حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۹
فروردين ۰۳

من تا چند سال پیشا همش سمت مازندران رفته بودم سفر، رشتگردی و گیلان رفتن برای ما مرسوم نبود، چون سمت مازندران جا و دوست و فامیل داشتیم و خب همش اون سمت بودیم. 

سالها پیش حدود ۱۰ سال بیشتر شاید، یه ۴ روز از مازندران به سمت رشت رفتیم، عید بود و هر شهر پر از ترافیک ، ۸ ساعت طول کشید تا رسیدیم به رشت. خونه دوستی مهمون بودیم . اینا کل روز رو خواب بودن حدود ساعت ۲ و ۳ بعدازظهر تازه از خواب پا میشدن ، دیگه تا یه دوری تو خونه بزرگشون میخوردن میشد ۵ !!! ۲ ساعتم طول می‌کشید آرایش کنن و حاضر شن در بهترین حالت ساعت ۶ و ۷ دیگه از خونه میزدیم بیرون !! 

همسفرم که دو روز موند و فرار کرد من یه چند روزی بیشتر اونجا موندم! یه شب من خواب بودم ، ساعت ۴ صبح یهو دیدم زنگشون رو زدن ، عمه ایناشون عیددیدنی اومده بودن!! خلاصه اون چند روز اونجا من باورم نمیشد میگفتن کلا رشت و رشتی‌ها روز خوابن ، شب بیدارن واقعیه.. هی میگفتم مُشت نمونه خروار نیست حتما اینا اینجوری‌اند تا سالها بعد که اخیرا چندین بار رشت رفتم و فهمیدم که نخیرررررررر کلا منوال همینه و روز تو رشت تازه از ساعت ۵ شروع میشه :))))))  تا حالا تجربه‌اش رو داشتید؟ 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۳)

۲۱ فروردين ۰۳ ، ۱۰:۴۲ مهدیار (مترسک)
چه جذاب 😍
پاسخ:
برای من اصلا جذاب نیست من کلا آدم روزم و شب از ساعت ۱۱ آفمیشم 😄
۲۲ فروردين ۰۳ ، ۱۰:۴۰ مهدیار (مترسک)
من خودم خیلی مقررات زندگیم مشخص و محکمه ولی تو سفر همه چی جذابه و کلاً ساده می‌گیرم تا بیشتر خوش بگذره😉
پاسخ:
اتفاقا من تو سفر چون بیشتر نیاز به انرژی دارم اگه نخوابم میمیرم، قطعا فرداش سردرد میشم و جون ندارم .. کلا خواب برام مهمه
۲۳ فروردين ۰۳ ، ۰۶:۵۴ مهدیار (مترسک)
نه خب خواب که مهم‌ترین بخش روزه و منم ۷ ساعتم باید پر بشه ولی خودمو تطبیق میدم با شرایط. حتی اون زمانا که سرباز بودم هم باز اصولم سر جاش بود فقط با ظرف پادگان تطبیقش داده بودم 😅
پاسخ:
خب من مشکلم اینه ک کلا تو روز خوابم نمیبره و اگه شب از دست بره تو روز مثل مرغ سرکنده میشم :))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">