حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۸
ارديبهشت ۹۸

        یادم نیست کی ولی قبلا یه پستی نوشته بودم در مورد سیاهچاله‌های انرژی .. یه چیزهایی تو زندگی ما هستن که عین سیاهچاله‌های سیری‌ناپذیر، انرژی ،خوشحالی و سرزندگی مارو از بین میبرن.

زندگی کلا سخته، مگر خلافش ثابت بشه که هنوز نشده ، اما اینکه ما از این سختی چقد رنج بکشیم دیگه دست خودمونه.. شاید از نظر بقیه کسی که خیلی اتفاقات به ت*خمش نیست ، آدم بی‌احساس یا سنگدلی باشه ، اما مهم اینه که همین آدمهای بی‌احساس هستن که در نهایت برنده میشن، نه اینکه بخوام بگم بی‌توجهی خوبه یا بی‌توجهی درسته.. منظورم اینه که رنجی که برای خودمون متحمل میشیم رو کم و کاسته کنیم.. 
برای گذشته‌ای که رفته و از دستمون خارج شده.. غصه خوردن بی‌معنی‌ترین چیزه.. نه اینکه خودم نمیخورم. که این روزها سخت باهاش دست و پنجه نرم میکنم.. اما وقتی به خودم میام می‌بینم دارم احمقانه‌ترین کار جهان رو میکنم.. 
برای آینده‌ای هم که هنوز نرسیده ، رنج کشیدن بی‌معنیه.. هر روز به خودم میگم امروز غصۀ فردا رو نخور.. رنج و درد فردا رو بذار تو قفسۀ خودش ، هر وقت موقع‌اش رسید وردار بخور :))) هیچ معلوم نیست اون فردا برسه.. اصلا لازم بشه درِ قفسه رو باز کنی.. 
تا اینجا دوتا از اون سیاهچاله‌ها رو گفتم ، افسوس گذشته و ترس از آینده .. 
سومی هم چیزی نیست جز اطرافیان با حرف و فکر و اعمال آزاردهنده.. مهم نیست چقد یه نفر به آدم نزدیک باشه ، مهم اینه که بعد از یه تایمی که ببینی داری با تحمل هر قسمتی آزار می‌بینی رهاش کنی..بعضیا اینجوری محو میشن بعضیا کمرنگ میشن و بعضیام اهمیت خودشون رو از دست میدن.. 
اگر این همه انرژی‌ای که ما هر روز و هر روز تحویل این سیاهچاله‌ها میدیم رو برای خودمون صرف میکردیم ، درون خودمون نگهش میداشتیم ، قطعا بعد از یه مدت کوتاهی جسم و روانمون پاداش ما رو میداد، اونوقت میدیدیم خیلی خوشحالتر از قبل هستیم، با خودمون به صلح میرسیم و از آرامشِ قایقمون لذت میبریم.. اگه اجازه ندیم هر اتفاقی هر آدمی هر رفتاری قایقمون رو تکون بده اون وقت قایقمون هم با آرامش و دلنشین تو دریای زندگی جلو میره .. 
اینا رو نوشتم بیشتر برای خودم که یادم بمونه، هیچکس و هیچ چیز حتی عزیزترین‌هام اگه قرار باشه بشن سیاهچالۀ زندگیم باید ازشون حذر کنم.. چون باارزشترین چیزی که دارم و یه منبع تجدید‌ناپذیره ، روانم،سلامتیم ،بدنم و در کل خودم هستم..خودتون هستید... 

 

5 اردیبهشت 98

تهران

اینارو نوشتم که عمل کنم که یاد بگیرم که فراموش نکنم..
زندگی سخته ، مسخره اس ، دنیا کلا شاید یه توهم کوچیک باشه.. خوب بودن تو سختی تو تلخی ازونم سخت‌تره.. اما جملات بسیار کاربردی بی‌تربیتی در دسترسه .. هر موقع .. اتفاقی ، چیزی یا کسی داشت شمارو فرسوده میکرد و انرژیتون رو زیاد از حدِ لازم و جایزش از بین میبرد و میخورد و حروم میکرد ، از جملات بسیار ارزنده به درک ، به ت*خمم، به کلیه چپم و گور باباش و غیره استفاده نمایید.. 

اگر مرحمت کنید لیست جملات بدرد بخور بالا هم تو کامنتها ادامه بدبد که عالی میشه و بسی فیض خواهیم برد :))


باتشکر

پ‌ن: داستان این گلهای لاله زیبا رو هم که هر سال بهار تو یکی از خیابونهای تهران از بودجه شخصی کاشته میشه رو اگه دوست داشتید میتونم بعدا براتون بگم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۳)

یه توهم کوچیک... پس کاش می دونستیم حقیقت چیه
پاسخ:
خب بنظر من مهم نیست حقیقت چیه .. وقتی به عظمت هستی نگاه کنیم کره زمین و ما اونقد کوچیک هستیم که اصلا بنظر نمیاد ارزش اینو داشته باشیم که حقیقت رو بفهمیم پس بهتره عمر کوتاهمون رو خوشحال باشیم .. فقط بخاطر اینکه فرصت داشتیم تو این هستیِ بی انتها اندازهء درنگی وجود داشته باشیم .. :)
به قول سهراب : 

کار مانیست شناسایی راز گل سرخ

کار ما شاید این است 

 که در افسون گل سرخ شناور باشیم

من یه دونه از اون جملات دارم که زیادی بی تربیتی هست!
وقتی یکی یه وعده ای میده که اهل انجام دادنش نیست، بهش می گم اون لقش که انجام نده!
اینجوری خودش و وعده های آبکی اش رو به شوخی می گیرم و انتظاری پیش نمیاد که بعدش ناراحتی برسه بابت به انجام نرسیدن انتظارات:))
پاسخ:
آره واقعا... امید واهی داشتن به حرف آدمهایی که قبلا ثابت کردن هیچکاری نمیکنن ..
وقتی از اول بگی اون لقش دیگه کمترم رنجیده میشی.. آفرین همینه :))
به یه و*رم و به ت*خمدانم واسه من خیلی جواب میده!!
پاسخ:
:))) یه دوست داشتم میگفت به اون ورم که خال داره :)))) 
چقدر درست نوشتی، متاسفانه

اگر بگی چرا "متاسفانه"، باید بگم من هنوز به اون باندبازیت که بخاطرش اول شی دارم حسودی می‌کنم عقده‌ای :))))))
پاسخ:
وات ده فاک... کدوم باندبازی ؟؟ چرا توهم چرا اینقد افکاره پریشون؟
عقده‌ای منم یا توووو؟ :)))))) که بعد شونصدسال یادت مونده که باختی تازه من یادم نیست چیو بردم حتی خخخخ
داستان این گلا لطفاً باز شود تعریف شود قطعاً پسندیده شود :))
پاسخ:
بنره از شما مچکرم که به اون ناحیه دقت نمودید :))))
این نیز میگذرد
پاسخ:
بی تربیتی نباشه قبول نیس اصلا :)))))
گذشته برای آموختن است نه آویختن !
و تنها راه تسکین و التیام زخمهای گذشته فقط و فقط فراموشی است...
اما برای بازسازی و ترمیم و احیای روح و روان و جسم و جان رنجور و خسته
تنها داروی موثر و کارساز
دل سپردن به امواج موّاج نگاههای پرانرژی وخلسه ناک
یک عاشق دااااااااااااغ و دیوانه است که
محو و مسخ لذت بردن از تماشای قشنگی و زیبایی و ظرافت و لطافت
جزء به جزء تمام اجزاء وجودی معشوقش باشد
حتی خطوط ظریف انگشتانش
و
شکل و طرح جنون انگیز ناخنهایش ....
پاسخ:
فکر کنم قسمت تحت تاثیر قرار گرفتنم خراب شده :/ 
والا سیاه چاله های زندگی من یکی دو تا نیست دیگه عادت کردم نباشن انگار یه چیزی کمه:)
پاسخ:
چی بگم خواهر :/ خیلی سخته
از اونجایی ک شیکموام و کمی تو حرف اهل ایهام...از اشاره مستقیم خوشم نمیاد و عاشق ایهام و لفافه م همیشه خیلی ناز و شیک میگم ب تخم مرغای تو یخچال تازه اون سیاهااااا و محلی ها و دوزرده هاش🤣 روحم بیمااااااااااره ب روح اعتقاد داری؟
پاسخ:
پس از تخم ملت مایه میذاری .. مرعهای عزیز:)))
نه من آدم مبادی آدابی هستم و از این حرفا نمیزنم. تازهش هم میرم جونم برای اون آدمی که داره باعث میشه که افسرده بشم، میدم.
الان اینجا تو میتونی بگی: به درک. به چیزم:))
پاسخ:
خب در این متنی که نوشتی رگه‌های مازوخیسم موج میزنه در جریانی عایا؟ :)))
اصولا دایره لغات کلمه های بی تربیتی من خیلی ناچیزه پس صرفا این پست رو به چشم یه فرصت میبینم که یه کم یاد بگیرم :)))
+ داستان لاله ها توی یکی از خیابون های تهران عنوان جالبی میتونه باشه :)
پاسخ:
یکم با من نشست و برخاست کنی دایره لغات بی‌تربیتیت بالا میره :))))) 

+ :)
بیا ازین گل خوشگلا بگو ^____^
پاسخ:
اومدم من اومدم... فقط بخاطر همین شماها که به گلها نیز اشاره ای نمودید
از پستت استفاده کردم

ههههه آخرش بامزه بود
هر چقد بخواییم به یه جاییمون حواله ش کنیم اون کار خودشو میکنه پس فایده نداره اما در هر صورت باید شاشید به دنیا تا ذره ای جبران بشه ههههه
پاسخ:
:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">