حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۵
بهمن ۹۲

سلام مخاطبینِ جان :)


عاغا ما میخوایم یه فایل صوتی درست کنیم به اسم "نوبت شما" با موضوع "آقای همکار". چون میخوام یه "نوبت شما"ی واقعی باشه پس سوالهایی که دلتون میخواد عَ آقای همکار بپرسید، یا هر نظری راجع بهش دارید، بنویسید، تا تو فایل صوتی به اسم خودتون ازش بپرسم یا بهش بگم!



+کامنتها رو  تایید نمیکنم تا لو نره و بعد از ساخت و انتشار فایل صوتی، نظرات این پست رو تایید میکنم.





موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۲/۱۱/۲۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۶)

خخخخ چه جالب میشه این پست!!عقشم ایناسوالای منه:عایا اقای همکارسیبیل دارد?!?!سایزکفشش?!?!اندازه دور انگشت کوچیکه ی پاش به سانتیمتر!!عایا عمه دارد?!?چند عدد?!?!اسامی دوسدخدراش همراه باماه تولدشون!!!نظرش درمورد دلمرده چیه?!?!انگیزش از استفاده کردن لیوان عقش من چیه?!?!راستی چنسالشه عایا?!?!نظرش درمورد گوجه کال قجری چیه?!:-D فعلا همینا تا باز یادم بیاد خخخخ
این آرمِتم تو حلقم ینی عقشم اصن یه وضی:-D
من سوالی ندارم... فقط وسط سوالا یه سلامی بهشون برسونید خستگیشون در بره :)
صدات خوبه.
کاش تورادیوبودی
همینکه آزی قبولت داره وتأییدت میکنه
یعنی پسرخوبی هستی.
دمت گرم
مشارکت شما تو ساخت این کلیپ ها چقدره؟
دیالوگ ها رو با همکاری هم مشخص می کنید؟
وای چه هیجان انگیز...خوب من سوالی ندارم :|
ایول چه باحال :))

خب آقای همکار چند سالشونه ؟ و نظرشون درباره آزی خانوم ما چیه ؟ :دی
Bpc :دی
خیلی باحاال بود
آقای همکار لطفا امار بده بگو ازی پشت تک تک بچه ها چی میگه؟مخصوصا اونیی ک مجازی هستن،لطفا بی سانسور بفرماید تا به همه ثابت شه بی پی سی هدف دار و دست نشانده دشمنان نیس؟
رمز موفقیتتونم در جذب دختران و اغفال اونا رو بگید

یکی دو تا اهنگ در خواستی هم دارم اگه لطف کنید بخونید برامون ممنون میشم
هنا از اندی
زیارت عباس قادری
آزی هم همصدایی کنه 
من این اهنگارو تقدیم میکنم به گوجه کال قجری
با تشکر
تورو خدا.توروخدا.توروخدا. سوالارو قبل از اجرا بدین من بخونم...من یکی از فانتزیام اینه که عضو سری یه گروه باشم...در حد فراماسونرا...قول میدم سوالارو نفروشم :|
آقا  میخوام بدونم شما چه حسی داری وقتی این آزیتا خانم شما رو مجبور به ساخت این کلیپ های صوتی میکنه ؟))
آیا رشوه  هم میگیرید ازش ؟:))
البته ضاهراً اون پایین سوالم  جواب  داده شده پس یکی دیگه میپرسم :دی 

آقای همکار آزیتا رو به یک شخیصت کارتونی  تشبیه کنید با ذکر دلیل (2نمره)

آخه چه سوالی میتونیم از ایشون داشته باشیم؟ مثلا بپرسیم چن سالشه؟! سایزش چیه؟! والا. :))
یه دخدری چیزی بیار هزارتا سوال جورواجور دارم ازش بپرسم!! :))
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۳۰ masi_ bi asabo saltane
چ لوگویی...
new pic...new albom
شما ک با خانوم آزی یک زوج هنری خوب هستید چرا زوج خوشبخت نمی شید...چرا عروسی نمی کنید ما بچه ها رو دعوت کنید بیایم عروسیتون برقصیم...من مدل بی اعصابی برقصم...مدل رقص مازندرانی بی اعصابی...
ببخشید سئوالم طولانی بود...می دونم خیلی خصوصیه اما سئواله دیگه...
جواب ندی خط خطیت می کنم با همون چاقوهه ک آزی و چندین بار باهاش نجات دادم...
صداتون جون میده واسه اخبارگویی!!!
والا...
ببین آقای همکار خسته نباشی به خاطر همکاری با آزی....بلاخره کلیپ از خودتون در میکنین....نوآوری می فرمویین...فقط بگم من صداتونو دوس ندارم....
با تشکر:)

ستاد ضدحال زنی به آقای همکار:)))))
یه سوال خیلی جدی که به آیندمون ربط داره...
زن من میشی؟ :دی
آقای ِ همکار ، آیا شما آزی جون ِ ما رو دوس داری ؟! راستشو بوگو وگرنه سوسک میشی ! گفته باشم :دی

آزیتا هرچی فکر کردم سوال خاصی به نظرم نیومد از آقای همکارت بپرسم

فقط بهش بگو دستش درد نکنه وقت میذاره برای شادی خوانندگان وبلاگ آزیتا

1- قصد ازدواج ندارن ؟ :دی
2- آزی رو بیشتر دوست داره یا خواهراشو؟ :دیییییی
3- باطن غذاها آزی خوبه یا فقد ظاهرش گول زنکه؟
4- داداش ندارن ؟(این  گفدم که یه وخ فک نکنی من چشم دنبله آقای همکاره).خخخخخخخخخخخخ
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۵۵ سرهنگ تمام
آزیتا بهش بگو تولد منو با صدای ثکصیـــــش تبریک بگه ^_^

خاک ِ عالم. چه حرفا؟
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۱۹ خانم مهندس
من سوال ندارم:((
سوالم نمیادش:((((
نمیشه یکم تقلب برسونی بهم آزی:))))

هر چی فکر می کنم سوالی به ذهنم نمی رسه هر سوالی که تو ذهنمه مطمئنم قبلا هزار نفر پرسیدن؟!!!

چُه کنم؟؟ چه بپرسم؟؟؟

بزار هنوز فکر کنم بعدا میام می گم

در روز چند ساعت در وبلاگ جنتبعالی ول می باسن ایشون
خخخخخخخخخخخخخ باتچکر از اقای دلمرده بابت اهنگا خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخخ  :))))
یه هفته فک کردم و گلچین کردماااا :دی
بازبگو دلمرده بد
اصن مضمون اهنگاااا عاشقانس خخخخ
پاسخ:
تا من پست گذاشتم اومدی کامنت دادی ،چجوری یه هفته فکر کرده بودی اون وقت؟:D
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۱۰ سرهنگ تمام
متـــــــــــــــر؟؟؟ ژونـــــــــــم
=)))))))))))))

پاسخ:
بچه پر رووووووو :))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">