حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۸
اسفند ۹۲

سلام سلام.....

ای بابا نزن عاغا....اون لنگه دمپایی حیفه دع پرت نکن!!! اوخ اوخ.... نزنید بابا !!!! بچه که زدن نداره حالا 24 ساعت نبودم!!! گناه که نکردم!!! عاغا من شرمنده ام اصن.... اوخ... حالا که یه لنگه اش رو پرت کردی بی زحمت اون یکی لنگه هم پرت کن ، لااقل جفت بشه بتونم استفاده کنم!!! فقط یه ذره آروم تر بزن، منو خدا زده دیگه، گناه دارم :)))))


خب جونم براتون بگه بنده دیشب مهمونی دعوت بودم با جمعی از دوستانِ بسیار با معرفت، گل، سنبل، دوست داشتنی و اهلِ حال!!! هر چی بگم کم گفتم اصن... :) به صرفِ خوشمزه جاتِ اساسی و چهارشنبه سوری و همچنین بزن و بکوب :دی خداییش جاتون خالی بود از ته دلم میگم ، تازشم همشم به فکرتون بودم (آیکونِ راستکی)

تو حیاط یه آتیش صمیمانه بود با کمی مخلفات:) البته یک عدد آقای شیطون هم تو جمع بود که علاوه بر دَر کردنیهای خوشگلِ بی صدا چند بسته کپسولی هم خریده بود که بعد از ترکاندنِ چند عدد ، موردِ خشم و غضب جمع قرار گرفت و کپسولیهایش توسط شخصِ شخیصی ضبط و بایگانی شد ;) سپس در قسمتی از تنِ بنده نیز عروسی شد خخخخخخ آیکونِ حال کردم!!! :دی


دیشب


الان که دارم این پست رو مینویسم، به ذهنم رسید که چه حیف شد دیروز بهتون نگفتم که همتون از چهارشنبه سوریتون عکسهای خوشگل بگیرید ، بعد واسم بفرستید تا یه پست با عکسهای شما بذارم!!! دلم میخواست ببینم شما چطور گذروندید... :)

حالا بریم که داشته باشیم قسمتی از چهارشنبه سوریِ دیشب را به روایتِ تصویر....

خوشمزه جات فراوان :P

البته یه آش ترخینهٔ خعلی خوشمزه هم آخر شب زدیم به بدن که متاسفانه یادم رفت ازش عکس بگیرم :(



همه بو دود گرفتیم اساسی

:))



:)



هِی آرزو کردیم هِی بالن هوا کردیم!!!

بعضیهام آرزوشون سوراخ بود عه نه ببخشید بالنهاشون سوراخ بود خخخ




کلی هم بالن تو آسمون اون بالا بالاها دیده میشد!!! آسمون تهران پر از آرزوهایِ در پرواز بود :)



این دو تا عکسم مال چهارشنبه سوریِ سال 90 هست که گفتم اینجا بزارمشون خالی از لطف نیست!!!



ورامین

باغ پرورش گلهای باغچه ای

چهارشنبه سوری 90



آزی

وقتی هنوز مصدوم نبود :دی


همه چی خیلی خوب بود، به جز اینکه کلاه قرمزیِ ساعت 21 دیشب رو از دست دادم... نصف روحم پیش شما بود نصفش پیش کلاه قرمزی، بوخدا :))))

به شما چطور گذشت؟ خوب بودید؟ خوش گذشت؟ عاغا این همه پستِ زیاد عکسدار گذاشتم اون دمپایی رو بزار زمین دیگه ، فحشم نده دع!!!;)


موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۲/۱۲/۲۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۳)

۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۵۴ آقای همکار
 ما چهارشنبه سوری رو سر کار بودیم خانوم :)
دیگه تشریف ندارید باید کارهای شما رو هم انجام بدیم دیگه ;)
حتما باید واسه جبران کردن حداقل یک وعده آلبالو پلو بیارید دو دستی تقدیم کنید :)
پاسخ:
بعله :| میدانم!!! بنده شرمندهٔ اخلاق ورزشیِ شما هم هستم :)
تازه سال تحویلم باید سر کار باشید :|
چشم به روی چشم!!!!آلبالو پلو حتمیه!!! از الان برو شکمت رو صابون بزن :) آیکونه باج دادن :D
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۵۷ آقای همکار
فکر کنم پستتون تازه از تنور در اومده. در اظهارات eval شدم؟
پاسخ:
خخخخخ
اِوَل رفتی :))))
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۱۹ خانم مهندس
سلام ازی:-)
ماهر سال میریم خونه مادربزرگم.
یه اتیش کوچیک+آش+سماورزغالی+سیب زمینی اتیشی+فشفشه ابشاری

ولی امسال نشد:-(
دایی هام نیودن عاخه:-(
پاسخ:
چرا نیومدن؟؟؟؟ چه حیف که امسال نرفتید!!البته منم پارسال کلا تو خونه بودم!!! :)

هوریااااااااا پ حسابی خوش گذشته[ایکون نوش جوووونت:*]عسکا واسه من بازنشد:(([ایکون افسوس]عاغا منم دیشب باخونواده لب ساحل چهارشنبه سوری داشتیم:))[ایکون جای عقشمو همه خالی]کلی ارزوهامونو به باد دادیم!خخخخ اتیش بازیو اینا کلی ام ترقه ترکوندیدن یکیشو انداختن جلوی من وقتی داشتم بند کفشمو میبستم:|دومترپریدم هوا:|خخخخخ
پاسخ:
مرسی عزیزم.... چه بد رفتی اونجا چرا عکسا باز نمیشه واست :|
عه چه خوب کنار دریا چه باحال :) چه شوخیه مسخره ای که جلوت ترقه انداختن :|
دلم برات تنگ شده بوس بوس
چه دوستای باحالی،به جای ما هم اندکی قر می دادین دخملی
پاسخ:
عه؟؟؟؟؟ عجب؟؟؟؟؟
اون همه قر دادی بازم کم بوده؟ آیکونه افشا گری :)))))
آخی مرسی یه دوستِ خیلی دوستم دیشب واقعا خعلی خوش گذشت :)
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۵۷ masi_biasabosaltane
همیشه خوش باشی...:*
پاسخ:
مرسی عزیزم...تو هم همینطور :)
عاغا همه چیش قشنگ بوددددداااا خوشمزه هاش خوشگلتر.... به به :))
پاسخ:
منم الان گشنمه...اینارو میبینم وا میرم اصن :D
عزیـــــــــــزم منم دلم برات کوشولوووو شده:***
پاسخ:
:-*:-*:-*
به ما هم خیلی خوش گذشت،از خدا می خام سالی پر از شادی و خوشی پیش رویه همه باشه،آزی جات خیلی خالیه دلم تنگه،بوس زیاد مهربونم
پاسخ:
امیدوارم :)
آخی...قربونت برم مامی مهلبونم :-*
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۲۶ آقای همکار
هرچند که این جمله شما یاداوری ای بود بابت اینکه باید به جای شما در آن لحظه سر کار برویم ولی خب نگران نباشید، یادمان است. هم عید هم 13بدر ;)
هزینه هاتون رفته بالا. برای عید پیتزا و برای 13بدر اون معجون آب هویج لبو و نمیدونم چی چی :)
موفق باشید و خوش بگذره.

پاسخ:
ای بابا.... حالا ببین تا خوش اخلاق میشم پررو میشی هااا :)))))
هَی وای من هَی وای من...اون خوشمزه جاتهارو ببین، دلُم خواااااااااست:''''
پس حدسم درست بوده رفته بودی آتیش بازی و ترقه در کردن:)))))
خوشحالیم که شما هم خوشحال بودید و خوش گذشته بهتون:)))))
این ایده ی فانوس هوا کردنم جالبه ها، سال دیگه یادم باشه پیاده کنم، شهر ما هیشکی ازین حرکتا نکرده ما میشیم اولین نفرات خخخخخخخ
پاسخ:
آخییییی :)
بهله حدست درست بود ;)
مرسی :)
عه...تهران پر بود از این فانوسها ینی همه داشتن :)))))
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۱۶ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخخ
منم مثل آقای همکار لحظه سال نو رو سر کارم. واسه من آلبالو پلو نمیاری آزی؟ [آیکون سوء استفاده از موقعیت!]
+خب من هم به محفل قر خودتون دعوت میکردید چی میشد؟ خخخخ
پاسخ:
نیگا کن.... نیگا کنننن سریع هم دور سفرهٔ مفت جمع میشن :D
هیچی نمیشد! :)
به ما هم خیلی خوش گذشت عزیزم،از خدا می خام سالی پر از شادی و خوشی پیش رویه همه باشه،آزی جات خیلی خالیه،دلم برات تنگه مهربونم،یه دنیا بوس
پاسخ:
دو تا کامنتت اومد :-*:-*
بسیار خوشحالیم که به شما خوش گذشته است به ما نیز خوش گذشت جای شما بسی خالی بود :دی
پاسخ:
خدا رو شکر :)
دوستان به جای ما :)

منم آلبالو پلو میخوام ! :دی آقای همکار منم لازانیاهام خعلی خوب میشه هااااااا ! طنابم خودت دادی تازشم آزی ! خخخخخخ

پاسخ:
حالا یه لازانیا بلده خودشُ با طناب کشت خخخخخ :))))))

پست چهارشنبه سوری هم  که به قول خودت باقالی :D

من دیشب هی همه لباسام رو عوض کردم بازم بوی دود می دادم نگو موهام بوی دود میداد!!!تا صبح هلاک شدم!الان تنگی نفس گرفتم.

اِ آزیتا اون ظرفی که توش خرما ریختین ما تو خونه مون توش عسل ریختیم صبحا میخوریم!

عکس ها هم خیلی خوب بود.من که کلا دوربین رو یادم رفت از کیفم بیارم بیرون!!...طبق معمول!!

بالن ارزوهای منم صورتی بود:)))

اینقدر هم رفت بالا بعد یکهو که خاموش شد بابام گفت این بیفته روی سر یه بنده خدایی تو میخوای جواب بدی با این ارزوهات؟!!

بعد خودش هی کپسولی ترکوند با کبریتی و منور وانواع واقسام نور افشانی ها!..این بابای من خیلی شیطونه زنش از اون بدتر!فقط حیف که گیر یه بچه ی ترسو مثل من افتادن!!

خیلی خوب بود:))

پاسخ:
دقیقا موهای منم بو گرفته :D
:)
خسته نباشی واقعا :))) من که دوربین جز لاینفکه زندگیم شده :D
من خاموش شدنش رو ندیدم اونقدر رفت که از دید خارج شد :)
چطور شد گیر یه بچه ترسو افتادند :P
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۶ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخخ
آزی طرح ناخونت هم چهارشنبه سوریه؟ خخخخ
پاسخ:
آره شراره های آتشه :)
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۱۱ دست و پا چلفتی
http://redcap.persianblog.ir/post/386/

از اینجا میتونی کلاه قرمزی دیشب رو دانلود کنی
پاسخ:
خیلی موتوشکر :)

من به هرچیز یا هر کسی که حسودی کنم درموردش حرف نمیزنم !

اصن استاد سلام شما بیا من بهت لازانیا بدم ! بزار این آزی و آقای ِ همکار برن معجون ِ نمیدونم چی چی بخورن رودل کنن ! والاع خخخخخ

پاسخ:
حسودی اصلا خوب نیس :|
سلام تو اصن لازانیا دوس داری؟؟؟؟ خودت بیا بگوو؟؟؟؟ دوس داری اصن؟؟؟؟؟؟ :)))
بله خوب بود :)
پستش هست :)
+خیلیم عالی ک خوش گذشته ب شما :)
پاسخ:
خدا روشکر
چرا پستات رو رمز ممزی کردی؟؟؟؟ خوف نیست :|
ممنون
منم مثه آی همکار مشغول کار بودم:دی
چقدر تفاهم داریم ما دوتا :دی
حیف که سنش بهم نمیخوره:پی(آیکن خنثی کردن افکار منحرفه آزی)
پاسخ:
عاره ارواح عمت :))
شما ایشالا سال جدید شوور پیدا کنی از این در به دری در بیای :))))

بالن آرزوهای ما سوخت:(

پاسخ:
عه؟ یه دونه داشتید؟ بیشتر نداشتید؟ :|
آره آره دوس داره ! اصن من لازانیای منو که ببینه انگشتاشم میخوره حتی ! پیتزا هم بلدم ! :))))))))))))))
پاسخ:
تو حموم که غذا نمیخورن :دی
اون بالنا به شهر ما هنوز نرسیده ،نیست راه یه کم دوره خخخخخ
ما هم دیشب کلاه قرمزی رو از وسطاش دیدیم:)
عوضش امشبش خعلی باحال بود:)))))))
پاسخ:
ایشالا میرسه حالا :) رشت که رسیده بوده ;) اونجا چرا نرسیده نمیدونم :D
عاره امشبشو دیدم :)
می گما این اقای همکار چه عجبی رخ نمودن بالاخره!!
آزی فک کنم دلش دیگه خیلی واست تنگیده خخخخخخ
پاسخ:
آره احتمالا از غم دوریِ من رخ نموده :))))

کلا حدسهات تو حلقم خیلی خوب حدس میزنی :D
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۵۹ خانم هموستات
خوشحالم که بهت خوش گذشته.دوس داشتم پیشت بودم .این بالن رو هم اولین بار میشنوم و میبینم .تا حالا ندیده بودم چهارشنبه سوری بالن هوا کنند
پاسخ:
آخی اگه پیش هم بودیم که کلی بیشتر خوش میگذشت :)
من بالن آرزو زیاد دیده بودم قبلا اما امسال مود شده بود واسه چهارشنبه سوری میفروختن همه جا تو تهران :)
خرید اینترنتی هم زیاد هست اگه دوس داشتی :)
همه میدونن که من قصد ادامه تحصیل دارم.اییییییییش
اصی خودد شوعر کونی تا در به دریت تموم شه.ایییییییییش
پاسخ:
اونایی باید شوور کنن که همه پستهاشون تهش وصل میشه به شوور جانم ایییییییییییییش :D
خونه بودم و هیچ کار ی نکردیم
پاسخ:
شما آخه تازه عروسی بود...قسمت تفریحاتت پر بوده ;)
وای آزی چقد خوشحال شدم قول آلبالو پلو ب آقا همکار دادی
در حد همون زشت گفتنت :دی
:))))
چ خوب 
پاسخ:
چرا؟؟؟؟؟
تو چرا خوشحال شدی؟؟؟؟ :)

لابد میخوای از عکسش استفاده کنی؟ :))))) خخخ
:)
چهارشنبه سوری ما در خانه با حال خسته گذشت 
پاسخ:
عه...چه بد...عب نداره منم پارسال همینجوری بود تازه در حال جمع کردن ساک بودم چون فرداش میخواستم بیام تهران از خراب آباد :)
مام چهار شنبه سوریمون در محل کار گذشت. 
و خدا رو شکر میکنم که خونه نبودم که همسر جان یهو هوس نکنه بزنه از خونه بیرون و منم جرات مخالفت نداشته باشم و بریم چش و چال دراومده برگردیم خونه. 
پاسخ:
عجب!
خداییش تو خیابون رفتن خطرناکه!!! منم اگه خونوادگی و مهمونی نبود هیچجا نمیرفتم مثل پارسال :)
تو خونه در حال کار کردن بودم:|
پاسخ:
اوهو :|
چه بد!
خو یه جایزه بهم بده اینقد خوب حدس میزنم خخخخخخ
پاسخ:
جایزه چی میخوای بگو تقدیم فوکولم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">