حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۸
ارديبهشت ۹۸

خیلی وقتها با خودم فکر میکنم بهشت یعنی چی؟ این همه در طول تاریخ آدمها بر سر مضمون بهشت بحث و اختلاف نظر داشتن، اما واقعا بهشت چجور جاییه؟ اصلا جائه؟ یا میتونه حال باشه؟ به هر حال وقتی با خودم فکر میکنم بهشت قطعا جاییه که حال آدم توش خوبه؟ یا مثلا هر جایی که حال آدم خوب باشه ، میتونه بهشت باشه؟ یعنی مهم نیست جاش خیلی خوب باشه، مهم اینه که حال خیلی خوب باشه.. شاید کلیشه‌ای بنظر بیاد ، اما تهه تهش که میری میرسی به این که بهشت رو یه حسی از درون میسازه... که البته قبول دارم یه عواملی شدیدا از بیرون روی حال درون تاثیر دارن و من ازونا نیستم که بخوام بگم ، ما همه اَبَر انسانهایی هستیم که میتونیم وسط جهنم هم حال درونمون رو خوش کنیم تا بیرونمون بهشت بشه، بعضیا اینکارو کردن اما این به معنی این نیست که آسونه که اتفاقا سختترین کار دنیاست! اما نقطه مشترک تموم فکرام اینه که بهشت جاییه یا وقتیه که آدم آزاد باشه، ذهن آزاد و داشتنِ اختیار .. برفرض مثال شما تو بهترین و لاکچری‌ترین حالت ممکنه خودت رو تصور کن اما اگه آزادی عمل و انتخاب و اختیار نداشته باشی ، قطعا احساس بدبختی میکنی.. حالا آزادی سلسه مراتب داره که ایران تو صفش از آخر جز اولاست، یعنی مراتب آزادی نداشتن ما از راس شروع میشه و تا نزدیکترین و صمیمی‌ترین فرد به ما ادامه پیدا میکنه... حالا این یه جمله رو من خودم رو میکشم تا به اطرافیانم بفهمونم اما وا حسرتا، زهی افسوسا.. :/یه رابطه معکوسی هم این وسط هست که حالا هر چی طرف مقابل بیشتر ادعای دوستی و دوست داشتن میکنه ، برعکسم بیشتر این آزادی رو از آدم میگیره.. این یعنی کنارشون رو برا آدم تبدیل به جهنم میکنن!! ( تو رو خدا نکن مامان، عررر)

چقد خوبه آدمها یاد بگیرن از دوست داشتنشون قفس نسازن.. حالا میخواد ننه و بابای آدم باشن تا خواهر و برادر و دوست پسر و دوست دختر و همسر و رفیق و هر کی میخواد باشه، مرسی اه...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۸)

99 درصد پدر مادرهای ایرانی همچین حقی واسه بچه هاشون قائل نیستن! درسته نگرانن و از سر محبته! ولی واقعا شرایط رو مخصوصا روحی واسه بچه هاشون جهنم می کنه!
اینکه همیشه هر طرفی میخوای بری میخوری به میله های قفس!! هر بارم که اعتراض می کنی مگه فوقش فقط قفستو بزرگ تر کنن :/ 
پاسخ:
یه زندانی درست میکنن که بچه فقط دنبال راه فراره :/
متاسفانه همینطوره هرچقدر که علاقه آدم نسبت به کسی یا چیزی یا حتی شرایطی بیشتر میشه، محدودیت بیشتری رو نسبت به اون فرد یا موقعیت اعمال میکنه. که البته در بیشتر مواقع ناشی از ترس از دست دادنه و البته که با این قفس ساختن هرچیزی رو که بی حد بهش علاقه داره زودتر و راحتتر از دست میده

و اما بهشت؛ که واسه من داشتن آرامش خود بهشته
پاسخ:
آره با این ترس از دست دادنه بیشتر باعث از دادنشون میشیم :/ یعنی طرف فرار رو به قرار ترجیح میده..
بهشت فقط بغلش
پاسخ:
ازون حرفها ...
سلام
ادم در هر شرایطی که باشه وقتی در سلامت و ارامش باشه و به قولی حالش خوب باشه انگار توی بهشته و البته لذتها و خوشیها و ثروتها مزید بر علت میشن پس در ابتدا این مهمه که حالت خوب باشه و همه ی خوشیها سوار بر مرکب حال خوب تو بشن
پاسخ:
من  میگم سلامتی خیلی مهمه اصله اصله ولی حتی سلامتی بدون آزادی و اختیار ، آرامشی توش نیست .. 
گاهی واسه منم پیش میاد که مثلا بیرون هوا سرده یا بارون میاد و من توی یک حجم از ناآرامی و پریشانیم و میخوام برم بیرون قدم بزنم و از این فضا دور بشم و یه دفه میبینم مامانم جلوم سبز میشه و بهم میگه تو این هوا نرو بیرون سرما میخوری یا واسه ی چشات بده[به خاطر عمل قرنیه که چن سال پیش داشتم] و... و من میگم الان به خاطر شرایط روحی که خیلی مهمتر از جسمیه، باید برم بیرون و اون اصرار میکنه که نه مثلا سرما میخوری و من احساس میکنم اگه الان بیرون برم با این حجم از نگرانی مادرم امکان اینکه سل یا انفولانزای خوکی بگیرم هس و بیشتر بهم میریزم هههه اما بازم میرم اونم بهم ریخته و داغونتر هههه
تو کف این موندم که مامانم یه بار بشه مثه اون مادرای قوی که بگه پسرم خیلی بهم ریختی برو بیرون قدم بزن حال و هوایی عوض کن ایش
پاسخ:
امان امان امان ... این مامانهای این مدلی (مثل مامان خودم) که فکر میکنن هنوز بچه دوساله دارن
سلااااااااام به ازیتای دوست داشتنی-نمیدونی چقدر خوشحالم که دیدم بازم مطلب گذاشتی بعد از مدتها-هرکسی این استعدادو نداره که بتونه کلی ادمو دور خودش جمع کنه با نوشته هاش و حرفاش،خیلی منتظرت بودم ،یه جورایی هم ناامید شده بودم از برگشتنت-مرسی که بازم اومدی-مرسی که هستی....
توکا رو دیدم پیام گذاشته و حسین رو بهشون سلام میکنمو خوشحالم که بواسطه تو بازم میتونم ببینمشون-راستی گوجه سبز دیگه نیس؟
من به شدت معتقدم که وابستگی به هرچیز و هر کسی بدترین ضربه رو به ادم میزنه-آزادی ینی عدم وابستگی
پاسخ:
سلام
حالا نمیدونم هنر من بوده یا لطف بقیه به من که بعد از دوسال نبودن و بی خبری بازم اینجا سر میزدن و کامنت میذاشتن و جویای حال میشدن 
منم خوشحالم که بازم مینویسم کم و بیش و بازم خونده میشم 
گوجه سبز شوهر که کرد کلا هم اخلاقش عوض شد هم سلایقش..
تو چطوری خوش میگذره زندگی متاهلی؟
خداروشکر بد نیست-ولی مجردی و آزادیاش یه چیز دیگس خخخخ
پاسخ:
که اینطور...
۱۶ دی ۹۹ ، ۱۶:۵۱ آهنگ پیشواز
خیلیاش غیرارادیه… ما هم جای اونا باشیم شاید همین بشیم…
پاسخ:
غیرارادی ینی فکر نکردن ، کاش با عقل و فکر رفتار کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">