حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۰
دی ۹۲

از اونجایی که فایلِ صوتی با استقبالِ چشمگیری، روبه رو شد!! آزی پروداکشِن ، دست به تهیه و پخشِ یک کلیپ صوتیِ جدید زده! از تولید به مصرف!

خنده هایِ شما انرژیِ ماست! :)




دریافت
حجم: 1.32 مگابایت


+گوش کنید و رستگار شوید :)


+عاغا این کلیپ که میشنوید ،حاصل ساعتها پاچه خاریِ بنده از همکاری محترم است، که تو رو خدا بیا همکاری کن!


+به دلیلِ اینکه ،گویندگانِ متن که خودم و خودش یعنی همکار محترم باشیم ،مدام برایِ اجرا دُچارِ مشکل میشدیم، در متن اصلی دستکاری شد!


+فرمتِ فایل mp3 میباشد و مثل قبلی برای اجرایش در گوشی به مشکل بر نخواهید خورد!


+ آزی پروداکشن برای ساختِ لوگوی خود از جوانان خوش ذوق و خلاق دعوت به همکاری مینماید!:)


:)


موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۲/۱۰/۳۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۸۱)

اول
پاسخ:
مدالِ طلا رو کسب کردی :))))))))

خخخخ

از دست تو

خودتی؟؟:دی

پاسخ:
خخخخخخ

دستم چه کاره است؟؟؟ بی گناهه والا :)

نوشتم که خودمم :P

کجا صدااااااااااا من انقد داغونه؟لهجم اخه انقد ضایس؟؟؟خخخخخخخخ

میادی رو خوب اومدی...خخخخ

پاسخ:
والا حتما 100 سال پیش صدا و لهجۀ جدت هویجوری بوده دیگه!!! باید از تاج الملوک بپرسی....که اونم دیگه فوت کرده بنده خدا...

ولی شواهد و قرائن که اینو نشون میده :)))))))

در ضمن بقیه رو هم خوب اومدم خخخخخ
پاسخ:
به جز یکیش بقیه پریده بود....

اما سایتهای جالبی بودن مرسی رفتم خودم دیدم :)

خدا وکیلی چ کار مستی میکنید شماااا هااا تو اون اداره یا دفتر....

خدا خیرتون بده ایشالا...:دی

پاسخ:
اولا معلومه که کار میکنیم !
دوما تقصیر ماست که تایمِ استراحتمون رو واسه موجباتِ خدۀ شما حروم میکنیم :دی
ثالثا.... تایم مفیدِ کاری تو ایران 8 دقیقه است البته واسه ما 3 یا 4 ساعته اونایی که رسمی هستن 8 ثانیه....متوسطش شده 8 دقیقه :دی
همکارتون که خندشون گرفت آخرش :))))))))))))))))
پاسخ:
این خنده دیگه قابلِ اغماض بود...از بس از اول ضبط کرده بودیمو هِی وسطش خندمون گرفته بود...خسته شده بودیم....کلی متنهارو عوض کردیم یا حذف کردیم که نخندیم! این یه ذره دیگه در مقابل اون همه خنده چیزی نبود :)))
۳۰ دی ۹۲ ، ۰۹:۵۸ گوجه کال قجری
ینی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ[ایکون قل خوردن سرتاسر منزل از خنده یبسیوووووووور خخخخخخخخخخخخ] ازی نمیری الهی خخخخخخخ فقط بیزحمت دوباره بگو من چی گفتم از بس جیغ جیغی بود نفمیدم فقط عقششو فمیدم خخخخخخخ
پاسخ:
:)))))))))))))))))) [آیکونِ تو رو خدا خودتو کنترل کن]

عزیزم واقعا نفهمیدی؟؟؟ :|

میگه :بوس بوس تاج الملوک جونُم عخشُم...ایشالا عروسیت

:D

خدا نکشدت :))))))))))))))))))))))))))
یه دونه ای آزی تاج الملوک  :*


ایده و اجرا =بیـــــــــست 

پاسخ:
خدا منو واسه همه زنده نگه داره! هرچند این آرزویِ قلبیِ خودم نیست :)))

موتوشکر بیتا الدوله :))))))



:-*
جالب بود :دی ایده پردازیت تو حلقم :))))))))))))
پاسخ:
هر چه عمیق تر و بیشتر البته! :یی

سلام

بخاطر یک کلمه!

پاسخ:
سلام...

کدوم کلمه؟
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۱۰ خانومه آقای x
سِلامِلیکُم ازیتا خانوم  قجری!
چه صدایی دِری نَنِه!
خیلی خندیدم از دست تو خخخخخخخ
خب کلیپ تصویریشم میذاشتی!
پاسخ:
:))))

نوش جونت خنده!!!

تصویری دیه راه نِدَره :)))
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۱۹ بهشت فردوس برین
آزی برو بمیر زمینو دارم گاز میگیرم وووووواااااااااااااااااای
پاسخ:
بی تعبیت.... :|
برو بمیر الان جملۀ محبت آمیزه :)))))))))) ؟

گاز بگیر فرزندم گاز بگیر :))
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۲۵ بهشت فردوس برین
آزی همین طوری پیش بری باید کم کم تصویریشم بذاری بعد حضوری میایم خدمت هنرمندانا
پاسخ:
شما که از رو نمیرید! من هرچی باهاتون راه بیام میاید یه درخواسته جدید میزارید! :)))
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۶ بهشت فردوس برین

حالا بذا برسم خونه بعد غذا بذارم یه چند ساعت دیه میذارم

رووووووووووووو؟ما؟؟؟؟؟نه(آیکون انکار)

اووووووووووووووا به این محبت آمیزی جمله در ذات این جمله کلی قربانت شوم وجود داره بوخودا

پاسخ:
آره اصن در بطنش عخش موج میزنه به مولااااااااااااااا :))))
میخوای آدرست بدم بهت جدی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بهله میخوام!:))))
ها این چاقو خطرناکه منم موافقم من میام تل÷ میشم آشپزیتم که بدک نیس خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
بچه پررو....جوجه آشپز به من میگهآشپزیتم که بدک نیس!!!! :))))))

بچهتو اصن مگه کنکور نداشتی 24 ساعته اینجا تلپی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!:))))))))))

درسم به وقتش میخوووووووونم حالا

 

پاسخ:
ما هم از همین حالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ها زیاد گفتیم میدونم میدونم! :)
میگفتی میومدم تیکه میادیو با صدای آسمونی خودم ضبط میکردم یه جلایی به وبت داده میشد تاج الملوک:)))
پاسخ:
قابلِ دسترس نبودی دیگه... :)))))))

جلا داره! نکنه صدات واکسِ جلاسنجِ؟؟؟ :))))))))))))))

بیا عکسشو گذاشتم

منکه میدونم یو فردا ÷امیشی لازانیا درست میکنی چشم منو دربیاری نه؟؟؟

پاسخ:
قبلا درست کردم اتفاقا
دو روز پیش!!!! خامم نبود خیلی هم پخته بود خخخخخخخ :)
خو چند میگیری بیام شاگردی؟؟؟؟
پاسخ:
با کمال میل بهت یاد میدم!!!! پولم نمیخام فقط ماچ :D
 آیکون ماچم نداریم اینجا که بوخودا
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۷:۵۵ السلام العلیکم
اعتدال العقول رو از کجات در آوردی دختر؟ همینطور پیش بری فیلم سینمایی هم میسازی میذاری تو وب.
از دست تو دختر
:ِD
پاسخ:
عَ یه جاییم همینطور زد بیرون خخخخخخخخخخ

حالا اول فیلم کوتاه بسازم تا ایشالا بعدا فیلم سینمایی :)))
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۸:۵۱ یه عاشقِ مهربون
سلام
من یکی از خواننده های خاموش وب شمام:-)
البته تازه با اینجا آشنا شدم.
صرفنظر از اینکه با خط فکریتون موافق یا مخالفم،
از طریقه ی بر خوردتون خیلی خوشم اومده، شما به همه ی دوستاتون احترام می گذارید و به همه ی کامنتاشون جواب می دید:-)
یه آدم تنها مث من واقعاً دلش می خواد یه دوست اینطوری داشته باشه:-((
در حقیقت
طرز رفتار شما با آدما
منو به این تفکر واداشت که:
چی می شد خدا با اونهمه عظمت و قدرت
به دعاها و حرفهای بنده های ساده ای مث من که لفافه رو نمی فهمن،
با یه درکت می کنم، یه می دونم عزیزم یا حداقل یه هوم
جواب می داد؟؟؟:-(((((
هعییییییییییییی
...
بگذریم...
خدا بهترین دوست و پناهتون باشه خانوم گل
پاسخ:
سلام
اونقد خوشم میاد خاموش روشن میشه :)

شما به طرقیۀ برخوردِ من لطف دارید :D

خُب کاری نداره که، شما هم خیلی راحت بیایید و به جمع دوستانۀ ما بپیوندید...دور هم میگیم و مخندیم و گاهی هم آه و ناله و اعتراف میکنیم ! :)

بعد میگم این فکری که طرزِ برخوردِ من به ذهنِ شما آورد خیلی خفنِ...ینی .... هوچی اصن!! :))) فقط اگه خدا یه اِهِن و اوهونی هم میکردو جواب بنده هاشو اینجوری میداد که کُلهم اجمعین مشکلاتِ ما پِر میرفت :))))))

به هر حال خوش روشن شدی جانم :)

salam..khobii...man 2haftast ba web shoma ashna shodam...az web sarhang....filter shodi narahat shodam dobare az web sarhang peidat kardam...vaghean por enerzhi hasti va lezat mibaram az khondane webet...mamnoonam az file soti kheili khandidam...;
پاسخ:
سلام خوفم...تو خوفی؟ حال احوال...چه عجب از این ورا خخخخخ

قربوووووووووووووووووووووووووووونت....انرژیِ من از محبتهای شما میاد :)

خوشحالم که خندیدی :)

آپ بعدی رو کی میکونی؟عباس میرزا کیه؟:دی

راس میگیا یکی از اون لوگو ها میاد...حالا منبعشو یافتی دیگه خودت هر جور میحالی درسات کن

آزی پروداکشن فیت هم میدی یا نه؟

پاسخ:
:)))))))))))))))))))))))))

آره منابعِ خوبی بود مرسی....این عکسِ هم که گذاشتم از اونجا گرفتم دیگه! کارگردان آزی...برداشتِ 11 :)

البته این فیت بود دیگه با همکارم!
بقیه هم میتونن پیشنهادهای خودشون بندازن تو صندوق :دی
کلیپ خیلی لوسی بود و
بسیار رو اعصاب بود درضمن نامی از ما هم
در آن نبود ولی صدای خودت جالب بود متوجه شدم
در تقلید صدا دستی داری ینی راحت می تونی دوبلور بشی آورین .

+حالا فحشم ندی بی پرده حرف زدم .
والا...
پاسخ:
البته لوسی از خودتونه :دی

اتفاقا چون میدونستم خوشت نمیاد اسمِ نداشتۀ شما رو نبردم، نه نه ، اشتباه شد! میدونستم اسمت رو نبرم خوشت نمیاد :))))))))))))))))

+چه از فحشم میترسه! حالا فحشتم بدم! فحش که مرگ نیست! بادِ هواست! زیاد روش حساس نباش :یی
:)))
=)))))
اخ اخ دلمممممممممممم توروحتوووووووووووون
پاسخ:
:))))

تو روحمون صلوات :دی
قسمت بعدیش کی می دی بیرون...
خیلی قشنگ بود...خیلی خیلی خیلی...
صدای هر دو بازیگر قشنگ بود...صدای عاقاهه بهتر بود...
پاسخ:
در دستِ تهیه است انشالا!

ممنون! تازه یه تیکه داشت بی اعصاب السلطنه که مالِ تو بود ولی از بس که سرش خندیدیم مجبور شدیم حذفش کنیم! 

به عاقاهه میگم خر کیف بشه :)))

منم از خواننده های خاموشتم چون دوس داری روشن میشم :)

آورین فیت بده فیت بده

اگه شد با جنیفرم فیت بده خخخ

ما منتظر بعدیاش هستیم :)

پاسخ:
من فدای اون خاموش بودنِ تو بشم که پروژکتور زدی :))))

جنیفرم کوجــــــــــــــــــــــا بود!؟

میاد میاد حالا یه چند وقت دیگه! :)
خیلی لحن جالبی داشت پستت :)
آهنگ هم خوب بود
این عکس خیلی خلاقانه بود آفرین
پاسخ:
:)

آهنگِ کلام منظورته عزیزوم؟

ممنون که به عکس توجه کردی...ذوق مرگ شدم :))))
ساعت 12 انتخاب واحد دارم یعتی تا دقایقی دیگر :s
دعا کن این انتخاب واحد به خوشی تموم شه بعد میایم این ازی پروداکشن ببینیم چه کردی:))
پاسخ:
ایشالا خوب پیش میره....زود انجام بده بیــــــــا   :)
فکر کن دل مرده مخاطب خاموش باشه:)))))
 نصف کامنتای پستای آزیتا تا الان مال اون بوده.آزی این دختر میموند بهتر بود وژدانن:))
پاسخ:
گفتم پروژکتور که بچم :)

وختی دخمل بود اصن عخش دومم شده بود یه وضی :D

ای بابا باز حضور پر رنگ منو زیر سوال بردین؟:پی

دوستاتم مث خودت نژاد پرستن...

شماهااا احینانا ازدواج نمیخواین بکنین؟:|

وقتی دخمل بود؟؟خخخخخخ

 

پاسخ:
میگم تو که حالا وبلاگتو تخته کردی بیا تغییر جنسیت بده دل مرده جانِ پر رنگِ من! :D

اینجوری همه هم بیشتر دوست دارند به غورعان خخخخخخ
بعد ازون انتخاب واحد نفس گیر چسبید عا...
خعـــــــــــــــلی باحال بود
اصن از هر انگشتت آتیش که چه عرض کنم اتیش فشان می باره ، استاد تقلید صدا هم که می باشی:))))
اون تیکه که میگی بابات بت خر کادو داده خعلی باحال بود خخخخخخ
ما هم که توکالممالک کردی رفت

پاسخ:
ای جونوم توکا الممالک.....:D
پس خوبه خستگیت در رفت حسابی :)

فکر کنم از زبونم هنر میباره خخخخخخخ
خخخخخخخر مهره  :)))))))
پاسخ:
عباس میرزاااااااا :))))))))))
پاسخ:
ووواااااااااییییییی به جز اونکه با خون رو دیوار نوشته ، بقیه اش خیلی خوشکل بودن :)

بدجنس ایندفعه سایتشو لو ندادی ها ؟!؟!؟!؟! :D

چه پیشنهاد بیشرمانه ای خخخخ

خجالت نکشیدا تو و میادی اسمم واسم انتخب کنید...

الحق اراذلید،یعنی جنس ادمم عوض میکنید شماااااا :دی

من دیگه سعی میکنم ازتون فاصله بگیرم،اینجوری پیش برم تا اخر سال سونوگرافیه باطل میشه :|

به قول دوستات ک عشق "والا" گفتننن

والاااا

پاسخ:
جون مادرت تو دیگه والا نگوووووو اصن نخواستیم تو همون آقا دلمرده بمون ولی والا نگوووووووووووو


من که اصرار نکردم ،گفتم واسه محبوبیت بیشترت،اینم یه راهشه.......

جون خودت والا نگووووووووووووو :)
ما منتظر قسمت های بعدی می باشیم :))))))
پاسخ:
ایشالا تو راهه.....ولی مردم از بس پاچه همکارمو خاروندم والا خخخخخخ

خخخخخخخخخ

دیگه دیگه :دی

اینا ک سایتی نیستن از صبح از ساعت 6 تا الان داشتم کار میکردم روشون....باور کن...الکی خخخ

خب باو مزش اینه یکی بهت بده یادگاری بمونه دیگه،اگه قرار باشه با سلیقه خودت باشه ک فایده نداره

داره؟نه داره؟

حالا اگه یک پسند شد و جایی نیاز به ویرایش داشت بوگوووووو ادرسشم کنار گوشه عکسا هست دخترم..

پاسخ:
عمرا میدونم اگه الکی بگی توووووو:)

ولی خداییش کیف میده از اینا کادو بگیری....

بعدشم بنده هر چی نیگا نیگا کردم آدرسی کنار عکسها ندیدم!!!! ^.^

همشون دوز داشتم ازشون استفاده میکنم حالا :)
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۵۲ عمو خاردار !!
=)))))))))))))))) !!! خدا بگم چی کارتون کنید !! تا کونون فقط یک زن اختیار کرده ایم =)))))))))))))))) !!!! 

پاسخ:
عه سلام....

:O)))))))))))))))))
هر وقت خاستی بخارونی بگو میایم کمک ... حیف این استعدادشو نهفته نیگه داره ، بهخدا حیفه خخخخخخخ
پاسخ:
ها ها....میگم بیاید کمک!:D
فدات
من خودم اون تابلوأ رو دوس دارم 
فوتو فانیاس جانم!
ذوق هنری ادم کور میکنی تو 
خب الان بازم بسازم بی فایدس آزی تا جان،چون تازگی نداره واست!
بهله
اقا خون بازیشم قچنگ بودا خخ
فقط عکساش تو اف بی نذاری،فوق خز شده

پاسخ:
گفتم که حال میکنم بزاری! ببین منم تو ذوقت نمیزنم خودت میای میزنی تو ذوق خودت هاااااااااااا ^_^

حال داشتی بساز حالم نداشتی نساز جانم!!!! ما که خوشمان آمد!

فیسبوک هم نداروم محض اطلاع شوما و بقیه :)
منظورم چیز دیگه بود باو
اصن حالا ک اینجوری شد 
والا والا والا 
خخخ
اهان،خب حالا إف بی ویچت واتس آپ،لاین،هر جا!
إفکتای عکسش خزه 
امشبم وب خوابت هست؟میاد؟اون دفه ک الکی گول مالیدیم خخخ
پاسخ:
باز شب شد داری هذیون میگی؟!؟!

من که دارم میخوابم!
شب شوما هم خوش :)

خودت اون دفعه گفتی بخواب شب یه وبلاگ دارم میاد تو خوابت...:))

شب شما خوش

پاسخ:
هاااااااااا اصن یادم رفته بود! :)))))))))))))) الکی نگفتم والا تو خوابم گاهی پایِ وبلاگم :P
اما خودتون خیلی مسلط هستین
BIG LIKE
پاسخ:
ممنون
آخه من یه عمرِ دارم این مسخره بازیهارو در میارم :)))))))) ولی ایم همکار و دوستِ محترم کمالِ همنشینِ که درش اثر کرده و به این روز افتاده :)))))))))))))
مامی هلاکتم ینی
اصن از افتخارات من اینه که تو مامیه منی
پاسخ:
از افتخارات منم اینه که دخترم که تو باشی مث خودم خُل شده اصن کِیف موکونوم! :))))))
ننه خداوکیلی این آقاهه کیه اینقدر خوب گویندگی میکنه
تو روحت مامی با این صدا درآوردنت مردم بخدا واییییییییییی
دلم پوکید از خنده
وایییییییییی مشهدی هم حرفیدی وای خداااااااااااااااااااااااااااااا
کشتی منو مامی
پاسخ:
همکارمه جانم.....ایشون کمالِ همنشین درش اثر کرده استعدادِ نهفته اش شکوفا شده :))))))

همیشه بخندی ایشالا :)))))

مشهدی که بلد نیستم فقط بلغور کردم :))
یعنی این همکارتم خیلی باحاله هااااااا خخخخخخخخخخخ
تو روحتون
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ

تو رحمون جمیعا صلوات :)))

ببین آزی

اگر قول میدی منو تو نمایش بعدی بازی بدی، از این به بعد از خاموشی در میام!!!!

بعدشم ممنون از وقتی که دیروز گذاشتی برای خوندن مطالب وبلاگ من

پاسخ:
چـــــــــــــــــــــــــــــــــشم برای شما هم دیالوگ میزاریم چـــــــــــــــــشم....بنده عاشق روشن هستم خاموش دوز ندارم!

خواهش میکنم چون خوشم میومد میخوندم....احتیاجی به تشکر نیست :)))
شاد کردن دل مردم ثواب داره خدا خیرتون بده ازیتا خانم
پاسخ:
امیدوارم همینطور باشه که شما میگید :)))
خیلی با حالییییییییییی
پاسخ:
با حالیییییییییییی عَ خودته! :)

خوش اومدی...سلاملیکم!
خیلی باحال بود
پاسخ:
:)) قابل شما رو نداشت
خیلی باحال بود

چقدر این وبلاگ مورد علاقت قشنگه آزی

پاسخ:
لِی لِی با لی لی رو میگی؟ آره خیلی قشنگه!:)
چه مصیبتست نظر گذاشتن برای اینجا خخخخخ
پاسخ:
چه مصیبتی است؟ وااااااع؟
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۲۸ سرهنگ تمام
از دست تو :)))))))))))
با این صدات :)))))))
زنیکه :))))))))))
عالی بود :)))))))))))
:))))))))))))
:)))))))
:)))))))))))))
ابن ِ ترکاشوند؟؟؟ :)))))))))
وای :))))))))))))))) ترکیدم :))))
پاسخ:
:))))))))))))))

حال کردی؟؟ خخخخخخ

موتوشکر :)))))))

بهله ابن ترکاشوند!

ترکیدن از خنده خوبه بهله خوبه!

آزی داری کم کاری میکنیا دی

پاسخ:
مخم تعطیله! بابا فایل صوتی گذاشتم در حد تیم ملی...یه روزم بهم نمیبخشین؟ :)
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۴۰ سرهنگ تمام
اینم ته چین ِ گوشت ( ناهار امروز ) :)
http://s5.picofile.com/file/8110013684/96358_1.jpg

بهراد حمله کرد یه تیکه ش ُ خورد نتونستم بَرش گردونم وا میرفت
حیثیتم جلو آزی میرفت :)
پاسخ:
خوشمزه به نظر میاد :)

این پلو این وری هم همینطور....نوش جون :)

بهراد نخورده....خخخخخخ
خطاب به عاشق مهربون
خو ماهم خاموش بودیم
روشن شدیم خودمونم نفهمیدیم چطوری بر خوردیم تو این بچه ها
خیلی
راحت
و
زود
مگه نه آزی؟
ازی جون خانومه :*
شما بیا مث ما زودی بر میخوری با بچه ها و محیط اینجا کلی دوست خوب پیدا میکنی
:)
غیر اینکه آزی؟
پاسخ:
آفرین بعله! بهله که همینطوره :)

:-*
سلام. آزیتا چقدر صدای آقای همکارت جذابه :دی
پاسخ:
سلاملیکم :)
بهش میگم....

حالا اینقد جذاب جذاب کنید تا پر رو بشه هِی واسه من کلاس بزاره!

در ضمن فقط صداش جذابه :))))))))) بوخودا!
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۱۲ سرهنگ تمام
بهراد نخورده؟

ینی چی؟ میخای بگی خودم خوردم؟ :)))

اووووووف صدا همکارش ُ
پاسخ:
بهرادِ نخورده....ینی بهرادی که از قحطی در رفته خخخخخخخخخخخخ

کوفتتتتتتتتت....فقط صداش خوبه! :))
حالا درسته من شکموعم ؛ ولی نه قاطر می خورم نه موز : دی
خودت و عمه ت به خوشی و میمنت استفاده کنید انشاء الله . 
پاسخ:
موز؟؟!! چه نقشی داشت این وسط؟

کصافط :))))
یعنی روده بُر شدم. همچنان مغزتو....
پاسخ:
دع...یه چی یاد گرفته هِی مغزتو مغزتو....

در ضمن تاج الملوک زن میرزا هم نمیشه حتی اگه 32 تا دندان سال داشته باشه :))))))))
ربطی نداشت . حس کردم با دو تا مورد جمله خوش آهنگ تر می شه : دی ضمن این که موز یکی از چیزاییه که درس مث قاطر کوچکترین تمایلی بهش ندارم عزیزم .
پاسخ:
منم موز زیاد دوس ندارم! :)
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۰۰ سرهنگ تمام
ولی ناموسا با قسمت سرهنگ خیلی حال کردم :)))))
سرهنگا! نه خودم
پاسخ:
قسمت خودتم باحال بود که.... ابن ترکاشوند...دوسش داری :))))
واااای!
با تچکر از شما، منه تمبل جفتشو الان شنیدم و کلی کیف کردم، و در ادامه با تچکر از اقای همکار :دی
پاسخ:
:)))))

تمبل دیر دیر میای از دهن میفته خو :)))
آهان این درسته. این کجا و آن کجا؟ خیلی باحال بود این بار. :)))
پاسخ:
آق محسن کارشناس تحلیلِ طنز :)))))))))
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۳۰ مجری اخبار
آزی دروغ میگه.من همه چیزم جذابه. به نظرتون اگه اینجوری نبودم این دختره صد سال سیاه هم جواب سلام من رو میداد؟ آزی حسودی نکن. خخخخخخخ
پاسخ:
بابا اصن تو الهۀ جذابیت بر حسود و بخیل هم لعنت....تو خوبـــــــــــی :))
کی دیر دیر میاد؟
روزی شونصد بار میام، اولیو با گوشی گرفتم باز نشد، دومیو گفتم باشه با اولی میگوشم :دی
ولی خو اینا تجربه شد که دیگه زود بگوشم در لحظه شادیِ ناب بزنم به بدن :دی
پاسخ:
:)))) روزیشونصد بار خخخخخ

از این به بعد همشون mp3 میزارم که با گوشی هم راحت play بشه :)

ولی داغش بیشتر میچسبه اصن :)
:))))
وای عاشقت شدم!!
چه خلاقیتی
چه ذوق و قریحه ای!
از چشم هام اشک اومد از بس خندیدم
پاسخ:
عه ینی دیگه زوذ زود میای وبلاگم (آیکون بسی خوشحالی)

آخی...در این حد.....

باورت میشه خودمون اولشداشتیم میگفتیمش اونقد خندیدیم مردیم اصن :)))
ببین در اینکه کار قشنگی بود حرفی نیس.
من خودم فایاهای صوتی رو بسیار بسیار می پسندم.
ولی قبول کن لوس بود!
این انتقاد از نوع سازنده س
پاسخ:
خب!
خب!
باشه!

ولی اگه در جریانِ شخصیتهای کامنت گذاران بودی واست جالبتر بود....چون تو جریانِ وبلاگ نیستی زیاد خب منطقیِ که واست لوس باشه...

مخصوصا با اون نمکِ سرشاری که از شما فوران میکنه!:)))
ای توو روحت آزی :))))))))))))))))
آقای بُنفش :)))))))))))))))))
ینی روجم شاد شد اول روز ، مرسی مرسی :))))))))
از همکار هنرمندتون هم سپاسگذارم :)
پاسخ:
عه بااخره تشریف آوردین :)

شادیِ روح شماآرزوی ماست :)

:)
عالی بود!یعنی کیف کردم:))
پاسخ:
:)))
بی جنبه ی انتقاد ناپذیر
دونقطه زبون
پاسخ:
من که پذیرفتم....عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــژب :دی
خیــــــــــــــــلی خوب بود آزی ! :))))))))))))))) هنرمندیااااااااا :)
پاسخ:
اصن هنر پرور یه وضی :))))))
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۱۸ دختر پاییز
وای خدا ... عالی بود .
افرین .:دی.
پاسخ:
:))) موتو شکر

:دی
۰۳ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۲۰ بانوی خیــال
آدمو خر گاز بگیرع ..جو نگیره :))))
باحال بود :))
پاسخ:
جو؟ کو؟ کجا؟ چی؟ من؟ تو؟ اون؟ :))))))))
ها خو چیه دارم پر بازدیدا و پر بحثا رو میخونم کلیپشم قبلنن شنیدم ، اصن چرا من هر جا میام تو باید پش سر من را بیفتی ؟ بذار تو حال خودم باشم من و چن تا شمع خخخخخ کلا خودمم درکش سخته برام چی گفتم خخخخخ میفهمی :)))))
پاسخ:
من نمیخوام دنبالت بیام ها ولی یکی هی کامنت میزاره که من ردت رو گم نکنم :)))))))))))
تو حال خودت باش راحت باش خخخخخخ
خدا از اونکه کامنت میذاره راضی باشه :)))))))))) من که نیستم ؟ هستم ؟
پاسخ:
خدا از اون که رعایتِ منو میکنه کامنتِ به تعدادِ متعادل میزاره راضی باشه تو که نیستی ؟ هستی؟؟؟ :)))))))))))))
سلام راست میگی دیوونه شدم به جای کار کردن پایان نامه ارشد  دارم وبتو شخم میزنم 
پاسخ:
فردا هر چی شد نندازی گردن من ها :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">