حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۲
فروردين ۹۵
از چند روز پیش تا همین حالا دارم فکر میکنم من پارسال ، سر سال تحویل کجا بودم، دقیقا کجا بودم؟ ولی اصلا و ابدا یادم نمیاد ... واقعا برام عجیبه ... خیلی از سال تحویلهای قبلتر و خیلی قبلترش حتی، یادم هست اما پارسال بطور کامل از ذهنم محو شده o_O یکی از معضلات اینکه آدم هر عید یه جای و مکانی داشته باشه همینه ... حالا میگم کسی یادش نمیاد من پارسال ، سال تحویل کجا بودم؟ دقیقا کجا بودم؟ :))))) 
 
خببببب سال ٩٤ رو تحویل صاحابش دادید؟ بدرقه اش کردید؟ یا با تیب پا زدید در ماتحتش که بره به اسفل السافلین :)))) ، خدایی سال ٩٤ سال بدی برای من نبود ، در کل قسمتهای خوشایندش بیشتر از بدش تو خاطرم مونده... آرزو میکنم برای تک تکتون که سال ٩٥ براتون پر از سلامتی ، شادی و برکت باشه ... یادمه قدیمها که بهم میگفتن هیچ چیز اندازه نعمت سلامتی ارزش نداره ، حرصم میگرفت که مثلا  بزرگترها چرا اینجوری اند ، اما الان خودم عمیقا و قلبا باور دارم که داشتن هیچی مهمتر از سلامتی نیس ، تا وقتی آدم سلامت نباشه هیچ چیزی بعدش نمیخواد ، وقتی آدم سالم و سلامته در کنارش پول و عشق و حال و مابقی رو میخواد ... برای بدست آوردن هیچ چیزی از گرانقیمت ترین ثروتتون ک سلامتیه خرج نکنید .. چه بالا منبری رفتم اول سالی :)))) 
شاد و بیخیال باشید، غصه نخورید ، ک...نِ لقِ دنیا :))))) 
•••عیدتون مبارک •••
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۰)

عیدتون مبارک :)
پارسال شما کُجا بودید :/
پاسخ:
ممنون
والا چه عرض کنم یادم نمیاد ، شک دارم خونه بابام بودم یا نبودم :)))))
فکر کنم خونه بابات بودی :دی 
من یه کم فشششار آووردم به مغزم ، از مکالمات یادم اومد ! دیگه نمیدونم پارسال و با سال قبلترش قاطی کردم یا نکردم :)))

پاسخ:
بنده خودمم تو همین مورد شک دارم نمیدونم اونی ک یادمه مال پارساله یا قبلی خخخخخخخ بازم ممنون از فشاری که اوردی :دی
همینه! نشیمنگاهِ نامتعادل المکانیِ دنیا! =)))))))
پاسخ:
بعله خخخخ
سال نو شماهم مبارک.امیدوارم سالی سرشار از خیر و برکت داشته باشی😘😘
پاسخ:
همچنین :)
۰۴ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۳۹ احسان خواجه مرادی
سلام
تبریک میگم سال 95 رو خدمت شما بانوی گرامی
امیدوارم سال خوبی و پر خیر و برکتی داشته باشید
اولا که سال 94 هر چی هم باشه که بقول شما با تیپ پا نمیزننش که بره به اسفل السافلین، آبجی!
ثانیا چه اهمیتی داره که سال قبل شما یا ما همین موقع کجا بودیم؟ مهم اینه که الان همین جا هستیم
در هر صورت پیگیر وبلاگ بنفشتون هستم و از مطالبش لذت میبرم
موفق و پیروز باشید
پاسخ:
سلام
ممنون
اولا که جملهء من سوالی بود که ایا تحویل دادن یا تیب پا زدن ، دوم اینکه شاید بعضیا دلشون بخواد تیب پا بزنن ،والا :)))
بعدم اهمیت نداره ولی برام عجیبه که اینجوری فراموش کردم و خاطره ای ازش تو ذهنم نیس
همچنین شما
سلام
سال نو مبارک
چه جالب گفتید ،به نوعی آدم تا وقتی سلامت نباشه باقی نعمتها به چشمم نمیاد و حتی حاضر واسه این سلامتی از نعمتهای دیگه اش بگذره
خداروشکر :)
پاسخ:
سلام
خداروشکر :))
سلام.عید مبارک باد.خانمی میشه لطفا بگی چجوری ناخن هایتان اونجوری گل گلی شدن؟
پاسخ:
سلام
رو ناخنهام درخت کاشتم گل دادن :؛))))) خخخ
خب طراحی کردم روشون
سلام.عیدتان مبارک.خانمی میشه لطفا بگی چجوری ناخن هایتان گل گلی کردین؟
پاسخ:
با قلم داتینگ و لاک معمولی . قلم داتینگ چیز خاصی نیس فقط یه سوزن فلزیه که سر گرد داره مث سر سنجاق سر سیاه 
آزی با چی ناخنها را طراحی اش کردی؟
پاسخ:
با قلم داتینگ و لاک طراحی
رشته تان چیه؟برای طراحی دوره های آموزشی هست؟
پاسخ:
مهندسی عمران
نه هیچ دوره ای ندیدم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">