حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۶
ارديبهشت ۹۵
- هی میخواستم این پست قبل رو ننویسم ها ، میدونستم تا بنویسم هوا شورش میکنه ، الان میریم که داشته باشیم هفته رو هر روز گرم تر از دیروز تا خود جمعه هوا بره بالای ٤٠ درجه ^o^ ... عاقا من از همین تریبون اعلام میکنم انسان گرمایی ای هستم و از هوای گرم بیزارم تا حالا کسی منو در حال شکایت از سرما دیده؟ ده ندیده دیگه ، ندیده :دی
 
- به نظر من یه گشت نامحسوس اخلاقی بذارن واسه این راننده های اتوبوس BRT خیلی موفق تر خواهد بود.. خیلی کار سخت و طاقت فرسایی دارن ، قبول ١٠٠ درصد، اعصاب فولادی میخواد ، ١٠٠٪‏ ، اما آقا اونایی هم که سوار BRT میشن بخدا از رو عشق و حال نیست اونام مجبورن ، مجبووووور!!! این همه بد روندن و فحش دادن و بوق و ترمز زدن رو چجوری تحمل کنن ، خب :| !!! ناگفته نمونه بعضیاشون اونقد خوش اخلاقن که کلا سوار اتوبوسشون میشی خستگیت یادت میره !
 
- اعتراف میکنم بنده در این ٢٩ سال زندگیم تا حالا نمایشگاه کتاب نرفتم... خیلی کتاب دوست دارم ها اما نرفتم دیگه !! اصن از دور حجم خستگیشو میبینم ، خوف برم میداره !! حالا ک فکر کنم نمایشگاه تموم شده ، یکی بیاد به من بگه نمایشگاه کتاب چه فرقی با خیابون انقلاب داره؟ مثلا آدم هر کتابی بخواد میره میخره دیگه ، فرق نمایشگاه چیه ؟ هوم؟ 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۲)

اتفاقاً دیروز عصری داشتم به همین فکر می‌کردم که تا حرف از سرما زدیم هوا گرم شد :))
نمایشگاه اولاً که شما مستقیم با خود ناشر طرفی و اکثر ناشرا رو کنار هم داری و ثانیاً تخفیف داره :| این دومی اندازه کافی دلیل موجهی برای نمایشگاه رفتنه D:
پاسخ:
خودمم دیروز تو خیابون داشتم به این فکر میکردم :))

والا هر سال ملت مینالن تخفیفها اونقد ناچیزه که ارزش اون همه سختی کشیدن رو نداره ! مثلا من اگه برم و کلی کتاب بخرم بیارم هر چی تخفیف گرفتم رو باید سه برایرش خرج کمر و گردن و اینا کنم :))))) 

امسال دوست داشتم برم ببینم این شهر آفتاب چه شکلیه ولی بازم قسمت نشد * 
حالا که قراره من بیام اونور گرم شد:((اصن چرا از سرما گفتید:`(

منم تا حالا نرفتم..سالی دیگه هردومون میریم:)
پاسخ:
بازم هر چی گرم باشه از اون ورا خنک تره :)) 

ولی من قول نمیدم بیام ها خخخخ
فرقش جوگیر شدن و خریدن مقادیر قابل توجهی کتابه
دوستان از شهرهای دیگه رفتن تهران واسه نمایشگاه.پرسیدیم چرا؟ گفتن تخفیف داره.هزینه رفت و آمد و غذا و مکان و... رو، رو حساب جوگیری فراموش کرده بودن
پاسخ:
اخ گفتی آی گفتی اصن گل گفتی :)))
منم نرفتم تا به حال:/ به نظرم خوبیش اینه که با ناشرا از نزدیک برخورد داری و بعضی نویسنده ها هم برای کتاباشون میان که این دوست داشتنی ترین وجهش هست به نظرم...

و برای کسایی که از شهرای دیگه میان این نکته رو میشه در نظر گرفت که دست رسی به خیلی کتابا اونجا نباشه و سالی یه بار بیان و کل مایحتاج مطالعیشون رو تامین کنن:)
پاسخ:
بسیار پاسخ مبسوطی بود ، قانع شدم :))) ولی من بازم تشویق نشدم برم خخخخخخ 

مچکرم برای کامنت :)
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۴۳ بابا لنگ دراز
چون نمایشگاه کلاسش بالاتره :)
پاسخ:
یعنی نمایشگاه کلاس داره؟؟ :دی چه جالب خخخ
عه هوا گرم شد خوبه خوبه :دی
پاسخ:
ای بخیل :)))))
گرمه ،گرمه ،آقا خیلی گرمه
بعداز کلی سروصدا امروز کولر اتاق ما رو درست کردن




منم بنمو دادم دوستم رف کتاب خرید واسم برگشت:)))
پاسخ:
کولر ما که اصن نا نداره :/

خوب کردی 
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۲۳ احسان خواجه مرادی
نصف عمرت بر فنا
آدمی که روستای مصر بره و کال جنی؟ جنی کال؟ کافه جنّا بره و برگرده ولی نمایشگاه کتاب نره!!!
واقعا که!!!!!
همین فردا برید اگر هم تعطیل شده بگید من زنگ بزنم وزیر ارشاد تمدیدش کنن!!
پاسخ:
کافه جنها که مارو راه ندادن :))))

اوه اوه با چه کله گنده ای طرفیم مثلا اکی :)))
خب حساب این رو هم بکن که شاید یکی از شهرستان کلی خرج می کنه میاد چون خیلی از کتاب ها رو نمی تونه تو شهر خودش گیر بیاره و اگر هم سفارش بده کلی هزینه باربری و اینا بهش می خوره تازه اگه کتاب سالم برات ارسال کنن. مورد داشتیم کتابی فرستادن که بعضی صفحاتش سفید بوده. همه ایران که خیابون انقلاب نداره قربونت. شما که خیابون انقلاب تو دسترست هست البته که برات ارزش نداره بری نمایشگاه کتاب:)
من دو بار نمایشگاه کتاب رفتم اونم چند سال پیش. اتفاقاً کتاب هم نگرفتم بیشتر خواهرم کتب درسی خرید و فقط تخفیفی که بابت دیکشنری بلک لو گرفت اندازه هزینه سفر هر دومون بود!!!
پاسخ:
اوه اولین باره شنیدم تخفیف در این حد ... 
حالا همه جا انقلاب نداره ولی انقلاب تهران مال همه است دیگه منظورم اینه میتونن بیان از اونجا بخرن ولی خب کامنتت قانع کننده بود ؛))
نمایشگاه یه اتفاق سالانه‌س، همین به تنهایی کافیه که کنجکاومون کنه. انقلاب چون همیشه هست، تا وقتی نیاز نباشه نمیرم ولی نمایشگاه چون فقط دوهفته‌س نیاز هم نباشه میرم حداقل سیب‌زمینی سرخ‌کرده میخورم!
بخش بین‌الملل داره که تو انقلاب به راحتی پیدا نمیشه. اکثر ناشرا یه‌جا هستن، به فاصله 10 سانت از هم!


تخفیف حداقل 10درصدی هم هست. البته امسال دیجی‌کالا تمام کتاباشو (10K+) با 20درصد تخفیف میفروخت. کلی از کتابایی که میخواستم رو اینترنتی خریدم با تخفیف بیشتر و ارسال رایگان و بدون کمردرد!

یه جنبه دیگه هم داره که مثل جشنواره فیلم فجره. ناشرای کاردرست تلاش میکنن کتابای جدیدشون رو به نمایشگاه برسونن و به قولی رونمایی کنن! اگه خوره کتاب باشید اینش جذابه. نویسنده‌ها هم معمولا میان برای امضا و مخلفات!
پاسخ:
الان من با خوندن این کامنت سال دیگه نامردم اگه نرم :)))
اصل مطلب برای مثل منی جو هست! من چند سال پشت سر هم رفتم ، الان دیگه چندین ساله هرکی هم بگه بیا با هم بریم ، میگم من نمیام!
یه جذابیتش در اون چند سالی که رفتم ، بخش بین الملل بود و بنی که برای خرید کتاب هاش به دانشجوها و....میدن. یادمه یکی از اخرین بارهایی که رفتم حتی بعد از پیاده شدن از مترو هم از حالت فشرده! شده در جمعیت در نیومدم تا یک کیلومتر بعدش.
فکر میکنم برای اون کتاب خوان های جدی و پیگیر جذابیت داشته باشه و البته فقط درصد بسیار اندگی از نمایشگاه روندگان در این دسته هستن.
پاسخ:
آدمهایی هستن که جو براشون خیلی مهمه کلا آزمهای جوی زیادن :)) 
فعلا که دوباره هوا پتو لازم شده :)))
پاسخ:
هوا کلا بگیر نگیره اتصالی کرده :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">