حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۲
فروردين ۹۳
دقیقا چه اتفاقی میفته که شب موقع خواب، تیک تاکِ ساعت میشه پُتک میخوره تو ملاجِ آدم؟ اما همون پُتک به وقت قیلوله نیم روز بهاری به هیچ جای آدم حساب نمیشه؟هوم؟
موافقین ۰ مخالفین ۲ ۹۳/۰۱/۱۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۸)

اول شدم :دی
اگه دونستین به من هم بگید!
پاسخ:
مبارک باشه
چشم خخخخ
اینا قدرت خداست خوب فرزندم ، باشد که ایمان بیاری :)))
پاسخ:
نع باباااااااااااااااااااااااااا:)))))))
من که اصن نمی تونم با تیک تاک ساعت بخوابم
هرجا هم میرم ساعتشونو باید خفه کنن :/
پاسخ:
دقیقا!!!!
منم دیشب بعد از سلقط کردن باتری ساعت اتاق آرام گرفتم بالاخره
منکه مدتهاست ساعت اتاقمو غیر فعال کردم و دیگع باطریش که تموم شد باطری نو نخریدم براش ! رااااااحت :)
پاسخ:
من کلا خونم ساعت دیواری نداره:)
یه دونه از این بی صداها بود خراب شد دیگه نخریدم :)))
فککنم بخاطراینه که شب موقه خواب اونقدرخسته نیستی که تاسرتو گذاشتی رو بالش خوابت ببره واینجورصداها توجهتو جلب میکنن:)خواب قیلوله هم خو خیلی شیرینه خو!من که معتادشم اگه نخوابم سردرد میشم:|
پاسخ:
من جنازه ام:) میخوای دیگه به جای خواب بمیرم؟ خب من از بچگی خوابم مشکل داشته زیادی حساسه!!!مث چیزهای دیگه که در جریانی :)
والا
دیدی وقتی دم صب میخای بخسبی و باید یکی دو ساعت دیگه بیدار شی،بعدش ک بیدار میشی انگار اصلا نخابیدی،یا نهایتا فک میکنی ده پونزده ثانیه خواب بودی :)
پاسخ:
شاعر گفته خواب گران میشود وقت سحر اصن :))
خوبی آزی جونم عییدت مبارک ایشاالله سال خوبی برات باشه:-* 
پاسخ:
مرسی عزیزم 
سال نوی تو هم مبارک
همچنین برای تو :)
خخخخخخ بعله بعله:)))
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">