حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۱
فروردين ۰۳

کم سن که بودم همیشه فکر میکردم سر قبر کسی که رفته و نیستش، رفتن چه فایده ای داره؟

ولی اینکه گاهی به اینجا سر میزنم ،  و باوجود اینستا و توییتر و تیک تاک و استاتوس واتس اپ و مابقی دوستان ، میبینم آمار بازدید هنوز میانگین ۷۰ ۸۰ تا بازدید روزانه میشه و ته دلم قند آب میشه ، نشون میده مرده‌هام اگه یکی سر قبرشون بره گویا خوشحال میشن :))) من در مورد مرگ و قبر صحبت نمیکنم ، این جمله رو از اول بخون.

تا ۱۴۰۱ هم هنوز برای این وبلاگ کامنت گذاشتن و این ینی تا اون موقع فکر میکردن تو این قبر ، مرده هست :)))) 

دلم برای روزهایی که می‌نوشتم تنگ شده روزهایی که خیلی چیزها برام مهم نبود و خیلی چیزهای دیگه مهم بود و بالعکس ! اگه نفهمیدی چی گفتم مهم نیست :) 

سلام! 

سال نو مبارک ... امیدوارم در سال جدید کمتر سختی بکشید چون تجربه ثابت کرده زندگی کلا سخته! تاحالا هم خلافش ثابت نشده.. پس حالا آرزو و امید و اینای من مهم نیست ... دیگه کلا سعی کنید هر چه بیشتر شُل کنید تا رنج کمتری بکشید... آه.. 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۰۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۶)

۰۵ فروردين ۰۳ ، ۰۶:۵۹ مهدیار (مترسک)
ما هنوزم امید به حضور شما داریم 😉
سال نو مبارک 🌱
پاسخ:
سال نو مباااارک 
وقتی توکا گفت مهدیار نمیدونستم تویی :))) چه خوشحال شدم هنوز هستی
۰۶ فروردين ۰۳ ، ۱۹:۱۱ مهدیار (مترسک)
مخلصم 😇
وبلاگا رو الان فقط می‌خونم عمدتاً تو اینستا الان فعالم، دوست داشتید با یوزر mahdiyartian در خدمتتون هستم ☺️
پاسخ:
ممنون فالو کردم 
daily.naz.fit
۱۱ فروردين ۰۳ ، ۰۰:۲۲ مهدیار (مترسک)
عه این اکانت شماست؟ با افتخار فالو می‌کنم، حتما
پاسخ:
متشکرم :)
سلام و درود فراوان خوش آمدید. سال نو مبارکا باشه . ظهورتان بسیار سال نکویی را وعده می دهد .
پاسخ:
درود بر شماااا 
چه خسته که شما بنده نوازی کردید کامنت گذاشتید تا چند متریه ذوق‌مرگ رفتم :)
سال نو خجسته بادا ممنونم 🌿
شما لطف دارید .
سلام
سال نوتون مبارک
خوشحالم به بیان برگشتید
پاسخ:
سلام 
بهار مبارک :)
ممنونم 🙏🏻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">