حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۸
تیر ۹۵

یک روز از خواب بیدار می شوی و به تو می گویند این آخرین روز زندگی توست از جایت بلند می شوی دلت به حال خودت می سوزد با خودت فکر می کنی امروز چقد می توانی بیشتر زندگی کنی بیشتر از زندگی لذت ببری !دوش می گیری ، از کمدت بهترین لباس هایت را انتخاب می کنی و می پوشی ، جلوی آینه می ایستی موهایت را شانه می کنی ، به خودت عطر می زنی و غرق فکر می شوی که امروز باید هرچه می توانی مهربان باشی ، بخشنده باشی ، بخندی و لذت ببری !

از خواب بیدارش می کنی به او می گویی در این همه سال که گذشت چقد دوستش داشتی و نگفتی ، چقد عاشقش بودی و نمی دانست ، به او می گویی مرا بیشتر دوست بدار ، بیشتر نگاهم کن ، بگذار بیشتر دستانت را بگیرم و به این فکر می کنی فردا دیگر نمی بینی اش و چقد آن لحظه ها برایت قیمتی می شود لحظه هایی که هیچ وقت حسشان نمی کردی !
دوتایی از خانه می زنید بیرون می روی ته مانده حسابت را می تکانی ، کادو می گیری برای مادرت و پدرت به سراغشان می روی و به آنها می گویی که چقد برایت مهم هستند که چقد مدیونشان هستی ، مادرت را بغل می کنی ، پدرت را می بوسی و اشک می ریزی چون می دانی فردا دیگر نیستی ...
آن روز جور دیگری مردم را نگاه می کنی ، جور دیگری به حیوان خانگی ات اهمیت می دهی ، جوری دیگر می خندی ، جور دیگری دلت می لرزد ، جور دیگری زنده هستی و دائم به این فکر میکنی که چقدر حیف است اگر نباشم ... ، آن روز می فهمی هیچ چیز به اندازه ی بودنت و ماندنت با ارزش نبوده و نیست !
شب که می شود جشن می گیری و در کنارش احساس می کنی چقدر خوشبختی ولی حیف که آخرین شب زندگی توست ، پس بیشتر بغلش میکنی بیشتر نوازشش می کنی بیشتر نازش را می خری و بیشتر ... می گویی : آه کاش فردا هم بودم ! 

 

گل فروشی سر کوچمون اینا


خوب اگر فردا هم باشی قول می دهی همین گونه باشی یا نه ؟
قول می دهم ! 
ممکن است فردا باشی ، قدر لحظه هایت را بیشتر بدان ، چون هیچ چیز به اندازه ی خودت و ماندنت ارزش ندارد...

نازنین عابدین پور 

موافقین ۹ مخالفین ۲ ۹۵/۰۴/۰۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۱)

۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۷:۴۵ رنگ خدایے . . .
امروز، اولین روز از بقیه ی عمر منه...
پاسخ:
هر روز اولین روزه کاش خوب زندگی کنیم
سلام
واسه مادرم فقط کادو میگیرم حتی اگه فردا روز مرگم باشه پیش پدرم نمیرم[پدر مهربان من یهویی]
فردام اگه باشم قول میدم بازم پیشش نمیرم[دیگه واقعا پدر خیلی مهربان من]
ههههه پدر خوب و مهربان همیشه واسم واژه نامفهومی بوده ههههه
خدایا از ما گذشت اما پدرا رو خوب و مهربان کن[الهی آمین]
پاسخ:
بابای خوب داشتن موهبتیه که متاسفانه بعضیها ازش محرومن بدون هیچ گناهی :((
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۹:۳۶ مترسک ‌‌
مرحوم استیو جابز می‌گفت هر روز صبح که خودتو توی آینه می‌بینی به این فکر کن که امروز آخرین روز زندگیته، پس سعی کن هر روز تا شب انسان مفیدی برای خودت و جامعه‌ات باشی، چون فرداش دیگه نیستی!
روحش شاد...
پاسخ:
مرحوم استیو جابز کارش درست بود 
۰۸ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۱ گمـــــــشده :)
قشنگ بود. ولی درک بالایی می خواد
:|
پاسخ:
آدمها فراموشکارن متاسفانه :|
۰۹ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۲ فاطیما کیان
قدر این زندگی مون رو گاهی نمیدونیم ...
پاسخ:
بیشتر وقتها :/
:'(
امشب بدجوری دلم گرفته،با خوندن این پست هم بیشتر شد...
لعنت به خیلی چیزا:-(
پاسخ:
کلا اصن لعنت به زندگی :/
موهبتی که حتی پرستو صالحی تووی ماه عسل فریاد زد که ازش برخوردار نبوده!
بی خیال پدرمون اگه مهدی موعود باشه خروار خروار از این پدرای ناپدر نمیخواییم والا به خدا!
خوب نیس واقعا این حرفا اما به قول تو از پدر بضیا محرومن بدون هیچ گناهی
آبجی مهربونم از این موهبت برخورداره یا به داداشی رفته؟ هههه

تو سپیدی من سیاهم
خسته ای گم کرده راهم
گنه تو بی گناهی
بی گنه غرق گناهم
تو طلوع هر امیدی
من غروبی ناامیدم
تو سپید و ذل سیاهی
من سیاه دل سپیدم
پاسخ:
حالا پرستو صالحی گریه میکرد عذاب وجدان گرفته بود که چرا باباشو ول کرده ولی من همون لحظه هم هر چی فکر کردم دیدم نمیتونم بابام رو ببخشم یا دوسش داشته باشم یا هر چی!! بنظر من اونا الان این حرف رو میزدن چون دیگه زندگی شخصی خودشون رو داشتن و فلان ... یا دیگه تحت تاثیر رفتار پدرشون نبودن.. حالا باباشون مرده بود یادشون رفته بود چه دقی بهشون داده.. من که پدرمو نمیبخشم بخاطر همهء روزهایی که باید پدر میبود و نبود ...
من اینو تو یکی ازین کانالای تلگرام خوندم قبلا
چند بارم همون موقع یادمه خوندمش
ولی هنوزم راجع بهش به نتیجه نرسیدم واقعا
تواناییش بالاس هر کی به این روش زندگی کنه اینو مطمئنم
پاسخ:
اتفاقا اینو برادرم تو تلگرام برام فرستاد 
ادم درست بودنش رو تایید میکنه اما اینکه بتونه اجرا کنه خیلیییه
۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۶ ـسیـــــــنـ ـجیمــ ـبـ
زیبا بود
اون گل وسط عکس هم خیلی زیبا بود :)
پاسخ:
ممنونم 
گله خیلی خوشگله 
خیلی خوب بود...اما بحث اینه که الان شرایط برای ما آدما طوریه که باید سگ دو بزنیم تا اون یک روز رو زنده بمونیم! یعنی اصلا طوری شده که نمیشه به خوب و مهربون بودن فکر کرد. فشار زندگی زیاده و این مانع از اون میشه که مهربون باشیم! خشن بار اومدیم، همش در حال تقلا برای روزهایی هستیم که هنوز نیومده اند و شاید هرگز نیان!
شعار دادن بسی آسان و عمل به آن بسی دشوار است!
ولی میشه تا حدودی (هرچند خیلی کم) در نوع زندگی ای که داریم تجدیدنظر کنیم... کمی بیخیال تر باشیم، کمی شل کنیم و از امروزمان لذت ببریم... اما از چه چیز آن لذت ببریم؟ اینجاست که فقط شرایط کنونی افراد تعیین می کند که آیا میتوان لذت برد یا نه.

پاسخ:
ما الان مجبوریم از اینکه زنده ایم و نفس میکشیم لذت ببریم :)))) 
دقیقا پرستو و داداشش جلوی دوربین احساسی شده بودن و با توجه به این دوری از اون روزا و عوض شدن شرایطشون دم از عذاب وجدان زدن و به قرآن دروغه و هرگز پدرشونو واسه جنایاتی که بهشون کرده نمیبخشن
کسی که قلب و روح و شخصیت و باور و جسم و مادیات و معنویات آدمو نابود کنه که آدم عاشق چشم و ابروش نیس که بگه من بدم تو حلالم کن هه مسخرس!
ببین منو جلوی دوربین از جنایاتش حرف میزدن یه چیزه اینکه بهش میگفتن اون آدمه، واقعا یه چیز دیگس، جلوی دوربین هی میگفتن اون آدمه اینجو.ری بود اون آدمه اونجوری بودف دیگه فک کنم اشاره شد که بگین پدرم، ههه آه پدر مهربانم هه!
فدای سرت غصه نخوری داداشی غصه میخوره تو پدرت خداس وقتی بهت بده درست حسابی میده شک نکن، ان شالله به زودی
پاسخ:
شما هم غصه نخور هر کی یه درسی داره که باید بیاموزه ما هم اینجوری ... ممنون
شاید یکی دو روز بتونی فکر کنی امروز رو جوری زندگی کنم که انگار امروز آخرین روزیه که زنده‌ام!! ولی اینکه همیشه و با این فکر هر روز از خواب بلند بشی خیلیییی سخته:/
از وسطای متنه هی می‌گفتم چرا آزی لحنش عوض شده :دی
پاسخ:
خخخخ تازه من فکر میکردم لحنش به من نزدیکه ، نبود؟ نیست؟ :دی
۰۹ تیر ۹۵ ، ۲۲:۳۴ کرگدن آبی
اگه فرداش پاشم از خواب، یا شاعر میشم یا دیوانه! :))
پاسخ:
امروز همون فرداست :دی یا شاعر شو یا دیوانه :)))
آخ از این لحظه های عمرمون که میگذره و دیگه بر نمیگرده
منم مادر عزیزمو بخاطر بعضی چیزا نمیتونم ببخشم
واسه روزایی که ازش دور بودم و حتی یه زنگم بهم نزد واسه روزایی مادربزرگم هرچی از دهنش درومد به ما گفتو فقط نگاه کرد........ بقیشم قابل پخش نیست:-(
و افرادی که توقع داشتن من با این حجم از بی محبتی به عالی ترین درجات ممکن در زندگی دست پیدا کنم.
پاسخ:
اخ اخ این توقعه خیلی باحاله که انتظارم دارن ادم تو اون شرایط وحشتناک بشه اسطوره ای چیزی خخخخخ
بعضی از ادمها ازخیلی چیزا بی نصیین اونم بدون هیچ گناهی...
داشتن پدر خوب,مادرخوب, خانواده خوب, دوست خوب, یارخوب, فرزند خوب, مال خوب,شادی و...
پدرم فوت شده دوستش داشتم ولی هیچ وقت نتونستم ببخشمش بخاطر کارای ک کرده! ولی وقتی مرد دلم بحالش سوخت وبخشیدمش ولی خ کم دلتنگش میشم, شاید همین نبود دلتنگیا خودش گواه همه چیز باشه...
پاسخ:
اره شاید ادم از سر دلسوزی یا حتی فراموشکاری یا کم شدنش دردش ببخشه :|

جالبه این پست کلا کامنتهاش به یه سوی دیگه رفت 
سلام
آفرین دقیقا میخواستم همینو بگم که ما در این دانشگاه دنیا و در این کلاس دنیا و در این درس زندگی اینا رو بهمون آموختن و ما واقعا یاد گرفتیم، به جون آزی یاد گرفتیم، اصن دوس ندارم خیال کنی ما رد شدیم نه ما اتفاقا یاد گرفتیم، مدرکشم داریم و اونا که خوشی زده زیر دلشون بی سوادن اما چه کنیم قدرت و ثروت دست اوناس و ما بی اعتبار شدیم و اونا با بی سوادی اعتبار دارن!
آره عزیزم ما یاد گرفتیم اونا بی سوادن
نه دیگه کار از غصه و داغون شدن واسه این حرفا گذشته، من منتظر یه روز خوبم که ثابت کنم که من اصن خیلی وقته گفتم گور پدر دنیا
ادعا ندارم و فقط طبق شخصیت و روحیه خودم میگم که اگه اون روز خوب برسه من اون روزو با همه خونواده بزرگ خودم که حتی توام جزو اون هستی تقسیم میکنم اما امیدوارم که اون روز باشه و به زودی بیاد، الان جوگیرم نیستم آخه دلیلی واسه جوگیر بودن نیس حتی واسه نمونه یه دلیل هههه
خیلی خب دیگه این حرفا رو به پایان میرسونیم و موتوشکرم از آبجی مهربونم که با من همکاری کرد و گوش داد و حرف زد تا این اثر بزرگ خلق بشه ههه
با تچکر داداش سید
پاسخ:
امیدوارم روزهای روشن تو راه باشن واسه کسایی ک به قول مامانم مث ما فولاد آبدیده شدن
هوف ! من حالا حالاها کار دارم باید پاشم از خواب :| و فردا رو ببینم
پاسخ:
چقد امید چیز خوبیه :)
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۸:۱۳ نفس نقره ای
چقد گلفروشی سر کوچه تون قشنگه!
پاسخ:
خیلیییییییی قشنگه خیلییییییییی اما خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی هم گرون فروشه به همین عظمت :~|
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۷ آقای سر به هوا ...
کاش هر روز احساس کنیم که صبح دیگری نیست ...
پاسخ:
واقعا... اگه همه همین حسو کنیم دنیا چه گلستون میشه
سلام
عیدت مبارک
ان شالله به بهترینا برسی
پاسخ:
سلام ممنون
خیلی خوشحالم که ماه رمضون تموم شد :))
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۷ ریحانه. الف :)
می شینم فقط نماز می خونم توی این حالت !
نمی تونم جبران کنم گذشته مو...پس ترجیح میدم فقط نماز بخونم ...
پاسخ:
اینم یه شیوه ایه به هر حال دیگه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">