حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۷
آذر ۹۴
یه دوستی دارم یه اخلاقی داره ، حالا نمیدونم از تنبلیه یا از چیز دیگه، مثلا وقتی از یه خوراکی ای خوشش میاد اونقد ازش میخوره که دیگه حال خودشو بقیه از اون خوراکیه بهم بخوره! مثلا چند وقت پیش گیر داده بود به ساقه طلایی کاکایویی، صبحانه ، ناهار و شام همینو میخورد خخخخ یا مثلا اگه شوهرش از زرشک پلو با مرغش تعریف کنه یهو میبینی سه روز همونو درست کرد، یا اگه بچش از بال کباب استقبال کنه ، یه مدت مدیدی هر روز بال کباب دارن، جدیدا هم گیر دادن به ماهی کبابی، هر شب شوهرش میذاره لای توری کباب میکنه ، حالا میبینی اونقد میخورن که همشون از ماهی زده بشن تا یه سال خخخخ 
 
 
حالا شده حکایت این روزهای من، چند روز پیشها  واسه اولین بار خودم تو خونه حُمص درست کردم ، قبلا جست و گریخته بیرون خورده بودم خیلی خوشم اومده بود( برای طرز تهیه کلیک کنید) بعد یه شب کمی نخود خیس کردم گفتم یبار امتحانی درست کنم ببینم خوب میشه یا نه! بعد فردا بعد از پختن نخود با دیگ زودپز به مدت ٤ ساعت بالاخره نخود نرم شد و منم چون بلندِر برقی ( همون وسیله ای که همه چیز رو میزنه له و لَورده میکنه) نداشتم ، بعد از کلی اعمال شاقه بالاخره حمص جانم رو آماده کردم . خلاصه که شبش خوردمش و  چون یه چُسه بیشتر نبود فرت تموم شد و من موندم در حسرت بیشتر بودنش! البته علاقهء شدید من به نخود از کودکی همراهمه ولی خدایی خوراک خیلی باحالیه! خلاصه فرداش چون دیگه حوصله نداشتم پروسه نخود خیسون و پزون رو طی کنم یه کنسرو نخود از مغازه خریدم اوردم خونه ، تا اومدم آماده اش کنم ، پیش خودم گفتم نه یکی کمه ، این همه زحمت میخوای بکشی همش یه کنسرو!؟ دوباره فردا شب یه کنسرو دیگه خریدم و همون شبانه حُمص جدید رو آماده کرده و مقداری بر بدن زدم ، نشون به اون نشونی که از همون شب تا همین الان به جز وعدهء صبحونه بقیه رو حمص خوردم و هنوز یه مقداری تو یخچال باقی مونده ! آقا میگن کسی رو منع نکنید ، سرتون میاد ، شده حکایت من! یکی بیاد منو از حمص نجات بده خخخخخخخ
موافقین ۳ مخالفین ۲ ۹۴/۰۹/۱۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۱)

دایجستیو همون ساقه طلایی کاکاعویی قوت غالبه دانشجوهاس وای متنفرم ازش
من هیچ غذایی دلم نمیخواد بخورم :( نمیدونم چرا
پاسخ:
منم مدتیه ازش زده شدم البته من ساده اش رو میخوردم چون کاکائوییش اصلا رژیمی نیس 
خب یه مدت نخور کلا غذا توفیق اجباری میشه خخخخخ
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۵:۰۱ مهران مهرگان
سلام
مواد اولیه ش که اشتها برانگیز بود. با جناب همسر یه رایزنی کنم ببینم چی کار می کنه . اگه نشد خودم دست به کار شم .
یکی دیگه به حمّص خورها اضافه شد :)))
پاسخ:
حتما درست کنید خیلی ساده و کم خرج در عین حال مفیده ... امتحان کنید ضرر نداره ؛))) به گروه حمص دوستان خوش آمدند خخخ
در واقع منم همینطوریم . اینقد میخورم نا ازش متنفر بشم
پاسخ:
ولی من سعی میکنم اینجوری نباشم خیلی بهتره :))
خخخخخ لابد ذوقشو داری:دی
حالا من وقتی یه چیزی جدید درست می کنم گشنمم که نباشه سیر باشمم تا چشمم بهش میفته باید حتما یه ذره هم ک شده ازش بخورم!! ولی دیگه نشده شام و ناهارمم شامل بشه خخخخ
پاسخ:
نه بابا به ذوق ربط نداشت به این ربط داشت که خیلی دوست داشتم خخخخ
ولی من تو کیک و شیرینی و دسر اینجوری نیستم گاهی حتی لبم نمیزنم بهشون :)
نخود دوست دارم اساسی گاهی خودمون فلافل هم درست می کنیم باهاش تو خونه. 
باید خوشمزه باشه.. یادم باشه برای فردا درست کنم:))
پاسخ:
منم عاشق نخودم ، قبلا پست فلافل گذاشتم تو خوشمزه جات ولی خب این خیلی سالمتره چون دیگه سرخ کردنی نیس :)
آفرین درست کن
ارههه :)))منم که یه ساله میخوام یه حرکاتی بزنم برا عروسی هی قسمت نمیشه:)))
اخه میدونی چیه؟؟؟ من میل ندارم اما مجبورم بخورم واقعا این همه روز اینجا بودم مامانم انواع اقسام غذا میپخت و میپزه خیلی خوشحال میشدم و میشمااا اما همین که میشستم و میشینم پای سفره اشتها میپرید و میپره و از لذت نمیخوردم غذا رو و فقط واسه اینکه الان گشنم و دارم میمیرم :| میخوردم :)))))
پاسخ:
چی؟؟ عروسی؟؟ کی کجا؟؟؟ خبریه؟ مبارکه خخخخخ
گاهی ادم بی میل میشه من که وقتی بی میل میشم خیلی خوشحال میشم از این فرصت استفاده میکنم برای کمتر خوردن ! فقط یکم که گشنه نمونم 
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۲ فیروزه ای
پس چرا من که خوردم خوشم نیومد؟ حمص رو میگم!
البته انکار نمیکنم دستپخت آزی خیلی بهترتر از منه :)
پاسخ:
نمیدونم شاید نخود دوست نداری یا شاید دستورت خوب نبوده ... شکسته نفسی میفرمایید!

از چیش خوشت نیومد؟
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۵ فیروزه ای
البته شاید چون من هوموس درست کرده بودم نه حمص اینجوری شده O_o
خخخخخخخ
سعی میکنم یه بار دیگه به خاطر شمام که شده حمص درست کنم :))))
پاسخ:
خخخخ اره بیشتر تو سایتهای ایرانی املا اش رو غلط مینویسن

حالا یبار دیگه با دقت درست کن :)))
منم عاشق نخودم :)))))))))  نشون به اون نشون که از مرداد تا الان 5 کیلو نخودی که بهمون رسیده بود همه اش توسط من خورده شده ؛)
من یه بار با الویه همچین داستانی داشتم . پنج روز متوالی ناهار و شام الویه میخوردم در حدی که الویه خونم زده بود بالا 
پاسخ:
چه تفاهمی :)))) اون همه نخود رو چجوری میخوری؟ روشهاش رو بگو منم یاد بگیرم منظورم اینه چیا باهاش میپزی؟

اره الویه اینجوری واسش پیش میاد مخصوصا اگه تنها باشی اخ اخ هر چی میخوری تموم نمیشه خخخخ
یه جور غذایی ما داریم به اسم دمپخت که به گمونم با دمپختکی که بقیه ایران میشناسن فرق میکنه . تو دستورش لوبیا چشم بلبلی هست که من و مامانم به جاش نخود استفاده میکنیم و بخش زیادی از مصرف من تو همون بخشه . یه روش دیگه نخود خوری من هم اینه که خود نخود رو میپزم و بعد با کمی نمک همراه با آبش میخورم . به عنوان یه میان وعده خیلی راحت و دم دستی به حساب میاد برام . بعد یه مدل دیگه هم همون فلافل جان هست ؛) راستی آش غوره هم  نخود داره توش که چند باری مامان یکی از دوستام برام پخته و من خوردم ولی خودم بلدش نیستم :/
حمص رو هم باید آخر هفته امتحان کنم البته با دستور بدون ارده :)
پاسخ:
ما هم چشم بلبلی پلو درست میکنیم اتفاقا ... اون نخوداب هم که درست میکنی و میخوری جز غذاهای اصیل ایرانیه خیلی هم عالیه ، من فقط یه معضلی با نخود دارم اونم تایم زیاده پختشه خیلی واسه من زجر آوره :/

حالا چرا بدون أرده ؟ اردهء زیادی نداره ، نه طعم قالبی نه هیچی 

مرسی که گفتی :*
این غذای ما گوشت و سبزی فراوونی توش داره همراه با ادویه و فلفل سیاه و مثل کته میمونه و آبکش نمیشه .
درسته که تایم زیادی میبره ولی خوشمزس و تو زمان پختش با یه چیزی خودمو سرگرم میکنم :))
واسه طعم ارده نمیگم ، واسه جووووش نمیتونم بخورم و گرنه من عاشق ارده و خرما هستم ؛)
قابل تو رو نداشت :**

پاسخ:
نه خب ما مثل عدس پلو درست میکنیم مال شکا باید خوشمزه باشه : پی
اها جوش :|
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۲:۱۶ کرگدن آبی
کاش وبلاگ آزی به جای طرز پخت، طرز دریافت داشت... [تفکّرات یک کرگدن فراخ]
پاسخ:
خسته نشی یه وقت :))))) 
یعنی عاشق اون لاک زدنتم :)))))
خوشم میاد همیشه دست و پات رنگیه :))))))
این خصوصیتی که دوست شما داره (و جدیدا خود شما) در مورد من هم صدق میکنه، اما نه در خصوص خوراکی، بلکه در مورد گوش دادن به آهنگ مورد علاقه. اونقدر آهنگی که دوست دارمو گوش میدم که دیگه حالم ازش بهم بخوره. یا گاهی اونقدر یه آهنگو با خودم زمزمه میکنم که حال بقیه به هم میخوره...البته بیشتر اوقات ساکتما....
پاسخ:
همچی گفتی دست و پات همیشه رنگیه انگار من نقاش ساختمونم :)))))))

منم گاهی برای اهنگ برام پیش میاد اونقد گوشش میدم که کهیر بزنم :))) ولی برای خوراکی خیلی کم پیش میاد 
حمص با نون .
قربون دست و پنجه تون ...امروز حتما امتحان میکنم
پاسخ:
بعله حمص با نون ، مشکلی داره؟ 

امتحان کن خوبه ، لابلاش یکم گوجه و پیاز و جعفری تازه اگه گیرت اومد بذار خوشمزه تر میشه
حمص و فتوش و مطبل ...به شدت مورد علاقه ام هستن ولی باولی رو با نون نخورده بودم تا حالا
پاسخ:
منم دوست دارم اینارو
مرسومه با نون پیتا میخورن ، نون مدیترانه ایه پیتا.. گشنگان در راه مانده رو خوب سیر میکنه :)))))
دقیقا ً.

2007 ، بیست و دو روز بیروت بودم... تا خرتناقم از اینا خوردم
پاسخ:
خوبه ازش گذشته میتونین دوباره تا خرتناق بخورید:))))
۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۰ فیروزه ای
امروز صبح که از خواب پاشدم، دیدم مامانم حمص درست کرده :)
بلافاصله یادت افتادم. خیلی جالب بود. بدون اینکه من چیزی بش گفته باشم

اینبار بیشتر خوشم اومذ :)
پاسخ:
عجب حس ششمی داره مامانت خخخخخ

نوش جان
۲۰ آذر ۹۴ ، ۰۹:۵۶ فیروزه ای
خخخخخ
الانم دوباره دارم حمص میخورم
فکر کنم تا مدتها من باید حمص بخورم
چون یه عااااااااالمههههههه درست کرده
پاسخ:
فکر کنم مسری بود :))))
این پستت رو دیدم یاد پست کیک هویج و... افتادم من دقیقا از بعد پخت اون کیک هویج هویجوری در حال پخت انواع شیرینی و کیک و دسر و... هستم. حالا موندم نفرینت کنم(بخاطر مضرات شیرینی) یا دعا :)) الان هم میترسم برم طرف حمص بیفتم در وادی طبخ غذا :))))
پاسخ:
خیلی خوبه که ، عالیه :)) مگه بده شایدم سرآشپز شدی :))))
۲۰ دی ۹۴ ، ۰۸:۱۷ شمیم عشق
واقعا خوشمزه س ؟!!!
پاسخ:
من دوست دارم :)
پختمش :) ولی نمیتونم بگم خیلی دوستش داشتم اما در کل تجربه خوبی بود و میشه گفت در حد یه پیش غذا هم قابل قبول بود. فقط یه چیزی که شک کردم وزن نخود بود. ایا در دستورش اون مقدار نخود(۴۸۰ گرم) رو آب کشیده حساب کرده یا نه نخود خیس نخورده منظوره؟
پاسخ:
فکر کنم نخود خشک
این از اون دست غذاهاییه که هر بار درستش میکنی از دفعه قبل بهتر میشه مثل فلافل :))) انگار ذائقه و لمش دست ادم میاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">