حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۶
خرداد ۹۲

چند روز رفتم تو کار جوانه ها از بس از خواصشون خوندم و خوندم که جو گیر شدم...یه روش پیدا کردم که جوانه ها بو نگیرن واسه خوردن مناسب باشن...بعدش با یکم ماش شروع کردم....با استقبال و اقبال چشمگیری روبرو شد...بعدش رو تخمه آفتابگردون امتحان کردم...اینقده باحال و خوشمزه اند که نگو.....


این جوونه ها جدا از خاصیتشون وقتی سبز میشن چه حس قشنگی به آدم میدن! 1 حسیه که انگار هیچوقت تکراری نمیشه...اینقدر تازه اند...اینقدر زنده اند که حتی میتونی باهاشون چاق سلامتی و حال و احوال کنی...بهشون بگی دوستای کوچولوی خوشمزه من...... :)


روش تهیه از زبانِ خودم اینجا

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۲/۰۳/۲۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۱)

هوس کردم درست کنم.. البته اگر فحش نخورم از اهل خونه! والاااا :))
پاسخ:
فحش چرا ؟؟؟ چیز به این عالی ای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">