حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۰
خرداد ۹۵
قبلا گفته بودم من تا حالا نمایشماه کتاب نرفتم و حالا باید بگم که نمایشگاه صنایع دستی هم تا حالا نرفته بودم البته بین این دو یه تفاوتی هست که به اولی خیلی مشتاقم نبودم که برم اما دومی رو سالهاست دلم میخواد برم و موقعیتش جور نشده بود! دیروز بالاخره ما رو طلبید و رفتیم البته خدایی یه ساعت گشتن تو یه همچین جایی خیلی کم بود و عاقا دلم اونجا موند ، موند ، موند ...
 
علاوه بر اینکه خیلی خوشحال شدم که ایران هم کمی در تولید صنایع دستی پیشرفت کرده ، رفتار مردمانی که اومده بودن و اونجا غرفه زده بودن برام جالب بود ، چقد مهربون و با حوصله جواب مشتریها رو میدادن و چون مستقیم از شهرستانها اومده بودن بی آلایشی درشون موج میزد ! خیلی دوسشون داشتم ( ایکون چشم قلبی) ... امروز تا نه شب آخرین روزشه ... اگه نرفتید حتما در سالهای آینده برید ... 
در ادامه مطلب روایت کوتاه تصویری از نمایشگاه که البته جای خیلی از عکسها خالیه الان پشیمونم چرا بیشتر عکس نگرفتم
 
 
 
یجور نون سرخ کردنی شیرین بود مربوط به استان خراسان که اسمش یادم رفته ولی خیلی داغش خوشمزه بود. این سفیدها هم قره قوروت بود بسیار ترش و شیرین
 
 
آش دوغ ایلام ، خیلی ترش بود ، و فقط توش برنج و سبزی کوهی داشت فقط تونستیم نصفش رو بخورم.
 
 
سفال لالجین همدان
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
یجور نون مغزدار بود که داخل پوره ماش و عدس و سبزی میذاشتن ، امتحان نکردم
 
 
 
 
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۳)

۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۰ دچــ ــــار
چه عکس های زیبایی گذاشتین !:) دستتون درد نکنه
پاسخ:
خواهش میکنم مرسی کامنت شما :)
نمایشگاه جالبی به نظر میاد ، به نظر من صنایع دستی سنتی ایران یه هنر خیلی خیلی غنیه ولی خیلی از صنایع دستی شهرای مختلف ناشناخته موندن و بخاطر تبلیغات ضعیف بازار خوبی ندارن ، البته برگزاری این نمایشگاه ها برای معرفی این هنرها خیلی خوبه :)
دلم از اون نون سرخ شده خواست :))
پاسخ:
بعله خیلی غنیه و البته زیبا و خواستنی
خودمم دلم میخواد واقعا موقع رفتن هم دلم پیشش بود 
آشه و نونا خیلی هوس انگیز بودن
پاسخ:
به به عالی بودن جاتون خالی
روزی توی بی آلایشی شهرستانی ها غوطه ور بودم اما حالا شبی نیست با خاطراتشون به خواب نرم.
+مرتبط با پست نبود از اونچه نظرم رو جلب کرده بود نوشتم.
پاسخ:
اخییییی چقد خوب ... :)
خیلی هم با ربطه کامنت :)
عه چه جالب، این قدر از این فضاها دوست دارم ^_^
اون نونا چه هوس انگیزن :))
پاسخ:
منم عاشق اینجور فضاهام خیلی دوست دارم قشنگ میتونم ٥ ساعت اونجا راحتتتت بگذرونم .. 
میشه بگید کجاس؟تهرانه عایا ؟
تموم نشده زمانش؟
منم میخام
پاسخ:
بعله تهرانه ، تو اینستاگرام مکانش رو گفته بودم اینجا یادم رفت :/ 
مصلی تهران
ولی تا نه شب امشب بود دیگه تموم شد :(
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۳ گمـــــــشده :)
از کرمانشاه هیچی نبود؟
:|
پاسخ:
چرا اتفاقا خیلی چیزها بود
یه آش عباسعلی بود که به ما نرسید اونقد طرفدار داشت :) 
چی هست حالا؟
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۸ سجاد بوداغی
جالب بود؛ استفاده کردم
پاسخ:
خوشحالم استفاده بردید
ای بابا
دلم میخاس برم
چه حیف شد
پاسخ:
اره
متاسفم ایشالا سال دیگه همین موقعها کوش بدنگ باش
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۱ احسان خواجه مرادی
من عاشق لیوان و پارچ سفالی هستم همچنین کوزه
ضمنا از این نمایشگاهها زیاد برگزار میشه
پاسخ:
این نمایشگاه بین المللی صنایع دستی ، سالی یبار برگزار میشه با این وسعت ... اما نمایشگاههای با وسعت کمتر گاهی در گوشه و کنار برگزار میشه
اون نون سفید اولی که سرخ شده رو ما زیاد می پزیم،خیلی هم راحته
از نونوایی خمیر آماده بگیر، بیار خونه تقسیم بر چهار پنج کن، و با وردنه اندکی صاف کن تا اندازه یه پیش دستی بشه، بعد بذار توو روغن و نیم سرخ که شد بردار، بعدش که از روغن بیرون اوردی می تونی روش شکر بپاشی ،خوشمزه میشه
ما میگیم چربک
بقیه رو نمیدونم
پاسخ:
ولی احساس میکنم خمیرش خیلی تردتر از نون معمولی بود ، ولی یبار دیتور شما رو امتحان میکنم ببینم چجوری میشه :پی
تنها بدی این نمایشگاها اینه که اینقدر چیزای خوردنی خوشمزّه زیاده که معده آدم دچار ارسال فحش های بد بد به مغز میشه! =)))))
پاسخ:
واقعا... مخصوصا یکی مث من که دلش میخواد همممممه رووووو امتحان کنه خخخخخ :دیییی
چقدر من اون ظرف گلدارارو دوس داررررررررررم^_^
پاسخ:
منم همینجور کارت سازنده اش رو گرفتم :)
اون نون های شیرین رو ما بهش میگیم نون جوش
چقدر دلم میخواست بیام نمایشگاه رو.ولی ژوژمان بس نزدیک است و کارها بس عقب :)
پاسخ:
ایشالا سال دیگه برید :)
چه خووووووب بوده :)
خصوصا قسمت سفال ها که اگه من اونجا حضور داشتم قطعا با جیب خالی برمیگشتم خونه :دی
پاسخ:
منم کلی کنترل نمودم چون جا ندارم فعلا واسشون :/
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۷ آقای سر به هوا ...
به نظر من تا دست به کار نشی متوجه نمیشی که استعدادشو داری ...
پاسخ:
استعدادش رو که به وفور دارم و خودم میدونم ولی از استعداد تا صنعت ره بسیار است 
خیلی قشنگ بودن.
و پاهایی که اثری همچون امضاء بر جای می گذارند! ;-)
پاسخ:
متچکرم :))
گفتی امضا کلی خوشم اومد خخخخ
اون نون خراسانیه،اسمش روغن جوشی هست.بیشتر شبای قبل نیمه شعبان که به شبها ی برات معروفه میپزن و سر مزار رفتگانشون خیرات می کنن
پاسخ:
بله خراسانی بود خیلی هم لذیذ بود :)
وای خدا چقدر اینا قشنگن. .دلم میخواد :)))
پاسخ:
اره منم خیلی دلم میخواست اما خویشتن داری پیشه کردم خخخ
[عدم استقبال و علاقه]
پاسخ:
چه بی ذوق خخخ
بخوای ترد تر بشه باید ارد و تخم مرغ و روغن وشیر رو خمیر درست کنی.
همون پیشمه ترکمنی، دستورشو پیدا کنم اینجا برات میذارم.خیلی خوشمزه ست.
پاسخ:
ممنونم :))
خ عالی بود:)
ولی بنظرم بدنیست گاهی قبل رفتنتون اطلاع رسانی کنید شاید خیلیا دوست داشتن برن, یکیش من...
من ازاون کاسه بشقابای چینی خوشم اومد
پاسخ:
والا من خودم قبل رفتنم اطلاع نداشتم که رسانی کنم خخخخ خیلی یهویی شد
شما مگه میتونستی بیای؟
من الان هم دستام صنعت داره هم کلم :))))))
الان همینطور داریم با دستامون چیزای متفاوت خلق میکنسم
تینکینگ ویت یور هند
خستگی داره اما لذتش عالیه :))))
بنظرت پست بزارم از این کارا و پروژه هامون ؟ :)))
نزارمم برا تو میفرستم ببینی شاید خوشت بیاد اگر بتونم شاید دوغاب بریزم تو قالبم که دیروز تموم شد اضافه بر سازمان یکیش واسه تو
من یه گلدون طراحی کردم که خودم قالب ساختم و سرامیکشو ریخته گری میکنم تو کوره میزارم و بعدم لعاب :))

تو دستات صنعت اشپزی و نقاشی داره ازییییی :)
پاسخ:
درود بر تو موفق باشی دوست من

آشپزی رو تا حدودی قبول دارم اما نقاشی رو نه :/
وای عجب جایی
خیلی اینجور جاها رو دوست دارم
چه خوراکی هایی
چه ظرفایی
ذلم سفر خواست
پاسخ:
بله خیلی باحاله اینجور جاها منم خیلی دوست دارم ... 
ایشالا یه سفر توپ بری 
چه عکس های قشنگ و خوشمزه ای:دی

اینجور نمایشگاه ها روح ادمو زنده میکنن:)
پاسخ:
واقعا خوشمزه به به 
عالیه
من به قسمت خوردنی اینجور نمایشگاهها خیلی بیشتر متمایلم:)) قسمت صنایعشون صد البته که قشنگه ولی خوب گرونم هست:دی
پاسخ:
اره بخاطر قیمت ادم افسردگی میگیره ولی خیلی نسبت به بیرون قیمتشون مناسبتر بود 
منم با توکا موافقم ...
عاشق غذاهای شهرهای مختلفم ..
ولی که چقد معرکس
وای که بهش فک میکنم صدای شکمم بلند میشه
پاسخ:
گشنمه عررررررررر خخخخخ
خُب مَن الان آش دوغ میخوام ، همه جام ماه رمضونی بستس .. چی کار کنم ؟؟!
پاسخ:
تا افطار منتظر بمانید لطفا :)))
سلام
کجایی نیستت ?!
یه مدت هروز پست میزاشتی من جا میموندم از خوندنشون :/
پاسخ:
اولش سفر بودم بعدم مریض حالا مهلت دادم پستها رو بخونی خخخخ
سلام آبجی مهربونم
ان شالله به حرمت این ماه خدا شفا و سلامتیتو بهت هدیه بده تا بیشتر و بهتر از زندگیت لذت ببری
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم :)
عاشق این دست خوردنی هام
پاسخ:
معرکه اند :)
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۳ مهدی (نارنجی)
سلام جالبه تو عصری که همه نوع تکنولژی اومده تا این بلاگ همیشه مظلوم که زمانی طرفداران بی نظیری داشت شما هم مانند قلیلی از مردم همچنان مینویسی از هرچیزی وخیلی خوشحالم اگه خواستی و تونستی به صفحه من هم سر بزن خوشحال میشم
پاسخ:
تازه از خودم راضی نیستم دوست دارم بیشتر بنویسم
از کردستان چیزی نبود؟
پاسخ:
چرا بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">