حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۵
ارديبهشت ۹۵
پریشب ، خزیده بودم تو رختخواب زیر پتو که بخوابم ، اما لامصب سردم بودم ، هر چی پتومو درزگیری میکردم و خودم رو جمع و جمع تر فایده نداشت ! یه دوستی داریم میگه آدم تا گرم نیفته خوابش نمیبره ! خلاصه به هر زور و زحمتی بود پاشدم رفتم یک عدد پتو دیگه آوردم و مجددا رفتم زیر دوبل پتو =) 
یاد جُکی افتادم که سرشب خونده بودم که میگفت : خدایا یادش بخیر قبلا یه سال ٤ تا فصل داشت ، الان صبح پا میشیم بهاره ظهر تابستون عصر پاییز ( اشاره به طوفانهای عصرگاهی اخیر) شبم زمستون !!!! :))) 
 
 
درزهای پتو دوبلم رو گرفتم ، یاد گرمایی که پارسال این موقع له له زنون تحمل کردم افتادم ، خدایاااااااااا توبه !! ما به همین ٤ فصل در یه روزت بسی راضی هستیم این اُردی رو بکـــِــــش! همون موقعها بود ، گرم افتادم ، خوابم برد ! رفیقمون راست میگفت تا آدم گرم نیفته خوابش نمیبره =) 
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۲)

این چه وضعشه خدایی؟ من هنوز سویی‌شرت و گاهی اوقات کاپشن می‌پوشم، طبیعتاً الان باید با آستین کوتاه بچرخیم :|
پاسخ:
اعتراض نکن تو رو خداااا ... هوا خنک بمونه بهتر از اینه که جهنم بشه :| وقت واسه آستین کوتاه پوشیدن جون من بسیاره :)) 

خدااااایا توبَه :)))
هوا قاطی کرده حالش خوب نیست باهاش کاری نداشته باشید بیچاره رو :/
پاسخ:
بنده به شخصه از هوای قاطی بیشتر خوشم میاد تا یه سره جهنم مثلا :)))
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۴ احسان خواجه مرادی
این پتو ها فایده نداره
ازاون پتو لحاف کرسی ها بنداز که هر کدومش 30-40 کیلو وزن داره
حس ارامشی که بهت دست میده برای یه خواب زمستونی کافیه
پاسخ:
من زیر اون لحافها قطع نخاع میشم :))))) 

آدما هم با هوا دس به یکی کردند!!
کولر روشنع رفتی زیر پتوبخوابی بعد وسط خواب از شدت گرما و عرق بیدار میشی میبنی عع کولر رو خاموش کردند ای بابا ای مامان ://
پاسخ:
دیگه باید حسابی حواست جمع باشه ... الان فصل کولر قاطیونه :))))
فکر کن اینجا تو این وقت سال من هنوز مانتوهای بهاره میپوشم :دی
کاش همینجور بمونه :)
پاسخ:
به به لادن خانوم ، کم پیدایی :))
اره واقعا کاش تافت بزنن همینجوری بمونه :دی
کنترلشو داده دست کی اخهههه خدا :))))
چند چنده
پاسخ:
کنترلش گم شده :)))
همچین کمرنگ شدم که اگه محو نشم صلوات لازم میشم :دی
پاسخ:
لطفا محو نشوید :)
خوشبحالتون ما مردیم از گرما ):
پاسخ:
خوزستان که نگووووو .. من فراری ام
دوبل ک خوبه.... اگه سوبله بشه چی؟اونم تو جنوب زیر کولر....
ولی خداییش اینجوری میچسبه
پاسخ:
مگه سوبلم داریم خخخخ 
خدایی زیر کولر موقعهایی که هرا بیرون شرجیه ادم یخ میزنه ! کولرها ناجوانمردانه باد خنک میدن
خوزستان ادم تا سرد نیفته خوابش نمیبره
البته در حال حاضر ما هم دوبلیم البته جلو کولر:|
پاسخ:
اره والا آدم تو گرما تا سرد نیفته خوابش نمیبره :)))
واقعا امسال آب و هوا خوبه. اصفهان که هوا واقعا متعادله. یاد ندارم مثل امسال تا دمه خرداد بی کولر گذرونده باشیم! نیمه فروردین رسما شروعی بود برای گرمیه هوا.
حالا شما سرمایی تشریف دارین یا واقعا انقدر شبهای تهران گرمه که نیاز به پتو هست اون هم دوبل؟!( دوبل هم فقط دوبل برگر :) )
پاسخ:
نه من اصلا سرمایی نیستم بلکه گرمایی ام اما اون چند روز هر روز عصر تهران بارون و طوفان اساسی میومد واسه همین شب دما میومد زیر ١٠ درجه ، خونه ها هم که تابستونی شدن همچنین لباسها خلاصه شب یکم یخ بود .. کاش برگردن اون شبهای خنک عررررر 
تجربه برای ماها که سقفی بالاسر داریم ثابت کرده که همیشه سرما قابل تحمّل تر از گرماست... و راه حلّاش ساده تر و کآرا تر! خدایا بخدا تابستون کوتاهه!!!
پاسخ:
سقفی بالاس سر رو خوب اومدی خوووووووب ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">