حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۷
ارديبهشت ۹۸

برا شما هم پیش اومده که یه وسیله براتون عزیز بشه؟ یا من فقط اینجوری‌ام؟ مثلا یه لباس یه لیوان یه کفش یه عینک یه خودکار یا هر چیز دیگه... یعنی به حدی عزیز بشه که وقتی دیگه خراب میشه و قابل استفاده نیست غصه بخورید و یا تا سالها به هیچ چیز مشابهش اون حسی که به اون داشتید رو پیدا نکنید.. قبلا یه پست نوشته بودم در مورد بنفشِ عزیزم اینجا ، حالا میخوام از یه شلواری براتون بگم که اگه نخوام دروغ بگم حداقل یک سوم روزهای این ۶ سال اخیر پای من بوده، تو همه سفرهایی که رفتم، تو باشگاه تو خیابون ، تو خونه، تو رختخواب.. اون روزی هم که با دوستم رفتیم منیریه رو گشتیم یادم نمیره دیگه از پیدا شدن اون چیزی که تو ذهنم بود ناامید شده بودم ، که تو لحظات آخر اینو دیدم، تک‌رنگ تک سایز و همین یدونه مونده بود، انگار منتظر من بود که بیامُ بخرمش، حالا دیگه بعد از ۶ سال خیلی پیر شده، شل و وارفته است ، اصلا هر لحظه ممکنه مثل اون بنفش عزیزم از یجا پاره بشه و دار فانی رو وداع بگه الان فقط گاهی تو خونه میپوشمش و بازم باهاش کیف میکنم، تو تموم این سالها ،هر جا رفتم دنبال یه جایگزین براش بودم اما نشده که نشده، رنگ ،سایز ،مدل، جنس.. هیچی نشده طوسیِ عزیزم.. حالا دو هفته پیش ، یه شلوار خریدم که با یوگا افتتاحش کردم بعد باهاش رفتم کوه بعد با همون خوابیدم و در نهایت یه دورهمی هم باهاش رفتم، توجه کنید همه اینکارا رو پشت سر هم کردم بدون اینکه بشورم شلواره رو خخخخ یجورایی امیدوار شدم این یکی شاید بتونه جای اون شلوار عزیز همه‌کاره رو بگیره، با اینکه نه به اون راحتیه نه به اون مرغوبی.. اما اشکال نداره بعضی چیزها تو دنیا یدونه اند برا نمونه اند :)))

 

 

شلوار جدیده

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۰)

تمبان نو مبارک :))
منم یه کفش دارم که ۴ سال مداوم هر روز، هر جایی که فکرش رو کنی باهاش رفتم. کوه، جنگل، مهمونی، عروسی،دانشگاه و بی نهایت راحتم باهاش و دوستش دارم و چند وقته دنبال یه جایگزینم براش ولی هنوز پیدا نکردم
پاسخ:
ممنون... 
آره.. جایگزین نمیشن این لامصبای دوست داشتنی خخخ
عالیه وبت
پاسخ:
در یک نگاه به این نتیجه رسیدی؟ ●_•
یه جفت کتونی زرد داشتم به زور ازم گرفتنش و انداختنش دور چون دیگه \اره شده بود :(
تون کفش مشکی هام بود که پارسال اومدم خونتون پامو میزد بهم ازون چسبا دادی! اینا هم بهترین کفش هایی بودن که تو عمرم داشتم و نمیدونم اگه یه روزی پاره و داغون بشم چجوری یکی مثلشون پیدا کنم :/
اون شلوار صورتی خال خالیه هم که تو اومدی خونمون باهاش عکس انداختیم تو پیجم گذاشتیش :دی اونم که مرحوم شد هیچ وقت واسش یه جایگزین پیدا نکردم :(
شاید باورت نشه ولی من همچنان یه لیست بلند بالا ازین اقلام دارم که یا در حال استفاده کردن ازشونم ولی همیشه نگران این که اگه یه روزی نباشن چی!! و یا چیزهایی که خیلی وقته نیستن دیگه و من همچنان غصه دار که چرا نیستن دیگه!!
پاسخ:
پس تو ید طولایی در دوست داشتن اشیا داری :)))
حالا خوبه پاتو میزد بهترین کفش شده اگه نمیزد چی میشدن :)))

منم لامبورگینیمو که رو درِش خط افتاد انداختمش دور، بعدا فهمیدم که یه همچین حسی بهش داشتم... حالا رفتم جاش یه شلوار کُردی خریدم گُل‌گُلیه...
پاسخ:
بهترین کارو کردی شلوار کردی راحتتر از لامبورگینیه ... لامبورگینی چیه اصلا اههه خزه ایییش
اینقدر عاشق وسایلت هستی رو واقعا تحسین میکنم آزی
من عاشق پرایدمم یعنی دیگه پرایدشون خخخ
اما به قول تو مستهلک شده بود دیگه وقت عوض کردنش بود
بالای یک سال از ماشین جدید میگذره اما اون و خاطراتش یه چیز دیگه بود
پاسخ:
عه بالاخره ازش دل کندی خخخ 
مبارک باشه :)

کاش به بندار بودنش اشاره ای می نمائی دید . چرا آخر داستان باز موند؟ حالا کشداره یا بند دار ؟ :)))
پاسخ:
هم بند داره هم کش... یجوری با جدیت محکم‌کاری کرده که خطرناک نشه:)))
اره دیگه
جا نداشتم وگرنه نگهش میداشتم تا کلاسیک بشه خخخخخ
پاسخ:
اوهوم ...
همه خداقل یه وسیله یا چیزی رو داشتن که چنین حسی بهش داشته باشن
یاد کتونی های طرح لی خودم میافتم که اونم تک بود و هیچوقت نتونستم مشابهشو پیدا کنم و وقتی مینداختمش دور خیلی ناراحت بودم و البته همون زمان یه شلوار لی ست با همون کتونی داشتم که اونم دیگه مشابهش پیدا نشد
پاسخ:
نه خیلیا ندارن این خسو ... من سوال کردم :دی
من نمیدونم چرا اصن اینجوری نیستم-ینی شده یه وسیله ای داشتم که همه حسرتشو میخوردن ولی من هیچ حسی بهش نداشتم-کلا بی ذوقم خخخخ
ببینم تو توکا میرین خونه هم؟؟خوش بحالتون بابا-اتفاقا من هم کرج زیاد رام میخوره هم اراک-مارو هم دریابید خخخخ
حسین جان همون پرایده که منو بردی رسوندی دم خونمون؟یادمه خیلیم حساس بودی روش خیلیم تمیز بود انصافا
پاسخ:
خباین عزیز بودن ربطی به خوب بودن و یا گرانبها بودنه اون چیزه نداره بیشتر بخاطر راحتی و یا حالی که به آدم میده است.. گویا تو با چیزی زیاد حال نمیکنی .. یا به عبارتی همون بی ذوقی
من یه اتود دارم حدود 10-12 سال. خیلی دوسش میدارم. لباسها هم ک خیلی نگه داشتم . برعکس تو، استفاده نکردم زیاد، خوب موندن، فقط باید خمسشونو بدم گویا :)
پاسخ:
من از دیدن لباسهایی که نو میمونن برای سالها کفرم میگیره حس میکنم چرا واقعا هیچ جایی نبوده که اینا رو بپوشم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">