حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۲
آذر ۹۳
همین دیروز کتاب بدست و هندزفری تو گوش ، توی مترو نشسته بودم، به سمت کرج میومدم که تو ایستگاه ورزشگاه آزادی قطار ایستاد، یه دقیقه، دو دقیقه ، ٥ دقیقه ، ١٠ دقیقه، نمیدونم چند دقیقه همینجوری وایستاده بودیم که یهو آقاهه تو بلندگو اعلام کرد " مسافرین گرامی هر چه سریعتر قطار را ترک کنید" بعد یهووووو ملت همچین متواری شدن که باید اونجا بودید و میدید ! یکی میگفت بمب گذاشتن یکی میگفت حمله شده، هنوز درهای قطار باز نشده بود که همه دم درها تجمع کرده بودن ولی من هنوز یه صفحه از داستان کوتاهی که در حال خوندنش بودم ، مونده بود ، ترجیح دادم داستانم رو تموم کنم تا برم تو تجمع وایسم و توهم بمب گذاری به خودم راه بدم! 
کلا مردم چرا اینقد توهم جنگ و تروریسم دارن! بابا یکم کالم داون(calm down) اونقدهام خبری نیس!!! فقط نقص فنی بود ، نقص فنی :))
موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۹/۲۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۳)

عجب. کاش همه مثل تو کالم دان بودن. شوهر کنی خیلی خوشبحالش میشه چون همیشه از کنار مشکلات خیلی ریلکس میگذری. خوشبخالش.
پاسخ:
حالا گیریم بمبم اون تو باشه ، ترسیدن و عجله کردن چیزی درست میکنه عایا ؟ :))) 
خوش بحال شوهر آیندم که هست مطمئنا ؛))
بعله درست میفرمائید چون هر شوهری دنبال چنین آرامشی میگرده.
پاسخ:
:)
حالا خارجی ها تو این مواقع پا میشن جیغ داد و هوار و بمب بمب و تروریست میکنن دلشون خوشه یه سورمنی یه اسپایدر منی یه ترمیناتوری یه جوونوی خلاصه میاد قال قضیه رو میکنه و همه به خوبی و خوشی میرن خونه هاشون!!!
ولی ماچی!! به قول تو بمبم باشه آخرش همه منفجر میشیم به جایی هم بممی خوره مسٸولینم خیلی راحت .....!!!
والاع همون در آرامش کلاسمونو تا قبل از مرگ حفظ کردیم خخخخخ
البت دور از جونت همه ی اینا:*
پاسخ:
نه بابا خارجیا بگن از قطار پیاده بشین ، پا میشن با آرامش خارج میشن هیچکسم فکر نمکنه که بمبه همه فکر میکنن قطار خراب شده، خراااااب :))) توکا تو زیاد فیلم حادثه ای دیدی حتما خخخ
azi jun afarin b khoddar budano arameshet, vaghean kheili khube k intori raftaret arume, miduni in mardome bichare enghadr jango khunrizio felakat b khodeshun didan k age aghahe ghasam ham mikhord k valla bella naghse fannie va moshkeli nist ina bavareshun nemishod va migoftam injuri mige k ma vahshat nakonim :D
پاسخ:
شاید... :)
احتمالا من آرامشم رو حفظ میکنم چون زیاد اخبار نگاه نمیکنم، اخبار کلااز صد تا فیلم حادثه ای دیدنش بدتره :))
آزی پس تو اونجا چکار میکردی؟یه ذره مردم و به آرامش دعوا میکردی...

یا مثلا میگفتی بمب تو کیف منه...هیجکس از جاش تکون نخوره وگرنه منفجر میکنم...بعد خودت خیلی ریلکس از قطار پیاده میشدی...
پاسخ:
خخخ اتفاقا مردم خیلی با تعجب منو نیگا میکردن که داشتم هنوز کتابمو میخوندم :)))
خب این نشون میده مردم هنوز جونشونو دوس دارن چند وقت پیش برای منم اتفاق افتاد که چقدرم خوب بود چون سر پا بودم همه فرار کردنو من با خیال راحت نشستم :)

پاسخ:
خب نمیشد بشینی همه باید قطار رو تخلیه میکردن، اتفاقا کلا دور و بر ما جون عزیز زیاده ، غصه نخور :))
همین بگو...همه زودی منفی ترین چیزی که میاد تو ذهنشون همین بمب و ایناس :||
پاسخ:
اخه بمب تو یه قطار معمولیه کرج چکار میکنه؟ :| خخخخخ
۲۲ آذر ۹۳ ، ۱۹:۴۶ خانم هموستات
جدا چرا انقد از مرگ میترسند؟
از صبح تا غروب سر کارند .نه مطالعه درست حسابی نه یه نیایشی نه شادی واقعی نه هدفی.کلا خیلی پرت و پلا زندگی می کنیم با این اوصاف باز هم مردم میترسند زندگی پر محتوا و لذتبخششونو از دست بدن.حالا مثلا بمیریم ؟خب چه عیب داره بقیه شو میریم اون دنیا زندگی میکنیم.خوبه خدا وعده داده که انسان جاودانه است والا ملت چی کار میکردن.
و البته یه عده هستند در هر شرایطی هجوم می برند حالا میخواد مترو با بمب باشه بدون بمب باشه ، موقع سوار شدن به هواپیما باشه موقع پیاده شدن باشه ، موقع تشکیل کلاس باشه ، موقع تقسیم کوفت باشه....کلا جمعیتی همیشه در صحنه هستند
پاسخ:
والا من از خدامه اصن گاهی همین مردنه :)))
اون ملت همیشه در صحنهء هجوم برنده رو خوب اومدی خووووووووب
خخخخخخخخ پ سوژه ی خنده ی حسابی ردیف شده واستون!!!!!!! :)
هه...! جای ما خالی...........!
من اینجور وقتا اصولا خندم میگیره و با دقت رفتار بقیه رو نگا میکنم!!!!!!
تازه زلزله م ک بیاد بازم خونسردی خودمو حفظ میکنم فقط!
هیچ کار دیگه ای انجام نمیدم!!!!!! خخخخخخخخخخخخخخ!
پاسخ:
من خندم نمیگیره یهو نمیدونم چرا حس افسوسم میگیره :))))
خخخخخخخخخ بازم خندم میگیره!!!!!!!
فک کن ی درصد!!!! بمب!!!!!
هاهاها........!
خو اصولا بمبو تو مکان های زیارتی میذارن دیه!
یا چه بدونم پیش این مسئولای انرژی هسته ای!
مگه بیکارن تو مترو بمب؟!؟!؟! خخخخخخخخخخ!
پاسخ:
همینو بگوووو اخه ! بمب اونجا چکار میکنه اصن :| خخخخخخخخ
۲۲ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۶ هَشت حَرفی
حق بده به اونی که میترسه بمیره و یه خانواده بدبخت و بی سرپرست بشن.
حق بده بهش که به هر دلیلی بترسه که نکنه واسش اتفاقی بیفته.
پاسخ:
حالا کی گفته قرار بمیره؟ گفتن از قطار پیاده بشین نگفتن همه میمیریم که ، بعدشم وقتی قرار باشه بمیری چه عجله کنی چه نه میمیری، پس ایمان کجا رفته؟ هوم؟
۲۲ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۳ مثلث برمودا
وااااا مگه میشه آدم بدونه دو دقه دیگه میمیره ریلکس بشینه کتاب بخونه

من باشم شهادتین میخونم، همون نقص فنی هم ممکنه منجر به مرگ بشه . کم نداشتیم نقص فنی هایی که هم وطنامون و به کام مرگ کشونده
پاسخ:
مگه کسی گفته دو دقیقه دیگه میمیری؟ یه اعلام ساده بود که از قطار پیاده شید ، همین، تازه اگرم اعلام میکردن تا دو دقیقه دیگه میمیرین هم از دست دادن آرامش بازم بدرد نمیخورد بهترین کار اینه ک زنگ بزنیم به کسایی که دوسشون داریم و اینو بهشون بگیم که چقد دوسشون داریم و تا ابد خواهیم داشت :)))
افکار یه ملت رو خودشون نمیسازن. از جای دیگه باید کالم داون بشن که خب به نفع اون افراد اصلی نیست... 
پاسخ:
ولی یه ملت میتونن افکارشون رو مدیریت کنن :))
ازی جون تو دختر شجاعی هستی وگرنه خب ترس داره یه دفعه بگن مسافران محترم هر چه سریعتر خارج شوید.والله
پاسخ:
خوشحالم که شجاعم از ترس خیلی بدم میاد :)
خب تفصیر اون بووووووقییه که داره هشدار میده؛ باس میگف عزیزان قطارمون یه کوچولو نقص فنی پیدا کرده بید (چه بدونم مثلا لنتش تموم شده، زغال تموم کردیم، یا بگه مثلا خستمه میخوام یه چرت بزنم و اینا...) که ملت دچار دلهره نشن و قدم زنان قطار رو ترک کنند. 

میفرمایند: "بترس از کسی که چیزی برای از دست دادن ندارد."
خیلی جمله سنگین بود. من برم یکم استراحت کنم. 

پاسخ:
آره خداوکیلی اونقد بد میگفت تو صداش یه رعب و وحشتی پخش میکرد... درسته منم اونجا به همین فکر کردم که چرا این آقاهه دلش میخواد به صداش جو بده :)))


جملت کمر منم شکست... از من باید خیلی بترسین در نتیجه خخخخ
بابا آرامش 
بابا کالم دون 
:))))
دیدن صحنه ای که همه میدوئن و تو داشتی کتاب میخوندی باید جالب باشه 
آزی خدای نکرده مشکلی پیش نیومده؟ اینهمه مرخصی گرفتی ؟ نکنه باز کمرت چیزیش شده؟
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ
مرخصی کدومه خواهر...بنده بیکارم هم اکنون بیکار :))
۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۴:۲۳ مثلث برمودا
چقد رمانتیک . حالا من برم از کجا کسی که دوسش دارم گیر بیارم .بعد اگر ندونن هم بهتره چون تا زنده بودیم نگفتیم حالا که مردیم میخوایم عزادارشون کنیم (چقدم که عزادار میشن) خخخخخخخخخ


خوب اعلام کردن پیاده شین یعنی خبریه دیگه . خوب خبر هم جز مشکل برای قطار نبوده . مشکلم ممکن بوده منجر به مرگ بشه . الفاتحه
پاسخ:
خب این خیلی بده...بنظرم هر چه سریعتر در حالی که فعلا زنده ای بهشون بگو.... زود تند سریع :)))
هر نفس کشیدنی میتونه منجر به مرگ بشه ... دمی را اطمینان نیست عزیزوووم
عه اومدی شهر ما؟ :))
منم بسی ادم ریلکسیم اگه بودم وایمیستادم خلوت بشه بعد برم بیرون:)
پاسخ:
آورین بر تو آووورییین ...راستی چه عجب... :)
آزی نوبت شما چی شد؟ من کلی پیتیکوب پیتیکوب از سرکار اومدم پای نت واسه نوبت شما :دیییییییی
پاسخ:
نوبت شما رو که نوشته بودم دوشنبه انتشار میدم...تازه خیلی امشب رو فرم بودم منتشرش کردم :)
اخییی...ببخشید منتظرت گذاشتم :*
ایول ...بهترین کار رو خودت کردی آزی جان :)

راستی آخر عکسام رسید به دستت یا نه ؟؟؟؟؟
پاسخ:
بعله عکسهات رسید :)
عوا!!!! مگه دیروز دوشنبه نبود :دی قاطی پاتی شد :)
پاسخ:
نچ... امروز دوشنبه بود :)))
لای دست و پا له شدن رو به آروم ترک کردن مترو ترجیح می دیم؟!
[یه آیکونی که افسوس و خنده و تأمل و اینا قاطیشه]
پاسخ:
:| همینو بگو :))
جالبه؛ واقعا جالبه! چیزی که از توی کامنتها میشه فهمید اینه که اکثریت توی اون موقعیت ارامش خودشون رو حفظ میکنن ولی چیزی که واقعا اتفاق افتاده و روایت کردی حکایت از چیز دیگه‌ای داره. خلاصه انگار افراد جامعه‌ای که من توش زندگی میکنن رو کامنتگذارای اینجا تشکیل نمیدن! همه زورو هستن پس احتمالا فقط ما گروهبان گارسیا تشریف داریم :))

پس و پیش از کمرنگ شدنم عذرخواهی میطلبم ولی برام جالب بود دقیقا وقتی به قصد خوندن وبت و نظر گذاشتن اومدم اون پست اولت رو دیدم و غافلگیر شدم!
خلاصه همه چیز جالبه برام :))
پاسخ:
به به ببین کی نطقش وا شده :)))
خب اره اکثر آدمها تو ذهنشون فکر میکنن شجاع هستن ولی پای عمل که میرسه هورمونهای مترشحه اجازه نمیده که شجاع بمونن :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">