حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۷
ارديبهشت ۹۳

پس از بیست روز اکنون انتظارها به پایان رسید ...

خداییش همش بیست روز بود ها ، شما همچین بنده رو فیتیله پیچ نمودید که بهم دوماه گذشت :)

بنده تا دقایقی پیش نیز همچنان برای این پُست عکس دریافت کردم..

اونایی که مخصوص این پست به زحمت افتادن و عکس انداختن واقعا ما رو چوبکاری کردن دستشون درد نکنه..

و همچنین اونایی که هویجوری عکس فرستادن، کلا از همۀ شمایی که شرکت نمودید کمال تچکر را دارم :)

خدایی دو روزِ آماده سازیِ این پُست با این سرعتِ هندلی اینترنت، جانِ بنده  به لب رسید، باشد که خوشتان بیاید !



 و حالا این شما و این نوبت شمای سه :)



دریافت
حجم: 10.3 مگابایت
فایل صوتیِ مرتبط



 
برید ادامۀ مطلب ببینید هرکی چه شکلیه؟ :))




 

نام: آقای همکار
عکاس : آزی
مکان: میدان تجریش




 
:/
نام: گوجه سبز






نام: مهسا
تبریز
مکان: گالری نقاشی






نام:دختر عینکی(فهیمه)
محل عکس:اتاقش
عکاس:خودش





نام: آرزو
مکان: رامسر






نام:علی
عکاس: برادرش
مکان: ساری







نام: الی
عکاس: خواهر کوچولوش
حیاط مادربزرگش







نام: مصی






نام: میادی







نام: عسلی بانو
عکاس: مامانشون
حیاط خونشون






نام: ژاله dewberry









:|


نام: بانو.ن
عکاس: دختر داییش
مکان: باغشون اینا







نام: حاجی ره







نام: خانوم پ






همه میگن عکس ما رو بردار
:|
نام: بهشت
محل: اتاقش






نام: دل زنده





نام: فرزانه






نام:باران






نام: آیبَک






نام: حسین
عکاس: مادرش
محل: حیاط خونهٔ خالش







نام: شاتی





بنا به خواستۀ شکوفه جان عکس برداشته شد!

نام: شکوفه






مانیا و دختر عموش
عکاس: داداشش
سیزده بدر






نام: دختر عموی مانیا

عکاس: مانیا

سیزده بدر





نام: مانیا
عکاس: باباش
مکان: حیاط خونشون






نام: هشت حرفی
مکان: بندر انزلی






نام: زری





نام: یوزی
سیزده فروردین
مکان: فریدون شهر









نام: توکا
عکاس: مادرش
مکان: تپه روبروی خونشون







نام:سرهنگ تمام






نام: استاد سلام
مکان: راه پله خونشون





نام:آزی
عکاس: همسایه بابام اینا
مکان: هتل داریوش کیش


از این به بعد تو فایل صوتی نیستن متاسفانه :)


 گفتن برنامه تموم شده برش داریم عکسارو
:|


نام: اسمم رو نگو :))
مکان: حیاطشون







نام: ساماناماسان





نام: عروس کوچولو و همسرش
مکان: باغ یه نفری
 
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۱۱)

همه عکسا قشنگ بود ولی من با عکس مهسا حالم خوب شد
خیلی قشنگ بود یه عالمه حس آرامش پاشید بهم
پاسخ:
اوهوم همه عکسها خیلی خوب بودن دست همۀ اونایی که فرستادن درد نکنه! :)
آره عکسش بسیور هنری بید :))
بسیار جالب
پاسخ:
:)
شما که مشارکت نکردید :)
آزی میگم ببین ما برا خاطره کی اسممونو نگفدیم :)))

ع سنگ عکس میگرف ع این بهتر بود :))
پاسخ:
خخخخخخخخخ واقعا من که بهت گفتم :))))))))))))

منم روز اول عکسشو دیدم دچارِ یاسِ فلسفی شدم خخخخخخخخخخخخخ :))))))
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۱۴ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
شیطنت های آقای همکار در فایل صوتی حد اقل یک کارت زرد رو داشت. جوونه دیگه جوونی کرده.
پاسخ:
نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع! کدوم شیطنــــــــــــــــــــــــــــــت؟ :))))))))) ما که ندیدیم خخخخخ
ای خدا استاد سلامووووووووووووووووووووو ! :)))))))))))))) لبخندشووووووو :)))))))))))))))))))))
عاغا عکسا خیلی جالب و قشنگه . فایل هم که داره دانلود میشه هنوز :)
دست ِ شما در دنکنه آزی بانوووووووووووو :******************
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخ خیلی ناز بیده توجه کن بیده :)) در سی سالِ پیش :)) حالا تو فایلِ صوتی هم یه تیکۀ ملس بهش خورده :))))))))

خواهش میشه قابل شما رو نداشت :)

چقدر حررررررررررررررررررررررف می زنه این آقای همکار :دی
2ثانیه سکوت اختیار کن نفس بکش خب!!!! ورپریده :-w

پاسخ:
خخخخخخخخخ تازه عاغا میگه تو به من اجازه حرف زدن نمیدی...همش پریدی تو حرفام :دی

کلا پری ورپریده است :))))
عه برنده مونم که عکسش هسد که :)))))))))))) عاغا تبریک ! عاغا مخلصیم ! عاغا یه امضا به ما بده ! خخخخخخ
پاسخ:
بعله الان خعلی ذوقیدی برندۀ مسابقت رو دیدی!!!

تازه از نظر آقای همکار تو اون مساقه داور زود سوت پایان رو زد چون نه آقای همکار رای داد نه سلام اگه منو این دو تا به خودم رای میدادیم الان بنده نفر اول بودم، محض اطلاع آقای برنده خخخخخخخخخ
اتاق من نی اتق مامانمیناس باو عکاسم آبجی کوچولوم بود که تا عکس بندازه دقم داد
پاسخ:
خب باید میگفتی دیگه...گفتم اونقد تنبلی حوصله نداشتی ع اتاق خودتم بیای بیرون خخخخخخخ

معلومه هنوز فایل صوتی رو گوش ندادی خخخخخخخخخخخ وگرنه الان به حرف اون گیر میدادی خخخخخخ
یه 100 بار دیگه هم می گفتی " خداییش"! :)))))
پاسخ:
:)))))))))))
خیلی خدایی بوده خب :)
عکس همه خیلی جالب و هنری بود و هر کدوم زیبایی خاصی داشت.
آقای همکار و آزیتا خانم خسته نباشید.
آقای همکار این همه هندونه زیر بغل من گذاشتین یک وانت نیسان آبی نمیفرستین؟ :دی
پاسخ:
:)
خیلی ممنون :)
خخخخخخخ شما که خودت اسپانسری وانت بگیر هندونه هارو بار بزن :))))))
بعله اتفاقا من همش منتظربودم که آقایان تشریف بیارن رای بدن ! شاید هم به من رای میدادن خودم برنده میشدم اصن خخخخخ
پاسخ:
عمرا! اگر من به شماو اون عاغای برنده رای نمیدادم که الانن وضعیت خیلی فرق میکرد!!

بعد میگم چقدم که شما کلا صبر کردی :))) امروز اعلام کردی مسابقه است فردا برگزار کردی پس فردا اعلام نتایج خخخخخخخخخخخخخخ

دستت ندرده ، من باز نظرم بر انصراف از مسابقه س ولی بهرحال ،
شکرِ خدا دیر رسیدمو از دسته جیگر جیگر گفدنای آقای همکارتون جسدیدم :))
پاسخ:
اولا که مسابقه نبید :)))
دوما چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا انصراف؟
سوما دیگه کار خدا بید :)))
وااااییی!!! آزی مردم از خنده!!!!! الان به قول این بچه های فیسبوقی دارم زمین رو گاز میزنم!!! :)))
گوجه چه زیبا هستند خوشمان آمد :)
خخخ... به پسر خالم بگو رستورانش به درد نمیخورد مرکز تفریحی بچه ها بود.  همون حیاط مامان بزرگم بِیتره. 
پسر خاله جان نون بگیر نفت هم بگیر :)))
عسل رو راست میگه دیگه چرا دعواش میکنی؟! چشماش واقعا خیلی خوفه
ژاله ماشینش خیلییییی خوفه!! :) 
میخوای پسر خالم رو بفرستیم مازندران خیلی خوشش اومده ها! :))
حاجی مثل بابالنگ دراز عکس گرفته :))
دیدی آخرش این سوگلی از پسرا بود!!! این دوستان گفتن تو گفتی مگه آقای همکار چیزه. ببین به کمر به پایین دل زنده نظر داره! :))
خوبه هم برای خودش سوگلی انتخاب میکنه هم از نظر مامانش. آخرش بنظرم این آقای همکار دوتا زن بگیره (البته با چشم پوشی از تعداد دوس دخترا)
استاد سلام واقعنی آخیییی!
الان اینی که درمورد تو بود از زبون دیفی نبود؟! :))


وای عالی بود!!! 
آزیییییییییییییی ماااااااااااااااااچچچچچچچچ :***
آزیییییییییی فدایی داری :*

پسر خاله قبول نیست نگفتی آخرش کی سوگولی بود! بیا در گوش خودم بگو 
[آیکون الی آدم فروش که آزی رو به پسر خاله جدیدش فروختندی]

خواستم کم نظر بذارم نشد :دی یِیهو نطقم باز شد با دیدن عکسا و اینهمه هنرنمایی شما
آزی خسته نباشی! آزی خسته نباشی!! :* :*

پاسخ:
خخخخخخخخ ایشالا همیشه لبات خندون باشه :))
گوجه خوشملۀ من :)
به پسرخاله میگم خودش بیاد اینا رو بخونه من نیتونم این همه رو بهش بگم :)))
خخخخخخ
قربونت بشم مهربونم:**
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ

و همچنان نامِ سوگلی سر به مهر ماند :))
ممنون واقعا با این کامنتت خستگی از تنم در رفت ...آع قربون دخمل مهربون :*:*:*:*:*:*:*

آزی آی همکارو ببر بستریش کن :)) حیفه بخدا .. جوونه .. گناه داره :))

+ من از عکس عروس کوچولو خوشم اومد .. عشقولانه ها :x
پاسخ:
به من چه اصن ...من چه کاره بیدم؟ اولین قدم برایِ درمان پذیرشِ بیماری توسطِ بیمار است که این مورد هنوز رفع رجوع نشده :))

+ چند دقیقه قبل از انتشار پست فرستادن اتفاقا :))
عکس ها همه خوب بودن
آزی جان,جناب همکار
مسئولین بی حفاظ پروداکشن کامپنی
خسته نباشید:))))))
پاسخ:
ممنون
و تچکر از اینکه با اینکه وقت نداشتید ولی شرکتم کردید :)
جریان مسابقه چیه؟ بگید تاماهم رای بدیم:-)
پاسخ:
مسابقه ای در کار نیست...این یک پستِ دورهمی بود جانم :)
نخیرم 5 روز وخت دادم برا عکس فرستادن ! 2 روزم واس رای گیری دیگه ! :/ اینجوری تازه انسانهای ِ اینکاره و در لحظه تصمیم گیرها مشخص شدن تازه ! بعله ... بعد من این مدلیم که کاریو شروع میکنم تا تمومش نکنم خواب و خوراکمو ع دست میدم !خخخخخ بعد مجبورم که زود اون کارو به پایان برسونم تا نمردم ! خخخخخ
 منم به شما رای دادم که عاقبتم این شد خخخخخ
پاسخ:
آخ آخ شما خودت از دستۀ انسانهایِ اینکاره ای اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف فقط منو دق ندادی.... :)))))))))))
شما نگفتی دو روز کمه واقعا شاید یکی سر کار بود داغون بود نتش قط بود...بگذریم بالاخره گذشت :)
همکارت هم حرف زدنش خیلی مشکوکه هم تیپ و لباس پوشیدنش !!
بنده خدا !!
پاسخ:
مشکوکه؟؟؟ تیپشش چرا مشکوکه؟؟؟0_O

واااااااااا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
میگم آزی بانو میخوای این جوایز نفیسی که عسل بانو زحمتشو کشیده به من تقدیم کرده رو دو دستی تقدیم شما کنم بیخیال شین؟! :)))))
نه خداییش تعارف نکنا :)) هنوز از باکسم درشون نیاوردم آک آک اون گوشه ن گذاشتم روز تولدم بازشون کنم :))) اگه موردی هست تقدیمتون کنم :))))

+ خووووووو ! :))))))))))
آقا ینی من بی جنبه از ثانیه ی اولش که ادای آقای همکارو در آوردی تا ثانیه ی آخرش مث بز خندیدم :))) خوشمان آآآآمد که اصن دیالوگ مورد علاقه ی ما بود که از زبان آقوی همکار خیلی خیلی دلچسبه :))) همین که میگفت من خورده بودم به سقف :))))))))
* *** ** ** ** **** ****** ***** *** *** ***** ** *** ****** ** *** ******* **** *** ** ** *** ******* * ****** * **** ****** * ***** ** ***** ** ***** *** *** * یه همچین آدم چند منظوره ای :)))))) 
بعد در ضمن اینا که همشون از من بزرگ ترن :)) ولی در کل خوووووشمان آآمد ما هم :))) 
پاسخ:
نه جایزه ارزانیِ خودتان خخخخخخخخخخخخخخ شما خیلی تلاش کردی لیاقتتون بود :))))))))))

+چه باحال این همه خندیدی :))))))
پ کلی حال کردی خخخخخخخ
بابا چند منظوره بابا.........ولی حدسمون درست بود... خخخخخخخخخ
خوشتان آمد خوشتان آمد :))
عجب:-)
فکرکنم خواننده خاموش بودن به ازروشنه;-)
پاسخ:
آره عزیزم مسابقه نیست عاخه :)
چرا به از روشنه؟ روشن به از خاموشه والا به غرآن :))
عکسی که عکس نباشه عکس نیست. (درووووود!)
مثلا میگما، این دوستانی که چهره شون مشخص نیست به چه دردی میخورن؟؟ منظورم اینه که چه فایده آخه؟؟یه خورده فــــــــکر کن.....!! :)
پاسخ:
شما خودت که از هیچجات عکس نداده بودی اون وقت نشسته بودی قیافۀ ملت رو دید بزنی :))) برو عاغا برووووووووو روزیت رو خدا جای دیگه بده!!!
زمانش به پایان نمیرسید ما هم میفرستادیم ...
(بهونه برای عکس نفرستادن .!)
پاسخ:
عاغا الکی جو نده...الانم میخوای عکست رو بده بزارم....
بیا اینم وقت...
شما اگه عکس بده بووووووووووووودی :))
خیلی عالییییییییییییییییییی بود کاش منم میفرستادم :)
میخواستم بفرستما حوصله نداشتم
تازه الان اومدم دیدم گیج زدم باخودم میگفتم عههههههه این کدوم مسابقه بود :)))
:*
خوبی آزی جون؟
پاسخ:
عاره میفرستادی دیگه هِی اومدی رفتی هیچی به هیچی....:)
عزیزم مسابقه هم نبید هاااااااا :)
خوبم تو خوفی؟
:*
همه خوشگل و خوش تیپ و زیبا بودن.در عین حال بانو.ن یَک چیزِ دیگری بود!! (به چشم خواهری البته). خیلی خوشگل. :|
پاسخ:
حالا چرا قیافت اونطوری شد :|
خب خوشگله دیگه :))

چه باحال بودن عکسا!

عکس علی خان که داره شیرجه میزنه خیلی خوبه ^_^

عکس آیبک؟ و مهسا هم خیلی خوبن دوست داشتم!

 

مرسی آزیتا جان خسته نباشی :*****

پاسخ:
با حالی ع خودتونه :))
عکسش حسابی هنری بید :)))) علی آقا با شماست :))
اوهوم :)

خواهش مینکم :*
یعنی آقای همکار این واژه ی سرخپوستی رو از کجا آوره اون لحظه نیدونم......... مهم این بود که قیافه معلوم نباشه با حجابش کار نداشتم خخخخخخخخخخ تشکر از آقای همکار با اینکه وقت نداشتن و مشغله زیاد دارن  این فایلا رو پر میکنن
پاسخ:
عاقا خب مانتوت سرخپوستی بود دیگه :)
خخخخ بعله ما هم میدونیم با حجابش کار نداشتی واسه خنده گفتیم :))

خواهش مینماییم :))
چقدر حس خوب داشت این پستت آزى:)
چه کار قشنگى کردى.. اینجورى انگار دوستات واقعى تر و ملموس ترن
دوستاتم مث خودت خوشگلن:)
پاسخ:
آخی.... ترنج جون :*
این عاغای همکار هِی میگفت چرا ترنج عسک نداده خخخخخخخخخ :))

چشات خوشگله عزیزم :*
آزی
آزی 
آزی
3>

ینی خدا دلتونو شاد کنه ک دل یه ملتُ شاد میکنین..
:)))))))))))))

هم دم جفتتون گرم هم دمِ بروبکس گرم..
عکسا هم همشون خعلی بامزه بودن..

عاغا ما اصن هلاک گونه های اون گوجه شدیم..
ینی هلاکاااااااااااااا..
گوجه ای یه ماچ طلبت.. ؛)


آزییییییییییییی این آقای همکار گرام الان ینی سر همه کلاه گذاشته..؟؟؟!!!!!!!
این ک سوگلیُ لو نداد آخر که.. 0_o
ای کلاه بردارِ کلاه گذار..
خخخخخخخخخخخ


جدا از شوخی گذشته دستتون درد نکنه..
خیلی خوب بود..
ینی خیلیا..
:)

خو من برم برا خودم اسپندی چیزی دود کنم..
[آیکون باران خود شیفته و متوهم و اینا..]
خخخخخخخخخخخخخ
















آزی این خیلی مخصوص :
:-*************************

پاسخ:
جانم
جانم
جانم
:*
خخخخ بدو بدو اسپند رو دود کن که من اون موقع هی داشتم میزدم به تخته از دست این همکار خخخخخخخخخخ

نظر لطفته عزیزم ممنون کار زیادی نکردیم :)) :*




:*:*:*
منم عکس بچگیم دست عسلی هس واسش عکس گرفتم فرستادم منتهی دیر شد نذاشتش بهش بگم بذاره خودم دیه عکسو ندارم
پاسخ:
خو برو به وبلاگ خودش بوگو :))
درود و 100 درود بر آن هایی که عکس نفرستادند:دی
پاسخ:
الان میخواستی به خودت درود بفرستی ؟؟؟ 
اصلا نیدونی انقد مانتو راحتیه جون میده پوشیدنش اصلا هوا جریان پیدا میکنه در داخل دی
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ هوا در همۀ نواحی و سوراخ سمبه ها جریان داره پ :دی
اوففففففففففف واقعا خسته نباشین فقط آزی جون دفعه بعد نوبت شما میزاری آقای همکار رو بفرست مرخصی :/
به همه گیر میده دیلاق :))))

ولی خو دوستان بیسیار بیسیار خوجگلی داری ;)

فقط آزی تو الان امنیت داری از دس این همکارت ؟ :0 من همچین همکاری داشتم با چادر و پوشیه میرفتم سرکار پنبه هم میزاشتم گوشه لپم :))))

در کل آزی جان خسته نباشید :*


پاسخ:
خخخخخخخخ کلا اخلاقش همینه چیزی تو دلش نیس تازه از همه تعریف کر که :)

ممنون :)
بابا فکر کردی من کم الکی ام...این جرات نداره نزدیک بشه به من :)))

ممنون :)
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۱۵ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
از اون قسمتی که آقای همکار در مورد اون خانم جلوی آینه گفت خیلی خوشم اومد(در مورد خانم بهشت). راستی این میتو تکه کلام شکیب توی آوای باران بود. میتو
پاسخ:
من آوای باران رو چند قسمتی خونه ملت دیدم اصلا هم نه از خودش نه از شکیب خوشم نمیومد :)))

اون تکه هم خعلی باحال بود :)))))))))))))
اصلا من عاشخ گوجه شدم بسیار زیبا می باشند ......
پاسخ:
چشمت رو درویش کن عجق خودمه هااااااااااااااااااااااااا :)))
جدا استاد سلام انقد متواضع اصلا آب شده رفته زیر زمین پیداشم نیس 
پاسخ:
آره سرش شلوغه خیلی هم متواضع است :))
عاغاااااااا خعلی باحال بوووود مرسی عقشم اصن روحم جلایافت:))) خخخخخ کلی شادشدم از دیدن پشت و روی بچه ها خخخخخخخخخ کلیپم عاااالی بود مخصوصا اونجاهاش که ادای عاغای همکارو درمیاوردی خخخخخخ+ استاد سلام که اصن هیچی بس که کوچولو بوده ناز بوده +فهیمه ام که اصن سایش منو هلاک کرد خخخخ+علی عاغا هم ایول عکسو شیرجه من خودم چون عشق شناام بااین عکس خعلی حال کردم+خودتم که دیگه هیچی بابا هتل داریوششش بابا خوشتیپ باباخوشگل:)))) +عکس الی جون و بانو ن. عزیزو توکای خوشگلو خوشرنگو باقیه دخدراام حرف نداش اصن یه وضی خعلی خسده نباشین عقشم هم تو هم عاغای همکار:)))))))
پاسخ:
خوشحالیم که روحتان جلا یافت :)
تازه میخواستم بیشتر اداشو در بیارم نشد خخخخخخخ
ممنون از حسنِ توجه و دقت شما به همۀ عکسا :))
به منم که همیشه میلطفی :))
ممنون :)
بعد عاغا من هنوز کامنتم تموم نشده خخخخخ+باعکس بهشت خعلی حال کردم کلی خندیدم روحوروانم شادشد اصن یه وضی دمت گرم:))) +زنده سیبیلوام که اون کلاهو انداخده پشت سرش تا من سیبیلاشو از گوشه صورتش تشخیص ندم دوباره خخخخ+بارانم که اصن موهاش رنگش منو گرف عجب جراتی داری بارون جون خعلی میخوامت اصن یه وضی+بعد این سامسونگ خان همش مجهول الهویه اینا میکرد دوروز نشده عکسشم داد خخخخخ+عاغا میادی گوشوارت توحلقم:))))+آیبک جون ایول به سلیقت عجب ویوی باحالی واسه عکس یافتی بابا باکلاس بقول ازی:))) +اسپانسرخان هم چقد مظلومانه درختو گرفده اوخی^_^ +بعد بازم دسسسستت ندرده عقشم خعلی زحمت کشیدی واسه این پست من میدونم:***
پاسخ:
ای جونم :)
ای جونم دوباره بررسی کرده باقی ماندۀ عکسها رو :))
بعد راجع به حرفت به ساماناماسان راس میگی...طاقت نیورده دو تا عکس داده آآآآآآآآآآآآآآآآآآع :)))))))))))

ممنون...خیلی ممنون :))
یعنى من از خنده مرده بودم واسه سرهنگ تمام :)))
این دختر خطرناکه مواظب خودتون باشید :)) [بخاطر همون اسم وبلاگش:دى]
عکس شکوفه خیییلی خوشگل بود بسی خوشمان آمد لایک لایک :*
خودتم خیلی ژست خوبی گرفته بودى ولى ما رو چه به شما پولداراکه میرین هتل داریوش :)))))

منم دوس داشتم عکس بفرستم ولى من خاموشم همیشه :)
در کل آزى جون آقاى همکار خسته نباشید بوووووس:* :* :* (واسه آزی تنها نه آقای همکار :دی) 
پاسخ:
الان کمربندهامون رو سفت بستیم منتظریم سرهنگ بیاد...خخخخخخخ
عکس خیلی با کلاس بود بسی :))
بابا شما چرااااااااااااااا دیگه بنده از آنان نیستیم در جیب ما شیپیش زاد و ولد میکنه :)

خب خاموش باشی عکس میفرستادی چه اشکالی داشت :))
تازه روشنم بشی رو تخمِ چشم ما جا داری :))

ممنون :*
فقد عقشم چرا عکس اولیه من صورتم برنزه شده?!D= خخخخخخخخ
پاسخ:
نیدونم دیگه...خودت فرستادی خو :)))
زاویه نور اینجوری :))
خیلی جالب بود...خسته نباشید واقعا...
اقای همکار هم که همه رو پسندید:))))
گوجه چه دوست داشتننیه:)
با اینکه میدونم مسابقه نیست،ولی بازم اعلام میکنم:
رای من اول آزی،بعد اقای همکار ؛)
پاسخ:
ممنون :)
کلا دل خجسته ای داره به هیشکی نه نمیگه :))
ممنون از شما هر چند مسابقه نبید :)))
سلام منو توی آزی تیوی نشون دادن همین الان وااای چقد خوشحالیدم همه عکسها هم قشنگ بود اما کاش بیشتر تر بودن....ازی توهم خوشحالی؟
پاسخ:
خخخخخخخخخخ
اگه بیشتر بودن من بیشتر نفله میشدم باور کن manage کردنِ این همه عکس  که هر کدوم یجوری فرستاده شدن و تو یه پست اون وسطا کامت گذاشته شدن خیلی سخت بود...بعضیهام که سخت گیر مدام تغییر نظر دادن :)))

منم خوشحالم که شد اونجور ککه باید بشه و اکثر بچه هام راضی اند...خسته شدم ولی خیلی حال داد :))
چه ایده باحالی:))
عکسا وفایل صوتی ایول دارینا:)
عاقا همکار یعنی این همه توانایی و یک نفس دوست داشتن همه این دخی ها تو لوزلمعدم:)
والا :)

پاسخ:
مچکرات :دی
ایول به ولِ خودتان :)))))

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

واقعا هم از ناصرالدین شاه یاد گرفته :)))))))))
عکاس:همسایه بابام اینا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
چراااااااااااااااااااااااااااااااا میخند؟
:دی
ازی جون فایل صوتی شو تازه گوش دادم.....من کارشناسی گرافیک خوندم و ارشد پژوهش هنر.....بله به عکاسی علاقه دارم و خیلی هم اینکارو انجام میدم...همچنین به سرگرمی ها و برخی کارهای ارامش بخش من جمله اشپزیجات و نویسندگی اونجا هم یه روستا هست در روستای نارهِ در نزدیکی شهری به اسم گرمسار    ;-)
پاسخ:
فرزانه جون ممنون از اینکه اطلاعات دادی خوشحال شدم از آشناییِ بیشترت :)

:)
در ضمن بنده هم صاحاب دارم بعد اینکه ...به اقای همکار عرض میکنم..اگر با من نبودش هیچ میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلییییی...به پیوست اخرین توصیف ایشان
پاسخ:
خخخخخ پ مبارک صاحابش :)))))
بهله بهله خخخ
الی جون و بهشت جون چشاتون زیبا میبینه زیبایی از خودتونه:) +بارون جون من عه خدامه اصن یه ماچ من یه ماچ تو طلبمونD= خخخخ
پاسخ:
:)
خسته نباشی آزی جانمان:)
بسیور عالی بود:)
بین خودمون باشه حق داری عاشخ گوجه بشی
بسیور خوشمان آمد
پاسخ:
ممنون :)
قابل نداشت :)
عجق خودمه البته اول عجقم شد بعداا دیدمش :))))
خدا رو شکر
این عکسه دوربین گندِهه چه باحاله آورین به سلیقه ی باسلیقت عقشم:) +عنوانم عمق فاجعه رو کامل رسوند خخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخ دیشب سه صبح دنبال عکس مرتبط میگشتم :)

خخخخ
وای دختر چقد عالی بود : ))
چقد خندیدم
ینی 22 مین کاملا یادم رفت که صب گند زدم به امتحانم :دی
چقدم خووووب ما تو فایل صوتی نبودیم وگرنه حسابی تیکه میخوردیم :دی

+خسده نباشید :-*
پاسخ:
خواهشات میشه :))
همیشه بخندی ایشالا :)
چقد خوب :)
تیکه خوشمزه میخوردید خوب بود ها :)


مرسی :-*

واقعا باید به عزم اقای همکار آفرین گفت...

اگه بتونی از این بین اینا سوگلی انتخاب کنی شاهکار کردی:دی

پاسخ:
اوه اوه چقد تحت تاثیر قرار گرفتی :))))
این چه طرزه حرف زدنه آقای همکاره ؟ نشستین فایله صوتی تهیه کردین یا اندامه ملتو گذاشتین زیره زره بینتون :|:|
پاسخ:
:|
سلوم ننه
خخخخخخ من گشادم شرکت نکردم خ
ننه خرابه عکس حاجی شدم اصن
پاسخ:
سلام....
حالا خراب نشی ،نتونیم درستت کنیم...:))

تنبل :|
آزی 24 ساعت وبلاگیا:دی
پاسخ:
ناراحتی الان؟؟ :))
قربونت عزیزم :* 

راستى این گوجه جون عشقت عجب چشمایى داره ما بسیور بسیور حضشو بردیم :دى
پاسخ:
:*

خخخخخخ :))) چشمای عقش منه :)
آزی اصلا بیا رمز دار کن این فایلا رو  هر کی نتونه بیاد بگوشه بابا جنبه نیس نیس
پاسخ:
:|
عب نداره حالا بهشت جان...دیگه بی حفاظ مملکت آزادیِ هر کی نظری داره دیگه :/
واااااااااااای این خشگله کیه داره عیت نگین اون وسط میدرخشه ه ه ه ! خخخخخخ
پاسخ:
خیلی زیادی داری میدرخشی عزیزم چشمون کوووووووووووور شد خخخخخخخخخ

دخترم بزار بقیه بیان ازت تعریف کنن خوب نیس زیاد خودت بگی خخخخخخخخخخخخ :))))))))
خسته نباشید همتون...
خداییش خیلی زحمت کشیدید همگی،خیلیم خوب از کار در اومده بود.

+این میادی فقط کارو خراب کرده بود:)))

++ایشالا تو مرحله بعد من عکس تمام قد از حاجی ره براتون میرفسّم:)))
پاسخ:
ممنون :)
شما هم که مشارکت نکردید :دی

خخخخ به خون میادی تشنه ای هاااا :)

مگه فوتباله مرحله بعدی داشته باشه :D
خو هیشکی ازم تعریف نکرد خوووو بعئ گفدم شاید خیجالت میکشن بزار خودم استارتشو بزنم :(
خبر خوش که فایل صوتی به 63 در صد رسیده بزن دس قشنگه رو که روحیه بیگیره به 100 برسه ه ه ه ه!:دی
:/
پاسخ:
خخخخ عب نداره عزیزم حالا غصه نخور :))))
این قضیه در صد چی بود؟؟؟ هوم؟
azi ba ashk o ah o ina b hamkar bugu man sakt pashimanam k bara aks das najonbundam :((
پاسخ:
من که بهت گفتم عکس بنداز :| بد بد بد :))))
اکشال نداره حالا :-*
neydunam cm qabli resid ya na, vali kheyli bahal bud, dase shoma o dustan ham tala, makhsusan chishaye aqaye hamkar :d
پاسخ:
ممنونات :))))
حالا خودت عکس ندادی سوژهٔ آقای همکار بشی واسه همین ع چشاش تشکر میکنی؟؟؟ هوم؟ :)
بعد من الان فایل ِ صوتیم گوش دادم...

این آقای همکار به همه داده کلا:دی
+یه بار برفسّش پیش خودم تو یکی از اشعار لانتوری ترتیبشو بدم:دی
پاسخ:
بی تعبیت :)
:)))))))))))
آقا بسی لذت بردیم .. :)))
دمتون گرم :)

خیلی تیکه های باحالی توش بود :)))
تآزه جلومو نه ببخشید روبرومو ندیدنو که آقای همکار گفت من دیگه ترکیدم :)))) به جرات میتونم بگم بهترین فایلتون بود
البت اون دوغ گازدار گاز دوغ دار بووود؟؟!! اونم خیلی بم حال داد :)))

+ خنده های آقای همکار خیلی شیرینه :)
++ آزیی اون برو ب ب گفتنتم خیـــــــــــــــلی خفن بود :)))

+++ هیچی دیگه ... حالمون خوب شد :) / دلتون همیشه شاد ..




پاسخ:
خخخخ خوب نکته رو گرفتی هاااا :)))
میگم عاغای همکار با مستر لهجه رفته بودن دختر بازی رو گوش کردی عایا؟؟؟ ;)

قربون تو ...همیشه لبت خندون باشه :))))
:|||| بعد این ساماناسامانم که آشنا دراومد !! :|
پاسخ:
آشنا واقعی؟؟؟ یا مجازی؟؟؟ بعد چرا اینجوری؟؟  :|
چقدر شاتی و یوزی نازن:آیکن لاو که داره در فضا داره اسکی میکنه...
خخخخخخخخخخخخخ

جای عکس من در قسمت عکس سوگلی به زودی نصب میشه خالیه ها
خخخخخخخخخخخخ
:آیکن خود سوگلی پنداری
خخخخخخخخخخ

ولی آی همکار سوگولی من نیست.ایییییییییییش

پاسخ:
اوه اوه چه لاوی میترکونه واسه خودشون :)

شما صوتی رو گوش دادی عایا؟؟ :))))

خخخخخ

بعله منم همینطور ایییییییییییش :)))
آقا من تازه تو اوج درس درس خوندن بودمااا :))) اصن تمرکزم پرید ..
پاسخ:
خخخخخ :))))
ای بابا :)
:| آقای همکار ؟!
دل زنده .. :|
پاسخ:
خخخخخ
:|
آقا زود کامنت مارو تایید کنین بی زحمت بریم کتابا دارن صدامون میزنن :/
پاسخ:
تایید کردیم بخدا دستم فلج اطفال گرفته :)))
+اون اصن عددیه که به خونش تشنه باشم؟:))))

++پس همینجور الکی میدم دور هم بش بخندیم:)))
پاسخ:
خیلی ممنون :)

ها الکی عکسو بدی که معرکه است خیلی باحاله دمت گرم :)
من منتظرمااااا :|
پاسخ:
هستم در خدمتت :)))
اینکه بالاخره داشت دانلود میشد و الان اگه خدا بخواد انگار دانلود شده ! اگه کامل باشه البته :/
پاسخ:
عَععععععععع از اون موقع!!!O_0
نتت دیگه معرکه بیده والا :)
ینی توو روحتون رسما! D:
بوستان گفتگو اِ
هرچیَم داریم خدادادی ِ!  D:
پاسخ:
تو روح پر فتوحمون تهنیت :)))))
عه چه قشنگه :)
خدا بیشترش کنه :دی
خدمت "تمنا" باس گفت که همین ملت ما با رضایت کامل عکس دادن ! حالا شما کاسه داغ تر از آش شدی واسه چی ؟! :)) خودتو کوچیک میکنی که چی آخه ؟!
پاسخ:
بعله...کلامی از دوستانِ جان :)

:)
azii qabul kon hameye bare in posst ru cheshaye aqaye hamkar bud hatta ru qalbeshh :d 
پاسخ:
باشه چون تو گفتی خخخخ
اره اونم شنیدم .. :)) اون اوجش آخر فایل بود :))
اما این دوغ  ِ یعنوان  ِ یه مینی مال خیلی توپ بود ..
تقریبا همه فایلا غیر اون قدیمیا که مال سوگولیو ایناسو شنیدم :) اونا قدیمیه با روحیات من سازگار نیس :))

+ آشنای مجازی در دنیای دیگری نه وب :) همینجوری :| گذاشتم ! تعجبه مثلا :/
پاسخ:
خخخ اره دوغه باحال از کار درومد :)))))

خخخخ با روحیاتت سازگار نبید؟؟؟ خخخ

آها پ اینطور :) عب نداره حالا این تعجبه>>>>>:O یا این>>>>>O_0
خخخخ
آقا چرا تهمت میزنی ؟! :))))))))) من  ِ چشم و گوش بسته !
نکته نبود که اون :| خیلی تابلو بود :))
پاسخ:
آها... بنده شرمنده حتی :|


خخخخ


۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۳۱ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
به به برو بچ همه خوشکل و تو دل برو خخخخخ
+ آزی خوبه فهمیدی دیگه چرا نمیام تو وبلاگت! امروز میگی استاد سلام شغلش اینه فلان جا کار میکنه فردا میگی شماره شناسنامش فلانه :D
++ اوه اوه گوجه چشم سبز قجری عجب دلبریه!
+++ بقیه دلبرها رو هم چون با من شوخی ندارم ذکر نمیکنم تا ناراحت نشن ;)
پاسخ:
خیلی بی جنبه ای من یه خاطره گفتم حالا:| لوس نُنُر خخخخ
گوجه که تابلو بود دلبره شکی نبود :D
خوبه سکوت کنی در این باره بیتره :))))
عرض ارادات خدمت سرهنگ، صاحب نعمات خدادای
خخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
حسودی نکن بچه :))))
خدا به یکی میده به یکی نمیده :D
خواهش میشه آزی جان
هرچند من خیلی مثل دوستانی که رفتن و زحمت کشیدن عکس گرفتن زحمت نکشیدم.عکس ییهویی گرفته شد.فقط یکم بریدمش:دی
یه نکته دیگه هم اینکه حدس میزنم ارزو جان عکسشونو در تلکابین رامسر گرفتن.درواقع وقتی از اینور زمین با کابین میری اونور کوه بالاترین نقطه ای که قابل دسترسه همونجاست.یه محوطه بام مانند که کل شهر زیرپاست.از نرده هاش حدس زدم:دی
با تشکر:)
پاسخ:
شکار لحظه های باحالی شده خلاصه :)))

آفرین حدس شما درست بیده :))) دمتان گم :)

خواهش میشه
مرسیییی از سرعت :)

من برم حالا :) پایدار باشی آزی ِ عزیز ..
پاسخ:
خواهش میکنم با فلج اطفال :P
استاد سلام مجردن عایا؟؟:آیکن سوت زدن و از هوا لذت بردن
پاسخ:
بعله مجردن و یه مادر جویای عروس دارن :دی
خوشبخت بشن ایشالا....من که قصد ادامه تتحصیل دارم....
:آیکن رد کردن خواستگار جدید
خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
با دست پس میزنی با پا پیش میکشی عایا؟؟؟؟ مصداق بارز همین مسئله ای بخدا :)))
چقد خوب همه رو ی جورایی دیدم...
توضیحات آقای همکارم خوب بودااااا
پاسخ:
بی حفاظیها در نگاه اجمالی :)))
دیگه اون دفه دعوا کردی نذاشتم ایندفه زیاد بهت بچسبه خخخخ


خوبی تو؟
خیر، مثل پیشگیری بهتر از درمان ِ در اینجا صدق میکنه....
من نمیخوام وابسته ام بشه..گفدم که زودتر بدونه..
:دی
پاسخ:
باشه بَبَ تو راس میگی خخخخخخخخخخخ
آزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نمیریـــــــــــــــــــــــن شما دوتا
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
الان گوش دادم...
وای خدا
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

قسمت خودم خیلــــــــــــــــــــی خنده دار بود...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
عــــــــــــــــــــه پس تازه گوش دادی خخخخخ :)))))

خو خدا رو شکر پسند شد :))

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آقا کامنتم نصفه ارسال شد
خخخخخخخخخخخخ
 میخاسم بگم:
آی لاو یو مامان آی همکار
خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
شاتی جون اینقد نخ نده به سلام عاره به مامانِ آقایهمکارم عاررررررررررررررررررررره :)))))))))))
خانوم اجازه؟   کاش زیر هر عکس مجرد یا متاهل بودنشونم مینوشتن :)) 
فهیمه خانوم جان من این عکستو کلن شیفت دلیت کن!  هر کی جز خودت ببینش سکته هرو زده!!!
عکس علی واقعا قشنگ بووووود.
الی خانوم خدا بد نده کمرت درد میکنه؟؟؟
بانو هم ماشاله شاهکار خلقته!  خخخخخ
بهشتم که انگار خیلی زورو رو دوس داره!
دل زنده جان فک کنم داری دنبال خونتون میگردی نه؟؟
حسین آقا عکس آقای همکار به عنوان نمونه بود. نگفتن که دقیقا عین اون عکس بگیری!
عههههه  شکوفه هم که اینجاست!  
مانیا جان خوشم میاد با بزرگتر از خودت میپری!  (آزی رو میگم)
هشت حرفی فک کنم خیلی جدی گرفتی هاااااااا!
یوزی خانوم رنگ لاکت به لباست میاد. نه رنگ لباست به لاکت میاد!
اوه اوه جناب سرهنگ...  ولی راه رفتنتون مثل سرداراست!
آزی هم که همش پولشو به رخ ما میکشه! حالا نمیشد بری کنار چادر مسافرتی عکس بندازی!

پاسخ:
عاقا مگه آلبومِ انتخاب همسره؟؟؟؟ :)) بیشتر همه مجردن نیما ...
من میگم معلومه فایل صوتی رو گوش نکردی اگه گوش میکردی خیلی از جوابات رو میگرفتی...
بعد الان بررسیِ آثار گذاشتی؟؟؟ خودت خیلی مرد بودی عکس میفرستادی بعله!
این حسین عاقا تازه زودتر از آقای همکار عکس فرستاده بود...آقای کارشناس خخخخخخ

بعدشم اگه فایل صوتی رو میگوشیدی میفهمیدی که بنده تو اون هتل مهمون بودم :)

۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۴۷ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
راستی عکاس عکس من بنده خدا فوت کرده. واسه شادی روحش یه فاتحه واسش بخونید.
پاسخ:
عه خدا بیامرزتشون...
:(
عسلی بانو جان ما که از چشمانتان تعریف نومودیم!! چرا ناراحت میشی که هیچکی ازت تعریف نکرده؟! آخه واقعنی چشمات خیلی خوفه... 
این استاد سلام علیک چه لوسه!!! خب الان استاد دانشگاهی دیگه! مثلا من که دانشجوام و خدا بخواد امسال هم ارشد قبول میشم آزی بیاد اینجا بگه باید ناراحت شم؟! نه دیگه!! خخخخ.... قهر نکن برگرد.... :دی 
پاسخ:
خخخخ این روزها همه قهر میکنن از استاد بگیر تا دل زنده هر کس به طریقی خخخخخخخخخ
شمام ایشالا استاد میشی اصن بعدشم منو دعوت میکنی سر کلاست منم سوژه میکنم خاطرشو اینجا میزارم خخخخ
قربون ِ شوما :-*

آزی جونم کل ِ خانواده مون روحش شاد شد با این پستت

:)) یه دونه ای بانو :-*
پاسخ:
:*

میگم الان ما دل یه خانوادۀ چند نفری رو شاد کردیم عایا ؟؟ :))))

فدا مدات :)
منم قصد کردم یذره قهر کنم ببینم چجوریاس ! از الان قهر ! خخخخ
سرما خوردم آزی :(((((((((((( اصن یه وعضی ! در طی 3-4 ساعت ویروسه کل بدنمو گرفته :((((((((((((((((
پاسخ:
شمام رفتی تو صف قهریا....خخخ منم که ناز کسی رو نمیخرم اصلا و ابدا :دی

چه ویروسه بیخودی :(
آزیتا جون اینجا که من عکس گرفتم تله کابین رامسره مال بهار 92 هست :*
پاسخ:
ممنون که گفتی آرزو جون :)
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۲۹ سامانا ماسان
الان چه خبرتونه دقیقا هاننننننننننننننننننننننن ؟ یکی به من توضیح بده ؟ این همه کاربر جونم مرگ شده داشت اینجا پس چر زیر تاکسیه بو گند میده اون از نوع طالبی گندیده ما فقط باید پست بذاریم یه پست مهم که رفت همه از سوراخاشون اومدن بیرون ؟ خخخخخخخخخ انقد سخته همیشه اینجوری کامنت بذارین آیا ؟ ( تمدد اعصاب پیدا کردم حالا در مورد تاپیک بگ هوففففففف ) 
گوجه و شباهت با لیلا اوتادی O_O
مهسا مونالیزیه خخخخخخ
بانو ن زبان پیج فیسبوک بزنه رکورد پیج یاس ( رپر ) رو هم میشکنه 
حاجی ورژن ایرانی بابا لنگ دراز
بهشت احتمالا هنو اینجاها بهشت نبوده جهندم بوده با این وضع ظاهر خخخ
دل زنده احساس و جود سه کله در عکس ( لامپها ) خخخخ
باران تبلیغ رنگ مو هست آیا ؟ :)))))))))))
حسین ژستت تو حلقم گرفته از درخت خخخخخخ
شاتی بیاد عکسهای مجلات گلدوزی :)))))))))))) خخخخ
هشت حرفی رنگ پوستش آدمو یاد فیلم اواتار میندازه خخخخخخخخ
زری و اشاره بدور دورا خخخخ
توکا اونور چیزی حواستو پرت کرده ؟
استاد سلام موش بخوره تو رو :*
آزی و تبلیغ برای سنگ فرشهای هتل خیلی از نزدیکه عکسه آدم جز سنگ فرش چیزی نمی بینه
فایل صوتیم که فقط آقای همکار با ارائه ی فرمت دوست داشتنی خودش قربون صدقه ی همه ی دخترا رفت .
اما پاسخ به ابهامات :
هستی خانم از کجا منو میشناسید من کلا در طی 10 سال اینترنت رفتم شاید کمتر از انگشتان دو دست دقیقا منو بشناسن ولی خب بفرمایید ما بدونیم عجیبه ها
گوجه خب بد کردم از دو به شکی درتون آوردم من فک کردم آزی انتخابی یدونه میذاره دیگه جفتشو گذاشت ولی با تکرار جمله معروف به این بخش پایان میدم که به جان عزیزم الان که هویتم مشخصه اگه یه درصد دست از خل بازی بردارم و بذارم یه نفس راحت بکشید عمرا کور خوندید هوفففففففف تموم شد .
پاسخ:
دیگه خواننده ها اینجوری اند فقط گاهی میریزن تو خیابونای بی حفاظ:))))))

بعدشم من به نظرات مثلا کارشناسانۀ شما نسبت به بقیه اصلا کاری ندارم...هر چند بعضیاش باحاله مث اون شاتی مجلات گلدوزی یا هشت حرفی خخخخخخ
ولی خدایی در مورد فایل صوتی بی انصافی کردی:|
 از صبح تا حالا نبودی بعد اومدی زارت خستگی کل جونمو گرفت با این حرفت:(

بعد الان نکنه انتظار داشتی عکس تمام چهرم رو با زوم 30x بزارم برات خخخخخ

الی جان ما مخلصیم :))))))))))))
پاسخ:
:))))
آزی عزیزم دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی گلی:-* 

 آق همکارشرمنده کردین پس شماهم جای داداش من...


اوهوم اوهم من داداشمو به هرکی نمیدم:-D خخخخخخخ
عکس عروس کوچولو وگوجه سبز خیلی دلنشین بود
بازم دستت درد نکنه:-* 
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم ...دست شما درد نکنه که همکاری کردین :)

اوه اوه میگم بیا داداشتو جمع کن خیلی دور برداشته :))))))))))

خواهش میکنم :)
باکلللاس؟! دور هم نشستین مسخرم می کنین شاد می شین دیگه!

آقای همکار شما هرچقدر هم که باکلاس باشی جبران پایین تنه ی لاغرت که نمی شه! آخه پایین تنه واسه من خیلی مهمه خخخخخخخ جز الویت ها اصلا خخخخخ
پاسخ:
من اصلا مسخره نکردم من کاملا جدی گفتم :)

خخخخخخخ خوب اومدی بهش دمت گرم :))))
راستی این پست ایده ی خیلی خوبی بود. ارزش این  همه انتظار رو هم داشت. عکس ها هم که محشر!
پاسخ:
ممنون از تعریفت :)
قابل نداشت :)
چه با جنبه ایه این سرهنگ تمام، خیلی باهاش حال کردم. دمش گرم!
پاسخ:
بعله ما از جنبشون با خبر بودیم زین رو در شوخی باهاش کمی زیاده روی کردیم خیلی با مرامه :))
هاله خانوم اویزون جون!وMamar جون شمالطف مزید دارین ممنونم:) :*
پاسخ:
:)
استاد سلاملکم جواب شماروهم نمیدم تا بااحساساتت بازیشه خخخخخخخخخخD=
پاسخ:
ای بابا پرچم جنگ رفت بالا خخخخخخخخخخخ
هر کی جا سرهنگ تمام بود کن فیکون میکرد والا :))
ریسک بزرگی بود :)))
پاسخ:
سرهنگ از دوستای قدیمیه منه میشناختمش خو وگرنه دیوونه که نبودم :))

آیکونِ تقدیر از سرهنگ :))
خب خب خب .. بزار از اول نظرمو راجبه همه ی عکسا بگم :دی

1) آقای همکارو که ولش :)) صوبتش نیس اصن 

2) گوجه :x لپاتو بده من :دی

3) مهسا .. همونجا یه نقاش پیدا می کردی پـُـرترتو بکشن و میفرستادی اینجا :دی

  4) فهیمه جون خیلی خوشگلی :)) خو چی بگم الان؟ :)) هاع فمیدم .. گونه هاو :*

5) آرزو فک کنم وقتی داشتی عکس میگرفتی آفتاب داشت چشاتو کور می کرد نه؟ 

6) علی آقا شما با این کارِت نشون دادی اونایی که تو دریا غرق میشن خیلی ناشین :دی

7) الی جون من از این مانتوها وَخوام :S از اینجا میتونم بفهمم چقد خنکه 
بعدشم اینکه شالت خیلی خوشرنگه :x

8) مصی جون تو رو که دیدم شدیدا احساسِ کردم باید هرچه سریعتر به عروسی دعوت بشم :)) 

9) میادی جون فک کنم اون لحظه باااااد میزد بت و حسابی خنک آلود شده بودی .. به به 

10) عسل خدایی بت نمیاد ماما باشی :دی  موهای صافم خیلی بیشتر بت میاد :*

11) ژاله جون معروف به سیاه پوشِ افسونگر :)) :*

12) خودم اینا :")

13) حاجی تو هم مثه فهمیه :)) بعدشم اینکه ال90 ماشین آخوندی شده؟ :دی

14) خانوم پ عکس اولت خیلی قشنگ شده :x

15) بهشت جان :)) چی بگم؟:)) همون که آقای همکار گفت :دی بعدشم اینکه نقاب میزنی؟؟

16) دل زنده شما متواری شو آقای همکار دنبالته :)))) موهاتم خوبه نمیخواد کوتاهشون کنی :دی

17) فرزانه جون فک کن این قاصدکارو میگرفتی جلو لبتو و فوتشون می کردی .. بعد عکس میگرفتی .. وای چقد خشنگ میشد :x

18) باران جون رنگ موهات چه بامزس .. اما فکر نکنم هیچ وقت بتونم موهامو این رنگی کنم! :دی هم استانی :*

19) آیبک جون چاق نشیا .. همینجوری خوفه :دی خیلی هم عالی

20) حسین آقا مشخصه شما دارین اون طرف میگین سیـــــــــــــب :)) 

21) شاتی جون فکرشو نمیکردم این شکلی باشی .. بنظر شیطون نمیزنی .. اما تو وبلاگت چرا :دی

22) شکوفه جون شمام مثه عروس کوچولو آقاتون اینا رو هم میوردی تو کادر خو :دی

23) مانیا جون دستتو شـــُل کن بزن تو گوشش تا گوشتو ول کنه :))

24) ووی خدا کوچولومون چه غری میاد :))

25) مانیا برو که اصلا از رنگِ مانتوت خوشم نیومد :)) اه اه .. شیش تاییا

26) هشت حرفی با اون عکسی که تو وبلاگ عسل جان گذاشتی فکر می کردم  از این بچه سوسول جینگولکایی .. اما دیدم نع مردی شدی واسه خودت :دی

26)زری جون نکنه تو هم مثه من فیلم ترسناک زیاد میبینی برا همین خیالاتی شدی داری به هوا مشت میزنی؟ :S :دی

27) یوزی لاکتو با شالت ست کردی شیطون؟ :دی شرط میبندم تو این عکس همه ی دندونات معلومه چون داری از ته دلت میخندی :دی

28) توکا جون :x من عکس کوچولوتو تو وبلاگت دیدم :*

29) سرهنگ تمام با مشت برو تو لوزالمعده ی آقای همکار تا دیگه از این نظرات نده :)) 

30) استاد سلام برقِ نگاهتون شبیه برقِ نگاه یکی از اساتیده ماس :)) 

31) آزی شمام برو توبه کن .. چه وضعشه .. اه اه .. همش میری خوش گذرونی .. که چی مثلا؟ می خوای دل من و امثال منو آب کنی؟ 

موفق شدی .. آب شد :))))

32) اسممو نگو جان :)) شما میدونی دل منو آب کردی و من الان ازگل می خوام؟ 

33) ساماناماسان!! خو برادر بگو سامان دیگه .. :)) سه ساعت طول کشید اسمتو بنویسم :)) شالگردنت خیلی کلفته ها .. فک کنم حسابی گرمت می کنه :)) 

34) عروس کوچولو :* ممنونم از این عکست .. خیلی خوشم اومد 


-------------------------------------------------------------------------

دیگه نبود؟ :)) من هنوز انرژی دارماع :دی
آی همکار آره بود .. بگم نبود؟ :دی
باید بستری بشی چون خیلی وضعت بحرانی شده .. من دلم میسوزه خو .. جواب مادرتو کی می خواد بده!؟ بچشو فرستاده کار کنه اما! :))
پاسخ:
اوه اوه اوهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ب این میگن طومارِ مثلا کارشناسانه خخخخخخخخخخخخخ

استاد کارشناس بانو.ن از استانهای شمالی مهمان برنامۀ امشب بی حفاظ هستن خخخخخخخخخخ
وسطش داشتم نگران خفگیت میشدم به غوعان یه نفس رفتی همشو خخخخخخخخخخ

در مورد عاغای همکارم شدیدا حق با شماست :))
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۵۶ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
گوجه چشم سبزه پارازیت ننداز وسط کامنت خوندنام.
+ عجب جیگری هستی ها ! اصلا احساساتم دو دستی تقدیم به تو باد خخخخخ
++ شاتی جان این مادر ما هم لاوز یو وری ماچ خخخخخ
پاسخ:
به عخش من یه بار دیگه بگی پارازیت ... :|

خخخخ
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۵۶ سامانا ماسان
خخخخخخخخخ به جان خودم منظورم این نبود فایل صوتی بد بود بداهه بود بعدش بضی جاها کمال احترام و نظرای کوتاه بضی جاها دیگه میشد بوق انداخت رو صداتون مثه سرهنگ تمام :))))))))))) کارای شما که فوق العادست اصن ذات اینکه این همه آدم انقد خوب دور هم جمع بشن بی نظیره ولی تو از دست دل زنده و استاد سلام ناراحتی بخاطر اینکه سریع ناراحت میشن خودت نباید ناراحت بشی ولی خب قبول دارم امروز خیلی حجم کامنت و کار زیاد بود خسته شدی . ناراحت نشی از دست ما ها خب :*
من امروز صبح در باره بلاگ حضرتعالی :) و دوستان همکار یک متنی نوشتم البته من چون همیشه با کاغذ مینویسم سر فرصت ورد میشه ارسال میشه خدمتتون ، باشد که بدانید ما چه تفاوتی بین این بلاگ و کل بلاگها قائلیم :)
 من گذاشتم عسلی بانو گذاشت دیگران گذاشتند تمام چهره خب نه خب ما کلا داریم با جاذبه های بصری عکس ارتباط برقرار می کنیم تا دیدن عکس تو خخخخخخخ 
پاسخ:
خب بعله با دوستهای قدیمی ترمون شوخیِ بیشتری کردیم :)
بعدشم من قهر نکردم...گفتم خستگی به تنم موند :|
اصن پست کار زیادی برد ولی خب استقبال بچه ها اونقد خوب بود که منو سر حال آورد :)
شما برو با جاذبه ها ارتباط برقرار کن! به عکس بنده هم کاری نداشته باش من کلا به اندازۀ کافی به نمایش درومدم خخخخخ
ولی خب جنبه تا این حد واسه یه خانوم یکم دور از انتظاره :))))
بعدش خو من انقده واسه این تیکه ی سرهنگش خندیدم که ملتی که در حال استراحت بودن پا شدن به صورت فامیل دوری گفتن : چی شده ؟!
منم گفتم : چیجوری؟! :))
خلاصه که ما نیز آیکون تقدیر از سرهنگ میگذاریم ! 
پاسخ:
دور از تفکرات شکل گرفتهٔ شماست وگرنه هستن آقایون خیلی بی جنبه و هستن خانمهای با جنبه بهله :)
خخخخ
پ آلودگیه صوتی ایجاد کردی خخخ :)))))
زنده باد سرهنگ اصن :)
الان که دقت میکنم میبینم ساماناماسان راس میگه ها :))
پاسخ:
چیو راس میگه؟؟؟
چرا اغتشاش میکنی؟؟ خخخ
خخخخخخخخخخخخخ سامسونگ ینی من یه سر سوزن به لیلا اوتادی شبیه نیستمااا از ازی بپرسD= +بعدشم والا شما خودت از اولش فک میکردی مجهول الهویه ای وگرنه بر ما که پوشیده نبود واز اول میدونسدیم پسری:)))) مگه نه عقشم?!D=
پاسخ:
بعله عزیزم :D
حالا همون !
من اونجا گیج خواب بودم تو چرا جدی میگیری ؟؟
ی سوتیم پیش عسل دادم :))))
کلا نابود شدم !
مخم ترکیده:)))
من دوس داشتم اینارو :((
آزیییییییییییییییی:((((
پاسخ:
خیلی هم ممنون واقعا خخخخ
جون آزییییییییی چی شده؟؟؟ خب دوس داشتی که خوبه که :)
عاغا منم بگم ایـــــــــــول سرهنگ جنبتو عشقهD=[ایکون دستمال یزدی+همون سیبیله تو عکسم خخخخ]
پاسخ:
خخخخخخ سیبیلتو قربون
سرهنگ سرهنگه سرهنگ خخخخ
خخخخخخخ نه عقشم در کمال صلح طلبی گفدم خخخخخخ ولی استاد کوچولو بوده خعلی دوزداشتنی بوده خدایی:)))
پاسخ:
خو خدا رو شکر
آره ناناس بوده :-x
خانوم پ ممنونم:)))) +بانو جونه خوشگل بیا من لپ زیاد دارم مال تو:))))) خخخخ
پاسخ:
خخخخخ آیکونِ حراج لپ :D
واااااااای ازی دستت درد نکنه  خیلی خیلی هم درد نکنه:*********

فقط چرا من اینقدر دیررررررررررر فهمیدم عرررررررررررر
بعدم سرعت منم داغونه هنو فایل دان نشده عررررررررررررررررررررررر بیشتر

ولی عکسارو دیدم خیلی قشنگ شده بودن:)
گوجه خانونم که بالاخره دیدیم:)) با سیبیل هم حتی دیدیم:))
استاد سلامم که خیلی خودشونو کشته بودن :))
عسل خانومم که تمام قد دیدیم :) فقط چرا موهاش فرفری نیست؟؟ صافشون کرده عایا؟؟
مصی خانم لس انجلسی هم که به به:))
بعدم اینکه از کمر به پایین حاجی ره هم مستفیض شدیم خخخخخخخخ
دل زنده هم بهش نمی خورد اینقدر بزرگ باشه خخخخخ
این سامانا نمی دونم چی چی [بگو اسمشو عوض کنه ترخدااااا آخه عروسک ململم شد شخصیت از اسمش الهام بگیری]  خودش منو مخسره می کنه یه چیزی حواسمو پرت کرده!!! اینجا باید ازش بپرسی چی چشای خودشو چارتا کرده و ترسونده ؟؟ خخخخ

عروس کوچولو و همسرشونم چه عشقولانه:**

خلاصه که همه قشنگ بودن و  یه سری ها که میزان استتارشون خیلییییی زیاد بود و یه سری ها هم که اصن استتار نداشتن خخخخ
پاسخ:
توکا جون من ،ه از دیروز اعلامیه زده بودم نمیدونم تو چرا دیر رسیدی حالا هم عب نداره خخخخ
موهای عسل کلا ذاتا صافه :دی
بعدم راس میگی ساماناماسانم شد اسم ؟؟:|خخخخخخ
حالا فایل صوتی هم بگوشید تا مارا با کامنتتان مستفیض نمایید خخخخ


:-*
الهی الهی عقشم نشسدی یسره داری کامنت تایید میکنی خسده شدی:* مرسی که بفکر خوشحالیه ماهسدی:))))[ایکون یه دمنوش باحال+یه ماساژ درست حسابی:)))
پاسخ:
آخ آره کاش یکی بود یه چایی و شیرینی دستم میداد ، الان دستم کلا شاقولوس گرفته فقط 10% توانایی داره خخخخ
عاغا همه اینجا جنبشو دارن شوخی خیلی با نمکیم بود با سرهنگ با منم همچین شوخی میشد ناراحت نمی شدم ........اصلا آزی عقششو عخشه..........گوجه جون ......چه عجب استاد سلام اومد نه مثلا ما شماره شناسنامتو بدونیم میخوایم چیکار کنیم هوم؟؟؟؟؟؟البته میشه رفت دید بهت سبد کالا میدن یا نه خخخخخ
پاسخ:
خب با شما هم شوخی کردیم جنبت بالا بود که به چشت نیومده :)))) ایشالا دفعه های بعدی نمکشو زیاد میکنیم حالا که چراغ سبز دادی :D
همینو بگووو والا... انگار مثلا چی میشه :))))
ای بابا چقد غلط املایی دارم :)) فهیمه رو نوشتم فهمیه :)) 
آزی یدور از روش بخون غلطاشو بگیر آبروم رفت :))

نگران نباش وسطش هعی نفس میگرفتم :))

آی همکار نشانمو بده می خوام برم :)) 
هاع!؟ بستنی نخورده ی بوووووووووووق :)) شرط میبندم تو گرمای خراب آباد هر دو ساعت یبار یه بستنی میخورین :دی خوشبحالتون


پاسخ:
خوب متن طولانیه غلط املایی طبیعیه... بعد من همینم مونده بشینم غلط املاییه اون طومار رو درست کنم :دی

خب خوبه خیالم راحت شد...
بعدشم خدمتت عرض کنم نه اتفاقا زیاد بستنی نمیخوریم بیشتر هندونه میخوریم سالمتره :))))
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۲۹ سامانا ماسان
سامان نه علی ام بانو ن . این شاله دکوری بهار و پاییزه خخخخخخخخخ
پاسخ:
والا الان شال همه فصلی شده... خبر نداشتن بانو.ن :)))))))
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۳۲ خاموش همیشگی
معرکه بود آزی جون
دمت جیــــــــــــــز آزی بلاخره چشم سبز مورد علاقه استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ(مثلن ناشناس)  رو پیدا کردی خخخخخخخخخخخخخ
:)))))

پاسخ:
همیشگی در مورد شما صدق نمیکنه....چون الان روشن شدی دیگه...
حالا میگم شما کی هستی معرفی کن بیشتر آشنا شیم :D

پیداش کردم؟؟؟ مگه گمش کرده بودم؟؟؟؟؟ خخخ
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۳۳ سامانا ماسان
آزززززززززززززززززززززززززززززززززی چ لوس شده نمیشه بش گفت بالای دماغت چشم خخخخخخخ اه اه اه :))))))))))))) مستر هشت حرف من حرف راست زیاد میگم کدومش منظورته :)))))))))))))))))
پاسخ:
عه وا کجا لوس شدم؟؟؟ تو جای من بودی لوس که هیچی الان نُنُرم میشدی خخخخخ
وااااااااااااااااااااااااااای من که پوکیدم از خنده :)))))))))))))))))))))))))))
اصن یادم رفته بود قرار بود واسه آقای همکار لیوان بفرستم. خخخخخخخ

خو آزی به آقای همکار بگو از ناکجا آباد یه سری سوغاتی برا من بفرسته اصفهان، منم قول میدم در ازاش یه لیوان خیلی گنده ی خوشگل بفرستم براش :))))

بعدشم شما تشریف بیارید اصفهان ماشینش با ما ;)
پاسخ:
نپوک خواهر پاشو خودت رو جمع کن، :)))))
میگم این اگه بخواد بره واسه شما سوغات بخره بفرسته که میره واسه خودش لیوان میخره والاع خخخخخ

بعدشم چشم میایم ;)
خدمت بانو.ن عرض کنیم که آیا شما واقعن همچین تصوری داشتید ؟! :))
پس من از دور چقدر ضایعم :)) یا من چقد جینگیل پینگیلام ضایعن :))
بعدش من از ابتدای خلقت آقاااااااااا بودم ! نه اون آقا ها ! آقا بودم ! بله:) این آزی بانو هم شاهد :))
پاسخ:
:)))
من از اولش شاهد نبودم الان چندی است شاهد شدم :))
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۳۸ سامانا ماسان
گوجه اصن تو خیلیم زشتی خوبه اه اه اه چقد زشته :)))))))))) والا ع بوقوران تعریف کردیم خب خخخخخخخ عمرا میدونستین مساله چو حل گشت آسان گشت 
پاسخ:
خداییش حدس زدنه اینکه پسری سخت نبود ما روز قبلش تلفنی حرف زده بودیم و به نتیجه رسیدیم که پسری :))))
همه عکسا هم خیلی خوب بود :)
من عکس شکوفه رو خیلی دوس داشتم :)

بانو.ن عزیز هم گفتن تو عکس دندونام معلوم بوده! باید اعتراف کنم که آره نیشم تا بناگوشم باز بود :)))))
پاسخ:
خخخخخ تا بناگوش مخصوصا که شب قبلش از مرگ حتمی نجات پیدا کرده بودی خخخخ
الان جون آزی کم شده :))
یا باس بره جون بخوره یا به سبک IGI به خودش سرم سرپا بزنه چندتا خط بیاد رو جونش :))
البته الان کال آف های جدید خودشون ترمیم میکنن و نیاز به جون خوردن نیست ! آزی بهتره وقتی پادکست نوبت شما میذاری بری رو خودت کال آف نصب کنی که جونت هی پشت سر هم ترمیم بشه خودکار :))
پاسخ:
هاااااا الان فقط یکی یه چایی دستم بده یکمم مشت و مال بی زحمت :))))
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۴۲ سامانا ماسان
خب کامنت نذار گوجه جان :))))))) هر سه ثانیه 5 تا کامنت میذاره خخخخخ  ساماناماسان خیلیم خوبه :))))))))) آقا من والا چشممان همین شکلیه خب میخواین با چشممان صبت کنم تغییر شکل بدن ؟ 
پاسخ:
خخخخخخ
چشات از اول تعجب کرده بوده :))))))

خودت چی پس هر سی ثانیه سه تا کامنت میدی :)))))))))))
ما کماکان خاموش داریم کامنتا رو میخونیم و دماغمونو میکشیم بالا تا نچکه ! مریضم خووووووووووووووووو :(
پاسخ:
شما رو گَپ وگُفت پیج کردن تشریف ببرید اونجا خخخخخ یه سر :دی
اینجا مثل این تالار گفتگو ها شد!! :))))
برای میلاد: کمرم پکید برای این عکسه چون خواهرم که 7 سالشه برای اولین بار با گوشیم عکس میگرفت 150 دفعه از پله ها رفتم پایین و برگشتم تا یاد گرفت چجوری عکس بگیره 
برای بانو ن: آره واقعا خنکه! اصلا عاشقشما!!!  قابل نداره :)) 

باز هم برای آزی: خسته نباشی :******  خدا دلتو شاد کنه ننه که دل یه ملت رو شاد میکنی :)

پاسخ:
ای جونم ممنون از جوابهای مبسوط شما با تچکر



:-*
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۴۴ سامانا ماسان
خانم م زاده به گفت و گو ، آزی آزی دارن پیجت می کنن :
http://bihefaz.blog.ir/page/%DA%AF%D9%BE-%D9%88-%DA%AF%D9%81%D8%AA
اصن شما باید شوخی کنید با جنبش کارتون نباشه :))))))))))
پاسخ:
نه اونجوری ممکنه دلخوری پیش بیاد اما اینجوری همه خوشحالن بعله علی عاقا خخخخم

بنده الان اینجا دستم خیلی خیلی بنده میبینی که :D
حالا چرا ساماناماسان ؟! ( آزی تابلو که شروع نکردم ؟! ) خخخخخخ

پاسخ:
خخححخخ
قبلا گفته دلیلشو.... نه ادامه بده برو تو گپ و گفت :دی
خانوم نون عزیز ممنون چشمای تو هم خیلی نازه
گوجه سبز جان خواهش میشه:-) 

آزی الان چه حسی داری؟فقط داری قربون صدقه رفتن مارو به هم میرسونی خخخخخخ
پاسخ:
چگار کنم دیگه شدم کبوتره نامه رسان خخخخخخخ

:D
هنو دانلود نشده گفدم فعلا مستفیضتون کنم :))))))))))

من فک کردم لابد امشب پستو میزاری !! تا ظهرم سر زدم ولی دیگه بعدش رفدم بیرون و بعدشم دانشگاه تا الان دیگه به نت دسترسی نداشتم !!
به هر حال دیدیم ما هم دیگر ، خوب خیلی جا نموندیم:))
این اینترنت ما هم امشب نمی دونم چرا اینجوری شده همیشه زود زود دان می کرد ها!!!! می دونه من دل تو دلم نیست داره با من بازی درمیاره!!!

ولی واقعا دستت درد نکنه باحال شده ، خسته هم نباشی ازینکه کامنتارو هم باید تایید کنی:**
پاسخ:
ای بابا با نتت صحبت کن بگو کوتاه بیاد حالا :)))))

:-*

آیکون یک آزی مستفیض شده خخخخخ
آزی جان ، از بانو ن جان پرسیده شود :
من نفهمیدم دلش برا چی آب شدُ چی میخواد اَلان ؛ یه نمه روشن تر ریپیت ایگین لطفن :))
پاسخ:
من بهت میگم.... یعنی اینکه من همش میرم دَدَر دودور ولی ایشون نمیرن دلشون آب شده بعله....

یکی نیس بگه تو هم بیا خراب آباد ور دل این همکار کار کن بعد برو ددر دودور خخخخ
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۵۳ سامانا ماسان
بابا دیر به دیر کامنت تایید میکنی این میشه اون لوسی مال یه ساعت پیش بود خخخخخخخخخخ خب چ کاری این همه هزینه تلفن از خودم می پرسیدین :))))))))))) ایکون خودشیفته فراهانی 
پاسخ:
دیگه همین در توانمه بخدا :)))))
ما کلا هر روز میحرفیم.... از تو پرسیدیم نگفتی دیه
استاد اگه احساساتتو بدی بمن فیتیله پیچ میشه هاD= خخخخخخ +والا کبد بودن از خودتونه خخخخخ[کبد=جیگر:)))]
پاسخ:
بگیر بپیچونش من حال کنم خخخخ
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۵۶ سامانا ماسان
والا خوبه از رو عکس محو دنونای یوزیم دیدن خانم ن ! آقا ما دعوت می کنیم از همگی پاش بریم خوزستان دیدن آزی و آقای همکار ! موافقا دستا بالا ! موافقا دستا بالا !
پاسخ:
چرا جو میدی بچه؟ خخخخخ
اینجا الان گرمه بچه ها نیاین :))))))
آقای همکار الان یکی ببینه فک میکنه دارم بی ربط حرف میزنم :)) 

نه نمی خوام بزارم .. گـُـم چهره بمونم بهتره :)) 

بالاس .. البته بالا تا حدی که به انحراف کشیده نشه :)) گرفتی دیگه؟:))

خودشم :)) برو متواری شو :)) پسرعمه جان

--------------------------------------------------------------

گوجه یه مقداریشو پست کن برام پیلیــــــــــــز :دی البته اگه دردت نمیاد

علی آقا ملقب به ساماناماسانا :)) ما داریم از گرما میمیریم و آه میکشیم که کاش بدون مانتو و روسری میرفتیم بیرون تا یکم خنک باشیم .. اونوقت شما! :)) حتی اگه بهاری پاییزی باشه :))
پاسخ:
من راجع به بقیهٔ کامنت چیزی ندارم بگم گرفتار شدم با دعوای شما و همکار خخخخخخ :))))

ولی باید خدمتت عرض کنم شال الان کل دنیا مُده خانم مخصوصا تو جاهایی که یه نموره خنکه، مث همدان :)))))))))))) بهله ^_^
فقط من یه نکته رو اینجا ذکر کنم :|
آقا من پشیمونم :))
من تا اون موقع عسل بانو رو تا این حد دقیق ندیده بودم هی میگفتم به زور نبوسید :)) الان میگم که آقا من پشیمونم که خودم بهتون جایزه دادم :))  چیز خوردم اصن :)) همون جایزه قبلیه رو میخوام :)) لطفن :(
+ :))))))))))))
پاسخ:
خخخخخخخخخ کلاه رفت سرت اساسی :دی

خخخخخ
عسل جون با شمان
ایده جالبی بود
خسته نباشی واقعا
هم عکسا و هم فایل صوتی و هم کامنت ها
حالمون رو عوض کرد
دست همگی درد نکنه
پاسخ:
عه...
خواهش میکنم...
خخخخخخخخخخخخخخ
قابل شما رو نداشت عمام :)))
خو مرسی متـرجم :)))

+ بگو بیخود آب به دلت را نده :))
اینجام حیاطمونِ ؛ دَدَر ببـرمـون کجا بود فدا اون چشای نازت :))
پاسخ:
خخخخخخ والا خودشونم باغ دارن از ازگیلهای شما هوس کردن :)))
به به...دوستای بی حفاظیه خودم....

گوجه جون خوجلی ک شوما....

نانازی........

ازی ی سوال:مگه قرار نبود عکسا مثه اقای همکار باشن؟؟؟؟؟

خو میدونسیم چهره میفرستادیم خو... :دی
پاسخ:
خب بچه ها خواستن چهرشون رو رونمایی کردن دیگه چه میدونستم شما دوست داری :)

ایشالا دفعه بعدی :))
نگا این جا رو چخد شولوخه.........
پاسخ:
خخخخخ اصن یه وضی :))))))))))
اوه اوه اوه!این اسداد سلام هنو نخ نداده  ماچ و موچ میکنهO_o
باز به آی همکار! اول دون میپاشه بعد طرفُ بلن میکنه...خخخخخخ

+در ضمن!دیدی که آی همکار اعتراف کرد!خودش دور و ور من میپلکه والا من نه نخی دادی نه گرفدم چون قصد ادامه تحصیل دارم:عینک طبی
پاسخ:
شاتی جون اون سانسور اشتباهی بود دستم خورده بود درستش کردم خخخخ
اما جفتشون سر و ته یه کرباسن :))))))))))))))


باشه من که گفتم تو خوبی بَبَ :))))))))))))))))
اسممو نگو جان .. مگه اون درختِ ازگِل نیس؟ شما بش یچی دیگه میگین؟

هاع! همدان .. خب اونجا خنکه .. اینجا هم گرمه هم رطوبت داره .. تا اونجا که ممکنه لباسارو کم میپوشیم :دی
پاسخ:
ما بهش میگیم ازگیل :))
ازگیل ؟؟؟!

ازگیلم کجاا بود ، اونم اینجا :)))

من دقیقن فقط همین قسمتشو نفهمیدم فک کردم اشتباه نوشتن :))

بگو بنده خوشگله خدا گیلاسه اون ؛ اونم که فلن ریپ میزنه مریض احواله امسال انگار :))
باز میگف دلم ازون لیوانای چاییت خواس یه چی ! :))

پاسخ:
:)))

آخ گیلاس...چه بد که مریض شده :/
هی من میگم بیا جایزتو بدم بههههههههت هی میگه نع ! ع من اصرار ع اون انکار :| اونوخ الان پشیمون شده ! دیگه ع دستت رفد هشت حرفی جان ! خخخخخخ تازه مث اون بچهه رژی هم میشدی ازت عکس مینداختیم که حسودیت نشه ! خخخخخ منتها نخواستی و لگد زدی به بختت :دی بعله :)
پاسخ:
نوچ نوچ اون سیاه سوختس جای رژ روش خوب نمیمونه خخخخخخخخخ
بانو.ن دیده شده بعضی از بچه هاتون کنار ساحل اصن لباس نمیشناسن :))))
پاسخ:
:))))))))))))))
فدات زری نازپری گل پری والا من به مرگ گرفدم به تب راضی شین خخخخخخخخ قلبونت برم چشات خوجمل میبینه:))))
پاسخ:
:))))))))))))
اووووووووووو از دستت رفت هشت حرفی  تا یو باشی  انقد کلاس نذاری والا خخخخخخخخخخ از دیتت رفت رفت رفت
پاسخ:
هه هه
هار هار
عاغا ما هم بالاخره گوش دادیم :))))
یعنی عاغای همکار خیلی سختی کشیده ،خیلی بهش سخت گذشته خخخخخخخخخ

واقعا هم راس میگه من عند مامان دارم:)) پایه همه چیزه :)))

آخرشم سوگولی رو نگفت که !!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
نام سوگلی سر به مهر ماند
خدا مامانت رو واست نگه داره ایشالا :))

ازگیل = گیلاس ؟!

واقن ؟؟؟  :)))

تفـــاوت را احســـاس کنیـــد .. /.

:)))
پاسخ:
نه بابا ازگیل که گیلاس نیس.... فکر کرده برگش شبیه ازگیله :)


فدات گوجه جونم..دیدی خوشگلی...دیدی دیدی من هی میگفتم من زشتم...والاع بوغورعان
پاسخ:
تو هم خوشگلی عزیزم.. :)
:|||||||||||
ساماناماسان .. بیا بزن !! ها ؟! تارف نکن جون ِ داداش ..
عجیب حالیه هاااااا /
عکس شمارو تو پیج فیسبوک و چن تا اَپ ارتباطیه دیگه دیدم :| .. زیادهم دیدم ..

_____

:))) آزی مییگم دوباره از این برنامه ها بذاا .. ببین ترکوندن بچه ها :D
پاسخ:
فیسبوک بازه قهاری هستن ایشون :))


ایشالا حتما ...یه چندی بگذره حتما :))
عه؟ :(
پس من باس دوباره برم مامانمو بیارم واسه همه اینایی که بهم ظلم میکنن :(
عکسمو بدیـــــــــــــد بینم اصن !
پاسخ:
کی بتو ظلم کرد؟ اینقدم ننه من غریبم بازی در نیار خخخخخخخخ
خخخخ بعله بعله . مهندس بهشتم حاضر و آماده اینجاس و میتونه شهادت بده در این مورد :دی
عاغا من به مرحله ی تب رسیدم ! ویروس وجودمو گرفته ... ما رفتیم دنبال دوا درمون . دعا کنید زنده بیرون بیام ع این امتحان ِ سخت که این ویروسه داره ازم میگیره :( شب بر همگی خوش . آزی جان شما هم به خودت فشار نیار برو استراحت کن مریض میشی فدات شم بوس بوس بوس
شب بخیر دوستان
پاسخ:
ایشالا زودی خوب شی
شبت بخیر :)
من عکس توکا رو خیلی دوست داشتم خیلی جای خولی عکس انداخته بودن 
ها!خیالم راحت شد..گفدم از یه اسداد بعیده ایقد عجله داشده باشه...
خخخخخخخخخخخ

این دوتا ماماناشون بهتره خودشونن، کاش میشد با اونا ازدواج کنم...خخخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخخخخ باید همینکارو کنی خودشون مالی نیستن خخخخخ
ازی عایا شوما هم مارا دیده اید؟ 0_o
پاسخ:
تو وبلاگت عاره چشاتو :))))))))))))))))

آدرسشو گذاشته بودی تو گپ وگفت واسه گوجه :)
گیلاس!؟ پس چرا برگاش شبیه ازگیله!؟( ما به زبونه گفتاری میگیم ازگل خو)

آزی فک کنم تو اون قــُــلِ منی که سالها پیش گم شده :)) میگیری من چی میگم بعد خیلی هم درست منظورِ منو میگیری :)) 
پاسخ:
خب برگهاشون شبیهِ :)))

میگم این همه تفاهم داریم بیا عروسی کنیم خخخخخخخخخخخخخ آیکونِ الکی
این کامنتها هم هوینجوررررررر داره زیاد میشه:))) آدم دلش نمیاد یه بار فقط کامنت بده:)))
خدا مامانای همه رو حفظ کنه از جمله مامان عاغای همکارو که ع سه ماهگی گذاشته رو پا خودش وایسه :)))))))
پاسخ:
انگشتام بی حسه :))
عاره والا از سه ماهگی ولش کرده الان این شده دیگه :دی
هی فای من....لو رفتم..خخخخخخخخخخ

دیدی پس...خخخخ

هه!!!!

پاسخ:
عب نداره :)
[آیکون ماساژ انگشت و میخای من به جات کامنت تایید کنم] :))))))))
پاسخ:
خخخخخخخخ
قربون دستت :))

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ازی عاشقتم!!!خیلییییی خفن بود!!بعد من به تعداد دفعاتی که این خوشمان امد رو گفت مستر همکار رو زمین غلط میزدم از خنده!!!

متنبه شدم دفعه بعدی عکس میزارم منمممممممممم!

بعد فایل صوتی یه طرف عکسا یه طرف کامنتاهم بامزه بود!
عدالت الهی کجاس گوجه اینقد جشاش قشنگه واس من نیس!!!!!
اینقد دلم از این عکسای شیرجه ای اقای علی خواسسسسسسس
لاکای یوزی بانوووووو چه خوبهههههههه

[آیکون غصه خوردن واسه آزی]
+ :)))
پاسخ:
آیکونِ برو بچه پرروووووووووووو کارمو بیشتر نکن :))
زری جون چشای تو که خعلی نازه عین این چشای جنوبیا چشای کشیده و مشکیو قشنگ:))))) +عسل جون شبت بخیر گلم[ایکون زبون درازی به ویروس خخخخ]
پاسخ:
:))))))))))
گوجه جونم دیگه این ور کامنت نده بی زحمت آیکون از خستگی جرررررررررر خوردن خخخخخ
آزی هی بین تایید کردناش یه چُرت میره میاد :)))))))))

پاسخ:
نه بخدا اصلا....نتن کنده تا رفرش بشه طول میکشه ...
کامنت نده اینجا دِهَ..
امشب چه شبیس شبه ترکیدن آمارس امشب خخخخخخخ ایول امار خخخخخ تبریک عقشم:***
پاسخ:
:)))))))))))

:*
آزی نزنی مارو این آخرین کامنته ..
اون جررررررررررررررررررر خوردنت خیلی ملموس بود لآمصصصبب :)))
پاسخ:
الان ینی جرررررررررررررررررررررررر دوس داری؟ خخخخخخخخ
کامنت :|
پاسخ:
:|
۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۴۰ سامانا ماسان
چرا سرت درد گرفت علس بانو :))))))))))))))) ایشا زود خوب شه :)))))))))) ویروس از جونت زودتر درا :))))))))))) ایکون اوق من از این کارا بلد نیستم چی بکنم خب 
آزی دور از جونت داغون شدی بابا برو رستینگ ( استراحت ) :) :*
پاسخ:
مریض شده ویروس گرفته :)
عاغو تو این ماجرا بنده له له شدم خخخخخخ
سلام آزی بانو جان ... خسته نباشید واقعا :)))
پست جالبی بود خیلیی هم عکسا هم فایل صوتی هم کامنت ها و تلاش بی نظیر شوما:))
البته همه کارا جالب بود من گوش دادم کلا کارتون بیست..گفتم همه روشنن امشب ماهم روشن بشیم تشکری بنماییم!
عسلی جونمم اون وسط داره میدرخشه...ماشالله ماشاالله..فک کنم واس این سرما خورد اصلا خخخخخ
خولاصه دمتون گرم :***
پاسخ:
سلام ممنون :)
عه پس شمام از خاموشانی...فاطمه عجق عسل خخخخ
کلا عسلی جونت نور افکنه خخخخخ :))))))))
دم شما هم گرم مرسی روشن شدی :*
کامنت ورژن 2
پاسخ:
کوفت :|

خخخ
کامنت ورژن 3
پاسخ:
زهر :|

خخخ
آزی شما به اون پیشنهاد بنده ی حقیر فکر کن یکم :|
ببین چجوریاست ! بد نیستا !
پاسخ:
چشم...نمیدونم چگونه اجراش کنم فقط :)
یه روز که وقت بیشتری داشتم میام میگم چجوری :)
پاسخ:
باشه :)
رکورد اظهارات شکسته شد!!
:دی
پاسخ:
بعله....خیلی هم شکسته شد هوووووووووووووووف :)
دست همگی درد نکنه،از عکس مهسا،آزی،گوجه سبز بسیار خوشم اومد
پاسخ:
خواهش میشه...
تچکر از تعریف شما :)
عاغا حالا ک کلیپو گوش کردم میگم شکر خدا عکسمو ندادم :))))))
پاسخ:
دخترم یکم شجاعت داشتن هم خوبه..
:)
سلام
آزی از شما و آقای همکار ممنونم بابت این دور همی
آرزو خانم از شما هم ممنونم-لطف دارین-از بچکی تو کار شیرجه بودم!!خخخ
پاسخ:
به سلام بالاخره اومدین :))
عکس شما از عکسهای محبوب بود :)
شیرجه خوبه حالا تو کار زیرآبی نباشی یه وقت خخخخخ
بانو.ن ممنون از نظرت

پاسخ:
:)
چند روزی ماموریت بودم
شیرجه بدون زیرآبی میشه اصن!!ههههه
پاسخ:
آررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره...خخخخ الــــــــــــــــــــــــــــــــــــکی :)))
۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۲۲ سامانا ماسان
پرچم بالاست :) 
پاسخ:
:))
آقای همکار فکر کرده بود رفته خواستگاری :))
خدارووو شکرر عکس نفرستادم :)))
پاسخ:
شما که صاحاب داشتی اگرم عکس میفرستادی مشکلی پیش نمیومد خانم ال :))
آیکون ِ یه سرهنگ ِ خاکی

آیکون ِ مچکر از زحمات دوستان بابت خندون ِ بلاگرا
پاسخ:
آیکون بامرام دمت گرم :) :*
خب یه کامنت الکی هم من بذارم که تعداد کامنتا رُند شه (180 تا). :)
الان حال میکنی این همه کامنت درو کردیا!!! :))))
پاسخ:
نظر الکی شما، شماره 182 میباشد جانم خخخخ
 یه خانواده شامل من شوهرم مامان بابام خواهرم دخترخاله م داییم زن داییم :دی

داییم ُ زنشونم 3 بار گوش دادن :)))

پاسخ:
اوووووووووووووووووووووووووووو چقدر آدم شنیدن
خدا همتون رو حفظ کنه و ایشالا همیشه در کنار هم به خوبی و خوشی باشید :))
به به معروف شدم حسابی :))
کیبورد بیچاره چی نشکسته؟!!!
پاسخ:
نه هستن خدمتتون :))
پس دور از جونتون مچ درد نگرفتین؟
کامنت ها خیلی بودن ماشالا
پاسخ:
شبش انگشتم درد میکرد :)
عکس منو برنداریا ! :))
پاسخ:
دمت گرم :)

با این عکسمو بردار ، رفته بودن رو مخم :)
دِمِت گرم وُلِک :))
بالاخره وفت کردیم اینو گوش بدیم :دی
وقت نکردیما؛ وقت ایجاد کردیم :))
همش منتظر بودم ببینم به خاله بارانم چی میگه چشاشو دربیارم:دی
مرسی خاله :))

+ آقای همکار خاله ی منه ها چشاتو درویش کن [آیکن زبون دراززززز]

خیلی باحال بود مرسی و دستتون درد نکنه :)

ینی آدم دلش میخواد بره تغییر هویت بده مازندرانی شه خخخخخ

+ فک کنم همشهری آبدارچیتون MR لهجه باشم :))
پاسخ:
عه تازه گوشیدی...مرسی وقت ایجاد کردی خخخخ
الان میخای مازندرانی بشی که مورد علاقه عاغای همکار قرار بگیری؟؟؟ :))))
:)
اوه اوه
انگاری وب آزی در این پست به غوغاکده‌ای تبدیل شده :))
کی حال داره 22 دقیقه این فایل رو گوش بده :) اگه توش سوگلی معرفی شده بگو ببینیم این آقای همکار خوش خوراک تشریف دارن یا نه، از عکس که پرده برداری نشده.
به جز عکس بانو.ن که معلومه روش کار شده و زیباست، عکس خانوم پ(اون که لبه جدول نشستن) بسی زیبا بود.
+ کی حال داره این همه نظر رو بخونه، معمولن میخونم ولی این بار فرار رو برقرار ترجیح میدم :)) فکر نکنم بعد از تایید این همه نظر چشمات و انگشتات جون سالم به در برده باشن.
پاسخ:
حال نداری گوش بدی پس فضولی هم نکن :))))
دیر رسیدی دیگه با حجم انبوهی نظر مواجه شدی خخخخخ
نه اتفاقا سالم موندم فقط یکم خسدم شد :)
ینی شی روش کار شده؟؟ بوخودا فخط براش کادر گذاشتم و افکت دادم به دو تای چپ و راستی :( 
پاسخ:
شاید منظورش همون بوده
حالا یه کرور آدم گفتن تو خوشگلی تو ماهی یه نفرم یه چی بگه که ناراحتی نداره :)
ناراحت نشدم باو!

تازه دیدم بچه ها گفتن عکساشونو برداری :)) فک کنم آخرش مجبورت کنیم پستو حذف کنی :دی

پاسخ:
:|

اگه یه نفر دیگه بگه عکسمو بردار کلا میزنم پست رو میترکونم :)))))
عکسمو بردار :دی 

الفرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار 
پاسخ:
عمرا اگه بردارم، بالاخره بر میگردی دیگه...دستم بهت میرسه دیگه :)))))))
میگ میگ ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ... ـــــــــــــــــــــــــــــــــــم  :دی
پاسخ:
دیووووونه :)))))))))))))))
نه بااااااااااا
آقای همکار؟ (با همون لهجه ای که گفت آزییی :| خخخ)
نه خاله :|
به آقای همکار بگو دایی من میشه؟ :)
علاقه شدیدی به خاله و دایی دارم واس همینم دنیای مجازیم پر شده از خاله و دایی :))
پاسخ:
دوس داری داییت بشه؟ بذار بش بگم... چند سالت هَ حالا خاله جون :)
عاره دوس میدارم دایی دیوونه ای مث ایشون داشته باشم :)) (دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید :دی)
19 خاله :)
پاسخ:
این داییت از نزدیک خوب نی از همون دور داییت باشه بهتره :))))))

:-x
به دایی من توهین نکن [آیکن زبون دراززززز]
پاسخ:
داییت خره :)))))) عاغای همکار منظورمه ها :)
به دایی من چکار داری تو؟ [|آیکن عصبانی]
پاسخ:
:|
ای بابا عکس بانو گوچه سبز هم که حذف شد!!!
هر چند وقت یک بار میام می بینم یک عکس دیگه هم حذف شد!عجیبه ها :|
پاسخ:
بعله :|
خخخخخخخخ عاخه عکس من خعلی واضح بود دیه!دو روز دیگه اشنا ماشنا ببینه اصن حوصله ی پاسخگویی ندارم مهم بچه های وبلاگ بودن که دیدن:))) [ایکون عقشم مرا ببخشای:*]
پاسخ:
اکشال نداره :*
میدونم عزیزم :)
:| ؟ چیه؟ ازین پس کسی جرات داره به دایی من بگه بالا چشت ابروئه [آیکن همینی که هس]
خاله؟ این پست بازم تکرار میشه؟ ینی نوبت شما 4 خواهیم داشت؟ :))
پاسخ:
بعله احتمالا داریم اما نه صوتی :)

چه خبره اینجا:))))

من نبودم چند روزی و تهران بودم.اینترنت نداشتم اما از فضولی داشتم می مردم که بفهمم چی شد نوبت شما.

خیلی خوب شده.دست شما درد نکنه.

پاسخ:
عه ماااااااااااااااا چقدر منتظر شما بودیم شب قبلش که بهت زنگ زدم نگفتی نیستی و نمیتونی بیای ببینی منم هی پیش خودم گفتم این دختر چی شد ؟ :|

خواهش میکنم :)

عکس توکا رو خیلی دوست داشتم با عکس ایبک.خیلی قشنگ بودن.افرین به این همه سلیقه.

اون شیرچه ی علی آقا رو هم خیلیییییی خوشم میاد ولی ترس از ارتفاع دارم:|

استاد سلام خخخخخخخخخخ!

خودت هم که الهیییییی اخه چرا اینقدر تو ماهی:))))

پاسخ:
ماهی ازز خودته مهسا جون اتفاقا عکس شما بسیور پرطرفدار بود حیف که دیر رسیدی و سه نفر عکسشون حذف شده :)
پ چی ؟ :/
پاسخ:
هیچی:))
خو صوتی نباشه تصویری میشه؟
آخ جوووووووووووون :))
پاسخ:
آره تصویری اینبار شما حتما شرکت کنندی هااااا:))
آقو هر وقت که زمان داشتی و حوصله و اگر امکانش بود اون کامنت من رو که نوشتم کجا زیست میکنم و کجا تحصیل و این ها را حذف بنما :|
الان یک مشکلی برایمان ساخته است یک دوستی :| خلاصه که اگر شد حذفش کن ! زیرا خودم هم گشتم اینجا پیدایش نکردم :)) شما اگه پیداش کردی حذفش کن تا از دست این بشر خلاص بشم !
پاسخ:
الان یادم نیست به غورعان کجا بود :؟؟
بعد میگم چه مشکلی ایجاد کرده مگه با این چیزام میشه مشکل ایجاد کرد :|
پس واسه همین لینکای منو پاک میکردی؟:/
البته خیلی شرمنده میباشما :| اگر این دوستمون اذیت نمیکرد و پاپی نمیشد به هیچ وجه بر آن نمیشدیم که اسباب زحمت شویم :|
پاسخ:
عب نداره فقط برام جالبه بدونم چطوری اذیت میکنه؟ :|

اخی چون هنوز شب قبلش نمیدونستم قراره تهرانمون جور شد!ببخشید آزیتا.

من هرکار کردم نشنیدم فایل رو:|

باز نمیشه چرا؟

پاسخ:
نه مگه میشه؟ همه دان کردن که... :|
باز چکش میکنم
معلومه که شرکت کنندی .. چون تصویری باشندی خاله و دایی خود را خواهم دیدندی [شکلک ابرو بالا اندازززز]
پاسخ:
حالا تصویری به طریقی...
مث دفعه قبل نباشه شرکت نکنی هااااااااااا :)))
من که ندیدم عکسای گوجه و بانو.ن رو. دیر رسیدم گویا.
پاسخ:
شما خواب بودی خیر باشه... اوقور بخیر ... یه هفته بعدش بر داشتم اونارو ...
خواب نبودم،نت نداشتم
پاسخ:
شوق نداشتی وگرنه نت از زیر سنگم گیر میاد :))
جوراب آخوندی چیه؟
ینی آقای همکار فتوا دادن که پسرا هم میتونن جوراب ساق کوتاه که عکس های باربی و قلب داره بپوشن ینی اگه شیشه ای هم باشه عب اره؟؟؟من برم واسه داداشمم یه جف جوراب رو مد تهییه کنم!!!!
هعیییییی یادش بخیرررررر:))))
نشستم دونه دونه کامنتارو دوباره خوندم,خاطراتمون آی زنده شد:***
برم فایل صوتی هم دان کنم یه بار دیگ بگوشم:))))
آزی دلمان واسه صدای عاغای همکار اصن تنگ شده-_^.
پاسخ:
خخخخخخ 
دلت تنگ شد فایلهای قدیمی رو گوش کن :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">