حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۹
بهمن ۹۴

هممون زیاد شنیدیم که آدمی به امید زنده است ، اما گاهی شاید عمیقا معنی این جمله رو درک نکرده باشیم ، لااقل من خودم اینجوری بودم ... تا وقتی که به چشم خودم دیدم که امید چطور میتونه به چشم بهم زدنی حال آدم رو دگرگون کنه ، میتونه در کسری از ثانیه همۀ ابرهای سیاهی که آدم رو فرا گرفتن ، کنار بزنه... امید به داشتن زندگی بهتر ، به تغییر شرایط به رهایی ، تازه درک کردم حس آدمهایی که روی کشتی تو دریا گم میشدن و ناگهان خشکی میدیدن ، یا زندانی هایی که خبری میشنون که امید به آزاد شدن پیدا میکنن، و چقد سخت میتونه بگذره ، روزهای زندانی ای که حبس ابد داره!! بدون امید زندگی هر لحظه اش مثل یه سال میگذره ، هر دقیقه انگار منتظر مرگی و حتی حاضری یه کاری کنی که این مرگ جلو بیفته... امید خیلی خوبه حتی اگه واسه مدت کوتاهی بیاد و بره اما روح تازه ای به زندگی میبخشه تا یه مدت میتونه انرژی جلو رفتن رو تامین کنه....برای همتون امید آرزو دارم ، یه خبر خوب ، یه کمک یه پیشرفت ناچیز ، هر چیزی که بتونه یه چیکه امیدوارتون کنه! کاش کائنات امید رو برای هیچکس دیر نرسونه ، اونقد دیر که بشه نوشدارو بعد از مرگ سهراب... امیدهای زندگیتون مستدام ... بی وقفه ، بدون معطلی...

تابستان 94 

kusadasi

 

 

درونم از جنس خودت زندانی ساخته ای که 

روح سرکشم را در بند کشید...

 تنی پر از کبودی های کهنه و جدید،

بی حال و بی رمق گوشه ای چمباتمه زده ،

شاید امیدی گذر کند از حوالیِ زندانهای نامرئی

                                                                                                                                                            جمعه 9 بهمن 94 ،16:22

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۸)

بدون امید نفس کشیدن حکم مرگ رو داره !
من ایمان دارم به این حرف وخودم لمسش کردم
پاسخ:
دقیقا دقیییییقا ...
امید یه کلمه اس با هزار جادو :)
پاسخ:
یه کلمهء جادویی
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۳ گمـــــــشده :)
چقدر قشنگ کفته بودی...ممنون
پاسخ:
ممنون از حضور شما :^]
امید
منم عمیقا این حس رو دارم. یه امید کوچیک، کل زندگی منو تغییر داد...
پاسخ:
خوبه بیاد بمونه ...
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۷ آقای همکار
حالا این چه امیدی هست که اینقدر حالت خوب شده؟ بگو شاید حال ما هم خوب شد !¡
پاسخ:
امید هر کسی واسه خودش به درد میخوره
در ضمن من نگفتم حالم خوب شده گفنم حس ادم رو دگرگون میکنه هر چند وقتی هم کمرنگ میشه انرژی ای که با خودش اورده رو میبره
بعد از مدتها یه نوشته خوب و دلچسب هومممم :) 
ممنون از آرزوی مستدام بودن برای امیدهامون ^__^
همینطور برای خودت امید هایی که هر روز بیشتر بشه :*
پاسخ:
مرسی فدات سم 
دوست خوبم :*
به نظر من که امید فقط امیدِ جهان! =))))
پاسخ:
پ همون امید جهان گیرت بیاد نه بیشتر :)))
ایشالا همیشه امید داشته باشید...(از نوع خارجیش) :)))
پاسخ:
مرسی شما هم همینطور اصل اورجینال :))
ایول ...خانوم ازیتا بی زحمت دست تو کاره واسه من یه عشق سالم ارزو کن  ....خیلی ممنون ...
پاسخ:
الهی آمین
کاش همه ی ارزوهایی که داری براورده بشه یکی ع اونا ام همین ارزوی اخرت باشه .بدجوری احتیاج داریم بهش من یکی که عجیب نیاز دارم به یه خبر خوب
+این ارزو ینی خیلی خیلی مهربونی
پاسخ:
مرسی ... ایشالا که دعای من بگیره تو هم خبر خوش رو بشنوی
امید یعنی هنوز یه چیزی هست که بخوای به خاطرش تو هم باشی
پاسخ:
شاید این باشه ... 
آزیتا عزیزم چند وقتهشاد نیستی بیخیال زندگی همینه اگه غمگینم باشی میگذره شادم باشی میگذره. پس تا میتونی شاد باش و بیخیال زندگی کن. دوستدارم وبت همیشه شاد و پر انرژی باشه.
پاسخ:
چند وقته اصلا آزیتای سابق نیستم یجوری ام که خودمم باهاش غریبه ام
حالا یه حرفی بزنم ممکنه فکر کنی دارم فیلم بازی می کنم یا شعار میدم؛ 
اما، بدون امید هم میشه زندگی کرد! کافیه خیلی سخت نگیری! کلا اتفاق خارق العاده ای قرار نیست در این زندگی بیفته. همه چیز ساده است. 
خوب بمون. 
پاسخ:
اگه امید به تغییر نداشته باشم مطمئنم بی درنگ میمیرم مهم نیس تغییر به سمت بدی بره یا خوبی اما باید بیاد
منو امید زنده نگه داشته آزی ! کلمه ای که شاید برای خیلی غریبه باشه یا کلیشه ای یا حال بهم زن !
اما اگه امید نبود منم غرق بوذم توی خاکستری ها ..
نه بین آبی ها در حال پرواز :)
مرسی بابت آرزوی خوبت
پاسخ:
همیشه همونجا وسط ابیها بمونی ایشالا
نمیخوامم منفی بافی کنم ولی ای کاش اون خون فاسد نباشه... که اگه باشه خودش میشه قوز بالا قوز
حرف از نوش دارو زدی اصلا چرا کار رستم به طلب نوش دارو رسید چون امید داشت در مورد سهراب اشتباه کرده باشه و بچه خودش نباشه این امید فقط موجب چی شد؟ .... و جالبه بعد از اون دوباره امید به نوش دارو بست...
خلاصه گاهی برای رهایی از دردها و مشکلات یا حتی نادیده گرفتنشون به چیزایی امید و دل میبندیم که با ایفای نقش مسکن اون درد رو برای مدتی خفه میکنن، اما در حقیقت فقط با سرپوش گذاری روی موضوع اوضاع رو بدتر کردن ... گاهی انقدر امید بی جا ذهنمون رو الوده میکنه که چشم از حقایق میبندیم...
از خدا بهترین ها (حتی از نوع امیدش) رو برات آرزومندم.
پاسخ:
امید واهی خوب نیس امید کاش واقعی باشه
راستی پیشاپیش تولد یگانه بردار دردانه‌ات رو هم تبریک میگم، ایشالا در کنار هم سالیان سال را به خوشی و خرمی بگذرونید
پاسخ:
خیلی ممنووووووون
واقعا برام جالب بود که حواست جمع بود :)))
قدیم یه کتاب در حوزه روان شناسی خوندم میگفت که اسم و تاریخ تولد افراد با ارزش ترین اطلاعات برای هر فردی محسوب میشن و همیشه اسم دیگران رو درست صدا کنید و تاریخ تولدشون رو به یاد بسپارید... اینطور شد که کم کم شروع به ثبت و ضبط تاریخ تولد افراد تو ذهنم کرد :D و اگه تاریخ دقیق تولد اطرفیان هم یادم نباشه ماه تولدشون یادمه. تولد برادر شما هم که جای خود داره چون دقیقا یه هفته با هم فاصله داریم :))
پاسخ:
ممنون واقعا
امید 
آرزو
نور 
روشنایی
خنده ذوق
شوق
تو زندگیت کنار همسرت جاودانه باشه آااااآااااآمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">