حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۸
خرداد ۹۳

خب این روزها که شما از من خبر ندارید من رفتم کباب خوردم، توی جالیز راه رفتم قورباغه بازی کردم از روی بوته ، خیار محلی چیدم... اونقد خیار خوردم که دلم درد گرفت... بستنی با شیر محلی خوردم.. که اندازهٔ تمامِ کودکیها خوشمزه بوددد... کنار دریا با ماشین و پیاده راه رفتم... چند باری از تهِ دل خندیدم... دلم تمشک خواست اما روم نشد وایسیم بخریم...تو یه کافهٔ درب و داغونِ کنار جاده یه نیمروی خوشمزه خوردم... جوجه های مرغ و خروسها رو نگاه کردم که تو حیاط شیطونی میکردن...تو یه رستوران سلف سرویسِ خیلی شلوغه با کلاس یه املت و صبحونهٔ خیلی بدمزه خوردم.. خخخ همچنان به این باورم بیشتر اطمینان حاصل کردم که رستوران هرچی سوسکی تر غذاش خوشمزه تر..یه پرورش ماهیِ مدرن رو از نزدیک دیدم... کلی ماهی قزل آلا خریدم... دلم میخواس چای لاهیجان بخرم اما نشد...دُمِ یه سمندرِ خوش خط و خال رو گرفتم تا حال اونایی که میترسیدن رو بگیرم، یه مرد روستاییِ خیلی مهربون رو دیدم که میتونست یه طنز نویسِ معرکه باشه... من چند روزی یک آزیِ واقعا شاد بودم...خیلی شاد...شاد با چاشنیِ سکوت




+ از اونایی که نگرانشون کردم معذرت میخوام... ببخشید.. :) درسته آپ نکردم اما به یادتون بودم اما نمیدونم چرا نمیتونستم چیزی بنویسم

+اونایی هم که فکر میکردن با حرف زدناشون پشت سر من خیلی حال من رو گرفتن ، تسلیت خدمتشون عرض میکنم !!

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۳/۱۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۵۳)

ی عالمه خوشحال شدم......
هورااااااااااااااااااااااااااااااااا...=)
اما من این چن روز همش درس خوندم.....دلمو سوزوندیاااا....:))
پاسخ:
دیدی زود برگشتم ;)
خب منم یه موقعی درسامو خوندم الکامم آویختم خخخخ
ایشالا در آیندهٔ نزدیک میری صفا :)
 میری همه رو نگران میکنی بعد برای خودت آب پرتقال میخوری؟قورباغه بازی میکنی؟ خجالت نمیکشی؟
پاسخ:
کجاست خجالت؟؟؟ بده بکشم موتاد شم اصننن ... بدددددده :))))
میگ میگD= +هوریاااااااا عقشم خوشاله^_^ +من اینروزا بالحظه لحظه ی شادبودنت شاد بودم:*
پاسخ:
عه وا لو نده خبر داشتی الان شاکی میشن تبعیض قائل شدی :)
فدای دل مهربونت بشم
وای آزی معتاد شد آزی از دست رفت
پاسخ:
تقصیر توعه دیگه خجالت دادی دستم موتاد شدم :))))
چه خوب. همیشه به سفر و شادی:-)
پاسخ:
ممنون
همچنین برای شما :)
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۲ دل زنده خان
هر کی پشت آزی حرف زدة . . . . (آیکن فحش)
پاسخ:
آیکون هر کی حرف مفت میزنه فحش عمه :))))
دلم برات تنگ شده بود مهدی خخخ
عه?!خوباشه اصن من عه هیچی خبرنداشدم جون عممD= خخخخخ
پاسخ:
خخخخ
ارواح عمت ;)
منم مماخمو عمل کردم!!!
4 روز با این دماغم رفتم مسافرت!!!
مسافرت گندی پشت سر گذاشتم!!!
برگشتم 24 ساعت خوابیدم بعدم سر کار روز از نو روزی از نو! :|
پاسخ:
اوه.... دماغ نو را به شما تبریک میگیم :)))))
من برخلافه اکثر مواقع مسافرت خوبی رو داشتم :)
نبینم لب و اوچت خط باشه :)
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۸ دل زنده خان
فحش عمه خخخ
خب چرا میخندی دلت تنگ شده خخخ
مام دلتنگ بودیم و منتظر :)
پاسخ:
الان رو مود خنده ام... گریه کنم بگم دلم تنگ شده مهدییییییی عررررر :))))))
آخی مرسی
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۹ دل زنده خان
الان شوهر عمه گوجه میاد میگه شما ب زن من چیکار دارین خخخ
پاسخ:
پ ارواح شوهر عمش :)
قربون لبخندقشنگش^_^
پاسخ:
عزیزمی :-*
هعیییییییییییی
پاسخ:
چیه؟؟؟ حسودی کردی؟:))))
مچکرمممم:*:*
دیگه گاهی پیش میاد لب و لوچه آدم اینجوری می شه دیگه چه کنیممممممم:|
خدارو شکر به تو خوش گذشته :x
پاسخ:
فدا مدای تو :)
به به آزیتا خانم خوشحال و شاد و شجاع!
خوشحالم که شاد هستی
آقا من از سمندر فکر کنم بنرسم :دی خوب شد پیشت نبودم :پی
گنده بود؟
پاسخ:
:)
گنده که دمش نلزک و دراز بود خودشم لاغره دیگه ولی از کف دستم بلندتر بود قدش... ناز بود خیلی ;)
اصن این جا با بودن تو یه چیز دیگس:*
دیگه نرو ازی:*
به گور......خندیدن که پشت سرت حرف زدن:O
همیشع باااااااااش:*
پاسخ:
اونقد خوشممان میاد فحش میدید بهشون ;)
سعی من بر بودنه خخخخ
مووووچ
عزیزمن  ...ازی مهربون....دیگه نرو ....بارفتنت خوشحالشون نکت...ما پشتت هستیم آزی:*
پاسخ:
نرفته بودم که...مشغول عشق حال بودم خخخ :-*:-*:-*:-*:-*
من تازه متوجه شدم شما به سمندر بیچاره چی کار داشتی هان؟
دوست داشتی اون هم پای شما رو میگرفت؟:دی
آیکون انجمن حمایت از حیوانات :پی
پاسخ:
اون دوس داشت من بگیرمش یه عشقی میکرد :)))) هی میگفت منو ول نکننننن :D
بله بله :دی
با خودت میاوردیش دل تنگت نشه :پی
پاسخ:
دیگه نخواستم غم غربت بگیره :)
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۶ بیتا ح. شناس
خعلی خوش گذشد په ؛ )
میگم سمندره ظهره ترک نشد؟ خخخخخ که یکی ازش نترسیده:)
خوشحالیم که خوش گذشته ؛ جای ما خالی.

پاسخ:
خخخ تعجب کرده بود اتفاقا :)
جاتون بسیور خالی
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۵ دل زنده خان
سمندر :/
دختر هم دخترای جدید(آیکن سیاه سفید آزی سیبیلو دهه ۴۰)
سوسک میبینن ی هفته بی خابن
بعد بعضىا با دم سمندر بازی میکنن 
خخخ
پاسخ:
پ نه پ فکر کردی آزی از اون دختر لوساس؟ عمرا :D
چقد خوب که روزایی قشنگی رو گذروندی :) 
بسیور خوشحالمون کردی با آپِ دوبلتون :)
پاسخ:
خواهش میکنم ... قابل نداشته بید :)
همیشه شاد باشی عزیزم :*
پاسخ:
همچنین شما :)
آزیتا چه لبخند ناز و مهربونی:)
پاسخ:
مرسی چشات ناز میبینه :)

به به ازیییی خانوم!کلا شما فقط خوشمزه جات خوردیاااااااااااااااا!

پاسخ:
پ میخواستی بدمزه جات بخووورم؟؟؟؟ ;)
شادی هات پایدار باشه آزی جان :***
پاسخ:
واسه شما بیشترش ایشالا :)
به به کجا بودی؟نگو که اومده بودی رشت که شاکی میشم ازت.
پاسخ:
نه رشت نبودم... نزدیکش بودم :)
همیشه ب سفر خانم خانوما
پاسخ:
فدای تو ..ایشالا شما ;)
امیدوارم خوش گذشته باشه منم خیلی خوب از این روزا بهره بردم اصن نمیدونم اگه جشن بود شاید انقد تفریح نمیکردم ولی در این مناسبتا حریص میشه ادم :)))
پاسخ:
چه خوب یکی پیدا شد بگه خوب بهره برده از این روزها...
خوشحالم خوب بودی :)
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۹ مریم سادات
اوووف بسلومتی همیشه به شادی ایشالله
حالا همش به کنار دم سمندر:((((o_O بدبخت اونایی که حالشونو گرفتی سکته کردن لابد:)
پاسخ:
ممنون همچنین شما :)
اونقده ناز بود :D
چه فصل خوبی واسه دریا بازی :))))))
پاسخ:
هرچند زیاد دریا بازی نکردیم ولی خوب بود :)
آزی تو با مارکوپلو نسبتی داری؟ :-?
پاسخ:
احتمالا تو اصل و جدم یه ریشه هایی دارم...تازه دستم بستست وگرنه میترکوندم ;)
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۹ masi_biasabososaltane
همیشه خوش باشی آزی عزیز
پاسخ:
ممنون عزیزم :)
:*
پاسخ:
موچ :-*
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۵ خانم هموستات
به به شمال و یار و دیار و اصن وضی
امیدوارم رفرش شده باشی
پاسخ:
خخخ اصن یه وضی :)
خوبم :)
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۹ زهرا بانو و مسترش
به به سلام ازی جان خوبی/؟سلامتی؟؟؟؟؟؟؟ای جونم بخند همیشه..ایشالا همیشه شاد باشی...

خف اب پرتغالتم نوشه جونت...


پاسخ:
سلام...
مسترش کیه دیگه؟؟ 8-)))))
قابل نداره آب پرتقال :)
خب پس درست حدس زده بیدم سرت به چیزهای خوب خوب گرم بوده:)))
خوب خدا رو شکر ما که بخیل نیستیم ؛) عه اوجور نگاه نکن خودت بخیلی !! من هیچم بخیل نیسدم:))))
عوضش سوزز به دلت که ما به شدت طوفان های تهران در حال خررررررررر زنی بودیم:)))))
پاسخ:
حدس زده بودی؟ ای کلک ;)
خب منم قبلا خرامو زدم الاغامم چروندم :)))))
ای جآآن :)
پاسخ:
;)
اووووووووووووووووه
عجب تعطیلات توپی بوده
ایول ایول 
همیشه به خوشی و گردش و شادی 
پاسخ:
تعطیلات خوبی
ایشالا قسمت شمام بشه :)
:-*
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۹ زری بانو و مسترش

مسترش دیه..

 

خخخ

مرسی گلم...نوشه جونت

پاسخ:
:)
عروسیت مبارک زری جون
:D سلاااااااااام آزی ...
پاسخ:
سلاملیکم
لاک قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ :D
پاسخ:
خخخ جانم :)
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۸ بانو متغیرالاسمیان
پ حسابی خوش گذروندی :*
مام امروز حسابی خوش بودیمبا بروبچ:)
بالاخره امتحانا تمومید :)))
پاسخ:
خب پ خدا رو شکر
تصوری که از چهرت داشتم با این عکست یکی نیست. چهره دیگه ای تو ذهنم بود. الان خیلی مهربون به نظر میرسی... خخخخخخ
پاسخ:
این نشون میده تصورات ما چقد میتونه اشتباه باشه ;)
قبلش مهربون بنظر نمیومدم؟
یه دنیا خوشحالم ک خوبی:)
پاسخ:
ممنون عزیزم :-*
لب های زیبایی داری از این لبایی که همیشه به خنده بازه.حس میکنم از این دخترای خوشرو و مهربون باشی (خواننده های وبتم می نویسن که مهربونی).
انشاءالله که همیشه شاد باشی و غم بهت نزدیک نشه .
پاسخ:
معمولا در حال خنده ام... نخندیدن واسم سخته :)
ممنون
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۹ غریبه آشنا
مشخصه خیلی خوشکلی اون  از چشات این از لبات
پاسخ:
آیکون چشماتو درویش کن :D
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۴ هَشت حَرفی
خب منم از اون آب پرتالاقه میخوام :| 
عجبا ! اصن همین الان میرم یه نکتار گنده میخرم تا قطره ی آخرشو میرم بالا بینم میخوای چی بگی :|
دل آب کن !
پاسخ:
ینی این همه مطلب رو ول کردی چسبیدی به آب پرتقاله... آخ خداوندا چقدر این بشر رو شکمو آفریدی :D
آخه تو عکسی که سمت چپ صفحه گذاشتی یکم چهرت دیده میشه و اصلا به این عکست نمیخوره.  تصوراتم بر اساس اون عکس بود و البته حرفا و صحبتا و ...
آقا مگه عکس چشماتم جایی گذاشتی که خواننده ها میگن؟  کجاست من ندیدم؟

پاسخ:
تو پستهای اوایل اینجاست... اون قیافه ای که تو عکس کنار اینجا معلومه چیزی جز خطای دید نیس :)
پستش اینه کلیک
چشمات تو کدوم پستت بوده من ندیدم ؟
پاسخ:
اینجا 

:)
پس خودتم قبول داری که عکس سمت چپ صفحه به چهره واقعیت شبیه نیست.
عاغا عکس نیمه بالا و پایین صورت و نمای بغلشو که گذاشتی، خب یک تمام رخشم بزار دیگه! چرا انقدر ذهن زوار در رفته مارو عذاب میدی که عکسای تیکه تیکه رو بهم بچسبونیم تا ببینیم چه شکلی ای؟!
پاسخ:
میخوام ذهنتون خلاق بار بیاد :)
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۷ خاننده خاموش
چه لاکهای نازی
پاسخ:
:)
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۴۹ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
لبخندی به وسعت دریا :)
پاسخ:
:)
مرسی
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۵ فهیمه (مامان محمد سپهر)
ولی آزی جان چشمایی که من اینجا دیدم به قشنگی لبهایی که اونجا دیدم نیست :-)))))))))))))))))))))))))))))))) (آیکون بوس و نیشخند و بوسه همش برای تو )
پاسخ:
خب دیگه اینم نظریه... البته عکسم با عکس متفاوته...تو عکس چشمام پر از غم بودم و تو اون عکس لبخند خیلی سرمست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">