بود ، شووَر بنده هم گیر داده بود همینو سفارش بدیم گفتم بابا زده ٤٦٠ گرم گوشت ، بیا همون ٣٠٠ گرمی رو بگیم کافیه ! گفت نههههههه ! میخوریم چیزی نیست! دیگه حواسم نبود بگم بابا فقط ٤٠ گرم از نیم کیلو کمتره! یه عقلی کردیم همون یه غذا رو سفارش دادیم که البته من از سوپ عزیزم هم صرف نظر کردم که جا واسه کبابه بمونه! بعد از عملیات سفارش با یک سوال چند کلمه ایه آقا دسشویی کجاست هر دو به صورت انفجاری به سمت دستشویی متواری شدیم ! اقاااااا دسشویی اونقد نو بود اونقد تمیز بود ، حیف موبایل همرام نبود یه عکس بگیرم که ببینید این دسشوییهای عمومی قبل افتتاحیه چه شکلی اند بعد افتتاحیه چه شکلی میشن خخخخخ... خلاصه با لذتی وافر سر میز برگشته و مشغول سالادخوری گشتیم که ناگهان کباب سوپر ممتاز نیم متری رو آوردن !!!بعد این دیسش جا نمیشد رو میز به زور جا کردنُ رفتن ! نشون به اون نشون که دیگه تیکه آخر کباب رو به زور تو بخور من سیرم نه تو بخور من سیرم ، جا کردیم در معدهء مبارک ! آخر سر هم که صورت حساب آوردن ١٥ درصد تخفیف به مناسبت اینکه رستوران افتتاح نشده بود هویجوری بهمون دادن ! با احتساب ٣ درصد مالیات و ارزش افزوده بگو ١٢ درصد ! آقا تخفیف خیلی حال میده اونقد دوست دارم :))))) در نهایت اگه دیدید رستورانی هنوز افتتاح نشده حتما برید توش هر چی هم که خوب نباشه این نو بودن در و دیوار و وسایل و علی الخصوص توالتش خیلی حال میده :))))))
پ.ن ١ : اصن أبهت کبابه تو عکس نیفتاده شما خیلی با أبهت فرضش کنید:))))
پ.ن٢ : آخرش از ما تشکر کردن که در تست غذاشون شرکت کردیم، اقا مگه ما موش آزمایشگاهی هستیم؟؟ حداقل یه ندا بدید قبلش خخخ
پ.ن ٣ : اونقد بدم میاد این شووَر من اهل عکس و سلفی و اینا نیست. کلا حال نداره ، میفهمید خستسسسسسس ، خسته :)))
موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۴/۰۹/۱۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۸)

این شوور گفتنتو خیـــــــــــلی دوس دارم
پاسخ:
اولین بار بود گفتم که :))))) 
شده که در حال انفجار بودم ولی حاضر نشدم که حتی یه نگاه به این دستشویی عمومی ها بندازم :// نمیدونم مردم رعایت نمیکنن یا زود به زود تمیز نمیشه ولی هر چی که هست خیلی چندشناک و کثیفن 

شما بگو اصلا تخفیف یه درصد باشه من میمیرم برای تخفیف ؛))))
پاسخ:
نه خیلی جاها تمیزه! من از دوران دانشجوییم دسشویی عمومی رفتن رو آغاز کردم قبلش اگه میمردم نمیرفتم ولی بعدش دیدم خیلی صدمه میزنه... 
الان جاهایی که تمیزن تو تهران و من زیاد دسشوییشم رفتم پاساژ قائم تجریش ، تندیس، تیراژه :))) رستوران هم تمیزن معمولا ، الان جدیدا بین راهی ها خیلی بهتر شده نسبت به قدیم اوضا بهتره نقد و بررسی توالتها 

تخفیف مخصوصا تو رستوران :)))
چه خفن طور :دی اولین افتتاح کنندگان :))))
نیم کیلو گوشت 0.O خوب بوده پس همون یه پرس گرفتید :))))) 
من عاشق این دستشوییام ک توش میشه نفسسسس کشید خخخخخ
پاسخ:
اره دیگه اخه مخزن جفتمون اندازه یکی نیست :)))))

ها قشنگ میشد نفس کشید تازه بو خوبم میومد همه جا برق میزد اصن :)))))
کلا موضوع رفت سمت دستشویی یکیهم درباره اون کبابه حرف بزنه :))
پاسخ:
فکر کنم علاقه به دسشویی بیشتره خخخخخخ
۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۷ فیروزه ای
اومدم تهران، با شوورم باید برم از این کباب سوپر ممتازا بخورم. خخخخخ
البته من از کباب خوشم نمیاد :/
حالا با اون ۱۲درصد تخفیف چند شد حسابتون؟
معلومه اصفهانیم؟
پاسخ:
شوور کردی خواهر؟؟؟ مبارک باشه :)))
چرا از کباب خوشت نمیاد عایا تو ایرانی میباشی؟؟؟ خخخخخ

بهترین غذاهارو همون اصفهان داره بخدا اونم با قیمت منااااااسب 
قیمتش نسبت به رستورانهای تهران خیلی خوب شد مخصوصا که گوشتش گوسفندی بود و حجمش زیاد :)

+ راستی از یه کارشناس پرسیدم مصلح خرما چیه! گفت خیار یا سرکه یا انار
۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۴ کرگدن آبی
من کباب دوست دارم... [شیون و زاری]...
:(((((
پاسخ:
تو چی دوست نداری؟ منو در جریان اون بذار :))))))
۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۶ فیروزه ای
از کباب خوشم میاد البته به شرطها و شروطها
اینکه از گوشتش مطمئن باشم. نمیدونم چرا هیچوقت به رستوران ها اعتماد نکردم.

+ چه جالب نمیدونستم. ممنون :) زین پس خرما رو با خیار میخورم
+دوباره جوش زدم! فقط محل جوش رو با صابون میشورم. داره بهتر میشه. هنوز اون جوشه رو دماغته؟ :))))
پاسخ:
اره هنوز هست اون خون از میاد که انگار به رگ آئورنم وصله :))) ولی خب یکم فروکش کرده ولی فکر کنم حالا حالا ها جاش بمونه
۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۷ گمـــــــشده :)
من کباب موخوام...:|
البته بیشتر شوور موخوام.که با هم بریم کباب بخوریم...خخخخخخخخخ...:))
پاسخ:
ایشالا هم شوور میکنی هم کباب میخورید باهم :))
نوش جونت جیگر انشاءالله همیشه شام دورهمی اونم تو رستوران تمیز و دست اول!:)
پاسخ:
مرسی ، قربونت ، ایشالا برای شما هم :)
فکر کنم افتتاح شه کارش حسابی بگیره
کباب 460 گرمی . اییییییول . ابهتی ه واسه خودش . نوووش جونتون
فکر نمیکردم رستوران افتتاح نشده غذا داشته باشه چه باحال. تجربه ی خاصی بودا 
اون توضیحات مربوط به سرویس بهداشتیش اخر خنده بود 😂😂😂 اگه غذاش خوب نباشه در و دیوار و دستشویی تمیزش می ارزه 😂😂😂
نوشیدنی آبی رنگش دل منو برده 😊
پاسخ:
اره افتتاح رسمی نشده بودن ولی در مرحلهء تست به سر میبردن ، ماهم که رفتیم شدیم دستی دستی موش ازمایشگاهیشون :))))
قربونت ایشالا همیشه به خنده 
اره خوشرنگ بود مزشم خوب بود :))
۱۹ آذر ۹۴ ، ۲۰:۳۰ مامان علی
کباب:(((
عررررررررر
پاسخ:
:(((
هیچی نخوردین که :|
من سه برابر اینو در عرض 2 دقیقه جا میدم تو معده ی مبارکه :))

پاسخ:
لابد معدهء شما خیلی قابلیت داره! مال ما رو هم اینقد رو به زور قابلیت داره :))
وای خدا من گشنم شد ! 
من کباب دوست دارم :)))))
:|
:|
پاسخ:
:))) ایشالا کباب خوری 
غذا خوردن با تخفیفه که لذت آنچنانی به آدم میده.والا. اصلاً تخفیف نون زیر کباب به حساب میاد :) این هم که گفتی ابهت کبابه به چشم نمیاد صحیح نیست. با دقت به عکس و مقایسة بین ابعاد ظرف برنج آقای همراه و ابعاد دیس کبابه، راحت میشه فهمید چقدر هیولا بوده!
پاسخ:
اره با دقت کنی قشنگ معلومه دیسش نیم متریه :))) ظرف برنج در مقابلش یه سکه ٥٠٠ تومنیه خخخخ
راستی حرف از اصفهان و غذا شد، اصفهان اومدین خوش گذشت؟ کاش توی وبلاگ خبر میدادی گاوی گوسفندی چیزی زمین میزدیم. من تازه یکی دو هفته بعد از سفرت از طریق صفحه اینستا کاملا اتفاقی(چون خیلی کم اینستا میرم) فهمیدم این طرفا اومدین. راستی غذا مگه اصفهان چی خوردین که هم از قیمتش راضی بودن و هم کیفیتش؟ یه سفرنامه از اصفهان بدهکاری بهمونا :)

پ.ن: این جادهه که توی عکس تله سیژ افتاده بود جاده سلامته؟ اونجا تا قبل سرد شدن هوا میرفتم با دوستم میدویدیم :)
پاسخ:
من دوبار اصفهان اومدم هر دوبارم با غذاهای بسیار با کیفیت نسبت به قیمت روبه رو شدم بر عکسه تهران ...
الان که همهء غذاهایی که خوردم یادم نیست اما تو. رستوران شهرزاد بود فکر کنم یه کباب بلدرچین خوردم واقعا معرکه بود ، خورشت ماستتون هم قسمت شد امتحان کردم ، ولی بریونی بازم نشد که نشد ، طلسم شده انگار 
نوشیدنی خوشامدگویی بیشتر شبیه بلوبریه ...
بهر حال نوش جان ...گوشت بدن ...صفای روح ... آرام جان
پاسخ:
شبیه رنگ ژله بلو بریه وگرنه بنظرم بیشتر شبیه بلو کوراساو :)))) 
ممنون
آدرس بده خواهر جان همشهری جان یواشکی آدرس بده مام بریم. (تا هنوز تمیزه)
پاسخ:
اره هر چه زودتر باید برین :))))
👍
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">