حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۹
مهر ۹۵
بطور عجیبی تو چند ماه اخیر زندگیم رفته رو دور تند ، یه حسی که انگار من هر چی تندتر میدوام که یکم جلو بیفتم شاید یه روز استراحت کنم ، اونم تندتر دنبالم میاد ، هم احساس خوبی داره هم اینکه گاهی حس میکنم خسته ام ، میخوام مثل رضا صادقی داد بزنم وایسا دنیا من میخوام پیاده شم خخخخخ اما از طرفی هم نباید وایسم یا پیاده شم ، دلم میخواد زودتر برم و برسم !!! 
چشم انداز چند ماه روبه روم خیلی استرس زا و بلبشو میباشد و هر بار هم که با مامانم حرف بزنم  کوهی از استرس رو سرم آوار میشه !! از بس که خداوند مامان منو عجول و بی صبر و طاقت آفریده!! جدای از مسائلی که به خودی خود مضطرب کننده هستند یک سری مسائل بلاتکلیف ذهنی هم هست که مزید بر علت میشن .. 
خلاصه خواستم بگم این روزها خیلی مُستَرِس ( اسم فاعل از ریشه استرس :))))) یعنی ته ترکیب ادبیه) هستم در عین اینکه زندگی هم بدجوری رو دور تنده و البته منم انرژی دارم ، اما از اونجایی که اینرسی سکون در ماتحت انسانها بر انرژی جنبشی غلبه داره ( فیزیک یادت هست؟) ترجیح منم اینه که زندگی کمی آرام تر با اینجانب رفتار کنه و از مادر محترمه هم که البته اینجا رو نمیخونه و کاش میخوند چون سختترین کار دنیا برای من حرف زدن با مامانمه ، تقاضا دارم که اینقد منو هول نکنه :| .... 
.
.
.
 
 
 
اصلا این شر و ورهای بالا رو فراموش کنید و به من بگید تا حالا سوشی خوردید؟ عایا دوست داشتید یا نه؟ اگه اره چرا ؟ اگه نه چرا؟ چرا بعضیا عاشق سوشی اند؟؟ :| چرا من درکشون نمیکنم ؟!!! :/ دیشب تو جشنواره غذای خیریه رعد بالاخره طلسم سوشی رو شکستم و خوردم ، خب البته مزه همون سالمون خامی رو میداد که قبلا خورده بودم .. هیچ چیز جذابی هم واسم نداشت .. چرا نصف مردم دنیا واسه سوشی میمیرن ؟؟
 
 
 حالا امروز روز اخر جشنواره غذای خیریه رعده اگه دوست داشتید برید تا ساعت ١١ شب هم هستن ... یکم واسه اطلاع رسانی دیر شده ، ببخشایید!در هر حال جمعه عصر فرصت خوبیه بنظرم. 
 
 
دیشب خیلی دلم میخواست از این همبرگرها بخورم ، جمع موافق نبود، نخوردیم اما بوش دیوونه کننده بود ، شما برید جای من بخورید واسه من تعریف کنید ... :دی 
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۸)

۰۹ مهر ۹۵ ، ۱۴:۳۳ گمـــــــشده :)
والا منم دلم ازین همبرگرا خواست
چرا شهر ما ازینا نداره
:|
من سوشی نخوردم ولی واقعا دوستش ندارم
:|
آخه ماهی خام چه مزه ای می تونه داشته باشه
:|
مامانش خواهش می کنم گوش بده
:|
پوکر فیس هام کافیه یا بازم بزارم؟
:|
سلام ازی
:))
پاسخ:
راستی شهر شما کجاست؟؟ 

من دفعه دیگه احتمالا سبزیجاتش رو امتحان کنم شاید بد نباشه

ماهی خامه دودی شدست خیلی بد نیس اما شدیدا معدهء منو اذیت میکنه

کافیه بوخودا :)))) 

سیلام 
۰۹ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۰ مترسک ‌‌
اصل سوشی می‌دونی چیه که؟ گوشت اسب خام! اصالتاً غذای ژاپنیه و توی ژاپن هم تنها گوشتی که به صورت خام قابل سِرو کردنه فقط اسبه؛ اما توی ایران چون گوشت اسب حتی به صورت پخته هم ممنوعه، ورژن ماهی‌اش رو جایگزین کردن که در هر دو حالت ازش خوشم نمیاد :|
وای از اون همبرگرا، وای وای وای :))
پاسخ:
آقا چرا به شایعه ها دامن میزنی من خودم ده تا مستند از سوشی دیدم ، کلی رسپی ... هیچ کدوم این نبوده این متن پایین هم از ویکی پدیا کپی کردم که بخونی در مورد تاریخچهء سوشی که یه نوع فست فوده و همه جای دنیا هم با سی فود و سبزیجات درست میشه ، و بعنوان یه غذای سالم شناخته میشه.. تازه تو مالزی هم زیاد دیدیم رستوران چینی میخواستم امتحان کنم که وقت نشد ... 

The original type of sushi was first developed in Southeast Asia and spread to south China before being introduced to Japan sometime around the 8th century.[1][2] Fish was salted and wrapped in fermented rice, a traditional lacto-fermented rice dish. Narezushiwas made of this gutted fish which was stored in fermented rice for months at a time for preservation. The fermentation of the rice prevented the fish from spoiling.[3] The fermented rice was discarded and fish was the only part consumed. This early type of sushi became an important source of protein for the Japanese.

The Japanese preferred to eat fish with rice, known as namanare or namanari(生成, なまなれ, なまなり, semi-fermented). During the Muromachiperiod namanare was the most popular type of sushi. Namanare was partly raw fish wrapped in rice, consumed fresh, before it changed flavor. This new way of consuming fish was no longer a form of preservation but rather a new dish in Japanese cuisine.


https://en.m.wikipedia.org/wiki/History_of_sushi

سلام
سوشی؟[سبز در حد المپیک معلولان]
یه غذا معرذوف ژاپنی که اسمش آدمو ترغیب میکنه که امتحانش کنه اما متاسفانه بعد از اینکه فهمیدم سوشی چجور غذاییه دیگه علاقه ای بهش نداشتم البته من آدم بدغذایی هستم اما واقعا اونام که خوش غذان بعید میدونم خوششون بیاد، اونام که میخورن یا ژاپنین یا دارن الکی کلاس میذارن
ممکنه فردام بگن گوشت سگ بولداگ مد شده این گروه قطعا میخورن که گلاسشونو بذارن ههه
پاسخ:
اصلا غذای بدی نیس فقط به ذائقه ارتباط مستقیم داره، میتونی سوشی سبزیجات امتحان کنی که فقط سبزیجات داره و از ماهی و میگو و خرچنگ خبری نیس توش... 

لطفا بدغذا نباشیم :|
هیچوقت سعی نکن که صبور و آرومش کنی که کار منو تو نیس و فقط خدا از عهده این کار بر میاد و ما بهتره خودمونو تا حد امکان اصلاح کنیم تا خودمونم باعث رنجش دیگران نشیم همین!

اووومممم همبرگر ذغالی
پاسخ:
مسلما سعی نمیکنم ما خودمونم نمیتونیم تغییر بدیم خیلی بسختی چه برسه به دیگران ، من فقط میگم منو اذیت نکنه :/
همین موقع باغ وحش بودم با دوستام
اگه خبر داشتم حتما میرفتم خخخ
البته اونجا هم خوب خصوصا زوزه گرگ ها تو اینستا گذاشتم الان تگت میکنم :دی
پاسخ:
همیشه با دوستات به گردش 
بعد کلی مدت با کسی غیر خودم رفتم بیرون با هم دانشگاهی های سابق
پاسخ:
بسلامتی
اااااااااااااااااااااااا من فکر میکردم سوشی یکجور رشته است سوپپپپپپپپپپ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
اون نودله هاااا فکر کنم :)))
امیدوارم روزایی که میخوای برسن
وای همبرگر 😍😍
اونوقت جمعی که با این دلبرکان موافقت نکرد چی میل نمود؟ بالاتر از بوی همبرگر ذغالی بویی هست؟ منم از عکسش مست شدم
پاسخ:
نه واقعا بالاتر از بوش هیچی نیس ، بوش اصن بهتر از خودشه :دی 

اونا گفتن بریم رستوران اینجا شلوغه حال نمیده ، رفتیم پیتزا خوردیم که عکسش موجود بید در اینستا
متاسفانه بدغذا هستم
معذرت میخوام که رک میگم اما تووی اینستاگرامت گاهی غذاهایی دیدم که حالمو بهم میزد ههه و من با خودم میگفتم آزی چطور واقعا، نه نه جواب منو بده چطور واقعا اینا رو میخوری و میدوستی و گاهی غبطه میخوردنم و میگفتم کاشکی منم از هر غذایی خوشم میومد و دچار سختی نمیشدم هههه
در صورت امکان کامنت مربوط به پدر منهدم و نابود شود ههه
باید اذیت بشیم تا دیگرانو اذیت نکنیم و خیلی اذیت شدیم پس طبیعتا باید یاد گرفته باشیم
امشب ناخواسته رفته بودم پیتزا بخورم که نظرم عوض شد و دوتا همبرگر ذغالی سفارش دادم و کمی تا قسمتی ابری لذت بردم
پاسخ:
تو اینستای من که همش عکس غذاهای خوشمزست و بیشترشونم خودم درست کردم :/// تو دیگه واقعا بدغذایی ، ادمهای بدغذا اشتهای بقیه هم کور میکنن من از اینش خیلی بدم میاد :|

نوش جان
تووی اینستاگرامت یه دختریو میدیدم که گاهی باهاش عکس میذاشتی و لبخندای جذابی داره و من تصور میکردم که این باید یه دوست خیلی نردیک و فابریک باشه و یه روز اتفاقی اینستاگرامشو دیدم ینی پیدا کردم و کیف کردم از سردرش که نام زیبای خدا رو به صورت یا نور النور زده بود و تووی پستاش به پست زیبایی برخوردم که دعای کمیل بود که خدایا گناهانی که باعث میشه دعاهام حبس بشه رو ببخش و همینطور گذری رفتم پایین که فک کنم اولین پستش قرآن بود مشتاق سدم بازش کنم و دیدم آیه الیس الصبح بقریب هستش و ناآرومم کرد و اومدم بیرون اما واسم جالب بود اعتقاد این دختر، بعد از چن روز که حالم شدیدا خراب بود یاد این آیه افتادم در حالی که از خدا راه نجات میخواستم و رفتم معنی و تفسیرشو خوندم و به طرز عجیبی دلم آروم گرفت در عین ناباوری ینی به معنای واقعی الا بذکرالله تطمئن القلوب شدم و با خودم گفتم آبجی نیکو من به آزی قول دادم اگه اون روز خوب واسم اومد باهاش تقسیم میکنم و با توام تقسیم میکنم و واسش کلی دعا کردم و همین دیروز حرم بودمو واسش دعا کردم و واسه توام نیز ههه
این آیه تا روزها منو تقریبا آروم نگهداشت و دوباره ناآروم شدم اما بازم نسبت به گذشته شرایط بهتری دارم هر چن منتظر آرامش و سلامتی بزرگ هستم تا کاملا نجات پیدا کنم ان شالله
چن روز پیش اتفاقی گفتم برم توو لینکای آزی ببینم نیکو وبم داره حداقل ببینم این دختر دردا و غماش چیه قطعا تووی وب، مخصوصا دخترا راحتتر میحرفن که پیداش کردم و همه پستاشو خوندم و احساس کردم که من دارم تووی آیینه با خودم صحبت میکنم هههه خیلی تلخ و غم انگیز و پردرد و رنج خیلـــــــــی!
از اینکه معلول بود نمیدونستم تعجب کنم یا غصه بخورم چون باورم نمیشد!
یه دختر معلول ناکام و پردرد و رنج با کلی خواسته نرسیده و کلی خستگی و درموندگی و احساسات فوران کرده و پاکی و پاکی و پاکی...!
پستش در مورد حرم امام حسین که مربوط میشه به پارسالو بخون همش اعتقاد و ایمان و پاکیه همش زیباییه و چقد پای همه پستاش غمگین شدم و چقد اشک توو چشام جم شد و چقد بهش حق دادم و چقد گفتم میفهمم چی میگی و چقد واسش آرزوی بهترینا رو کردم و...!!!!!
آبجی نیکو 6 سال از من بزرگتره و 6 سال بیشتر رنج کشیده...!
پاسخ:
بله در حال حاضر ایشون صمیمی ترین دوست منه ، کامنتت هم بلافاصله پس از دریافت واسش فرستادم ، نمیدونستم تو هم مشکل جسمی داری :( امیدوارم شفا بگیری ... من طاقت دیدن سختی اطرافیانیانم رو ندارم ، سختی خودم رو خیلی راحتتر تحمل میکنم
نه من معلول نیستم، دچار سوء برداشت شدی!
هممون مشکلات جسمی و روحی و مادی و معنوی داریم و منم دارم اما معلول نیستم و چون گفتم درکش میکنم خیال کردی منم معلولم اما من با اینکه معلول نیستم درد و رنج و غمشو درک میکنم
لازم نیس حتما درد مشابه داشته باشی فقط لامه درد و غمشو بفهمی تا بدونی چی داره میگه، من اون غم بزرگشو فهمیدم همین
ان شالله همه چی درست میشه
آبجی نیکو به نظر من شایسته و لایق بهتریناس که ان شالله خدا به زودی کمکش کنه و بهترینا رو واسش رقم بزنه
ممنون واسه اینکه کامنتمو بهش دادی حتما تووی روحیش اثر مثبت میذاره
ممنون واسه دل مهربون خودت که واسه دیگران اینقد دلسوزی
پاسخ:
یجوری نوشته بودی که ادم این برداشت رو میکرد ...

به هر حال ممنون
عه عه عه،وایسا ببینم! این لعبت های کبابی رو ول کردین رفتین سوشی تست زدین! من تو شوکم و دیگه حرفی ندارم(ایکون لال)


پ.ن: زندگی با اینکه تیغش کنده ولی همیشه رو دور تنده
پاسخ:
من فقط یدونه سوشی خوردم اونم چون میخواستم یبارم شده تست کنم :) بعد رفتیم پیتزا خوردیم
صرفا جهت اطلاع؛ بیش از ۱۰۰۰ روز از کوچت به اینجا میگذره. نمیخوای جشن هزاره بگیری؟ از اون موقع تا حالا هم فقط شهریور امسالت بی پست مونده بوده و تو ارشیو جاش خالیه
قشنگ از زمان اومدنت به اینجا تعداد پستهات در هر ماه رو ببینی، یه نمودار سینوسی تشکیل میده و میشه حدودی حال و احوالت رو حدس زد
راستی دو ساعته دارم توی وبت جولان میدم و شخم میزنم پستا رو:)) رفته بودم تو سال ۹۳... چقد زود گذشته، نه؟
پاسخ:
مرسی بخاطر یادآوری بموقعت :) 

بازم مرسی که وقت میذاری و آرشیو نوردی میکنی خخخخ
۱۲ مهر ۹۵ ، ۰۸:۱۸ مترسک ‌‌
نزنید منو :|
به خدا خودم این رو از یه ژاپنی شنیدم :|
:|
پاسخ:
من فکر کنم ژاپنیه میخواسته خالی بندی کنه :||
 از یه دوستم که با یه دختر ژاپنی تو آلمان همخونه است شنیدم که متوهمه هم خالی هم میبنده گهگداری ... :||
#کمپین_نه_به_سوشی !!! :|
پاسخ:
خخخ دوز نداری :d
سوشی اصلا .
دیگه حاضر نیستم امتحان کنم
پاسخ:
خخخخ ولی من امتحان خواهم کرد اما تو ایران نه دیگه :دی
سلام آزی جان.
من سوشی بدم نمیاد بخاطر اینکه مدتی ژاپن زندگی میکردیم و خوردنش برام عادی شد مشکلی هم باهاش نداشتم.
در کل فکر میکنم اگه هرکسی هر ماده غذایی از اول عمرش بخوره بهش عادت میکنه مثلا من کله پاچه نمیتونم بخورم خب خیلیا هم سوشی دوست ندارن و همینطور غذاهای دیگه.
سلیقه، ذایقه و ناحیه موثره
پاسخ:
نه خب زیاد به از اول عمر و وسط عمر بنظرم ربط نداره ، خیلیها از اول عمرشون کله پاچه نمیخورن خخخخ یه سری هم مث خود من تو کودکی بد غذا یا سخت غذا هستن ولی یهو همه چیزخوار میشن ، سکی از دلایلی که از ماهی خام خوشم نمیاد مزه اش نیس بلکه وقتی میخورم معده ام هنگ میکنه و درد میگیره فکر میکنم هضمش واسم سخته ، دفعه قبل که حجم بیشتری خورده بودم که دو روز درگیر معده ام بودم گلاب به روت :))))) 
خیلی ها هم هستن با اولین سوشی ای که میخورن عاشقش میشن نمیدونم چجوریه واقعا ... 
به هر حال مرسی از نظرت 
۱۶ مهر ۹۵ ، ۰۱:۱۱ کرگدن آبی
سندرومِ اینرسیِ شوریدگی پیش چهل سالگی [دست زیر چانه، چشم در افق]
پاسخ:
نفهمیدم چیه و چه ربطی داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">