حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۵
خرداد ۹۳

اونقد قورباغه رو قورت ندادم که وزغ شده جلوم نشسته ، زُل زده تو چشام...

همیشه باید اول قورباغه رو قورت داد، من زورم به این وزغ نمیرسه :(

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۳/۲۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۱)

با کادر و چنگال نمیشه کوچیک کوچیکش کرد؟
پاسخ:
نع فعلا که نشده:)
این تز ها کلا برای خارجیا جواب میده. ما قورباغه رو بخوریم چند وقت بعد باید مارمولک بخوریم بعدش ایگوئانا و برو تا آخر. ما مشکلاتمون روز به روز بزرگتر میشه :|
پاسخ:
:|
ولی من یه قورباغه دارم که واسه تمام عمرم جلوم نشسته دهن سرویس
کامنتت باحال بود :)
عه... قورتش ندادى:)))
قبلش بهش فکر نکن یهو بزن تو دل ماجرا:)
پاسخ:
فکر کن هموزم ندادم :/
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۹ دل زنده خان
ها؟
پاسخ:
ها
به برایان تریسی باور نداشتی یعنی ؟ خخخ
پاسخ:
باور دارم اما زورم به قورباغهه نمیرسه
آزی دلم برات تنگ شده اما کامنتم نمیاد
یه بغل محکم گنده بده دلم وا شه :D
 
پاسخ:
بغل سففففت:))
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۶ امیر بهرام پرواز
قورباغه رو قورت بده
نذار وزغ بشه
تا حالا به پرواز اندیشیده اید
مردان پرواز
زنان پرواز
خلبانان که زیبا می زیند و زیبا می اندیشند
پاسخ:
اگه میتونستم که قورتش میدادم باووو
اصلا بااین پستت هم حسی شدیدی پیدا کردم
حال میدانی تفاوت وزغ و قورباغه چیه؟!
خطرناک تره!
دندون داره وزغ ولی قورباغه دندون نداره خخخخخخ
پاسخ:
اوه یا خدااااااا به دادم برس :)))
ازیه من قویهههههه :*** روزای خوب در راهه:)
پاسخ:
امیدوارم :)
میگم یادته گفتم امتحانام تموم بشه یه کاری میخام بکنم ، یه کار خیلی کوچولویه کوچولو:)) وقتی انجام دادم بهت خبر میدم بعد تو هم نباید نه بگی ها!!
پاسخ:
آخجووووووون
هووووووووووورا :)))))
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۸ خانم هموستات
فکر میکردم اوضاع بهتر شده
پاسخ:
نع اصلا:(
چشماتو ببند ، دماغتو بگیر یهویی قورتش بده ! تو میتونی !
:)
پاسخ:
هووووووف
دارم سعی میکنم
آزی ...
پاسخ:
جون دلم؟
چه خوب که اومدی :*
منم یه عااااااااااااالمه بوس

پاسخ:
:*
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۲ دل زنده خان
ا آزی خاله ترنجم اووومده ک 

پاسخ:
بعله که اومده :)
فوشش بده!
پاسخ:
نمیشه!
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۷ دل زنده خان
خجالت بکش بچه ببر 
تو میتوووونی
ببلعش 
زشت: دی
پاسخ:
آخرم اون منو خورد :(
تو می تونی....
پاسخ:
نتونستم سر آخر :/
وااااا خب نخورش آزی جان چه کاریه آخه:))

۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۵ مریــــــــــــــــــم
من مگس میخوام
حالا این قورباغه به کنار
حالا یکی بگرده ببینم این موشه پنیره منو کجا برد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">