حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۵
بهمن ۹۲



به مناسبت ولنتاین بشنوید! :)


دریافت
حجم: 2.29 مگابایت


ولنتاینِ همتون مبارک


Glitter kiss animated emoticon

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۲/۱۱/۲۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۰)

۲۵ بهمن ۹۲ ، ۰۲:۳۸ خانم مهندس
السلام علیکم کیه؟؟؟؟:))))
چه باحال بود
پاسخ:
سلام یکی از دوستانِ دیگه....نظر میزاره خیلی وقته....تو اون وبلاگمم بود ...دوست خواستگار سابقه.....دوست خودمم هست!!!!!

شوما در جریان نیستی دیـــــــــــــگه!!!!!!

:))))
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۰۲:۴۰ خانم مهندس
من همیشه مدافع حقوق آزی ام:D
پاسخ:
شما کارت درسته خخخخخ
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۰۳:۰۱ خانم مهندس
میگما,آزی.
یعنی من اینقدر آب زیرکام,که بچه ها رو بفرستم پی نخودسیا ,بعد بگم عروس دومادو ببوس؟؟!
اصن این حرفا به من میادش؟:-D
پاسخ:
نیستی عایا؟؟؟؟؟؟ :)))))))

نــــــــــــــــــع نمیادش خخخخخ
:)))))))
این کلیپ ها چی اند؟به فکر مجرد های تنها نیستین چرا؟ :پی
خیلی باحال بود نظرم :دی
پاسخ:
خواستیم دل مجردهای تنها شاد بشه :)))

:دی
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۰۷:۵۵ masi_ bi asabo saltane
ولنتایین مبارک...
من آزارم ب یک مورچه هم نمی رسه...من با چاقوی جراحی واس آزی،زبونشو در می آرم...عباس حقشه...یک بوس واس ولنتایین برای آزی خیلی کمه خوب....آزی اینورا اگ پیدام نشد رفتم حبس...رفیق بی کلک "بی اعصاب و السلطنه"...
دو سه تا بوس...مدله بی اعصاب....ماااااچ...مااااااچ....مااااااچ....
ولنتاینت مبارک آزی جونم...
:))) :)*

پاسخ:
آخی میدونم آزارت به مورچه نمیرسه عزیزم فقط محض شوخی بود :)))

حبس؟؟؟؟؟؟ نه باووووووو!!!!!!!

ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بیچاره تاج السلطنه!بیچاره عباس میرزا!بیچاره استادسلام!خخخخخخ
پاسخ:
عباس میرزا بیچاره؟؟؟؟؟؟ آدم قالتاق :D

خخخخخخ
من عاشق صدای خودم شدم:-*:-* مرسی عقشم:-*:-* ولنتاینتم پست قبل تبریک گفتم!!خخخ اینجاام مبارکت باشه عزیزکم.تازه تو وبلاگ دل زنده ام تبریک گفتم بهت عقشم:-*:-*
پاسخ:
خخخخخخ......
آره عزیزم....مرسی دیدم!!!! تو وبلاگ اونم دیدم! :)

مبارک باشه عزیزم.....:-* منم واست یه ایمیل فرستادم خخخخخ

آزی جون خیلی با مزه بوذ

ولنتاین مبارک

بوس


پاسخ:
ولنتاین شما هم مبارک

بوس موچ :))))
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۲۶ خانم مهندس
الان که فک میکنم,میبینم چرا بهم میادش:-D

راستی اول شدم,حال دل مرده گرفته ش:-P
پاسخ:
خخخخخخ

دل مرده چندی است از اول شدن استفاده نموده جانم :)))))
خدا خیرتون بده
یک در دنیا صد در آخرت :))))))
پاسخ:
قبول حق اصن :)))))))
:))
پاسخ:
:))))
واقعا درسته که میگن حرف راستو از بچه بشنو خخخخخ
پاسخ:
کلا ع قدیم هر چی گفتن درست گفتن :)))))
آ ت پ تپ تا تو آ ا او ت ا پو
+ بابا من اگه میدونستم این بی اعصاب السلطنه اعصاب مصابش در این حد قاطیه عمرا آمار نمیدادم. خوبه که دلش مثل گنجشک کوچولوئه اگه مثل یوزی میگفت یه پلنگ وحشیم چی کار میخواست کنه؟؟؟
+ فایل صوتیت هم 19.75 اون 0.25 هم واسه اینه که زبونم رو بریدی کم کردم خخخخ.
پاسخ:
عاخی....گناه داشتی حالا زبونت در اومد دوباره یا باید کود شیمیایی بیشتر پاش بریزیم تا زودتر در بیاد خخخخخ :))))))
همه یه ور...این خواجه کردن عباس میرزا یه ور ;)))))
پاسخ:
خواجه دوست داری؟؟؟؟ خخخخخخخخخ :))))))) یه وره کاملو به این قسمت اختصاص دادی....بعله! :D
فقط جوجو خخخ
واقعا میخاستم کامنت بذارم ببینم سلام چی گفت هههه

پاسخ:
به به ببین کی اینجاست! :)

روانشناسانه دیالوگ نوشتم خخخخخخ :D
بازم خدا رو شکر که کود حیوانی نمیریزی واسه رشدش.
+تو چرا هنوز نیومدی تهران؟
پاسخ:
دلم سوخت واست گفتم کود حیوانی اذیت میشی خو :)))))

چند روز دیگه میام....چه هولی :D
من از اون ادمای حریص نیستم که همه چیو واس خودم بخام،راهو واس جوونا باز کردم اونام اول شن دیگه :))
ولنتاین همههههه مسلمین جهان مبارک 
پاسخ:
بعله بعله.....اصن کارت درسته خخخخخخ

مسلمین ولنتاین !!!!!!O_O
آمین :)))))))
پاسخ:
:))))))))))
اره دیدم عزیزم مخسی مادام:-*
پاسخ:
:)
ببخشید انگیلیسی بود :پی
میگما چرا این فایلای صوتی انتهای باز تموم میشه ؟!
خوب بلاخره عباس میرزا بوسُ داد یا نه ؟ :))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
هیشکس نمیدوننننننننننننننننننننه خخخخخخخخخخخخخ
:)))))
وااااااای آزی!
راستییی مگه این جوجه پسر نبود؟
چرا دنیای منو به هم میریزی؟ :دی
پاسخ:
چرا فکر کردی جوجه پسره؟؟؟؟؟؟؟؟ پسر اینقد با نمک میشه عاخه؟؟؟؟؟؟؟؟ :دی

بابت به هم ریختگی دنیایتان پوزش :))))))
چه وبلاگ خوبی داری تو...آدم که میاد توش حس زندگی می گیره انگار...انرژی کاملا مثبتی به آدم میده...
تایپ ما دپرسهای ناله کن نیست وبلاگت اما از بس حال خوبی داره تصمیم گرفتم هی بیام بهت سر بزنم از این به بعد...
پاسخ:
ممنون! :))

خوشحالم که انرژیِ وبلاگم شما رو جذب کرد :))

به به چه تصمیمِ خوبی گرفتید :)
ببین من کی گفتم یروزی مردم برای شنیدن این صوتا دست و پا میشکنن:))
روز به روز بی حیا تر واقعا که:))
پاسخ:
ایشالا که پیشگویی شما درست باشد :))))))

بی حیا؟؟ 0-0...ای بابا !
salam azii joon...ta taji o abas ham valen dashtano man hata yeki behem tabrik nagoft...hamsari yek daste bilam nakhari d icon  delshekaste hasod ...
پاسخ:
آخییییییی.....چه بد :(
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۲۱ دیااکو ایزدی
تو این کلیپ ها اینو دوست داشتم بخصوص اون جوجو رو
ولنتاینت هم مبارک دختر
پاسخ:
جوجو قبلا هم که بوده تو کلیپها :))

تو این یکی عاخه خودتم بودی :)
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۱۲ خانومه آقای x
خب دیگه منو گذاشتی اخر
فردا پسون فرداهم میندازی بیرون!
(ایکون خانوم ایکس دست به کمر عصبانی)
پاسخ:
آخر، اول نداره....حالا نه که تو کامنت دادن همیشه اولی..... خوب آخرهایی دیگه :دی

الکی هم واسه من عصبانی نشو.......... :D
سلاممممممممممممم بر آزی و السلطنه :) عاغا بالاخره منم راه دادید تو بازی :دی بسی شاد گشتیم آزی جون :) بازم موخوایم ازینا !خخخخخ :دی
ولنتاین شما هم موباااااارک :)
پاسخ:
بعله....^_^

:-* شما قهرمانی شما تاج سری خخخخخخخ

وااااااااای ببین چه خبر بوده این چند روز که اینترنت ما قطع شده بوده ها...

بریم دانلود کنیم ببینیم چه خبره!!!!

پست رمز دار هم که داریم ، مو رمز موخوام:]

پاسخ:
عه....اها نت قطع بود نبودی :)

رمز تقدیم شد!

فک کنم کامنت قبلی اسمم اشتباه نوشتم ، نمی دونم ، مطمئن نیستم؟؟؟؟

پاسخ:
اوهوم :D
LIKE
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">