حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۵
تیر ۹۵
نمیدونم کدوماتون با وبلاگ رادیو بلاگی ها آشنایی دارید یا بهش سر میزنید ، همونجوری که من خودم در موردش شنیده بودم چندباری اما نرفته بودم سر بزنم خخخخ گویا دست اندر کاران این وبلاگ دست به نشر خبر بلاگی ها نموده اند و این دومین  قسمت از این اخبار است . از اونجایی هم که مثل اینکه بیماریِ بنده براشون خیلی مهم بوده ، این خبر رو نیز در این فایل صوتی گنجانده اند ، ادامه مطلب جواب من به ایشان بعد از شنیدن خبر میباشد! 
گویا اولا میخواستید بیاید عیادت اینجانب ، در عیادت مریض در حال موت حاجت هیچ استخاره نیست؟؟ پس کو ؟ کجا؟ چگونه؟ این بود آرمانهای ما؟؟ 
دوم اینکه خیلی خوشحال بنظر میرسیدید که به مِیمَنَت ماه رمضون از خرید کمپوت و آبمیوه و شرینی فارغ شدید ، عرضم به حضورتون که میوه و کمپوت خرج پذیرایی از خودتون میشد دیگه مارو ببخشید که ماه رمضونه و یه چایی هم نمیتونیم بهتون بدیم :)))))
 سوم اینکه اگه دلتون رو خوش کردید به خرمای سر مزار من، باید ناامیدتون کنم ، من خرما نخورده دست از سرتون بر نمیدارم ، :)))))))) چهارم اینکه عاجزانه خواستاریم نمک برنامتون رو زیاد کنید ، در حال گوش کردنش هر چی نمک و فلفل رو میز بود خالی کردیم روش ، باتچکر :دی
موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۵/۰۴/۰۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۹)

من شنیدم خدا شفاتون بدهد :)
پاسخ:
ممنونم :)
ازی این که صدای خودته
پاسخ:
نچ گلی جان ، من نیستم 
چه سوژه ای رفته دستشون (((:

کارشون درسته :دی
پاسخ:
الان سوژه اش خوب بود؟؟ خرما هم دوس داری؟؟ :))
ینی زنده زنده کردنت توی گور :دی

تو قوی تر از این حرفایی که تسلیم هرگونه مریضی بشی :)))
پاسخ:
منم خدمتشون عرض کردم تا خرمای اونارو نخورم عمرا ... خخخ
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۷:۲۷ گمـــــــشده :)
کار قشنگیه. امیدوارم ادامه داشته باشه
پاسخ:
من امیدوارم با نمک تر ادامه داشته باشه یکم میزان لوسیش زیاد بود خخخ
سلام
ان شالله بلا به دور باشه
موتوشکرم از اخبار نیمروزی ههه
من چن نمونه فایل صوتی تو و عاقای همکارو شنیدم به نظرم خودتون بودین هههه
مخصوصا عاقای همکار دیگه خودش بود هههه
پاسخ:
نه ما نبودیم البته صدای آقای همکار خیلی بهتره :))
حیف وقت!
پاسخ:
خخخخخخخ
۰۵ تیر ۹۵ ، ۲۱:۵۶ مترسک ‌‌
البته دور از جون‌تون اما اون تیکه‌ای که خواننده خوند «میرن آدما...» فوق‌العاده بود =))
ایشالا همیشه صحیح و سلامت و تندرست و خندون باشید ;)
پاسخ:
خب من اون شعر رو دوست دارم وصیت کردم سر قبرم پخشش کن که اشک همه در بیاد خخخخ
آره واقعا قبول دارم اتفاقا خودم اولین بار که صداشو شنیدم گفتم عجب صدایی داره این عاقای همکار، خیلی مخملی و رمانتیک بود خداییش، اصن گفتم این پسره یا دوبلوره یا اگه نیس حیفه باید بره دوبله
صداشو اگه بخواییم دوبلورای معروفو گروه بندی کنیم توو دسته خسروشاهی، سعید مظفری و علیرضا باشکندی قرار میگیره نمیدونم میشناسی و آشنایی داری یا نه
پاسخ:
اگه میرفت خوب بود ،، حس و حال اینکار ها رو نداره متاسفانه
صداش شبیه عاقای همکار هستش اما نه زیاد
من احساس کردم اگه خودش باشه حتما با یه تیپ خاصی داره حرف میزنه
پاسخ:
بنظر من ک اصلا شبیهش نیس
من ک خوشم اومد از فایل صوتیشون باحال بود: ))))))))
پاسخ:
شما خوش خنده ای لابد .. 
۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۲ آقای سر به هوا ...
دنبالشون میکنم خیلی جالبن لامصبا :))
پاسخ:
چه طرفدارهای پر و پا قرصی هم دارن
سلام
شهادت مولا علی تسلیت
ان شالله در پناه مولا در سلامتی و آرامش به بهترینا برسی
نگاه پرمهر مولا علی برای تو
پاسخ:
ممنون
دمشون گرم
پاسخ:
بله حتما
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۷ آقای بنفش
آزی چقدر به این بچه های ما غر میزنی :)))
پاسخ:
من غر نزدم که فقط گفتم میزان نمک رو بالا ببرن همین :))
راستش من گوش کرده بودم و متعجب بودم که چرا دوستان اینقدر خندیدن توی کامنت هاش و خوششون اومده. فکر می کردم مشکل از منه که اصن خنده ام نگرفته :|
پاسخ:
فکر کن من ٧ صبح گوش دادم بعد هر چی سعی نمودم لبم گشاد نشد ک نشد گفتم شاید تاثیر صبحه خخخخخ
فدای سرت به خودت سخت نگیر ان شالله یه جای دیگه موفق میشه
میدونی فقط یه صدای خوب نمیتونه آدمو خواننده یا دوبلور کنه باید استعداد و علاقه و تخصص و کلا شرایطشم داشته باشی
ان شالله استعداد و علاقش تووی هر چیزی هس شکوفا بشه و باعث شرایط خوب مادی و معنوی بشه واسش و بتونه به خواسته های زندگیش برسه
پاسخ:
ممنون از دعای خوبت مچکرم
خیلیم خوببهههه بلههه اشناییم :)

خدا بهت سلامتی بده :*
پاسخ:
فعلا ک اینا مارو کفن کردن :)) ممنون
۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۱۷ آقای همکار
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خیلی **** بود فایلشون
** *****

+ کلاغ ها خبر آوردن گفتم گوش بدم !
پاسخ:
اولا که من از اون کلاغها بشدت متنفرم :||| دوما حالا درست فایل زیاد جالب نبود ولی خیلی بی ادبی خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">