حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۴
ارديبهشت ۹۵

به نام خدا نوبت شما (٩) رو بعد از بوق مدت که اینجا خبری از این برنامه ها نبوده ، آغاز مینماییم ، با تشکر از همه اونهایی که با تموم مشغله هایی که داشتن شرکت و مارو یه نیمرو مهمون کردن :) بنظر من گاهی همین نیمرو میشه لذیذترین غذای دنیا مث وقتی که یه صبح جمعه صبونه نیمرو با مخلفات بزنی یا تو کوه و دشت و دمن یه نیمرو آتیشی درست کنی یا حتی وقتی اونقد گشنه ای که تایم درست کردن هیچ غذایی رو نداری... 

نشان افتخار در سرعت عمل رو تقدیم میکنم به مضراب عزیز که بعد از چند دقیقه از پُست اطلاعیه ، عکسش رو واسم فرستاد :) 

همچنین نشان شجاعت رو هم تقدیم میکنم به تنها پسر شرکت کننده یعنی امیرحسین که با اینکه خیلی دیر رسیده بود ولی یه عکس مشتی بسیار مربوط به موضوع رو فرستاده :)

نشان معرفت هم تقدیم میکنم به بقیهء شرکت کننده های این دورهمی که همت کردن و عکس فرستادن مرسی از همتون ..

نشان غلط کردم هم میدم به خودم که دیگه تا وقتی امکانات نیست و باید با گوشی پست بذارم و عکس آپلود کنم ، هوس اجرای نوبت شما به سرم نزنه :)))  با تچکر ...

هر کی کامنت نذاره بده بده بد :دی

هشدا ر: اگر گشنه هستید از ورود به ادامهء مطلب اکیدا خودداری نمایید ...

 

 

 

ریما

 

 

مریمی

 

 

لادن

 

 

 

٧٦٦٠

 

 

نگین

 

 

گلناز

 

 

 

گوجه سبز

 

 

 

توکا

 

 

مضراب

 

 

میلو

 

 

آزی

 

 

م.ع

 

 

 

 

امیرحسین احمدی نیا 

 

 

Eli

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۲)

P: گشنم شد کی پاسخگوئه این وقت شبببببببببب؟
پاسخ:
اقا من که هشدار داده بودم به مو هیییییچ ربطی نداره :دی
شکلک اینا که نشستن طرح ظروف اُپال و چینی توی عکسا رو بررسی می کنن:))
پاسخ:
خخخخ دیبونه :))
زن باردار از اینجا رد نشه صلوات((:

به به چه رنگی رنگی  ^_^

آخه من چرا نصف شبی اومدم  اینجا رو چک کردم از همشون دلم خواست خو:دییی
پاسخ:
حالا خوبه آسونه تا هرس کنه میره میپزه :))
ایشالا فردا صبونه :دی
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۴۴ کلنگ همساده پسر
الان به مدت چند ساعتی که از آخرین نیمرویی که خوردم می گذرد! نیمرو مال آمدیم و نیمرو تپان برمی گردیم!
پاسخ:
همون که عکس نیمرو رو نفرستادی پس حقت میباشد که نیمرو تپان شوی :)))
من بلم بمیلم :((((((
ببین همه چه دیزاینی کردن.خووووووووووودا(آیکون سولاخ شدن اعتمادبنفس)دی
پاسخ:
دیگه همه با سلیقه اند بچه ها :))) بیا پیش خودم که هم دردیم خخخخ
چه خوشمزززززههههه!!! چه با سلیقهههههه!!!! دیدن نیمرو‌سر صبح،‌ناشتا، مثل دیدن بختیاری و شیشلیک وسط ظهره 😊 
ریما جان خیییلی‌باحاله تزیینت! 
عکس مضراب برام باز نمیشه 😕 
بقیه دوستان همگی خیلی نیمروهاتچن گرسنگی مشدد کنه 😆
دلم برای نوبت قبلیای‌ شما تنگولید 😊 گوجه جونم همه زندگیتون قلبی قلبی باد 💓💜💛💚 
تشکر آزی جان که تمام روی مرا هم قبولیدی. مثلا هم خیلی به سلامتیم اهمیت میدم و تخم مرغ رو فقط آبپز و سالم و اینا میخورم 😆
پاسخ:
دقیقا ... نیمرو سر صبح ~_~
عکس مضراب رسیدگی شد حجمش زیاد بود  اورجینال گذاشته بودمش 
گاهی نیمرو بخور خیلی حیفه نخوری ، کم روغن با روغن کنجد :دی زرده عسلی :پی
:)))))
من خوابیدم دیشب به افتتاحیه نرسیدم:دی
به به چه دوستان هنر ها ریخت و پاش کردن :))
نیمروی من از همه خنگول تره :)))))))
پاسخ:
خوب کردی خوابیدی ، من جدیدا جغد شدم تا نصف شب بیدارم :دی
ولی بنظر من مال لادن از همه خنگولتره :)))))
آقا عکس نیمروی مضراب لود نبشه!!
با تشکر از ستاد برگزاری لدفن رسیدگی بشه:)
موخوام جنس چینی و آرکوپال خودشو  ببینممم:p
پاسخ:
آقا رسیدگی شد :دییی
۱. در تعریف از نیمروی اولی سکوت کنم بهتره و فقط جا داره عنوان کنم واقعا هنر نزد ریما عست و بس :دی
۲.مریم و لادن هم که میبینم از عنصر حیوانات استفاده جستند:)) نیمروی مریم با توجه به مظلومیت چشماش میخوره کوالا باشه:دی
۳.عکس ۷۶۶۰ جدا از نیمروش خیلی هنری و کلاسیکه، اصن آدم دلش می خواست اونجا و در اون لحطزه می بود و بعد از نوش جان کردن تخم مرغها یه چرت هم همونجا میزد:دی
۴.نگییییییین!! اون پارچه چهرخونه هاتو اون چیپسها مرا کششششت:دی
۵.عخخخی گلنازم مثل من از عنصر فلفل دلمه ای استفاده کرده:))
۶. گوجه سبز جان هم که همچنان از عنصر قلب جان :دی
۷.اینم که خودمم:دی ( توی پرانتز:تخم مرغهاشم محلیه:دی)
۸.مضرابم که افتخار لود نمیده نیمروش:دی
۹.میلو آیا اون ظرفه روغنه، روغن محلیه؟؟ آخخخ قلبمم اگه محلیه:دی
۱۰.ظرفت مرا کشت آزی ؛))
۱۱.اینکه م.ع از چه عناصری استفاده کرده کمی مجهوله:دی
۱۲.جدای از نیمروی این مورد!!! اون که کلاه به سرشه خیلی مششکوکه!!! از من گفتن بود:دی
۱۳.الی جان اون نارنجیه آب هویژه؟ یا خدای ناکرده نوشابه؟:دی
پاسخ:
ریما که اصن یه وضعی هنرمنده آیکونه چشم قلبی
راجع به ظرف خودم باید بگم از این رویی قدیمیهاست و آلمینیوم نیس و جدیدا کشف کردم که چقد نیمرووووو توش خوشمزه میشه وحشتناک و اصلا هم  نمیچسبه . کاملا مزه نیمروهای درکه رو میده :پی ولی نمیدونم چرا اینقد عکسش بی کیفیت شد :|
راجع به عکس میلو فکر کنم اون آبلیمو میباشد نه روغن حیوانی :دی
اون که کلاه به سرشه خود امیرحسین میباشد که در کوه داشته قندیل میبسته ، این مورد از خودش نقل قول گشته
اون هم صد در صد آب هویج است زیرا الی جان به شدت از رژیم سالم خواری پیروی مینماید 
راستی من در نیمروی مریمی هیچگونه حیوانی نمیبینم :))))
عکس نیمروی مضراب رویت شد:)) 
با تشکر :دی
پاسخ:
خواهش میشه :))) 
کلا عکسی که تو بیان آپلود شده باشه تو نوبت شما نشون داده نمیشه :/
cheghad axe 7660 khoobe hese khoobi dare
پاسخ:
اره خیلی خوبه :) 
ممنون از کامنت شما :))
همه خیلی خوب بودند. جالبه که یه غذای ساده مثل نیمرو می تونه انقدر متنوع سرو بشه:)
پاسخ:
مرسی از تو که عکست رو واسم فرستادی :) 
نیمرو اصن خودش دنیاییه اینقد ریز میبینیش :))) 
بهبه چقد همشون خوشمزه بودن نهار امروز نیمرو میدم به همسری مخصوصا مال امیر حسین نیمرو اتیشیییییییی

پاسخ:
نوش جان نیمرو بخورید 
ولی تو نوبت شما شرکت میکردید بیشتر خوشحال میشدیم ها :دی
توکا((((((:
دقیقا بگو چی میبینی تو بشقابم (((:
اون تخم کوچیکا تخم بلدرچین ِ
بزرگترشم تخم مرغ:دی

اتفاقا صبحونه  نیمرو  زدم ^_^
پاسخ:
اره ارفاقا منم کوالا ندیدم تو بشقایت خخخخ
یا خدا چه عکس های محشری چرا همه انقدر هنرمندن، گرسنه ام شد خب
پاسخ:
بپر یه نیمرو بزن :))
من الان وقت نمیکنم کامنت بلند بالا بذارم :/ 
ولی همه همه گل کاشتن :))) 
همچین رنگی پنگی و متنوع :دی
پاسخ:
مچکرم از حضور نیمروییه شما :)
من حقیقتا لازم می بینم اعلام کنم هیچ عکسی به اندازه عکس مضراب احساسات من رو جریحه دار نکرد. به شکل بی رحمانه ای خوشمزه به نظر می رسه
پ.ن: تا 11 شب که برسم خونه نمی تونم به توصیه ات عمل کنم آزی :'(
پاسخ:
:))) 
چقد دیر میری خونه عررررر
عاقا من همین عکس اول مال ریما رو دیدم گرخیدم, چقد خفنهههه :))))
مال بقیه هم عالیه, مال ۷۶۶۰؟ آفتابی که رو میز افتاده همچین نیمرو رو هم خوشمزه میکنه به نظرم. بعد مال گلنار خیلی خوشمزس فک کنم!
اونم آبلیموعه, من جدیدا تخم مرغ رو با ابلیموی طبیعی فرااااااوون میخورم خعععلی خوب میشه!
پاسخ:
عکس ریما رو اول گذاشتم واسه تضعیف روحیه :)))
اره اتفلقا منم گفتم فکر کنم که آبلیموعه
من اعتراف میکنم که 7660 ضربه مهلکی بر پیکره شکم من زد و همونجا اشک ریزان از ایزد منّان تقاضای نیمرو کردم! :دی
پاسخ:
خدا حاجت شیکمت رو بده :)
ریما فوق العاده بود!

گوجه سبز هم عالی! لادن و توکا هم خلاقانه بودن ^_^

کلا همه بیست :)
پاسخ:
^_^ مرسی از کامنت
وای  که چقد اولی قشنگه ..
من همین الان از نیمرو خوردن فارغ شدم ..
بنابراین دلم هوس نکرد

پاسخ:
خدا بهت رحم کرد پس :))
به به. بسیار عالی. وخوشمزه... 
نیمرو تو ظرف روی خوشمزه است!
فقط من نفهمیدم این نیمرو م.ع چیه؟!:///
پاسخ:
اره واقعا تو روی خیلی طعمش خوب میشه

میگما مردم چه چیزایی با نیمرو میخورن
آخه کیوی؟ آخه آب پرتقال؟
بعضیاشم اون اصالت نیمرو رو نداشت ولی دیزاینشون قشنگ بود
پاسخ:
آب پرتقال ک خوبه با نیمرو باعث میشه آهنش جذب شه :دی

شبیه کارشناس های برنامه دست پخت بود نظرت :)))
اولین بارم بود تو نوبت شما شرکت میکردم، درسته ؟ 
تجربه جالبی بود. هی منتظر بودم عکسها رو بذاری و ببینم چه خبره
واقعا چقد نیمروهای متنوعی
من که عاشق دیدن عکس غذام کلی لذت بردم 
مرسی از کامنتایی که به من لطف داشتن و از محبت خودت آزی جون 
سلامت باشی 
بابت آپلود کردن همچین پستی با گوشی هم یه خسته نباشید جانانه 
پاسخ:
اره اولین بار بود امیدوارم اخرین بارم نباشه مرسی از شرکتت
خیلی سخت بود با گوشی :/
خیلی خوووب درست کردن، گشنه ام شد. :|
پاسخ:
واقعا عجیبه با نیمرو دیدن گشنت بشه :)))
مرسی .اه :)))
پاسخ:
حالا چرا اه؟؟ این اه مال جاییه ک آدم حرص همراه با تشکر داره
به به.... اولی که اثر هنری دادن...چه قدر همه خلاقیت داشتن...عکس 7660 هم خیلی حرفه ای و کلاسیک حس نیمرو را منتقل میکنه
درود بر شرکت کنندگان و بی حفاظ پروداکشن و عوامل پشت صحنه و روی صحنه و ...
پاسخ:
دورود بر شما با تشکر :))
اون قسمت هرکی کامنت نده بده بده بد رو خوندم هرکی کامنت نده خره خره خر خخخ😁
ماازسفربرگشتههه اومدیم بیحفاظ^_^*
همون اول نیمروی ریما منو گرفت:)) خیلی نیمروی توکا باحال بود^_^ نیمروی ۷۶۶۰هم عالی بود:))) 
دستت دردنکنههه ازی بانوبت شمااااا^___^*
پاسخ:
دیگه من خواستم مودبانه بگمش :)))
مرسی که شرکت کردی هر چند از سر شلوغی نشد نیمرو تازه بزنی :دی
قربون تو :) :*
نیمرو بیاتD= 
ایکون تصویر شطرنجی خخخ
پاسخ:
خخخخخ خدا بیامرز نیمرو :)))
فقط خدا رحم کرد پریشب بیخیال این پست شدم و گفتم سر صبر قشنگ رویتش کنم تا چیزی رو از دست ندم! الان میبینم که بعد دیدن نمیروها چیزی ازم نمونده جز یه کالبد بی روح!
با اینکه نسبت به نوبت شماهای قبلی از نظر کمی نفرات کمتری شرکت کرده بودن ولی از نظر کیفی سطحش خیلی بالا بوده :))
پاسخ:
باورت نمیشه منم خوشحال شدم که تعداد عکسها خیلی زیاد نبود چون با موبایل پست عکسدار گذاشتن بسی طاقت فرساست ...
واقعا حیف شد نیمروی شما رو ندیدیم :))
اونی که توی نیمرو منه قارچ عست:)))باتشکر
پاسخ:
با تچکر هم چنین :))
به به من با وجود این که گشنمه وارد شددم:دی
عکس ریما چقد شیکه:D
نیمروی توکا ،گوجه سبز و لادن خلاقانس
مال آقا امیرحسین خیلی هم زده شده:D
عکس 7660هم بس هنری می باشد
تا نظریات کارشناسانه بععدی خدایار و نگهدار خخخ
پاسخ:
ممنون از نظریات شما :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">