حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۲
ارديبهشت ۹۳

سوالی که خیلی از من پرسیده شده جوابش اینجاست

:)

من چند تا لاک دارم؟

من نیدونم چند تا دارم، شما بشمارید بگید خخخخ البته لاک هرچی ام که داشته باشی،باز کمه

خب این نظر شخصیِ منه



اونقدرهام زیاد نیست واقعنی :)



اینم چون بعضیا گفته بودن آموزشش رو نمیذاری لااقل عکسشو بذار :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۷۳)

:|
:|
:|
:|
:|
:|
پاسخ:
الان دقیقا دچارِ چه وضعیتی شدی ای شکسپیر؟
منم یه فایل سه کشو پر لاک دارم با هر ست لباس هم یه لاک جدید میگیرم 
پاسخ:
شما از ما بهترانی بنده وسعم نمیرسه وگرنه دلم میخواد :)
دچار حالت خلسه شدم :))))
هی چشامو میمالیدم بینم خوابم یا بیدارم :)))
اینا تاریخ انقضا هم دارن آیا؟!
پاسخ:
چراااااااااااااااااا؟؟؟
لاک خراب میشه دیگه غلیظ یا مات میشه اون وقع است که دیگه انقضاش سر اومده اما اینا همه خوب و سالمن
شمردم : پنجاه و سه تا داری........یعنی تا صد تا بشا بایدچهل و هفت تای دیگه بخری...چهل هفت تای دیگه رو رنگهایی که نداری رو بخر
پاسخ:
ممنون از شمارشتون البته یه چندتایی هم تهران دارم :))
الان دچار یاس لاکی هستم وختی میرم لاک بخرم همه رنگها به نظرم تکراری میاد :|
لاکاشوووووووووووووووووو :))))))))))))))))) آدم با دیدنشم ذوق میکنه بوخودا خخخخخ
پاسخ:
ای قلبون ذوق کردنش برم :*

vaaaaaay che khoshgeeeel manam kheili eshghe laakam va ziad jaam mikonam ama in salha kheili kam estefade mikonam moteasefane chon sare karam tablo hast va nabayad zad

b har hal akse ba hali gozashtiaaaa azi june khoshgel

;)

پاسخ:
عه چقد بد که نمیتونی لاک بزنی...کارت دولتیه عایا؟؟؟

خواهش میکنم :))

:*
خدا نگهشون داره واست :))
فوکوستان در عکس دوم بسی زیاد باعث زیبایی تصویر شده !
پاسخ:
ایشالا..
عایا این جمله حقیقت بود یا تمسخری بیش نبود؟ :))

قشنگه قشنگ
پاسخ:
:)
ما اگر بخواهیم شما را مورد تمسخر قرار دهیم طرف حسابمان محمداعظم است ! ما غلط بکنیم پس :))
نه جدن فوکوست عالی بوده اینجا ! به قول بچه ها گفتنی حق مطلب رو ادا کردی :))
پاسخ:
:)))
ممنون حسن نظر شماست :)
ey khodaaa, inja k sakhte mishe nevesht, tu txt neveshta hala copy nemishe :((
پاسخ:
:((
من که نفهمیدم چی گفتی ولی :((
میشه برا منم لاک بزنی :)))))))
پاسخ:
خخخ
عاره.. فرصت باشه چرا که نه :)
واااااااای چقد لاک
خیلی خوبه اصن عاااااالیه
اینهمه ذوق و سلیقه و هنر رو از کجا آوردی آزی جون؟
میگم آزی ناخن کاشتی؟ تو که ناخنای خودت کشیده و خوشگلن 
آخه رو ناخنات یه بندی افتاده
پاسخ:
کدوم ذوق و سلیقه رو میگی که بنده نمیبینم ؟ :)))

نه نکاشتم و هرگز نمیکارم:/
اون خط متاسفانه از مانیکور قبلی بجا مونده ینی سوهان برقی سطح ناخونم رو خراش داده حالا که رشد کرده معلومه شده...:|
من یک چهارم تو ام لاک ندارم...:(
اما یک دخترخاله دارم ک اندازه تو لاک داره...و رنگ همه لاکشم حفظم...
من اگع دخترخاله هام ب من کمک نمی کردن ب اینجا ک هستم نمی رسیدم...:)))
ولی خوشبحالت انقد لاک داری منت دخترخاله تو نمی کشی...:)
پاسخ:
الهی خب من سالهاست لاک بازه قَدَری ام :)
بعد میگم عوضش عب نداره من دخترخاله ندارم ینی یه دونه دارم که اونم 50 سالشه بعدشم چندبار بیشتر ندیدمش :)

:**
اصن آدرس بده این دفعه واست کلی لاک بیارم :)
baliiiii doulatiiiisssst faleza laak zadan mahali az eerab nadarad :))
پاسخ:
:/
خو منم دلم خواست آزی جون:s
پاسخ:
آخی...الهی :(
ما مثل شما نمیریم ازین خارجکیا بگیریم که گرونه :دی 
ایرانی که 2-3 تومنه میخریم عوضش زیاد میخریم!
آخ گفتی رنگ تکراری!!! من دیگه دارم تصمیم میگیرم ایندفعه یه کاتالوگ مثل کاتالوگ لاک فروشیا درست کنم که میرم لاک بخرم یادم بمونه تکراری نخرم. آخه ازین رنگ لاکی که بیس لاک معمولی میزنن 6 تا دارم :دی البته کمی (تاکییییییید میکنم کمیییییی) با هم فرق دارن. خخخخ.... 
پاسخ:
اتفاقا لاک خارجی مال قدیم بودیم الان بیشتر 3 یا 4 تومن وسعم نمیرسه...لاک دو تومنی؟؟!!!

آره واقعا منم چند باری لاک خریدمم آوردم خونه دیدم فقط کمی فقط کمییییییییییییییی فرق میکرده :|
لاکاشوووووو . ناخوناشوووووووووو. دیزاینشوووووووووووو. کلا همه شوووووووو:))))))
پاسخ:
خودتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
:*
:) چند روز پیش داشتم رانندگی میکردم، دیانا گفت مامان دستت رو فرمون چقد قشنگ شده، عکس بگیرم؟ گفتم بگیر.گرفته میگه تو هم مثل آزیتا بذار تو وبلاگت! کلی عکساتو دوس داره. امروز رفتم خونه این عکسو بهش نشون بدم با لاکات ذوق کنه:))
پاسخ:
آخییییییییییییییییییییی منو میشناسه؟ ای جونم :)
خب راست میگی تو هم بیشتر عکس بذار چند وقته اصن عکس نذاشتی :)
خخخخخخخ ازی عشقه لاکی فقط؟؟؟؟؟

من پارسال عشقه لاک بودم...امسال زدم توو کاره رژ...خخخخخخخ
پاسخ:
لاک ناموسه منه هوسِ زود گذر نیس... :))
من الان 11 ساله همیشه لاک داشتم :)
یجورایی دیگه شده اعتیاد :|
من از اینجا می بینم روحم شاد میشه دیگه از نزدیک این همه ببینم غش و ضعف میکنم
پاسخ:
روحت شاد باشه ایشالا همیشه کنکورت قبول بااااااااااااااااااااااااد :))))

اتفاقا" امروز گذاشتم:)

پاسخ:
عه بیا ببینم :)
ey baba, ichi dg azi, doa kon loptopama doros she, ba gushi sakht mishe inja cm gozasht :(
پاسخ:
ایشالا ایشالا از بس روش برچسب چبسوندی خراب شده دیگه :))))))
mikhastam bgam az "pastel"khosham miad, oun morabaeeha patel an? baadesam mikhastam bgam hanu koliii bas bkhari, ina hamashun tu ye sathan rangash, vali kho az male man bishtaran va asan khusham nimiad :diiiii
پاسخ:
آره پاستله جنسش خیلی خوبه ولی گرونو کمیاب شده :|
بعدشم من هر چی دیگه لاک میخرم همش همین رنگهاست چن رنگه دیگه باهاش حال نمیکنم :)))

حسووووووووووووووووووود :)))))))))))))))))))))
چه عکس قشنگی:)
چه قد لاک!
پاسخ:
بفرما...تعارف نکن :)))))
مسخره میکنی؟؟؟:((((
این دستا 10 سال پیرتره :(((
و بعد از 18 سال زندگی مشترک و بشور و بساب!
رقابت بابت زیبایی دست نبود که صد البته من بازنده ام!
رقابت برای گذاشتن عکس دست بود با لاک!
پاسخ:
من؟ شمارو؟ مسخره؟؟؟؟ نوچ نوچ :|
نخیر بنده با احتساب همون آیتمها گفتم... خیلی دستان زیبایی دارید :)
اوه اوه... مادر بگرید!!! 
انصافن سخته از بین این تنوع رنگی بشه یکی رو انتخاب کرد! من باشم هنگ می کنم و به کل از صحنه دور میشم!! :))
پاسخ:
گاهی منم دق میکنم تا انخاب کنم خخخخ
لاکی که الان زدم کمییی فقط کمیییییییییی با اون لاکی که رو ناخنته فرق میکنه :دی
خاله یه روز میام هرچی لاک آبی پررنگ داری جمع میکنم برا خودم [آیکن زبون دراززززز]
پاسخ:
رنگش دیگه ها؟ :)
خخخخ سه تا دارم مال خودت اصن ;)
hum, "patel"haye ajij, yadam raf bgam k in lake tu akseto bisyur duz midashtam, chand ruz pish raftam bkharameshaa, vali ye suratie jikh gulam zad
پاسخ:
پاستل"
:)
اخ که صورتی جیغها همیشه ادمو وسوسه میکنن ;)
آزی همه ی حقوقتو میدی پای لاک؟ :))  یکم پس انداز کن عزیزم ..پس انداز چیز خوبیه .. :))
پاسخ:
دیگه معتادا این حرفها حالیشون نیس خخخ
:|
پاسخ:
چرا اون وخ؟
 چقدر روحیاتتون منو یاد دختر داییم میندازه :X دوست میدارم :XX
پاسخ:
نکنه من دختر داییتم :دی

:-x
وای جقد اینا عالین:ایکس
اصن یه حدیث معتبری هس که میکه دختر لاک نداشته باشه باید بره سمت بهشت زهرا:دی
میکم این بستا رو اتفاقا باید اقایون ببینن و یاد بکیرن بزنن^_^
اون کیلاسارو انقده خوشل شوشوی من زد:دی

من شوما رو به دیدن این عکس دعوت مینمویم:دی
htttp://up.hammihan.com/img/userupload_2013_440503941391957701.9017.jpg


پاسخ:
دختر بی لاک مقبول نیس خخخخخ
عه وا چه شوشوی خوبی :)

این عکسه هم کولاک بوووووود :))))
به به چه رنگای دلنشینی چه لاکای خوشگلی:))) چه دست لاک زده ی زیبایی عاغا ماهم خعلی دوزداریم همیشه دست هایمان لاک زده وخوشگل باشه ولی خب نمیشه دیگه فقد تو مهمونیامیشه:)))
پاسخ:
یادمه اون روز به خاطر من لاک زدی و به چه وضی هم پاکش کردی :))))

قلبون تو :-*:-*
آپ شد که :)
پاسخ:
:)
خخخخخخخخخخخخخخ عاره یادته خخخخخخ دیگه چه کنیم دیگه یه عقش که بیشتر نداریم گفتیم واسه تولدش یه دستی به سرو رومون بکشیم دلش بازشه خخخخ ازبس از چادر من نالیدی تو عقشم خخخخخخخخخD=[ایکون از سری شخم زدن های خاطرات:*]
پاسخ:
الهی فداش مرسی که دلم رو شاد کردی :)))
ای جونم ...تو اسمت رو باید بزاری لاک السلطنه :))

پاسخ:
لاک السلطنه هستم در خدمتتون هستم خخخخ
اره دیدم 3 تا داری :))
مرسی فدات :-*

+ اره دیگه رنگش دیگه .. لاک غیر رنگ چیز دیگه ایم داره عایا؟ :|
پاسخ:
خب طراحی ام هست دیگه گفتم شاید خیلی اتفاقی طراحیش این شکلیه :)))))))))))
خاله یه دختره جلفی هس تو دانشگاهمون .. همکلاسیمونم هس !
خیلی بیش از اندازه جلفه .. تپلم هس :) جوری که وقتی رد میشه هم کلاسیای پسر میگن: هلو رو بپا و از این چرت و پرتا ..
چند ماه پیش من رو ناخنم یه طرحی زده بودم .. برگشته بهم میگه : الان که دیگه طرح زدن رو ناخن مد نیس اینا چیه میزنی رو ناخنت با این رنگای جلف:|
حالا عکس اون طرحی که زده بودم رو میذارم نیگا کنی :))
پاسخ:
گامبو به بچه من گفته جلف:|
خودشهههههههههههههههههههه :/
اینم اون طرحی که زده بودم

http://s5.picofile.com/file/8123057318/image_2E29_4F0E72BA.jpg


خخخخخ
پاسخ:
فکر کردم دست خودتو عکس گرفتی:|
این خیلی خوشگله
خب بینم شما که میگی آپ کن بیا حداقل یه کلوم فحش بده گاهی :))
صدسال یه بار کامنت میذاره :| تحریمت میکنما !
پاسخ:
من گاهی کامنت میدم که بعضی پستهات کامنتم نمیاد اونایی که شکسپیر درت حلول میکنه مثلا خخخ
مخلصیم در کل :))
بله ! صاحاب داریم :)))) اومده بودیم تجدید فراش کنیم :)) چطور محمد اعظم میتواند من نتوانم؟! :))))
خدمت خانوم تیام عرض کنم که این طرح ناخونی که زدن رو بنده خیلی میپسندم ! یعنی قبلن یه جایی دیده بودم و به یه نفر گیر داده بودم بزنه رو ناخوناش من کیف کنم :))))) بله :)))) اینجوریه که نه جلفه نه چیزی ! خیلی با مزه و خوشگله !
پاسخ:
پ مزه شم امتحان کردی خخخخخ :))))))))))
:| خو دوباره بده بیاد دیگه :|
پاسخ:
چیو؟ 
آری یه عالمه لاااااااایک داری :) 

به شدت با این جملت موافقم که هرچی لاک داشته باشی بازم کمه :دی
پاسخ:
:)))))))))))

لاک لاک لاک... خخخخ

WoOoOOwآزی من همیشه فکرمیکردم مامانم لاکاش خیلیه:))
بابا تو رو مامی منو کم کرد:))
رنگاشو دوست دارم خیلی:)

پاسخ:
الهه الان یجوری شده بعضی وقتها دلم هیچکدوم ع این رنگارو نمیخاد خخخ کم میاد باز:)))))

:)

چه لاکای خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی :****

یکی از دوستام هم خیلی زیاد لاک داره اونم میگفت افسرده شده میبینه همه رنگی رو داره دیگه هیچی جدید نیس واسش

گفتم لاکاشو قاطی کنه یه رنگ دلخواه و عجیب بسازه :)

پاسخ:
من لاک قاطی کردم اگه از یه مارک نباشه خراب میشه :))
مزشو نخیر :)))
البته خدا از دهنت بشنفه ها :))))
پاسخ:
من الان یادم رفتی تو این کامنت رو در جواب چه چیزی دادی خخخخخ :))))
بیا سعی کن غلط تایپی های منو نبینی :دی
پاسخ:
خیلی سعی به عمل میارم دیدم هی یجور تکرار شده فک کردم از عمده خخخخ:))))
خدا زیادشون کنه :))))))))))))))) تولید مثل می کنن خخخخخخخخ
پاسخ:
نه...ولی کاش میکردن...اینقد پول بنده خرج نمیشد:)))
دوست داشتم لاکاتو... البته من بیشتر رنگای شاد و جیغ می پسندم و می زنم :p

پاسخ:
منم خودم رنگای شاد رو دوس دارم ولی چون همیشه لاک دارم واسه تنوع دیگه همه چی میزنم :))
واقعا هم گامبوئه . بیشول :|

نه خاله دستمو مثل این طرح زده بودم. ناگفته نماند که امتحان عملی پایانترم داشتم. استادم میومد بالا سرم بجا اینکه مانیتورو نگا کنه زوم دستای من میشد . بسی خجالت کشیدندی :)) ولی امتحان رو 19 شدندی [آیکن هنوزم نمیدونم چرا بیشتر از 10 شدم.. نخونده بودم خخخ]

هشت حرفی بیا خودم برات طرح میزنم بوشین نیگا کن کیف کنی اصصصن :))
پاسخ:
شما با اون لاکات سحر و جادوش کردی دیه معلومه 19 میده خخخخخ

هشتی جان با شماست :)))
من عاشق لاکم
ولی فقط یه دونه دارم

ازی میتونم لینکت کنم؟
پاسخ:
آخی یه دونه؟ یه دونه به کجا میرسه آخه ؟ :)

آره عزیزم لینک کن اجازه خواستن نداره که :))))))

مرسی :)
لاک برک ( ترک ) هم داری ؟ خخخخخخخ ایکون ما مثلا خیلی اطلاعات عمومی داریم و اینا

پاسخ:
لاک تَرَک یه دونه خریدم بعدش فهمیدم خیلی آشغاله یکی میخواس بخره گفتم نخر این مال تو :))
خوبه که ؟ خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:|

من فقط 23 تا دارم تازه هی مامانم میگه اینهمه لاک به چه درد میخوره!!!

پاسخ:
عجب مگه حتما باید به یه دردی بخوره؟؟؟ به همون دردی که لوازم آرایشهای دیگه میخورن خوشگلاسیون :))
من 6تا دونه بیشتر لاک ندارم و هر وقت میخام یکی دیگه بگیرم مامانم میگه اووووووون همه لاک داری دیگه واسه چی میخای هنوز بخری خخخخ
خوبه لاکهای تو رو بهش نشون بدم :)))
پاسخ:
آخیییییی پس حتما این عکس رو بهش نشون بده خخخخ ;)
سبز و آبی نداری چرا؟
پاسخ:
دارم سه تا آبیه تیره و یه سبز زنگاری سبز سیدی هم دوس ندارم همچنین آبی کمرنگ :)
دیدنشون هم باعث ذوق کردن می شه..:))))
پاسخ:
:))

اوووووووووووووه چقدر زیادنااااا :)

من سر جمع فک کنم 13 تا لاک داشته باشم. ولی عاشق لاکم :)
پاسخ:
بنده هم از عشاقم :D
شما یکی دیگه بخر نحسیش بره خخخخ
خوشگلن...:)
یه سوال خصوصی. ببخشیدا با این انگشتای همیشه  لاکی نماز هو تو تو ؟
پاسخ:
خدا دغدغه اش رنگی بودنه ناخن بنده هاش نیست بانو جان:)
ینی چی؟  کی با اسم من نظر گذاشته ؟ 
وایییییییییی خدا
پاسخ:
ای بابا..:|
من این نظرو نذاشتم آزی جان 
چرا هر دفه تو یه سایتی یکی می یاد با اسم من نظر می ذاره :(((

پاسخ:
نمیدونم بخداااااااااا
حالا عب نداره اسم بانو زیادی همه گیره کاش یه اسم خاص تر میذاشتی
آزی اون نظر بالاییش رو هم من نذاشتم  صرفا جهت اطلاع
لدفن بش بگو اسمش رو عوش کنه [آیکون یک عدد بانو ی عصبانی]
پاسخ:
الان آیپی تو معلومه...الان آیپی اون فرق داره
ولی اون بار آیپیت یکی بود ولی اسم فرق داشت :|
آویزونه خدا خاص بود که با اونم به جای من نظر می ذاشتن :(
پاسخ:
نه با اون نذاشتن اون بار آیپی یکی بود :|
این یارو :| رو نمی گم اون یه مورد دیگه بود آخرش دقیق متوجه نشدم کی اون کارو کرد
توی وب یکی از دوستای دیگم با اسم آویزون نظر گذاشده بودن
:(
پاسخ:
آها
اوکی اشکال نداره
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۰۵ خانم هموستات
اصلا پست های اینگونه شادابی و طراوت را به ما باز میگرداند.ممنون بانو
پاسخ:
آفریننده را شکر خخخ
بانو جان من یه بانوی دیگه ام . میذارم بانو.... تا با اسم شما اشتباه نشه
چقدر اینروزها بانو زیاد شده .خخخخخخ
پاسخ:
این بانو واقعا زیاده ، بابا این همه اسم جذاب هس چرا اسم تکراری :)
منم لاک دوز دارم زیااااد اما نمیشه بزنمش که! سر کارم مشکلات دارم خخخخ

اما مدلهاتم دوز دارم.
چقدر لااک.دلم خواست دی:
پاسخ:
آخی....
اینجور کارهایی که نمیشه با لاک رفت خر است خخخ
ااااااااااره اصن.
ایجور کارها خر است
اصن گاو است
خخخخخ

پاسخ:
:))))))
۲۱ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۲ ஜ۩۞یــڪ בـᓘـتر ۞۩ஜ
من یکی هم ندارم :(((((((((
پاسخ:
آخییییی مگه میشه؟ چرا اخه؟ :/
Azizaaaaam ^_^ manam asheghe lakammmm, kolliam tarrahi mikonam. tarhaye toram tu insta mibinam dus daram ye seriashuno :-*
پاسخ:
:) مرسی
سلام از زمان دانشجوییم یه سوال دارم هنوز جوابمو کسی نداده ،خانمهایی که لاک میزنن براشون سخت نیست پاک کنن برا وضو تا با معبودشون عشق بازی کنن فکر کنم زیاد وقت بگیره ،چرا کسی جوابه منو نمیده ............

پاسخ:
معبودی که دعا و نیایش بنده اش رو با لاک نپذیره .. معبود نیست که... خوبه که یکم وسعت دیدمون رو افزایش بدیم و خدا رو اندازۀ مقیاس و ظرفهای کوچیک و بی ارزش انسانیمون پایین نیاریم... 
سلام حقیر  یه شرکتی کار میکنم قسمتی داره  به نام تنظیم اکسل ،با دستگاه سوئدی که در ایران هم نیست  بررسی میکنن که لاستیک ماشینهای سنگین  راستای هم باشه ،خلاصه اگه بررسی نکنن خسارت زیادی به جلوبندی و لاستیک اتومبیل وارد میشه و با بررسی بو بستن یک یا دو و یا سه  واشر ده گرمی باور کنید این استاندارد رعایت میشه و از خسارت به جلو بندی و 18 لاستیک اتومبیل جلوگیری میشه ،حالا یه نفر بیاد به مهندسهای سوئدی بگه بی خیال ماشین 600 میلیون پولشه با ده گرم واشر چی میشه نبندند ،قطعا مهندسهای سوئدی میگن این دیوانه شده ازیتا خانم حکم خداوند هست که وضو از اداب نمازه و لاک از موانع وضو خواهشا اگه کسی هم رعایت نمیکنه چرا توجیه میکنه ،
پاسخ:
خداوند در أدیان مختلف احکام مختلفی گفته .. دلیل من توجیه نبود 
گفتم که بهتره دیدمون رو وسیعتر از دین و أدیان کنیم ... 
بحثی نیست 
شما هر جور راحتید همونو پیش بگیرید 
سلام
اتفاقی وبلاگتون رو دیدم
من عاااااااشق لاکم 3> :)
پاسخ:
سلام
لاکم عاشق شماست خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">