حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۲
دی ۹۴

 

 

منبع: مجله خانوادهء سبز

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۴)

خیلی قشنگ بود
پاسخ:
:'( 
جایی میان قلب هست ...
که هرگز پر نمیشود
یک فضای خالی .
و حتی در بهترین زمان ها و
عالی ترین لحظه ها
میدانیم که هست ...
بیشتر از همیشه میدانیم که هست ...
جایی میان قلب هست
که هرگز پر نمیشود
و ما
در همان فضا
انتظار میکشیم ...
انتظار میکشیم ...

#چارلز_بوکوفسکی

پاسخ:
اوهوم :/
شایدم هرگز نخاهی بخندی باااین. وضع.... 
پاسخ:
ممکنه ... 
نبودش و جای خالیش همیشه همراهت :((
پاسخ:
متاسفانه :(
امیدوارم دوست داشتن کسی به عصب کشی نرسد تا تنها یک ویترین از آن باقی بماند برخلاف دندان جلویی، در این حالت کشیدن بهتر از حفظ ظاهر است.
امیدوارم همیشه دندان جلوییتان اگر درد هم گرفت قابل ترمیم باشد
پاسخ:
ترمیم برای پوسیدگی های سطحی است ،، افسووووس

سلام--سلام آزی خانم--سلام به همه--سلام به توکا و گوجه سبزو حسین و ...

یهویی نمیدونم چرا دلم واسه بی حفاظ تنگ شد....

لاااااااایککک---مث همیشه عالییییییی

پاسخ:
عهههه 
سلام
چه یهویی اومدی
زندگی متاهلی خوب میگذره؟
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۳ گمـــــــشده :)
چه باشه چه نباشه درد داره
پاسخ:
سالم باشه درد نداره !! بکشی هم دردش تموم میشه فقط میمونه جاش
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۵ آراد م .پ
زیبا بود
پاسخ:
ممنون
خداروشکر-خوبه-راضیم-یه جورایی از زندگی مجردی بهتره-زندگیم جهتدار شده-بچه خوبی شدم خخخخخ
البته آزادی دوران مجردی یه چیز دیگس-استفاده کنین خخخخ
پاسخ:
مثل اینکه از پرده دری در اینجا خبر نداری
واست ارزوی خوشبختی دارم
خب...بازم راه داره...ترمیم میشه....عمل میشه....نهایتا یکی دیگه بجاش میذاری.....
پاسخ:
درست میگین ... فقط مرگه که درمون نداره ... اما گاهی سخته طول درمان درازه 
این متن و فرستادم واسه اونی که دوسش دارم و دارم ازش دل می کنم چقدر هم به عنوان وبلاگم میخوره :(
پاسخ:
متاسفم واقعا... 
دردی که تمومی نداره
ولی نه دردی که با اعصاب و عصب ها حس شود
دردی ست که با قلب و هر تپشش حس میشود
پاسخ:
قلبی که با روح احساس میشود
۲۲ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۱ کرگدن آبی
بعد من اشتباهاً همه "عقل"مو تو یکی از دندونام مخفی کرده بودم واسه روز مبادا... که گویا باید باهاش خداحافظی کنم! :|
:دی
پاسخ:
همین دیگه ... اشتباهت همون روز مباداش بود وگرنه الان بی عقل نمیموندی :))))))
من حاضرم جای خالیش بمونه ؛) 
قول میدم بچه خوبی باشم و دردش اذیتم نکنه :دی

راستی نویسنده این متن هم یکی از وبلاگ نویسای بلاگفاست .. وبلاگ ماری جوانا .. نمیدونم اونجا تو اون مجله کپی رایت رعایت شده یا نه ولی خود نویسنده اش یه بار گفت که همین متن خودشو به اسم دیل کارنگی براش یه بار فرستادن :||| 
باشد که کپی رایت رعایت شده باشد :)
پاسخ:
تو مجله چیزی راجع به نویسنده متن ننوشته بود :/

سلام ، واقعیت تلخ ولی خیلی خیلی قابل لمس

پاسخ:
متاسفانه //:
خیلی موافق متن نیستم. بنا به دلایل ذیل (!):

1. ممکنه طرف بعدها نشون بده که سرش به تنش نمی ارزه! (پس باید از شرش خلاص شد و این نباید تاکید می کنم نباید بعدها روی رفتار و شخصیت فرد عاشق تاثیرگذار باشد که اگر فرد دوباره متاثر گذشت و به گذشته فکر کرد پس خودش مشکل دارد و تنش میخارد برای ماتم گرفتن)

2. آدم می تواند بارها کسان مختلفی را دوست داشته باشه و یا حتی عاشق آنها بشه (البته نه لزوما همزمان)، این می تواند همزمان و یا در برهه های مختلفی صورت بگیره و دنیا به آخر خط نرسیده. اینجوری نیست که صرفا تنها و تنها یک نفر در این جهان به این بزرگی وجود داشته باشه که بتونی عاشقش بشی و دوستش داشته باشی.

3. دوست داشتن مانند دندان جلوی آدم نیست که وقتی از دست بدی جایش را احساس کنی! می تواند آن دندان ته ته باشد و هیچ هم جای خالی اش احساس نشود. و یا حتی ممکنه دندان خرابی بوده باشد که مطلع نبودی کرم داره! 

4. کلاً زندگی خیلی بی رحم تر از آن است که به نیازهای تو توجه کنه! مدام در هر حال از دست دادن خیلی چیزها و بدست آوردن خیلی چیزهای دیگر هستیم و بده بستان داریم و نباید سماجت کنی که داشته هایت را تا ابد داشته باشی! خیر باید از دست بدیم و بگیریم و این ماجرا ادامه دارد. 

اگه مورد دیگه ای به ذهنم رسید در کامنتی جداگانه ان شاء الله و من یقراء الفاتحه.


پاسخ:
بله بله آقای دکتر مچکرم از تحلیل مفصل شما :))
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۹ فیروزه ای
چقــــــــــــــــــــــــــــــدر قشنگ...
پاسخ:
اوووووم
خیلی ممنون -ایشالا همه جوونا خوشبخت شن!مث بابا بزرگا دعا کردما خخخخ
از حسینو گوجه سبز خبری نیست!خبر داری ازشون؟توکا هم که ماشالا فعاله خخخخ
پاسخ:
گوجه شوهر کرد کم پیدا شده 
حسین هم هست گهگداری
: (
پاسخ:
:|
کجایی کم پیدایی کم مینویسی یا مارو لایق حرفات نمیدونی عزیزم
امیدوارم همیشه شاد و سرحال و پر انرژی باشی.
پاسخ:
هم سرم شلوغه هم سوژه کم دارم هم حال کم دارم :))) 
شکسته نفسی نکن :)
انشالله همیشه شاد باشی :)
پاسخ:
مرسی
ببخشید آزیتا جون
خواننده مورد علاقتون:.............

من که احمدوند و دوست دارم
پاسخ:
ایرانی : معین ، شادمهر ، ابی
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۵ امیر حسین
با این قیافه گیاه خوار م باشی خیلی با حاله
ههههههه
پاسخ:
گیاهخوار و گوشتخوار نداره که 
گوجه سبز مباااارکهههههه-خوشبخت شی ایشالا
اینجا رو نمیشه فراموش کرد هیچ جوره-به خووووداااااا
پاسخ:
لطف شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">