حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۷
مرداد ۹۵
امروز یکی از دوستام سر صبحی بهم پیام داده بود که خجالت نمیکشی یه ماهه وبلاگ رو بی خبر ول کردی رفتی ، چه وضعشه و فلان ...ارل خیلی برام جالب بود که امار روزاشو داره دوم راست میگفت، خودمم هر روزی که کامنتها رو ریفرش میکردم و احوالپرسیها و جویای حال بودن بعضی از دوستان باوفا رو میدیدم ، یجوره بدی عذاب وجدان میگرفتم ! عذر تقصیر... 
بقول دوستم اسباب کشی که سخت نیس ملت چند نفری دست به دست هم راحت اسباب کشی میکنن ، بقول راننده وانته چند شب پیشا وقتی منو در حال از حال رفتن از خستگی و کمر درد دید گفت والا نمیفهمم اسباب کشی که تفریحه -_- اما واسه من از بچگی اسباب کشی سخت بوده، نه اون موقع چد نفری بودیم یه مامان بیچارم بود و یه اسباب کشی نه الان خودم چند نفری ام... کار ندارم اسباب کشی کلا خر است ، تنهایی و دست تنها خرتر است! همچین رُس آدم رو میکشه که نفهمی از کجا خوردی... 
خداروشکر این یه ماه بدو بدو تموم شد اما هنوز من تو استرسش موندم ، هنوز مونده به اون آرامشه برسم ... میگن کائنات موجودات رو با نقطه ضعفاشون امتحان میکنه از اول آرزوم بود سالها تو یه خونه زندگی کنم اما تقدیر تو چشمام زل زد گفت برو بَبَ از بچگی این نوزدهمین خونه ایه که توش ساکن شدم... و مطمئنا آخرین خونه هم نیس ... تقدیر من اینجوریه که به زودی از اینم برم جای دیگه شرط میبندم.
 
 
 
آقا آبجو صفر درصده با پسته بزنید خنک شید... 
همین الانه الان
موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۵/۰۵/۲۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۶)

منزل نو مبارک ;)
ایشالا که توش اتفاقات خوبی براتون رقم بخوره :)
درباره عکس هم نوش جان :)) دوستان جای ما ^_^
پاسخ:
ممنون آقا 
مرسی از دعای خوبت :)

کسی نیس تنهایی زدم رفت خخخ
اون آپارتمان رو به رو ایه چه خوشگله :دی
پاسخ:
تازه اونی که خوشگله تو عکس نیس ، مال ما هم خوشگله البته :) 
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۶ فاطیما کیان
مبارکه :)
دیگه عادت کردیم دختر
یهو میری یهو میای :)
پاسخ:
مرسی :)
دیگه چه کنم زندگی با من سخته منم اینجوری شدم :))
نوزده تا :دی اینجاست که نباید بگی ماشالله :))
در ضمن چه خژالت قشنگی کشیدی پست گذاشتی :))))
پاسخ:
اوهوم نوزده :/ فکر کن نوووزده 
البته تو امروز دومین نفر بودی ک گفتی چرا ساکتم اون ٧ صبح مسیج داده بود :دی
به سلامتی مبارکه
من انقد خونه عوض کردن رو دوست دارم که حد نداره
اما فقط یکبار این تجربه رو داشتم
واقعا شیکه از دیواراش معلومه:-)
پاسخ:
بیا ببین کائنات اینجوریه ، یکی ک دوس داره یبار یکی ک دوست نداره نوزده بار :| 
الان از دیوارش معلومه؟؟:))
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۰ گمـــــــشده :)
به به آزی خانوم
یادی از فقرا کردی
خوبی الحمدالله؟
پسته دوست می دارم
منزل نو مبارک
پاسخ:
پسته بدون ابجو نمیدیم خخخخ
ممنون 
حالا چرا فقیر غنیش میکنی؟؟
مبارک باشه منزل نو :)
خدا قوت
باور کردنش برای من که به زور بعد از سالها فقط 2 تا خونه عوض کردم سخته.
اما فکر کنم از این به بعد و در زندگی جدید هی باید خونه عوض کنم :(
+نوش جان :))
پاسخ:
ممنونم
اتفاقا یکی از دوستانم دیروز میگفت واسه اون باورش سخته چون فقط یبار عوض کرده ... 

فکر کنم شوهر کردی مستجری اینجور ک بوش میاد ...از الان برات قدرت و استقامت ارزو مندم :))
نوش!
خسته نباشی خونه نو مبارک. والا ما یه بار تجربه چیدن جهیزیه آبجی مون رو داریم و داغون شدیم... خدا صبرت بده و تن سالم و قوی و از همه مهمتر یه خونه از آن خودت:)
پاسخ:
ممنون
تازه جهیزیه چیدن که خوبه وسیله ها نوعه همه کارتن تازه خریده شده اسباب کشی باید کارتن بگیری جمع کنی چسب بزنی بعد دوباره باز کنی بچینی کارتنهاشو بریزی دور ، همین کارتوناش مخصوصا بدون وسیله نقلیه عذاب الیمیه...

واسه دعای خوبت ممنون
منزل نو مبارک...ایشالا پر از برکت و شادی باشه براتون: *
پاسخ:
مچکرم :)
سلام
خوشحالم که حالت خوبه
ان شالله صاحب خونه بشی و به آرزوت برسی و کلا به یه آرامش و آسایش مطلوب برسی که حداقل کارت به اسباب کشی و این مدل گرفتاریا نکشه
هوس آبجو صفر درصد کردم اصن یه وضی
رفاه زده، آبجو با پسته میخوری؟ ههه
آبجی مواظب باش آبجو با پسته میزنی هنگ نکنی یه دفه ههه
پاسخ:
والا من خودم هوس آبجوی غیر صفر درصد کردم خخخخخخ
عایا چند تا دونه پسته رفاه زدگیه؟؟ 
اتفاقا مزه ابجو پسته است ، خیلی متناسبه نگران نباش
منزل نو مبارک...
ویو خوبی دارید!
پاسخ:
ممنونم
:)
من البته به این ویو نمیگم خوب ها... این که همش خونست خخخخ ولی خوب همین که فاصله زیاده بد نیس
چه عجب خانم هی اومدیم وبلاگ و این دانش اموختگان روبود
خونه نو مبارررررررک انشالا توش خاطرات و روزهای خوبی رو بسازی
ابجو صفر درصد چه صیغه ای؟
نشنیده بودم سوپریا دارن عاییییا؟
پاسخ:
ممنونم :)

عزیزم آبجو صفر درصد همینه که ما تو کل ایران داریم همون دلستر ماء الشعیر یا فلان. پست بعدی رو بخون مفصل گفتم
اسباب کشی خیلی هم خره..وای تصور میکنم تمام بدنم درد میگیره :/
ولی خسته نباشی خدایی :)))
ایشالا چندسال توی این خونه ساکن باشی و فعلا اسباب کشی نداشته باشی ؛ ))
پاسخ:
من که از شدت درد رو به موت بودم چند شب، اگه بدونی با این فابرومیالژیا چه کارهای سنگینی کردم نگو خواهررررر
مرسی :*
مبارکه، پسته هاش براتون بخنده :)
پاسخ:
پسته های ما میرقصه :))
امیدوارم روزای خوبی تو این خونه داشته باشید و هی پست بذارید:)
پاسخ:
ممنونم و مچکر :) 
خیال نمودیم آلکلیک پسندید .
بی جا نمودیم
پاسخ:
در مواقعی الکلیک ترجیح میدم در مواقعی هم نه ؛))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">