حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۱
دی ۹۵

به زیبایی و خیرکنندگی آسمون خوزستان هیچ جای ایران ندیدم و دیگر هیچ..

 

عکس از خودم همین غروب

+ صرفا جهت تلطیف پست قبل :دی

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۰)

۲۱ دی ۹۵ ، ۲۳:۱۱ گمـــــــشده :)
خدا وکیلی زیباست
هیچی از بوم نقاشی کم نداره
خیلی خوبه ....
توی این همه آلودگی ، اگر این هم نبود که دیگه هیچی
خیلی وقته خوزستان نرفتم ولی از اخبار شنیدم که خیلی آلوده است :/
اما از این که به گذریم ، میتونید عکاس خوبی هم باشید خخخخ :)
بسیور تلطیف به جا و زیبایی بود :دی
سلام
عکسی اینجا نیس اما امیدوارم حالت خوب باشه و دوره غم جای خودشو به دوره شادی بده
۲۳ دی ۹۵ ، ۰۷:۱۱ کرگدن آبی
عالیه!
خیلی خیلی زیبا است و بی نظیر
۲۵ دی ۹۵ ، ۰۸:۱۹ عالیجناب کنتور
شاید عالیجناب یادتان باشد ...دوباره شروع کرد به نوشتن...
عالیجنابب کنتور در کافه اسب آبی منتظر شماست..چقدر دلتنگ شما بودیم...
سلام.راستش من تازه برگشتم ازسفرکیش:)دلم میخواست اون سفرکوش آداسیتم بخونم!آخه این سری که رفتم کیش همه ش دلم مخواست کارایی که نکردم قبلنوبکنم مثلا یکیش غواصی!همه شم به یاد تو بودم!شنام که بلد نیستم یادت باشه ازتم پرسیده بودم شنالازمه یانه.بگذریم که کللن چیز مزخرفی بود!آخه من فک میکردم الان میرم زیردریا دنیای زیرآبوکشف میکنم!نکبتاکه همون زیر قایق بردنمون نمذاشتن جم بخوریم میگفت بچسب به اون مرجانه هی عکس میگرفت!ولی پشیمون نیستم دلم میخواست همیشه.خلاصه اینکه توسفرهمیشه یادت بودم:)دوست دارم مسافرتو ولی بدبختی اینه که مرخصی خیلی سخت میتونم بگیرم
به به ^_^
خیلی هم زیبااا. خوبی آزیتا جون؟؟
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۱۸ بچه پولدار
واقعا زیباست.
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۱۹ بچه پولدار
دوست داشتین منو هم لینک کنید.
سلام
الان تازه عکسو تونستم ببینم واقعا زیباس
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۰۵:۰۹ رهگذر دیوانه
وقتی عکسش انقدر عالیه و جذابه ببین خود واقعیش چی بوده [قلب]
پاسخ:
واقعا همینطوره همیشه عکس یک دهمه زیباییه واقعیه 
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۰۵ حسام مهتدی
سلام .
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۲۱ مسیح رهنما
آزی چرا دیگه نیستی
دلمون گرفت
این عکسم گذاشتی دیگه بدتر دلگیره!!!
سلام، آزیتاجان چرادیربه دیرآپ میکنی؟
دلتگتونیم😣
سلام

نوروز مبارک

از خدا می خوام در کنار سلامتی و آرامش و خوشبختی بهترینا رو واست رقم بزنه
پاسخ:
عید تو هم مبارک همچنین
۰۹ آذر ۹۷ ، ۰۰:۳۱ مـــهـــدی اقـــتــــدارپــــرور
چه خوبه عکس بزار تو Pintrest
پاسخ:
نمیدونم چرا پینترست حال نکردم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">