حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۱
تیر ۹۳

-تریاک میکشی که چی بشه؟واسه چی باز شروع کردی کشیدن؟

-سنم رفته بالا واسه سلامتی میکشم،میخوام ٧٠ سالگی بمیرم بکشم ٨٠ سالگی میمیرم...برادرم اگه میکشید ٦٧ سالگی نمیمرد

-زنده بمونی که چی بشه؟ ٦٠ سال زنده بودی چکار کردی؟ هِی تریاک کشیدی پول دود دادی! تا شابدوالعظیمم نرفتی!واسه چی زنده بمونی؟ دو تا کتاب تو عمرت نخوندی! یه فیلم نگاه نکردی! واسه چی زنده ای تو!؟ واسه اینکه تریاک بکشی؟ که زنده بمونی که باز بکشی ، من حاضرم تا سالِ دیگه بمیرم اما یه سال زندگی کنم که حاضرم همین الان بمیرم اگه قراره فقط زنده بمونم،میخوام زنده نمونم ، از تهِ تهِ قلبم میخوام زنده نمونم اگه قرار باشه از یه حیوونم بی معناتر زنده باشم!

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۴/۳۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۰)

عزیزم ...

زوووور  میزنم واسه دوست داشتنش اما.. نمیشه
تو بازم واسه ترک دادنش سعی کن. به خدا هر چیزی ممکنه. حتی ترک یه آدم 60 ساله
توکل کن به خدا و عمل کن
پاسخ:
٥٥ سالگی بهد از ٣٠ سال ترک کرد الان باز شروع کرده بعد ٥ سال 
f.u.c.k.i.n.g way ? han :/ ? ooof
اگر خانواده ای کنارت نباشه و امید به زندگی نداشته باشی حتما برمیگردی سمتش دوباره
این آدم فکر کنم تنهاست
پدر بزرگ من 1 سال سیگار نکشید بدنش ورم کرد در حد لالیگا. الان نزدیک نود و خورده ای سالشه بازم میکشه.
پاسخ:
ای متین جان این آدم قاتل یه زندگیه خانوادگیه... و تو نمیدانی و نخواهی فهمید،،،
آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند.

کسی که به قول شما 60ساله یاد نگرفته بعد از این هم یاد نمیگیره .عزیزم با زبون بی زبونی داره به شما میگه "نمیخوام بفهمم" ، حالا شما هی حرص بخور ...فایده ای داره؟
گاهی یه نفر خودشو میسپره به گرداب ، باید سنجید که ارزش کمک داره یا نه و به فرض که ارزش کمک داره آیا منجر به غرق شدن و گرفتار شدن ناجی میشه یا نه .
معتاد بیمار نیست ...مرده شور روشنفکرایی رو ببرن که میگن معتاد بیماره ...معتاد مجرمه ...مجرم.
معتاد مثه سیر ترشیه ، حداکثر بتونی سرکه رو ازش جدا کنی ولی دیگه "سیر" بشو نیست .
پاسخ:
منم عمرا نمیخوام اون بفهمه فقط میخوام یجوری بشه من نجات پیدا کنم 
خسته شدم احساس پیری میکنم تو تک تکِ سلولهام
بزار بکشه به درک اصن!! خودشو نابود میکنه!!!
من نمی دونم چرا هیچ وقت با کشیدن کسی نتونستم مشکل پیدا کنم!!!
یعنی نمی دونم شاید چون معتادهای دور و برم به جز معتاد بودن زندگی کردنم بلدن!! یعنی تریاک کشیدنشون درست عین قلیون کشیدنی میمونه که واسه همه عادیه!! یه جورایی تفریحی ولی جزیی همیشگی از زندگشیون واسه همینم هیچ وقت دودش تو چش من نرفته!! و هر چی بقیه زوور میزنن ترکشون بدن من همیشه میگم بزار بکشن ریه و پول و عمر و دندون و هزارتا چیز خودشونو اگه دوس دارن حیف کنن پس بزار حیف کنن!!! دیگه چرا ما حرص بخوریم!!!
نمی دونم چی بگم....
الهی عزیزم چی میکشی؟
تا یه حد جزئی میتونم درکت کنم
گوش اگر گوش اوشون و ناله اگر ناله شوماست، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

پاسخ:
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">