حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۳
ارديبهشت ۹۳

درسته حالا من خیلی وقتِ نبودم سر کار ولی دلیل نمیشه که!

عــــــــــــــــــــــه!!!

دِهَ!

دریافت
حجم: 238 کیلوبایت

صدا پیشگان:

آقای همکار

آزی

بچه ها قبل از گوش دادن، خواندن تقلب محسوب میشه و تقلب ممنوعه! دِهَ نیگا نکن بچه! :)


آقای همکار: ببین آزی، فوتبال داره، من دارم میرم خونه! این نقشه ها و هم مرور کن، اصلاحیه هاش هم بزن، نامه ها رو هم رو نوشت کن، نظارت مسیر رفت و برگشتِ سایت رو هم انجام بده، بازرسی جوش اتصالات رآکتور 7200 بود! اونا رو هم انجام بده، خب کاری نداری؟ من برم دیگه!

آزی: امر دیگه ای نداری احیانا !!!!؟ فوتبالت یخ نکنه !!!!!

آقای همکار: ها! یخ !!!

آزی: فوتبال چی هست؟ نه برو ببین بیا من بهت نشون می دم چی هست؟!

آقای همکار: فوتبال! فوتبال، چی! فوتبال نداره که! چه میدونم فوتبال چیه!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۹)

حالا ی کاری ازت خواست بنده خداها
چه جور همکارى هسدی تو؟تازه میتونستى شامم مهمونش کنی 
همکار هم همکارا قدىم 
خخخ
+جدیدا چرا عاقا همکار تپقی شده؟:دی
استرس میدی بهش؟:))
پاسخ:
تحت فشاره بیچاره تپق میزنه :))

ینی که چه!!!! لابد انتظار داشتی تخمه هم بدم دستش بره فوتبال ببینه :))
دز خشونتت رفته بالا !!!!
پاسخ:
چکار کنم دیگه یکم عصبی شدم :))
صداهارو ضبط میکنی همیشه؟

فوتبال چ تیمی بود ؟

کی بود؟


پاسخ:
صدا ها رو ضبط میکنم؟؟؟ 0-O جانم بنده تولیدِ کلیپ صوتی دارم تو آرشیو موضوعی نیگا کن این بغل! کلیپهایِ صوتیِ Bihefaz Production بهله:)

نمیدونم بعد از ظهر یه چیزی بود شبم که بایرن مونیخ - رئال داره! همین الان! آقای همکارم که بایرنــــــــــــی :))

 اخیییییی فوتبالش سوختتتتتتتتتتت :)))))))))))))))))))))))))))))))

پاسخ:
نه حالا در اون حد!! میخواست زودتر بره خودشو آماده سازی کنه حالا نیم ساعت از بازی رفته میرسه :))
احتمالا کل کارای این دوماهش هم جمع کرده که بده تو انجام بدی! دِهه!!!
پاسخ:
دقیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقا!!!
کار نکرده این دوماه که!!! فقط گند زدن اینجا خخخخخخخ
بازرسی جوش اتصالات رآکتور 7200؟ :))) شما اونجا دارین اورانیوم غنی سازی می کنین؟ :)))
پاسخ:
:دی
رآکتورهای ما شیمیایی هستن نه هسته ای :D
در ضمن اورانیوم رو تو سانتریفیوژ غنی میکنن نه تو رآکتور :D

اصن من کشته مرده ی این بُرِشِتم ازی ینی اصن یه وضی!+بدشم وای تو چقد تواون خراب اباد زحمت میکشی دست تنها عاخه[ایکون به دست تنها توجه شود!]:* نظارت رفتو برگشتت تو حلقم عقشم خخخخD=
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ میگم گوجه حالا درست من نبودم این چند وقت اما دلیل نمیشه حاا که اومدم بخوام تقاص پس بدم :))))
بعله برش میزنم در حد لیزری :)))))))))))
حلقت حیفه حلقت حیفه حلقت حیفه :)))
من تقلب کردم آزی ! خخخخخ
پاسخ:
بد بد بد بد بد !

زشت اصن :دی
نمونه ی بارز چیز خور شدن :))
پاسخ:
بی تعبیت :))
بعله!اصن مرخصی بدون حقوق تقاص پس دادن داره مگه?!حالا این وسط یکم بجای توام واستادن دیگه!D=+هلاک اون برش لیزریتم به مولا!:-P+خخخخخ دیوونه که میدونم دیوونه دوزداری:))) :*
پاسخ:
والا :))
خخخخخخخخخخخخخخخ
دیوونه دوز دارم یه وضی :)))))))))))
بایرن که باخت!!!!
پاسخ:
ایشالا تو بازی برگشت میبره !
عزیزم یخورده رحم کن به اقای همکار خوشکست عخشی میخوره انقددعواش میتنی:)
پاسخ:
تازه اینا رحم کردشه عزیزم :D
این اقا میدونه مادرت رویه شما به شدت حساسه!!پا می شم میام پوست شو تاکسیدرمی کنم هاااا،گفته باشم
پاسخ:
پاشو بیا پاشو بیا :))))

:)
پاسخ:
سلام علیکم :)
رو که رو نیست... کار دیگه ای نداشت بندازه گردنت؟
پاسخ:
نه نداشت وگرنه مطمئنا مینداخت :)
:)
مرسی از آزی...
پاسخ:
خواهش میشه :)

واااااای چقدر پست نخونده دارمممممممممممممممممممم ازت :||||||

طبق معمول دارم میرم رشت الان  :| برمیگردم میخونم همه رو :***

پاسخ:
عه اومدی رفتی ؟ پس چرا اومدی اینجا نیومدی ;)
بوس خدا به همرات :)

آقای همکار ترش نکنی یه وقت :|

 

 

آزیتا باور کن صدات خیلی خوبه :دی من خوشم میااااد انقد پررو و تند  و البته خانومانه حرف میزنی :دی من مدلم خیلی آرومه و صدام خیلی یواشه!

پاسخ:
خخخخخخ :D


آخی تو صدات نرم و آرومه :) من صدام قابلیت زیاد داره کلا کم میشه زیاد میشه :P
من هر هفته شنبه بعد از ظهر میرم رشت دوشنبه بعد از ظهر هم برمیگردم
پاسخ:
عَ وووووو چه برو بیایی داری :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">