حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۴
اسفند ۹۲

دوستان مخابره کردن که


امروز آقای همکار با این خانوم جدیده دعوا کردند و دوتاشون پیش آقای رئیس احضار شدن:


خانوم جدیده: من دیگه نمیخوام تو اون دفتر با این آقای همکار کار کنم !!!


آقای همکار: به همون بزی که نامه ات رو زده و تو رو فرستاده اینجا بگو نامه بزنه برت گردونه!


آقای رئیس: من ایشون رو فرستادم دفتر شما!



آقای رئیس:impatient smiley



آقای همکار:in disbelief emoticon



خانم جدیده: perverted smiley face emoticon

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۲/۱۲/۱۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۹)

وای این آقای همکارم شانسش کاملا به رنگ قهوه ایه هاااااا :))))
پاسخ:
از بس که خنگ و ندانم بگوئه.... :D 
آقای همکار پودر شد.:)
پاسخ:
بیچاره....الهی...پودر رخشا :D
۱۴ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۲۰ خانم مهندس
واین گونه آقای همکار ضایع شد:)))))
پاسخ:
و اینگونه طبق معمول :))))
می گم زودتر برگرد ازی وگرنه این اقای همکار کلا از شرکت که چه عرض کنم از کشورم دیپورتش می کنن ها خخخخخ
پاسخ:
خخخخ نه بابا چ من باشم چ نباشم... این سوتیهاشو میده :D
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۴۵ خانم مهندس
نمیدونم چرا از عصری همش منتظرم آن شی!باهات صحبت کنم:))
همش تو وبت بودم!
ولی الان حرفم نمیاد دیگه:((
پاسخ:
آخی الهی...حالا یه روز من نبودم تو دل کوشولوت گرفته بود:****
:))))))))))))))))))))
یعنی خیلی خوب بود
یاد این فیلم های طنز افتادم :))
پاسخ:
واقعا هم فیلم کمیک داریم ما تو اون شرکت منتها بیشتره مواقعِ طنز تلخه :)))
خخخخخخخخخخ میگم این عاغای همکار مثل اینکه فقط مجازیش جذابه ها خخخخخ بنده خدا![ایکون باخاک یکسان شدن+ضابلو!]D=
پاسخ:
نه بابا خودشم خوبه....گناه داره....به چشم همکاری دوسش دارم :-"
پایان پروژه آقای همکار :دی
آزیتا خانم برید مراقبشون باشید تا بیشتر خودشون رو تو دردسر ننداختن
پاسخ:
خخخخخ از این پایانها زیاد بوده که دوباره بهه آغاز رسیده :)))
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۳۰ آقای همکار
آزی یعنی به این زودی مخابره شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چشمام 4 تا شد وقتی خوندمش!
نکنه این خانوم جدیده دست نشونده خودته!
ای تو روحت
در ضمن از قصد گفتم "بز" تا بفهمه چه دسته گلی رو فرستاده دفتر، خنگ که نیستم.
پاسخ:
عه ؟ ببین کی اینجاست خخخخخخخخخخ

نخیر بنده رابط زیاد دارم تو شرکت :))) منتها نه این خانوم رو نمیشناسم 
بعله شما زل زدی تو چشای رئیس گفتی بز از قصد میدانم میدانم :)))

میبینم که من نیستم تو دفتر تا واست از وبلاگم و بچه های وبلاگم بگم اومدی سرک بکشی؟ سوگلی شما هم کماکان اینجا رفت و اومد داره! :)))

وااای! آقای همکار نابود شد!
معلوم شد خانوم جدیده پارتیش کلفته ها! آقای همکار فیتیله پیچ نشه!
پاسخ:
خخخخخخ....

آره باووو کلفته...کلا اونجا 90% پارتی کلفتن جانم :))))
عجب شانسی :))) 
احوالات آزی خانوم ؟؟؟
پاسخ:
این که شانس نی باووو.... خود کرده است :))))

خوبم موتوشکر.....کجایی بابا دلمون تنگید واستون :)
آخرش این آقای همکار سرشو به باد میده :)) 
پاسخ:
آره یحتمل سرش انگار به تنش سنگینی میکنه خخخخ
اصلا اون کار در حد آقای همکار نیست...بیاد همینجا واسه ما پست صوتی بگه...همین گوش هایی که به شما سپردیم...ثوابم داره...ایشاالله کمتر هم حالش گرفته میشه...روحیه ی لطیفشم ضربه نمیخوره.
پاسخ:
خخخخخ

آخی.... بنده به نوبۀ خودم از گوشهایی که به ما سپردید قدردانی میکنم و تلاش میکنم که کلا آقای همکار استعفا بده و در خدمت تمام وقت گوشهای شما باشه :)))
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۳۹ masi_biasabosaltane
آقای همکار هم به آمار بیکاران پیوست...

پاسخ:
بیچاره :(((((( نه هنوز :)
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۱۶ خانم هموستات
ای ول آقای همکار بی اعصاب .کاش اونجا بودم
پاسخ:
اونجا بودی دقیقا چکار میکردی؟؟ :)))
من توی همچین موقعیتی بودم :دی

فق گفتم خیلیم خوب
پاسخ:
خخخخ خوبه باز یه چی گفتی هه هه :)))
هی وای از دست این آقای همکار
منم وقتی مجرد بودم از این سوتیا میدادم اما بعدا محافظه کار شدم خخخخخخ
پاسخ:
خخخخ...ینی این آقای همکارم متاهل بشه خوب میشه؟ :)
حالا تو لحظه بزو از کجاش در آورده ؟
همه اینجور وقتا میگن : شاسکول ، اسکل، منگل و.....:)))
پاسخ:
عاخه بز تیکه کلامشه :دی هر موقع از دست کسی حرصش بگیره میگه مرتیکه بز :))))) از اینجا آورده چپ دست جان ;)
ما کم کم دارد از این اقای همکار خوشمان می اید...همچین!
پاسخ:
عه...فتبارک الله :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">