حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۰
تیر ۹۴

 

از فواید آتش گرفتن خانه این است که تو خیلی چیزهایت میسوزد ، بعد تو پیش خودت میگویی به به به درک اینجوری از وابستگی رها شدم اصلا میرم نو و بهترش رو میخرم اما یادت میفتد که کور خوندی مثلا اگر کل حسابت را هم خرج کنی نمیشود ! تورم اونقد تند رفته که تو جا مانده ای ! قیمت دلار هم همچین ور قلمبیده ... 

بعد از مدتی تو هر صحبتت که داری میگی که مثلا من یه همچین چیزی دارم یادت میفته که تو یه همچین چیزی داشتی و دیگه نداری ! مثلا میگی من یه لباس دارم که ... نه یعنی داشتم که . من کلکسیون جاسوییچی دارم نه یعنی داشتم ! خلاصه که داشته هایت همچین به یک آن پرت میشود به گذشته! 

انتخاب اول من برای حوله حمام از این حواه های تنپوشها است از اولین باری که مامانم یه دونه لیمویی خوشرنگش رو تو تولد ٥ سالگیم بهم کادو داد دیگه عادت کردم از اونا استفاده کنم! حالا شیش سال پیش یدونه خریده بودم همچی صورتی ملوسی بود ، جنسشم خوب بود تو این شیش سال کاملا سالم بود اون موقع خریده بودمش ٣٨ هزار تومن! وقتی میخواستم بیام تهران با خودم میوردمش چون خیلی تو ساک ، جاگیر بود تو چند وقته که مخصوصا هوام گرمه از همین حوله های استخری استفاده میکردم ، اما تصمیم داشتم به همین زودیها بگم که برام بیارنش! از قضا چند روز پیش یادم افتاد من یه حوله دارم نه یعنی داشتم ، اصلا حواسم نبود که حتی حولمم سوخته :|

 

 

از مزایای آتش سوزی این است که تو پولت نمیرسه خسارتهای عظیم رو جبران کنی زین رو برای التیام درد میروی تو این گرمای تابستون حوله تنپوش میخری ! بعد میبینی تورم خیلی ورقلمبیده و اه از نهاد ادم بلند میشود ! عایا انصاف است که حولهء دورو نخ اینقد گران باشد؟ نه من میخوام بدونم عایا صحیح است؟ خخخخخ

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۹)

۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۴ حسین ت.نیا
واقعا همه چی گرون شده!
مادیات دوباره بر میگرده خدا به خیر گذروند به خودت آسیب نرسیده.
حوله خوش رنگیه مبارک باشه
پاسخ:
ممنونم 
جون شما هم سلامت :)
انصاف که نیست ولی کی میفهمه انصاف چیه اصن:| آدم شرتم میخاد بره بگیره ته کیفش خالی میشه :||

به هر حال حوله نوت مبارک :)) منم ازین تن پوشها دوس دارم ولی به شرط اینکه سبک باشن ازون سنگینا خوشم نمیاد و تا حالا هم یه سبکشو ندیدم !!
پاسخ:
اره والا شورتم گرون بید یه جُسه پارچه ده تومن :|

اره اتفاقا این جدیده سنگینه ولی اونی ک داشتم سبک بود 
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۶ فیروزه ای
هی میگی ورقلمبیده و من یاد کلیپی که چند وقت پیش دیدم میفتم :)))

ابدا انصاف نیست. اصلا انصاف چیه؟! همچین چیزی داریم؟ »_«

دیروز که خرید بودم هنوز داغ دلم تازه س و میتونم تا صبح از گرونی و تورم ورقلمبیده حرف بزنم
پاسخ:
:)))

اخ اخ 

حالا چی خریدی؟
خیلیم خوشرنگه ^_____^
پاسخ:
مرسییییییییییی 
خیلی رنگهای معدودی داشت 
والا یه کاری میکنن آدم حموم نره اصن :دی
پاسخ:
به غورعان با این نوناشون خخخخ
این دو نفر ملعون کی هستن دیسلایک میزنن : /
پاسخ:
یکیشون ک پایه ثابت دیسلایک همه پستهاست یک عدد بیکار خخخخ
چه خوشرنگه.
خلا جاذب دنیا و افراد و اشیا جدیدِ.میشه از کائنات ممنون بود
پاسخ:
خلا زورش به چیزهای گنده نمیرسه خخخخخ

:(( چقدر حیف...

خب واقعا گرونی هست دیگه!

 

پاسخ:
افتیضاااااااح گرونی هست 
عب نداره عزیزم
۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۰ مینا پیردیر\miss p
اصلا خیلی حالم گرفته شد فهمیدم خونت آتیش گرفته...
سرت سلامت آزیتا جان
حالا حوله موله رو ول کن کلکسیون جا سوییچی رو کجای دلم جا بدم😒😞😞تسلیت✋
پاسخ:
کلکسیون جاسوییچی رو بچسبم یا آرشیو عکسمو که هشت سال عمرش بود همش دود شد رفت هوا :/
۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۲:۱۸ مهندس بهشت
بعله آتیش سوزی
سخته ها
حوله هم مبارک باشه
پاسخ:
هعیییییی

ممنونم
ببین کار به کجاها کشیده؛
یک حوله ی گران،
یک صورتیِ ملوسِ سالم سابق،
یک هوای گرم!
[تلخند]
پاسخ:
هوا آتیش ...
راستی کار به کجا رسیده؟
دو ماه پیش منم رفتم واسه یکی بگیرم.درجه یک ودو داشت
درجه یکش65به بالا بود ودرجه دوش 36 هم میداد
تو چندگرفتی عایا؟؟؟
پاسخ:
عزیز جان من اون قبلی رو سال ٨٨ خریده بودم ٣٨!! بعد امسال رفتم دنبال همون مدل و جنس اولا که خیلی کمیاب بود همشون از اینا بود که یه سمتش حالت مخملی داره اینا کاملا نخ نیستن درصد زیادیش پلاستیکیه که اتفاقا ٦٥ بود بعد از کلی گشتن این دورو نخ رو پیدا کردم ١١٨ تومن
من دو تا خریدم برا خودم و همسری که دونه ای 85 بود فک کنم. نمیدونم ولی دیگه جنسش چه طوریاست. من اصن از این چیزا سر درنمیارم :|
پاسخ:
مبارک باوووشه...
جنس خیلی مهمه سعی کن سر در بیاری :)
گرونیش بماند،جنسش مث قدیم نیست آخه😣اصلا آب نمی گیره به خودش
پاسخ:
نه دیگه من کلی گشتم که نخی پیدا کنم که اب بگیره از اونا زیاد بود ک پلاستیکیه ٦٥ تومن ولی نخ بسیار کمیاب بود
حوله نوی خوشرنگت مبارک 
من فقط تو بچگیم از این حوله ها داشتم. بعدش به حوله های کوچیک رو آوردم 😊 فکر نمیکردم یه حوله اینقد گرون باشه. 
کمرت با خرچ و خروچ بهتر شده مبارکت باشه
جمله آخر اون پست در مورد شوهر متخصص طب فیزیکی خییییییلی باحال بود 

پاسخ:
ولی من با این حوله ها خیلی راحتم ، امتحان کن ضرر نمیکنی ;)


خخخخخخخ
بگو چی گرون نیست عزیزم
خیلی زوره واقعا حوله صد هزاار تومن
خدا خودش بهمون رحم کنه تو این اوضاع
پاسخ:
بیشتر از صد :\  

۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۰ فیروزه ای
من که بلوز شلواری برای خونه خریدم و شلوار خنکی برای بیرون
و چیزی که آه از نهادم بلند کرد روسری ای بود که به جرم تُرک بودن قیمتش از تمام خریدهای قبلیمم بیشتر شد.
اما چکار کنم که وقتی از چیزی خوشم میاد دیگه قیمتش مهم نمیشه
:/
پاسخ:
اخ روسری ... واسه من هر چی گرون باشه یه طرف روسری یه طرف خیلیییییی زورم میاد خیلییییی

موبارک باشه
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۵ فیروزه ای
یادم نمیاد اینجا نظر گذاشتم یا نه ^___^
اما خدا رو شکر که از این درد داری خلاص میشی
پاسخ:
بله گذاشتی خخخخ
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۰ هنس کریستین اندرسن
اتفاقا الان که میخونم یکی تنمه... عادت دارم شب دوش میگیزم تا صبح باهاش بخوابم. 
اتیش سوزی یه خوبیش اینه که ادم میخواد بره یه چیزی بخره دیگه با خیال راحت میخره نمیگه... دارم ولش کن خخخخ. بعدم اونها واقعا داشتن و نداشتنش هیچ فرقی برات نمیکردن... غصه مال دنیا رو یه ذرم نخور... حتی یه ذره. چرک که چه عرض کنم عن کف دسته که میره...
پاسخ:
به جملهٔ آخرت خیلی خندیدم... ولی ادم دستش خیلی چرک باشه خوبه خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">