حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۶
آذر ۹۴
یک سری زنها هم هستن که موقع غصه هاشون ، گریه هاشون موقع کات کردن با دوست پسراشون، شکستهای عاطفیشون ، کتک خوردنهاشون ، حبس شدن در خانه هاشون ، دعوا با شوهرشون،دوستان صمیمی میشوند ، روزی هزار بار چت میکنن هزار بار تلفن ، حرف میزنند ، خانه ات می آیند و بارها به تو میگویند چه خوب که هستی ، چقد خوشحالم که حداقل تو رو دارم ! عشقشان میشوی ، عمرشان میشوی ، خواهر بزرگشان میشوی! دوست کوچکشان میشوی ، بعد درست وقتی کم کم زندگی روی خوش بهشان نشان میدهد ، عروسی شان میشود ، پولدار میشوند ، راحت میشوند یا نه حداقل اینکه احساس خوشی به سراغشان می آید ، یادشان میرود که به تو گفته بودند چقد خوب که تو هستی، اصلا جوری میکنند که انگار تو از اول نبودی! نه خانی آمده نه خانی رفته ... 
میدانم که دوستی ها برای خودشان عمری دارند اما همیشه ذهنم را مشغول میکند که چرا بیشتر دوستیهای ما زنها ، عمرش اندازهء عمر لحظات تلخمان است ... مردها را نمیدانم ، آنها کلا سیستم سیم کشی مغزشان طور دیگری است! 
دوستی دارم که ظاهر و باطنش خیلی با من فرق دارد ، اونقدر فرق بین ما هست که هر کس ما را میبیند، شاید کمتر باور کند که ما حتی دوستیم ! اما لامصب بعضی وقتها آنقدر خووووب مرا میفهمد که باورنکردنی است و گاهی آنقدر باهم ارتباط مغزی داریم که بارها پیش امده در لحظه ای هر دو فقط به یه چیز فکر کرده ایم بدون اینکه بدانیم. در عین حال هر چه از عمر دوستیمون میگذرد ، بیشتر فکر میکنم که درونمایهء ما خیلی بهم شبیه است.خلاصه خیلی وقتها دلم میخواهد به او بگویم چقدر خوب که تو هستی ، اما میترسم ، میترسم روزی منم مث خیلیها که این جمله را گفته اند و فراموشش کرده اند ، فراموش کنم! طوری رفتار کنم که انگار نه خانی آمده نه خانی رفته! 
موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۹)

۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۸ فیروزه ای
چقدر این جملات رو شنیدم و دقیقا به همین سرنوشت دچار شدم که رفته و انگار نه انگار...

پاسخ:
پس خوب میفهمی چی میگم 

سلام آزیتای عزیزم حدود یک هفته هست که وبلاگت رو پیدا کردم وباید بگم که تقریبا همه آرشیوت رو خوندم  حرفات و نوشته هات بوی زندگی می دن ، واین که با وجود همه مشکلات بازم می شه شاد بود و از زندگی لذت برد.

در مورد این پستت هم صد درصد موافقم باهات نمی دونم چه مون می شه ما زنا که وقتی زندگی مون رو غلطک می افته اولین کاری که می کنیم اینه که دوستامون رو کم رنگ می کنیم  حتی اونایی که تو سختی کنارمون بودن اینی که گفتی تو دنیای مجازی هم مصداق داره حتی .......

پاسخ:
سلام
ممنون از لطفی که به من و وبلاگم داشتی 

تو دنیای مجازی که بدتره ،  در هر دو دنیا همینجوریه فرقی نداره انگار
خوب میفهمم چی میگیییی
خووووب 
 پس این سیستم برا تو هم صدق میکنه ...
میزارن میرن ...
پاسخ:
بعله همینجوریه ... انگار استثنا نداره ، کلا این مدلیه ! 
همیشه به دوستیه اقا پسرا حسودی که نه ولی یه حسی داشتم .و ارزوم بود یکی مردونه باهام بمونه
پاسخ:
البته من تو دوستیهای اونا هم دیدم ، ولی کمتره! حداقل عشقم عمرم بهم نمیگن بعد ول کنن برن :)))
چرا واقعا?! 
یا بعضیها فقط دوست دارن اونا باشن که دردو دل دارن فق ط!! تا وقتی گوش میشی براشون خوبه ولی وقتی گوش میخای فقط داری ادا در میاری!!
من دوستای زیادی ندارم!! ۴ یا ۵ نفر تقریبا نزدیک با احتساب تو:) که یکیشون تقریبا اینجوریه -__- 
خوشبختانه یکیشون فق ط :))) بقیه فرمول با شادی دوستت شاد و با غمش غمگین باش رو منصفانه رعایت میکنن :)
پاسخ:
ممنان و مچکر که منو جز دوستات محسوب کردی هر چند خیلی ...

خدا رو شکر همون شادها رو بچسب :)
من یه دوست داشتم به معنای واقعی اویزونم بود اصلا خودشم همیشه میگفت همه کارای من گردن تو هست و اینا
اقا این عروسی کرد یهو ۶ ماه غیب شد، حالا یعنی این شوهر کردن انقد کمبودش شدید بوده خخخخخ
پاسخ:
فکر کن !!! شیش ما -_-
کلا مدل عوض میکنن
بزرگترین دلیلی که با کسی صمیمی نمیشم همینه! چون میدونم من خیلی سرم توی زندگی خودمه و کمتر وقت میذارم برای حرف زدن با بقیه، نمیخوام این ذهنیت پیش بیاد که ول کرد رفت یا بی معرفت بود! ترجیح میدم با همه در یه حد باشم که نه توقعی ایجاد شه نه هیچ چیز دیگه!
آزیتا یه پاراگراف ازت نوشتم توی پست آخرم... :)
پاسخ:
خب اگه از اول همینطوری باشه که مورد نداره میسه یه دوستیه گهگداری ولی اینکه صمیمی باشی و همه چیزت پیش طرف یهو تغییر ماهیت بدی اینطوری میشه

خوندم :) لطف داری به من 
من هیچ وقت اونقدی با کسی دوست نبودم که ارتباطم باهاش به اینجاها بکشه.. دوستای کمی دارم که گهگداری فقط حال هم رو میپرسیم و یه وقتایی باهم بیرون میریم... نه گوش بودن و نه گوش شدم !!
پاسخ:
نمیدونم بگم خوبه یا بده ... ولی من دوستهای صمیمی زیادی داشتم که به دشمنهای صمیمی تبدیل شدن حتی :)))))
هر چند خیلی چی عجیجم? :دی 

پاسخ:
هر چند هیچ کاری برات نمیکنم
باید شانس بیاری این دوستت شوهر نکنه وگرنه بعیده بازم خوب بمونه؛)
پاسخ:
به نکتهء کاملا خوبی اشاره کردی :))))
این نوع سواستفاده ها توی روابط پسر دختری هم هست. مدلی که یه دختر اگه بفهمه پسری بهش اهمیت میده ناله ها و غرزدنهاش رو واسه اون بیاره و بعد لذت رو برای همون کسایی ببره که که غراشون رو سر اون پسر میزنه. حال خوبش واسه عوضی ها (به قول خودش) حال بدش واسه یه بینوای دیگه که جرمش اینه که اهل سو استفاده نیست.
پاسخ:
البته که ما اینجوری ندیدیم ولی شاید با حال خوبش همراه نبودی وگرنه مرض نداره ببره واسه عوضیها... شاید اون موقعی که باید تو حال خوب همراهش بودی ، نبودی هوم؟
دوستی☺
غریبه این کلمه آشنا....

پاسخ:
جدا؟ 
نمیدونم
:|
چه کاری دیگه مثلا میخاستی بکنی !!!!!! صوبت نکن اون هر چند منچندم دیگه نشنوما, دهههه!!! 
اگ قراره ازین صوبتا بشه!! اون منم که هر چند... 
:)))
من خیلی دوست دارم عقشش:* خیلییییییی
پاسخ:
اوه اوه من گَلَت کردم چه شاخ و شانه ای کشیدی خخخخخخخ

منم :***
سلام آزیتا جان ، دو روز میخونمتون، خیلی با حال و زیباست قلمتون، موفق باشین 
پاسخ:
سلام
ممنونم
نظر لطف شماست
خلق خوی مردها با زنها فرق میکنه طبعا دوستیاشونم فرق میکنه فقط خدا رو شکر مردا عادت ندارن جون و قربون هم برن... البته اینجور هم نیست بگی دوستی مردا خیلی خوبه اونهم آفت های خودش رو داره. اون دوستیای مردونه و داش مشتی وار هم مال فیلما دوره شاهه...
در مورد این پست هم میتونم بگم زنها چون برونگراترن و غالبا نیاز به یه همدم و غمخوار یا همون تکیه گاه دارن وقتی از یه طرف شکست میخورن به یه طرف دیگه سوق پیدا میکنن و طبعا وقتی مشکلشون رفع میشه خب دیگه به شما احتیاجی ندارن... ولی مردا توی اینجور موارد درونگرا ترن و به روی خودشون نمیارن یا توی خودشون میریزن. البته تمام این چیزایی که گفتم برداشت خودم بوده و قطعا شامل همه افراد نمیشه، نسبیه.

پاسخ:
منم مردهای زیادی دیدم که دوستیهاشون مقطعی بوده یا از سر منفعت بوده یا خیلی چیزهای دیگه ... دیدم ازدواج کردن دیگه یادشون رفته ، سربازیشون تموم شده یادشون رفته ، شغلشون عوض شده یادشون رفته ، خلاصه اینطوری نیست که بگم واووووو مردها تا ابد دوست میمونن ولی خوب نخواستم وارد بحث مردها بشم :))
گاهی یه تغییر توی زندگی آنچنااان درگیرت میکنه که کلا بقول خودت رویه ت عوض میشه ولی این ب این معنی نیست ک احساس کم شده باشه :) مطمئنن توی شرایط جدید هم غصه خیلی زیاده کار خیلی زیاده و وقتت شدیدا پره و دیگه حتی برای یه مین وقت ازاد   و درددل کردن باید له له بزنی...خوبه طرف دیگه قضیه رو هم ببینیم:)))
پاسخ:
طرف دیگه قضیه چیه؟؟ یعنی طرف وقت نداره؟؟ o_O 
وقت نداشتن بنظر من همیشه جملهء کلیشه ایه توجیه نبودنهاست یکیش همین داداش من ، هر وقت بهش ز میزنی وقت نداره اما شواهد امر نشون میده تموم برنامه های جانبیش سر جاشه .. بنظرم الویت هاست که نمود پیدا میکنه که البته خود منم از این داستان الویتها مستثنی نیستم
یه مدل دیگه عم هست...
مثلا ادم شرایطش تغییر میکنه و دوستی ک 7 سال و واقعا باهات دوست بوده فک میکنه تو خودتو براش میگیری (در حالی ساخته ی ذهن متوهمشه ) واونقد زشت رفتار میکنه و کنار میکشه و تنهات میزاره ک ضربه میخوری ! :(((((
من الان مدتیه تو این حالتم :(
کلا ادم موقع وابسته شدن باید یادش باشه قوی باشه ولی یادش نمیمونه 
پاسخ:
اصلا وابستگی نشون از ضعفه چطور میشه در کاری که نشون از ضعفه قوی بود :)
از دست عنوان چه بگویم گله ای نیست
گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست :))))
خب خوبه که همچین دوستی داری...
منم قدیما داشتم....بعدش که پولدار شدن منو یادشون رفت، بعدش که دوباره بی پول شدند یادشون اومد، ازم مبلغی قرض گرفتند (چهارسال پیش حدود 15تا) بعد دوباره یادشون رفت.
بهله. قدر دوستتو بدون.
پاسخ:
شما چه خوب بودی که دوباره به اون بی حافظه ها اعتماد کردی چرن قشنگ معلوم بوده که دوباره یادشون میره ؟؟ 

میگم حالا ٢٠ تا داری قرض بدی؟ :))))))) مثلا منم جز بی حافظه ها بشم الکی خخخخ
خیلی زور زدم یه کامنت درخور از خودم در کنم اما نشد که نشد! خخخ
خوب بمون. 
پاسخ:
در خور رو عالی اومدی :))))
 گفتی مرض نداشته؟ نمیدونم تعریف از مرض چیه؟ عاشق عوضی ها بودن مرض محسوب میشه یا نه؟ حتی اگه بعد یه مدت خودش به عوضی بودن طرف واقف بشه
پاسخ:
حامی مرض دارها هم بودن خودش یه مرضه... شما که از رفتارش ناراحتیه کلا دورش خط بکشید
اون تیکه اول حرفم در مورد مردا بیشتر در جواب خانم رضایی بود و خودمم که اشاره کردم دوستی مردا هم افت های خاض خودش رو داره و چون پستت در این مورد نبود نخواستم بازش کنم(واسه خودش مثنوی ۷۰ منی هست). البته لا به لای پاسخت دقیقا زده بودی به هدف. خیلی از اقایون واژه دوستی براشون=منفعته و درست میشه یه همچین پستی رو در باب منفعت طلبی مردا نوشت. راستی بیشتر میخواستم نظرت رو مورد پارگراف دوم نظر قبلیم بودنم، چقدر درست میدونیش؟
پاسخ:
بنظرم اینجوری نیست .. 
تنها دلیل دوری از گفتن بعضی از کلمه ها اینه که بعدا یادم بره چی گفتم از همه مهمتر به کی چی گفتم :(
پاسخ:
اره دیگه خب مسلما حرفی ک از ته دل نباشه رو ادم یادش میره و همون بهتر ک از اول نگه :))
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۹:۴۰ فیروزه ای
سلام
فقط اومدم بگم دیشب توی خواب دیدمت :))

پاسخ:
خیر باشه
چی دیدی حالا :)))البته اگه تا الان یادت مونده باشه :))

سلام

مردها کمتر احساسی هستند. با وجود کمتر احساسی بودن انها هم به همین شیوه مبتلا هستند. یعنی یه زمانهایی کم می اورند که در اون زمان دنبال یه جفت گوش مفت می گردند و بعد هم که حاجی حاجی مکه.

پس این مسئله جنسیت بردار نیست.

در ادامه ادمها از یاداوری تلخیها و ناکامی هایشان عموما پرهیز میکنند. بواسطه همین هم وقتی که خیلی شنونده رنجهایشان باشی بعدها که کبک خروس می خواند نمیخواهند ببینندت تا خاطرات تلخ دوباره زنده نشود.

به همین سادگی

ایام شادی شما مستطدام

پاسخ:
بله ممنون از تحلیلتون 
اما خب زیادی بی معرفتیه
دلتنگ شدیم بیا بنویس... :)
پاسخ:
چاکریم :))
بهش خیلی دقت نکرده بودم...اینکه بقیه هم حق دارن...(دوست ها یعنی)
مرسی که این پست رو گذاشتی
پاسخ:
خواهش میکنم :)
۰۸ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۱ مهران مهرگان
به جان خودم این یک شکایته !!!
از وقتی متاهل تشریف دارین . یعنی به صورت رسانه ای اعلام کرده اید . نوشتن را ماچ کرده و گذاشتید گوشه ی طاقچه :)))
پاسخ:
اقا الکی اَنگ نزن من قبل از اونم همش میرفتم غیبت صغری ... غیبت کبری نرم صلوات خخخخخ
۰۹ دی ۹۴ ، ۰۸:۳۷ چپه الدوله :))
والا با شناختی که من ازت دارم دوستای ویژه رو فراموش نمی کنی اصلا از این اخلاق ها نداری
پاسخ:
البته اونقد فراموش شدم که دارم یاد میگیرم منم فراموش کنم گاهی تا رنج نکشم
این نشون میده که
don't judge people by their appearance
پاسخ:
البته خیلی هم نشون نمیده ها ولی میشه این نتیجه هم گرفت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">