حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۰
دی ۹۲

دخترکِ نحیفی بود...پدرش مُدام بهش میگفت لاغر مردنی....از بس دستهایِ لاغر و کوچک و ناتوانی داشت، معمولا همه چیز از دستش میفتاد....مادرش گاهی عصبانی میشد..بلند داد میزد، دست و پا چُلُفتی!!! معمولا اخمو به نظر میرسید....اجتماعی نبود! حوصلۀ آدمهای غریبه را نداشت...حتی حوصلۀ آشناها هم نداشت، معمولا از افراد خیلی معدودی خوشش می آمد! آن هم کاملا به طورِ اتفاقی...هیچ وقت هم معلوم نمیشد دلیل دوست داشتنش چیست!! خودش میدانست یا احساسش میکرد اما محال بود ، به کسی بگوید که چرا فلانی را دوست دارد یا از آن دیگری بدش میاید!! اولین و مهمترین چیزی که میتوانست در قلبش نفوذ کند، نگاهها بودند...اگر در همان ابتدایِ آشنایی احساس میکرد کسی جوری نگاهش میکند که دوست ندارد،پرونده اش در قلبِ کوچکش بسته بود! حالا زمین و زمان هم میامدند و میگفتند که فلانی خوب است، مهربان است،از همه مهمتر تو را دوس دارد!!! امکان نداشت از خرِ شیطون پایین بیاید! فقط یک جمله میگفت که"نع فلانی منو چپ چپ نگاه کرد" و این چپ چپ ،خودش هزار و یک معنی داشت.... و عجیـــــــــــــب که در بیشترِِ موارد ارزیابیِ نگاههایش اتفاقا درست از آب در میامد! دخترِ لاغر مردنیِ دست و پا چلفتی ای که از موقعی که یادش میاید ،از همان سه سالگی،در نخِ نگاهها بوده و هست!گاهی از اینچنین بودنش خسته میشود!

کم کم که بزرگتر شد، سعی کرد منطقی تر باشد...مادرش مدام به او میگفت این خیلی مسخره است که تو از کسی بدت بیاید فقط به خاطر اینکه چپ چپ نگاهت میکند یا احساس میکنی که از تو خوشش نمیاید...یا بی دلیل کسی را دوس داشته باشی چون میگویی چشمهایش مهربان است! مدام بهت میگفت سعی کن این عادتِ آزاردهنده ات را کنار بگذاری!عادتی که بعضی وقتها باعث میشود، الکی دچارِ سوء تفاهم شوی...دخترک بزرگ و بزرگتر شد! به همان اندازه که دیگر چندان نحیف نبود،سعی کرد،اولویتِ خوش آمدن یا بد آمدنش از افراد را از نگاه بردارد!! از نگاهها نترسد یا حتی عاشق نگاهها نشود...دیگر یک ارزیابِ نگاه نباشد! دیگر بندِ دلش ،به نگاههای مردم بسته نباشد! که گاهی بتوانند با آن نگاهها، تحقیرش کنند، تنبیه اش کنند یا حتی مثلِ موریانه تمامِ روحش را بجوند...




22 اردیبهشت 90


او سالها سعی کرده که دیگر نگاهها برایش مهم نباشند!!! اما! امــــــــا.... او به کسی نمیگوید ،اما خودش ،خـــــــــــــــــــوب میداند که هنوز اسیرِ نگاهها است! یک نگاهِ خشم آلود، از طرفِ عزیزانش هنوز هم میتواند ،دنیایش را تیره و سیاه کند! یک نگاه میتواند کاری کند که او احساسِ بدبختی کند...درماندگی کند!یک نگاه میتواند برای او از صد تا فحش بدتر باشد! او ترجیح میدهد بلند بلند با کسی دعوا کند، اما سکوتِ یک نگاه آزارش ندهد! زندگی اش را نگاههایی ساخته اند که سالها سعی کرده ،خودش را در مقابلشان قوی کند و از آنها نترسد!! او سعی کرده اما هنوز به معنایِ واقعی موفق نشده...
دخترک هرچه فکر میکند یادش نمی آید آخرین بار کِی، با یک نگاه خوشحال شده است...کی آخرین بار او را به یک نگاهِ دلچسب و گوارا دعوت کرده است؟ او یادش نمی آید!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۵)

خوشمان آمد
پاسخ:
لطف فرمودید خوشتان آمدشکلک های یاهو
یه بار دوست دارم درباره همایون بنویسی
اینکه از دید شما چطور ادمیه
چطور با هم آشنا شدید
چرا بهش نه گفتید
در مورد خاطراتتون
اصن در مورد حس و نظرتون در مورد خواستگار سابق:)
جالب میشههههههههههههه
پاسخ:
باشه...شاید نوشتم...

میگم تو چرا اینقد علاقه داری راجع به این همایون بدونی هوم؟ :|
آخ جــــــــــــون! لازم نیست ایندفعه با قیافه چپول  از وبلاگت برم  :P 
چنقده قشنگ بود.دلمان به لرز آمد. چون منم همیشه نگاه برام مهمه.  البته هیچوقت باهاشون شاد نشدم ولی همیشه سکوت یا نگاه های معنی دار... شاید بخاطر اینکه مادر و پدرم  هیچوقت نه کتکم زدن و نه سرم داد کشیدن. فقط همیشه نگاهم کردن :-?
پاسخ:
شکلک های یاهو

قربون تو.....
ولی من کلا زیادی به نگاهها حساسم بیش از حد :|
دخترک تا الان باید فوق تخصص نگاه درمانی را گرفته بود!
نگاه شناسی ، نگالوژی
دکتر نگار نگالوژیست
نتیجه میگیریم که پس خوبه که به نگاه هامونم دقت کنیم که چ تاثیراتی میتونه داشته باشه. خوب یا بد هر دو!
دخترک خودشم تا حالا سعی کرده با نگاهش حرفش و احساسش رو منتقل کنه حتما نه؟
چن درصد موارد موفق بوده تا حالا
پاسخ:
جایی نبود برم استعدادم رو پرورش بدم که فوق تخصص بگیرمشکلک های یاهو هیچ جا نگالوژِی تدریس نمیکنن خو

من کلا زیاد با چشام حرف میزنم...

بیشتره مواقع هم موفق بوده..
نمیدونم چی بگم فق میگم همه چی رو از چشمای طرف میشه فهمید
ب شرطی چشای خودش باشه و بازیگر خوبی نباشه

+سلام آزی جونی :)
پاسخ:
همه چی رو که نه....
به نظرم بضی چشمها حرف زدن خوب بلد نیستن ینی میخوان یه چی دیگه بگن ولی دارن یه چی دیگه میگن مثلا....

هر بازیگری هم نمیتونه با چشمهاش دروغ بگه...باید خیلی قهّار باشه!شکلک های یاهو

+سلام :)
بعضی نگاه ها صدای قشنگی دارند
بنظرم قضاوت کردن از رو نگاه یکی از درست ترین قضاوت هاست.
قضاوتی از دریچه قلب
پاسخ:
آره بیشتر وقتها شکلک های یاهو
آزی حرکت انتحاری کردی از چشم هات عکس گذاشتی؟ همینطور پیش بری فکر کنم تا چند ماه دیگه عکسه تمام قد هم میذازی. من که دلم برات تنگ شده. آخرین باری که دیدمت فکر کنم همون اردیبهشت 90 بوده.
نه نه . قبلش بوده. من تو اردیبهشت 90 داشتم تو 01 تهران آموزشی سربازیم رو میگذروندم. بابابزرگه سربازها بودم. اه اه چه روزهای علافی ای بود اون تاریخ.
حالا که اینطور شد اصلا هم این عکست رو دوست ندارم با اون تاریخه مذخرفش.

پاسخ:
از چشمهام رو نمایی کردمشکلک های یاهو
آره همون موقع داشتی آشخوری میکردی...قلش گودبای پارتی گرفته بودی دیدمتشکلک های یاهو

تاریخِ خودت مزخرفه* به عکس من توهین نکنشکلک های یاهو
خب نگاه ها..مبتونه درست باشه..میتونه نباشه...مطلق نیست..ولی نسبتا راه خوبیه واسه شناخت.شاید البته

شاید یکم حافظت ضعیفه..وگرنه یکم فکر کنی یادت میاد :دی

میگم الان که دیگه عس چشمهات گذاشتی..پازل چهرت تکمیل شد..فکرکنم بتونم چهرت مثل این نرم افزارهای پلیسی تشخیص بدم :)))
پاسخ:
عه پیمان الدوله فلسوف نژاد تشریف آوردن!

حافظم خیلی هم خــــــــــــــــــــوبهشکلک های یاهو

آره به مخت فشار بیار تو میتونیشکلک های یاهو
بالاخره چشای خوشگلتم دیدیم!!! :)
دخدر کوچولوی مهربون. 
پاسخ:
همش منتظر بودی از زیر کلاه بیان بیرون شکلک های یاهو
نگاهها را باید توی صورتها دید 
پاسخ:
بعله بعله :)
Cheshasho ghorboooooooooooon
:-*
پاسخ:
فدای تو مهربونم :-*
از همون بچگی  فضول (مودبانه کنجکاوی)  بودم

پاسخ:
همون فضول.....فضـــــــــــــــــــــــــول......

ببین میگم نکنه این بهشت راست میگه تو خودِ همین همایونی هوم؟؟!!؟؟!؟؟ دارم بهت مشکوک میشم هااااااااااااااااااااااا :D
منکه میگم این الایی خوده همایونه نامحسوس میخواد ازت حرف بکشخه دربارش ننویسیا !!!!!!!منم ادم ها رو از طرز نگاهشون در دید اول رتبه بندی میکنم دلیلشم نیدونم ولی بعدها که ارتباط برقرار شد فراموشش میکنم .....به به رو نمایی کردید از چشماتون پس ناخنات کو؟؟؟؟؟این عکس خودت نی جعلیه دی
پاسخ:
شایدم...مشکوکم کردی :)
ناخونامو میزاشتم کنار چشام هااااااااا؟ :))
إ سلام پسره؟؟؟
میگم چرا وقتایی تند میشی قهر نمیکنه ها!
چقد ادم باید ابله باشه ک جنس ادما رو تشخیص نده!ن واقعا چقدر؟:-D
پاسخ:
واقعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشکلک های یاهو
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۹:۴۹ دل مرده هیز!
من ک کلا چشمام خیلی چیزه
دروغ مروغم نمیگه
فوق العاده پاک پاکه!اصن صفر کیلومتره!
اصن ب خاطر همین چشا وعده بهشت دادن بهم!
پاسخ:
چیزه یا هیزه؟؟؟؟؟؟؟؟شکلک های یاهو


عاره جونِ عمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت :))
تو این مورد باهات موافقم. نگاه ها خیلی حرفا میزنن خیلی.
پاسخ:
فقط تو همین یه مورد باهام موافقی؟؟!!!! ای باباااااااااااااا :)
بهشت تو چقدر باهوش هستی من موندم تا حالا چرا ناسا دعوت نامه واسه تو نفرستاده با ابن هوش و استعدادت. ناراحت نشو که این رو میگم ولی از شخصیتهای مثل تو همیشه بدم میومده. ببخشید دیگه دست خودم نیست:)
به آزی
من تا جای که فهمیدم همایون یا همون خواستگار سابقت حداقل خیلی باجرات تر از ایناست که خودش رو پشت یه اسم جعلی قایم کنه، گرچه شناخت زیادی ازش ندارم.
من یه فرق اساسی با همایون دارم و اونم اینه اگه یه نفر رو دوست داشته باشم ولی اون حسی نسبت به من نداشته باشه عمرا دور ورش بگردم. اصن به تاریخ میسپارمش
اگه لازم میدونی می تونم ثابت کنم که همایون نیستممممممممممممم
پاسخ:
میدونی من همایونو حتی از روی صدای نفسهاش از روی صدای قدمهاش میشناسم....اصلا لازم نیس چیزی رو ثابت کنی.... من حتی میتونم از روی صدای نفسهاش بفهمم که الان عصبانیِ خستست یا حالش خوبه....من با همایون بزرگ شدم!! اصن واسه همین زنش نمیشم....من یه جورایی احساس میکنم خواهر کوچولوی همایونم اما متاسفانه اون این حس رو به من نداره!

اون حرفم واسه خاطرِ شوخی گفتم اما مث اینکه شما بهتون بر خورد :|

برای من اصلا مهم نیست که شما از من خوشت میاد یا نه یعنی اصلا ارزشی واسم نداره شما برو خودتو درس کن انقد تو کار و زندگی مردم فضولی نکن از شخصیت خودت بدت بیاد که همش تو کف این و اونی.....من با آزی شوخی کردم این جا آیچون و اسماییلی ناره والا یک نیشخند میذاشتم تا بفهمید شوخیه بعدشم به من چه همایون چه شخصیتی داره و........
پاسخ:
بابا تو رو خدا دعوا نکنید یه دونه از اینا >>>>>>>> بزارید :) یا :دی یا :D که همه بفهمن شوخی میکنید :)

جون من دعوا نکنید :)
آزی ببین عکسات بی ناخون بی هویتن جعلین حالا هر چی موخواد باشه دی
پاسخ:
:|
۲۰ دی ۹۲ ، ۲۱:۴۲ دل مرده خوشحال
دیدی؟دیدی؟دیدیا خیلیا بهشون بر میخوره حتی اگه حرفت شوخی باشه؟پس همه حساسن و قهر قهرو
بله بله
عکس خودت نیس!امضا نداره!چشما دختر مردمو جا خودت جا نزن دخدر

پاسخ:
هر کی اینجوری بهش بر بخوره قهر قهرووووووووعه الکی هم دست نگیر :|

عکسم میخای باور کنی یا نه مال خودمِ موهوم نی اصن :دی

کامنت سلا جهتِ تایید عکس ملاحظه شود :D
آزی دعوا چیه ولش کن بابا منکه دیه جوابشو نیدم ببین همه موندن عکسا واس خودت یا نه دی
پاسخ:
در حدِ این>>>>>>>>>>> .
به من اعتماد ندارید؟ من تا حالا عکسِ فیک اینجا گذاشتم عایا؟ دِهَع!! (._.)
پاسخت به کامنت ــــــــ منو یاد رمانای ایرانی انداخت....عشقایی که از بچگی شکل میگیرن.اولش حس دوستی و حمایته و بعد عشق میشه.منتها خوبه که دوطرفه باشه.اینطوری هیچکدوم اذیت نمیشن....

هعییییییییی آزیتا.....باز تو دکترو داری باهاش بری انقلاب جیبشو خالی کنی یه عالمه کتاب بخری، یا مثلا یه ناهار خراب شی سرش....من چی بگم؟؟
پاسخ:
منم هیچم با دکتر هیچ جا نمیرم....هر جایی که برم به منزلۀ جوابِ + است زین رو هیچ جا هـــــــــــــــــــــــــــــــــوچ جا :))

+واقعا ممنون از کامنتِ کاملا مرتبطت با پُست :))))))))))
به بهشت :)




پاسخ:
به همه :)
خوب خانم شما فیلر میشی و در وبلاگتو می رنن تخته می کنن بعد اسباب کشی می کنی بلاگ جدید(گفتم از امکانات بالا استفاده کنم حیفه!!) نمی خوای بیای ادرس جدید به ما بدی؟؟؟
پاسخ:
من شرمنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده ام......زیرا آدرس شمارا فراموش کرده بودم و هر چه در هیستوری هم گشتم یافت نشد....
ممنون که پیدام کردی....

و ممنون که با خوش ذوقی عوض اینکه بزنی تو سرِ مال و مدام بگی اینجا شکلک نداره از امکاناتش استفاده کردی واقعا قدردانتم :)

ملاحظه شده است خانم!!
باو آپ کن دیگه،زیر لفظی میخای؟
قرارمون روزی دوتا بود اما چون تو خیلی ما ها رو دوس داشتی مخسوثا منو سه تا می آپیدی
خو حالا هم رو حرفت بإیست
ما منتظر دومیش هسدیم هیجا نمیریم همیجججا هسدیم!
پاسخ:
اون مال وبلاگ قبلی بود :|

اینجا شده روزی یکی....بنده هنوز در نقاهتِ سرخوردگی به سر میبرم :(
۲۰ دی ۹۲ ، ۲۳:۲۶ دل مرده هیز!
اولا انقد لوس نباش!!!نقاقهت چند روز؟چقد لوسی تو!!!!
لوس
اخیش راحت شدما :-P
باو برگرد ب اوج،تو میتونی ازی تا
پاسخ:
من از همین تریبون اعتراف میکنم که خیلی لوسم شکلک های یاهو والا ...
۲۰ دی ۹۲ ، ۲۳:۳۵ دل مرده خر کیف
نمیشه اعتراف کنی قهر قهروأم هستی؟
دیگه خوب بساط شادمانی امشب ما رو مهیا کن
پاسخ:
لوسم ولی قهر قهروووووووووووو نیستم.....اصلا قهر قهرووووووووو نیستم اصلا
۲۰ دی ۹۲ ، ۲۳:۴۶ دل مرده خنثی
خب حالا!نابینا ک نیستم با فونت 200مینویسی:-D
باوشه ما قهر قهرو
اما ازیتا من خودم ب شخصه وبتو خیلی دوس داشتم،ب عنوان ی محیط دور از تنشای روزمره،ی "محیط شاد و دوستانه،واس خودم وب قبلی این معیارا رو داشت،اینجا هم داره!بچه ها همون بچه هان،تو یکم بی انرژی شدی،ک البت حقم داری،توضیحم دادی،فقط میخام بگم زود برگرد ب اوج
بچه ها منتظرن

پاسخ:
بد خورد تو پرم....

میخوام یکم استراحت کنم....

اصن زیاد فشار بیاری، کلا یه مدت نمینویسم هاااااااااااااااااااااشکلک های یاهو
اومدی ایور کم کار شدی !!!
اوور  روزی 2/3 تا پست داشی :دی
پاسخ:
آره...خودم خواستم...وبلاگ کل زندگیمو قبضه کرده بود....

گفتم توفیق اجباری شه یکم آروم بگیرم:)
امکانات همه جانبه ی وبلاگت تو حلقم :)))))
پاسخ:
ای جونمشکلک های یاهو
تو رو عشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقه :-*
۲۱ دی ۹۲ ، ۰۹:۱۵ خانومه آقای x
چه چشمونه پر از حرفی داری آزی!

پاسخ:
چیا میگه؟شکلک های یاهو
سلام
با دخترک موافقم. چشمهای آدما پنجره ایه که به سمت روح و دلشون باز میشه.
پاسخ:
اوهوم اهوم :)

ولی زیادی حساس بودنم خوب نیس
این چند روز میخواستم کامنت بذارم برات اما با گوشی نمیشد
این پست رو خوندم ناخودآگاه دوست داشتم بهت ابراز علاقه کنم .
مخصوصا با دیدن چشمات مثل چشای خودم غم خاصی دارن.
دوزت دارم خخخخخخخخخخخخخخخخخ
والا...
پاسخ:
وااااااا [خجالت]

خخخخخخ
ببین چشات گربه که هیچ. موش هم ندارن. چه برسه به سگ.
خوب نوشتی. خوشمان آمد ولی به نظر میاد که جا داشت برای اینکه یه جورایی تمومش کنی تا یه اثر درخشان از خودت به جا بذاری و ایشالله بعد مُردنت بگیم بابا آزی هم آره.

نیشتو ببند
پاسخ:
اولا اون نیشی که بازه مال شماست نه بنده اونی که باید ببنده شمایی....ببند هم نیشو هم حلقو خخخخخخ

بعدشم از قدیم گفتن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده والا!!!!

بعدترشم...تو همین روزها که دستم به نوشتن نمیره همینم از قلم من تراویده خودش جای شکرش باقیه...خلقِ شاهکار هنری باشه برای بـــــــــــــــعد!!!!!!!!!!!
چه جالب ! ;)
شخصا از نگاه دیگران زیاد چیزی نمیفهمم ولی اگه هر حسی ، تاکید میکنم هـــــــر حسی بهم داشته باشن دقیقا احساسش میکنم !!
حتی اگه احساسشون لحظه به لحظه فرق کنه !
نمیدونم چرا ! اسم این توانایی رو هم نمیدونم !
:|
پاسخ:
الان من چه حسی بهت دارم ;)

خخخخ
توانایی حسگر انسانی :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">