حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۱
آذر ۹۴
وقتی داشتم پست قبلی نه ، قبلترش ، نه از اونم قبلتر ، همون که راجع به حمص بود رو مینوشتم یه کشف بزرگی کردم اونم معنیِ جملهء "نخود نخود هر که رود ، خانه خود" بود !!! 
این جملهء پر مغز بدین معناست که اگر در جمعی نخود سرو شود ، هر چه سریعتر افراد باید متفرق گشته و به خانه های خود روند! چرا؟ چون خطرِ توپ ، تانک ، مسلسل وجود دارد و امکان خفگی و گاز گرفتگی ( شما بخون گ.وز گرفتگی)نیز محتمل است ! هر چه پر جمعیت تر ، خطرناک تر ! زان سبب توصیه أکید شده در مجالس پر ازدحام اصلا و ابدا از نخود استفاده نشود ! 
تا کشفیات بعدی شما را به خدای بزرگ و منان میسپارم :))))
 
پ. ن ولی خدایی حمص اونقد ها هم مولد گاز نمیباشد. ما خوردیم نشد ، شمام بخورید گزارش خود را همین جا و از همین تریبون اعلام کنید . با تچکر 
موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۴/۰۹/۲۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۱)

افرین عزیزممم :)))
بیا این اوجولات :)))
پاسخ:
نه ممنونم من اوجولات نموخورم :))))
باید تو مجامعی ک خودمونیه نخود و لوبیا بدی به خورد مهمونا و حضار ک اتفاقی هم اگ میفته و گازهای سرگردان هووینجور رفت و آمد می کنن باعث شادی و خنده جمع و به اصطلاح ببشتر دور هم خندیدن و حکایت اینکه خدایا این شادی رو از ما نگیر :)))))))))
پاسخ:
بعله بعله تفریح بسیار ارزان و در دسترس :))))) 

اون محفل گرم و صمیمی در این حدم آرزوست والا خخخخخ
گمونم اگر آب کنید نخود رو و البته پوستش رو بگیرید نفخ ایجاد نکنه دیگه:)
پاسخ:
کلا حبوبات بدونه خیساندن خوردن که شجاعت میخواد معمولا همه میخسونن... پوست نخود گرفتن هم خیلی حوصله میخواد ... من کلا کار ندارم ... منظورمعنیه این جمله بود که کشف شد خدا رو شکر :))))
من که آبم میخورم نفخ میکنم چ برسه ب نخووووووووووووود

پاسخ:
امان .... امان ....
آزی می دونستی اگه حبوبات رو با خیار بپزی نفخش از بین می ره
من امتحان کردم موثره در طعم غذا تاثیر نداره
وقتی متن های وب فرانسیس بیکن رو می خونم یاد آقای همکار می افتم

پاسخ:
نه تا حالا نشنیده بودم خالا امتحان میکنم :)
نمیشناسم ایشون رو آدرسشون رو هم ندارم
۲۲ آذر ۹۴ ، ۰۳:۰۶ کرگدن آبی
خطر گازگرفتگی نزدیک است!
با دنده سنگین حرکت شود!!! :)))
پاسخ:
با دنده سبک از محل بگریزید :)))))
اتفاقا در اجلاس پاریس سهم ایران از کاهش تولید گازهای گلخانه ای 4% تعیین شده .
 همینکه دوستان محبت کنن نخود رو بخیسونن و مانع از صدور اصوات مهیب و تصاعد گاز متان با روایح متنوع بشن ، سهل است 8% از تولید گازهای گلخانه ای کم بشه .
البته احساس میکنم در مورد کلمه "گلخانه ای " یه مقدار تلطیفِ لغت صورت گرفته ، روم به دیوار اونجا به همه چی می مونه غیر از گلخونه
پاسخ:
نه اقا فکر نکن ٤ درصد میره روش، ملت ایران دیگه اونقدها نخود نمیخورن ، قبلا که میخوردیم مغز هممون انگار بهتر کار میکرد :)))))
الان جاشه که بگم من با نفخ و باد و ... بدنم در حد زیادی بیگانه اس در حدی که نخود و حبوبات خیسونده نشده میخورم و خبری هم از این دست معضلات بعد از حبوبات خوری نیس خخخخخ 
پاسخ:
تو حتما بخاطر داشتن این موهبت الهی برو یه نون بخور صدتا صدقه بده ... یعنی در حد اونا که میخورن ولی چاق نمیشن موهبت داری خخخخخ
ما که این چند روز هی خوردیم. ماهی، خوراک ماهی، مرغ درسته پخته شده با مخلفات، قلیه ماهی، آش، و ...
وای.....قلیه ماهی......ای خدا......میخوام.....
پاسخ:
نوش جان... همیشه به سفر و خوشی :))
راستی آزی یادم رفت بگم  مردای ناباورند از نخود این موهبت الهی خیلی استفاده می کنن باعث  تقویت ...

اون وب تو پیوندهای یاشل خانم (ماجراهای خاستگاری)به اسم تراویس بیکل که من به اشتباه فرانسیس بیکن نوشتم 
پاسخ:
بله میدونم خواص نخود رو بطور کامل :))

ممنون
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۴:۴۳ مهران مهرگان
دور از جناب جمع گزارشش صوتی بود، کشیدیم به سبیل بدخواهاتون :)
پاسخ:
جدی؟ 
امتحان کردید؟ دوست داشتید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">