حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۴
تیر ۹۸

کاش وبلاگ مثل توییتر بود ، هر موقع حست اومد یه توییت کوتاه میزدی .. 

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۹)

۲۴ تیر ۹۸ ، ۲۱:۱۹ رحیم فلاحتی
همین جا توییت بفرمایید . هر کی ایراد گرفت الهی کامنتدونش بترکه :))
پاسخ:
واقعا دلم برای شما یکی تنگ شده
۲۵ تیر ۹۸ ، ۰۹:۳۳ میرزا مهدی
سلام دخترم. امکانات پیامکی داره وبلاگت فکر کنم. ازش استفاده کن....البته مهم هم نیست بچسب به همون توئیتر
پاسخ:
پیامکی فقط میشد کوتاه توییت کرد نه سفرنامه نوشت
اره واقعا کاااش.....شاید اونجوری بیشتر میدیدیمت ....
پاسخ:
دیگه رفتم ۵ سال نبودم فکر کنم الان بچه ات بزرگ شده :))))
سلام. آقا ما یادمون میره چک کنیم وبلاگو. حالا پست های خوشگل بذار باز. راستی من اینستامو گذاشته بودما.
پاسخ:
بذارم که نخونی؟ 
منم رفتم ۶ سال غیبت
پیدات شده
خیلی وقت بود نبودیا
البته خودمم نیستم
پاسخ:
آمدیم ، نبودید ، رفتیم :))))
قبلنا میخوندمت خیلی وقته نیومدم وبلاگ اما چند وقت پیش یه سر زدم دیدم نوشتی باز ، وقتی پا میذارم اینجا دلم میگیره انگاری یه زلزله اومده همه کوچ کردن از وبلاگ رفتن یه سرزمین دیگه ،کاش ایدی اینستات و میزاشتی
پاسخ:
مثل شهرهای جنگ زده :)
۲۵ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ولی وبلاگ هم وبلاگ بودنش قشنگه
پاسخ:
قشنگه ولی مثل کتاب دیگه خواهان نداره
نه هرگز! من اینجام بعد از 5 سااااال و تنها دلیلش اینستاگرام و اپلیکیشن های مشابه بود. 5 ساله دارم توی دنیایی میچرخم که متعلق به من نیست! من اینجا حس خوبی دارم. یه مدت اومدی اینستا ولی خیلی زود رفتی. شاید منو دیگه یادت نباشه پس از اول شروع میکنیم... سلام :)
پاسخ:
از اینستا زود نرفتم ، یه اتفاقاتی افتاد ک اصلا گفتنش مقدور نیس :)
سلام!
اگه اینستا میموندم الان یه پا اینفلوئنسر شده بودم 😃
سلام .آزی .واقعا راست گفتی ها .منم حوصله م نمیشه بیام وبلاگ پست بزارم .
پاسخ:
امان از دوپامین لحظه ای که مارو از نوشتن انداخت
د بنویس خب
خسته شدیم از بس ریفرش کردیم
پاسخ:
آه
دیدم حسش هست گفتم یکی بزنم!
"اینترنت رو که قطع کردن، به مملکت هم تا دلت بخواد ر*دن. پیشنهاد میشه آب رو هم قطع کنند تا صد در صد کارا تکمیل بشه، والا با این نوناشون"
پاسخ:
خیلی وقته ریدن آب قطه خبر نداری 
یادش بخیر قدیما،اصلا انگار یه سیل اومد کل وبلاگا رو با خودش شست برد....
نمیدونم منو یادت هست یا نه چند وقتی بود کنج ذهنم دنبالت بودم ولی اسمت یادم رفته بود تا اینکه یه ازیتا دیدم تو اینستا که قلب بنفش زیاد میذاشت یهو مثل معجزه یادم اومد پیدات کردم خواستم بگم امیدوارم هرجا هستی خوشحال باشی....
پاسخ:
منم کم و بیش یادمه شمارو 
تو ۶م هر جا هستی خوب باشی :)
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۱۵:۱۸ زندگی برتر
سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟
پاسخ:
نه متاسفانه
۱۵ تیر ۹۹ ، ۱۱:۳۹ مترسک ‌‌‌‌‌
همه جذابیتش به همینه که پاش حوصله می‌ذاریم 😊
پاسخ:
البته اگه کسی حوصله خوندن براش مونده باشه
۰۱ آبان ۹۹ ، ۱۴:۱۳ کلنگ همساده
کم کم بیان یک فکری برای اپ وبلاگ بکنه. راحت بشه یه نوشته کوتاه فرستاد روی "Air"
!!
پاسخ:
اره بخدا اگه اپ میزد چقد خوب میشد
راستی آزیتا امروز توی سایت دنبال ویلا می گشتیم اطراف تهران این اگهی رو دیدم
https://www.jajiga.com/room/3149470/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%A8%D9%84%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86?gstnum=4#host
ببین اینو....
خودتی؟
پاسخ:
آره خودم بودم که دیگه نیستم :)
۲۲ خرداد ۰۰ ، ۰۱:۵۳ تایپ فوری اینترنتی
سلام
وبلاگتون عالییییییی ممنون
۱۰ فروردين ۰۳ ، ۱۵:۳۵ عطاملک | قرارگاه سایبری
سلام
عیدتون مبارک
میتونید برای ارسال سریع و ساده مطالبتون از میکروبلاگ ویترین استفاده کنید که محیظسی بین شبکه اجتماعی و وبلاگ داره
+ الان نام کاربریتون ازاد هست
+ فعلا نسخه اندروید داره، ولی منتظر نسخه وب و ios هم باشید
+ https://cafebazaar.ir/app/ir.vitrin.app

ممنون
پاسخ:
کاش اینقد ترسناک نبود عنوان نظر
قرارگاه سایبری آدم یاد جنگ میفته :)))
۱۲ فروردين ۰۳ ، ۲۳:۵۹ عطاملک | قرارگاه سایبری
سلام
درست یاد جنگ افتادید، ولی جنگ نرم
البته ادرس قرارگاه با ویترین هرق می کنه و خدماتش هم معطوف شده به سمت خانواده
خوشحال میشیم از atamalek.ir هم دیدن کنید
پاسخ:
ترجیح میدم کلا یاد هیچ جنگی نیفتم !!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">